Я граю в кількох казино.
І я не перевіряю в своєму гаманці, чи вдалося мені внести суму в якому казино. Якщо баланс казино збільшується, ми вважається успішним.
Я не перевіряю історію кожного разу, коли роблю депозит
У мене ніколи не було збільшення балансу казино без підтвердження депозиту.
Оскільки казино суворо перевіряють депозити та зняття коштів, чи не так?
Тож я довіряю казино, у якому граю, у цьому відношенні.
Але тому мене викликав підозру запит на внесення грошей одним листом. Крім того, адреса депозиту – це адреса, зазначена в електронному листі. Я можу дізнатися на сторінці депозиту в казино.
Чи справді єдина адреса в електронному листі гаманець казино?
Мене підозрювала одна відповідальна особа в афері з кредитами.
Я вважаю, що цей запит від казино правильний. Проте я вважаю, що це має бути правильно записано в історії.
Навіть якщо я спробую знайти останню історію, мій рахунок заблоковано, тому я не знаю, коли я вніс депозит.
I play in several casinos.
And I don't check in my wallet whether I succeeded in depositing how much at which casino. If the casino balance is increasing, we are considered successful.
I don't check the history every time I make a deposit
I've never had a casino balance increase without a deposit being confirmed.
Because casinos strictly check deposits and withdrawals, right?
So I trust the casino I play in that regard.
But that's why I was suspicious of the request to deposit money with a single email. Moreover, the deposit address is the address listed in the email. I can find out from the casino deposit page.
Is the only address in the email really a casino wallet?
I was suspected of a loan scam by one person in charge.
I believe if this request is correctly from the casino. However, I think it must be correctly recorded in the history.
Even if I try to find the latest history, my account is locked, so I don't know when I have deposited.
Автоматичний переклад.