ФорумКазиноGrande Vegas Casino - загальне обговорення

Grande Vegas Casino - загальне обговорення (Сторінка 3)

2 р. тому від zena5755
|
8811 переглядів 52 відповідей |
|
12 3
Додати публікацію
mmgg33441
1 рік тому

Привіт.

Чи означає це, що ви успішно зробили депозит у казино вдруге?

Будь ласка, введіть свій гаманець BTC для минулих транзакцій.

Я прошу переконатися, що проблему вирішено, оскільки я не зовсім впевнений. Я чекаю на вашу відповідь.

Проте не потрібно вибачатися - ми завжди готові порадити - якщо це можливо.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я граю в кількох казино.

І я не перевіряю в своєму гаманці, чи вдалося мені внести суму в якому казино. Якщо баланс казино збільшується, ми вважається успішним.

Я не перевіряю історію кожного разу, коли роблю депозит

У мене ніколи не було збільшення балансу казино без підтвердження депозиту.

Оскільки казино суворо перевіряють депозити та зняття коштів, чи не так?

Тож я довіряю казино, у якому граю, у цьому відношенні.

Але тому мене викликав підозру запит на внесення грошей одним листом. Крім того, адреса депозиту – це адреса, зазначена в електронному листі. Я можу дізнатися на сторінці депозиту в казино.

Чи справді єдина адреса в електронному листі гаманець казино?

Мене підозрювала одна відповідальна особа в афері з кредитами.

Я вважаю, що цей запит від казино правильний. Проте я вважаю, що це має бути правильно записано в історії.

Навіть якщо я спробую знайти останню історію, мій рахунок заблоковано, тому я не знаю, коли я вніс депозит.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Мені подобається Гранд Вегас. Сумно, що там рахунок заблокований. Тому я вже не знаю, що це таке, але я просто відправив гроші на вказану адресу (BC1qn87H0Sjxcu8NVpr4L42TcyJ0UKLKGW6UX39A2D). Дякую Редьці за листування

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я граю в кількох казино.

І я не перевіряю в своєму гаманці, чи вдалося мені внести суму в якому казино. Якщо баланс казино збільшується, ми вважається успішним.

Я не перевіряю історію кожного разу, коли роблю депозит

У мене ніколи не було збільшення балансу казино без підтвердження депозиту.

Оскільки казино суворо перевіряють депозити та зняття коштів, чи не так?

Тож я довіряю казино, у якому граю, у цьому відношенні.

Але тому мене викликав підозру запит на внесення грошей одним листом. Крім того, адреса депозиту – це адреса, зазначена в електронному листі. Я можу дізнатися на сторінці депозиту в казино.

Чи справді єдина адреса в електронному листі гаманець казино?

Мене підозрювала одна відповідальна особа в афері з кредитами.

Я вважаю, що цей запит від казино правильний. Проте я вважаю, що це має бути правильно записано в історії.

Навіть якщо я спробую знайти останню історію, мій рахунок заблоковано, тому я не знаю, коли я вніс депозит.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Добре,

Я ще раз повторю пропозицію: перейдіть до свого електронного гаманця, знайдіть будь-що, схоже на «минулі транзакції» або «вихідні платежі», спробуйте знайти список транзакцій, які ви надсилаєте в казино, а потім перевірте ідентифікатор гаманця казино Grande Vegas, щоб дізнайтеся, чи успішно ви вносили депозит у минулому.

Дуже важливо переконатися, що ваш депозит потрапив до казино, тобто гроші були успішно переведені не лише з вашого гаманця, але й потрапили в гаманець одержувача.

Не всі платіжні транзакції є миттєвими, іноді платіжний постачальник відхиляє транзакцію, і сума не вираховується. Коли це відбувається, казино не попереджається негайно, тому ви можете виявити, що граєте на позичені гроші, а не на власні.

Виходячи з відповіді казино вам, я б сказав, що моє пояснення дуже вірогідне.

Щоб уникнути подальших сумнівів, спочатку перевірте свою історію платежів.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Мені подобається Гранд Вегас. Сумно, що там рахунок заблокований. Тому я вже не знаю, що це таке, але я просто відправив гроші на вказану адресу (BC1qn87H0Sjxcu8NVpr4L42TcyJ0UKLKGW6UX39A2D). Дякую Редьці за листування

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт!

Я вважаю, що казино повинно розблокувати ваш рахунок, як тільки гроші надійдуть, воно також має дозволити вам зняти гроші.

Будь ласка, дайте мені знати, що сталося з вашим рахунком у казино. Я хотів би почути, що всі проблеми вирішено. 🙂

Дякуємо 🙏

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Вибачте за пізню відповідь.

На даний момент обліковий запис розблоковано.

Я подивився, але в той день був запис про депозити в Грандевегасі, але не було записів про депозити в інших казино.

Можливо, це була моя помилка.

Trust Wallet має лише один журнал грошових переказів на день.

Я більше не знаю, де адреса、、、

Автоматичний переклад.
mmgg33441
1 рік тому

Не проблема взагалі! 🙂

Здається, цього разу казино мало рацію, ви просто не підозрювали, що депозит не встиг отримати.

Так буває. Тепер ви знаєте, що перевірка вашого гаманця після кожного депозиту може врятувати вас від деяких проблем 🙂, чи не так?

На жаль, я ніколи не користувався цим гаманцем Trust Wallet, тому не можу порадити більше, але я хотів би вірити, що є якась підтримка. Якщо у вас знову виникнуть труднощі, підтримка гаманця також може допомогти, хоча не соромтеся запитувати нас тут! 🙏🙌


Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Вони не повернуть мені гроші після запиту на закриття мого облікового запису?

Автоматичний переклад.
shanebadassmutgafuk
9 міс. тому

Я поняття не маю - вони будуть?

Я б, наприклад, перевів баланс свого рахунку, а потім попросив закрити рахунок. Якщо ситуація більш термінова, казино повинно дозволити вам зняти залишок негайно або незабаром після цього - в основному без зайвої затримки.

Але навіщо казино повернути вам гроші? Відшкодування означає повернення грошей, які ви внесли.

Можливо, варто пояснити далі?


Автоматичний переклад.
Radka
9 міс. тому

Ні, вони не повернуть мені мої гроші, які я вніс і ніколи не грав, і мій рахунок закрито

Автоматичний переклад.
shanebadassmutgafuk
9 міс. тому

Чому, на вашу думку, казино має відшкодувати ваш депозит? Мені важко зрозуміти суть, і мені, звичайно, потрібна допомога.

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Тому що я навіть не грав, і якщо казино зламалося, ці 19 доларів для них є великою справою, вони не повинні займатися бізнесом

Це досить сумна благодійна справа.


Автоматичний переклад.
shanebadassmutgafuk
9 міс. тому

Ну, казино - це не банк. Гравці вносять депозит, щоб грати. 🙂

Зняття депозиту без гри не є відшкодуванням і передбачає певні комісії для казино, яке оплачує транзакцію. Тому вам потрібно зробити ставку на депозит принаймні один раз, перш ніж буде дозволено зняття.

Будь ласка, ви прочитали положення та умови?

Автоматичний переклад.
12 3

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого