2 р. тому
Тут ви можете обговорити Grande Vegas Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Чудово, дякую за те, що наголосили на цілі - казино - займайтеся клієнтами, гроші знищуються - і це непросто - бути клієнтом - мені брехали стільки разів - і це завжди одне і те саме - знову і знову - і для цього завжди потрібні гроші - кредити, монети, я тільки починав більше 36 років тому - і лотерея в Орегоні перейшла - я грав - день і ніч ) на місяць - однієї ночі я ходив від гри до гри і виводив загальну суму 2173,25 дол.
Awesome thank you for all the heads up with the whole - casino - doin customers money's all ffd up -and it's not easy - being the customer- I've been lied to so many times- and it's always the same thing- over and over- and it always takes everything money - credits, coins, I was just starting out over 36 yrs.ago - and the Oregon lottery moved in - I played - day n night - I kid you not I was pulling over ( $10 - $20 Grand ) a month -one night I went game to game to game and I cashed out Total $2173.25
Здравствуйте,
чи є у вас останній досвід роботи з Grande Vegas, будь ласка? 🙂
Hello,
do you have any more recent experiences with the Grande Vegas, please? 🙂
Ні, насправді я щойно знову відкрила свій обліковий запис у них.
No I actually just reopened my account with them.
Привіт, sting454.
Тож будемо сподіватися, що все буде в порядку.
Цікаво, що змушує вас знову відкрити свій обліковий запис?
Hello sting454.
So let's hope that everything will be in order.
What makes you reopen your account I wonder?
так, вони, незалежно від того, що я надсилаю їм у якій формі, не підтвердять мене, тому я ніколи не зможу зняти.
yeah,they no matter what i send them in what form,will not verify me so i can never withdrawal.crooks just like casino extreme and yabby!
мій посвідчення особи штату (відсканований і сфотографований). мій рахунок за мобільний телефон і кілька разів селфі, що тримає моє посвідчення поруч із обличчям. Також вони хотіли потерти олівцем зображення моєї кредитної картки, яка для мене нова. не лише один раз кілька разів. Сказали, що вони не можуть їх прочитати. Тому я їх відсканував, але все одно не показую фотографії, якщо хочете.
my pa state id (scanned and photographed).my cell phone bill and several of times selfie holding my id next to face. Also they wanted a pencil rubbed picture of my credit card ,which is a new one to me. not just once several times.the said they couldnt read them.so i scanned them ,still no.ill show the pics if you want.
Якщо ці документи не якісні, я б не звинувачував казино за тактику затримки. Поділіться тим, що можете, але, будь ласка, не розкривайте жодних особистих даних, якщо це можливо.
Якщо ви вважаєте, що це не так, я б радив подати скаргу, і ми спробуємо допомогти:
https://casino.guru/complaints/create
If those documents are not of good quality then I'd not blame the casino for any delay tactics. Share what you can, but please do not expose any personal data, if possible.
If you think this is not the case, I would advise submitting a complaint and we will try to help:
https://casino.guru/complaints/create
Так, у мене було казино, яке хотіло протерти олівцем дебетову картку, я сказав, що вони сміються, і я не збираюся цього робити. Зрештою, я надіслав те, що більшість казино просить, фото моєї дебетової картки із заглушеними середніми 6 номерами, а на задній стороні відсутній CVV, який вони прийняли. Крім того, весь цей бізнес із селфі з ідентифікатором — це безпека KYC з розуму.
Yeah I had a casino which wanted a pencil rubbed traced debit card I said they were having a laugh and I wasn’t going to do it. In the end I sent what most casinos ask for a photo of my debit card with the middle 6 numbers blanked out and the back with the CVV missing which they accepted. Plus all that selfie business with ID it’s security KYC gone mad.
Якщо немає способу вирішити цю проблему з казино, ви можете спробувати подати скаргу, як я пропонував раніше, щоб ми могли спробувати прояснити цю проблему з казино.
Ви це зробите?
If there is no way to solve this issue with the casino, you may try to submit the complaint, as I previously suggested so we can try to clarify this issue with the casino.
Will you do that?
Я подав скаргу і ще нічого не почув від Ніколаса. Я не можу повірити, що поставив їм таку високу оцінку, і тепер вони зробили це зі мною. Я не порушив жодного правила. Їх програмне забезпечення має збій, який порушив правило.
I did submit a complaint and I heard nothing yet from Nikolas. I can't believe I gave them such a high rating and now they did this to me. I broke no rule their software has a glitch that broke the rule.
Привіт,
тому ми використовуємо таймер, щоб повідомити вам, що ми все ще працюємо над цим:
Однак це завжди займає трохи більше часу через помилки та збої.
Hello,
that's why we use the timer, to let you know that we're still working on that:
It's always a little more time-consuming with the bugs and glitches though.
Отже, що станеться, коли таймер закінчиться без дозволу. Добре, я втрачаю свій виграш.. але чи зберігає казино свою хорошу репутацію.
Ця помилка та збій були лише приводом не платити мені. Я отримав платежі від інших попередніх зняття коштів за допомогою цього безкоштовного купона під час очікуваного зняття та отримав оплату
Для них це не нове. Ще одне казино, яке не хоче платити.
Тільки в травні я вніс понад 1500 доларів США. Нерозумно!!!...і вони відмовляються вшанувати мій виграш $1083,00. Вони не надто розумні..виконайте підрахунки. Вони втратять мені дуже лояльного гравця. якщо мені не платять.
також подивіться на останніх переможців на домашній сторінці. Є багато понад 30 000 доларів. Можливі проблеми з оплатою всім або це BS
So what happens when the timer runs out with no resolution. OK I lose my winnings.. but does the casino keep its good reputation status.
That bug and glitch was just an excuse not to pay me. I received payments from other previous withdrawals using that free coupon during a pending withdrawal and got paid
This is not new to them. Another casino that doesn't want to pay.
I deposited over $1500 in May alone. Dumb right!!!...and they refuse to honor my winnings of $1083.00. They aren't to smart..do the math. They will lose me a very loyal player. if I don't get paid.
also look at the recent winners on the home page. There are many over $30,000 . Possible trouble paying everyone or is it B.S.
Шановний Джей,
з усією можливою повагою, подумайте про скаргу з нашої точки зору на деякий час:
Якщо казино заявило, що проблема спричинена порушенням певного правила, ви заперечили, що це спричинено технічним збоєм. Нам довелося розслідувати обидві заяви. Починаючи зі зв’язку з казино та очікування будь-яких доказів, дебатів щодо будь-яких порушень. Це не так гладко кожен день і вимагає часу.
Після того, як таймер закінчиться, Nikolas повідомить вас далі або надасть якийсь висновок.
Мені невідомі деталі, оскільки я не входжу до команди зі скарг.
У будь-якому випадку, чи ви настільки впевнені, що всі ці переможці є справжніми гравцями - питання просто з цікавості. 🤔
Dear Jay,
with all the possible respect, think about the complaint from our perspective for a while:
If the casino stated that the problem is caused by breaching a specific rule, you opposed that it's caused by a technical glitch. We had to investigate both statements. Starting by getting in touch with the casino and waiting for any prooves, debates on any irregularities. It's not so smooth each day and requires time.
After the timer runs out, Nikolas will update you further or will provide some conclusion.
I do not know the details since I'm not part of the Complaint Team.
Anyway, are you so sure that all those winners are real players - just a question out of curiosity. 🤔
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.