ГоловнаФорумКазиноGrande Vegas Casino - загальне обговорення

Grande Vegas Casino - загальне обговорення

2 р. тому від zena5755
|
14 208 переглядів 52 відповідей |
|
1 23
2 р. тому
Тут ви можете обговорити Grande Vegas Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
2 р. тому

Чудово, дякую за те, що наголосили на цілі - казино - займайтеся клієнтами, гроші знищуються - і це непросто - бути клієнтом - мені брехали стільки разів - і це завжди одне і те саме - знову і знову - і для цього завжди потрібні гроші - кредити, монети, я тільки починав більше 36 років тому - і лотерея в Орегоні перейшла - я грав - день і ніч ) на місяць - однієї ночі я ходив від гри до гри і виводив загальну суму 2173,25 дол.

Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
jacksprackart
2 р. тому

Здравствуйте,

чи є у вас останній досвід роботи з Grande Vegas, будь ласка? 🙂

Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Ні, насправді я щойно знову відкрила свій обліковий запис у них.

Автоматичний переклад.
zena5755
2 р. тому

Привіт, sting454.

Тож будемо сподіватися, що все буде в порядку.

Цікаво, що змушує вас знову відкрити свій обліковий запис?

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я хотів дати їм ще один шанс.

Автоматичний переклад.
zena5755
2 р. тому

Це звучить справедливо.

🙂

Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

так, вони, незалежно від того, що я надсилаю їм у якій формі, не підтвердять мене, тому я ніколи не зможу зняти.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

У мене ніколи не було проблем з перевіркою

Автоматичний переклад.
2 р. тому

так, вони, незалежно від того, що я надсилаю їм у якій формі, не підтвердять мене, тому я ніколи не зможу зняти.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Тоді яку причину вони вам дали, щоб не підтвердити обліковий запис? Що не так з документами, які ви їм надіслали?

Автоматичний переклад.
2 р. тому

мій посвідчення особи штату (відсканований і сфотографований). мій рахунок за мобільний телефон і кілька разів селфі, що тримає моє посвідчення поруч із обличчям. Також вони хотіли потерти олівцем зображення моєї кредитної картки, яка для мене нова. не лише один раз кілька разів. Сказали, що вони не можуть їх прочитати. Тому я їх відсканував, але все одно не показую фотографії, якщо хочете.


Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
chrhadden
2 р. тому

Якщо ці документи не якісні, я б не звинувачував казино за тактику затримки. Поділіться тим, що можете, але, будь ласка, не розкривайте жодних особистих даних, якщо це можливо.

Якщо ви вважаєте, що це не так, я б радив подати скаргу, і ми спробуємо допомогти:

https://casino.guru/complaints/create



Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Їх вистачило на 3 інших

Автоматичний переклад.
chrhadden
2 р. тому

Так, у мене було казино, яке хотіло протерти олівцем дебетову картку, я сказав, що вони сміються, і я не збираюся цього робити. Зрештою, я надіслав те, що більшість казино просить, фото моєї дебетової картки із заглушеними середніми 6 номерами, а на задній стороні відсутній CVV, який вони прийняли. Крім того, весь цей бізнес із селфі з ідентифікатором — це безпека KYC з розуму.

Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
Anonymized417
2 р. тому

Я знаю, що це неможливо зробити

Автоматичний переклад.
chrhadden
2 р. тому

Якщо немає способу вирішити цю проблему з казино, ви можете спробувати подати скаргу, як я пропонував раніше, щоб ми могли спробувати прояснити цю проблему з казино.

Ви це зробите?

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я подав скаргу і ще нічого не почув від Ніколаса. Я не можу повірити, що поставив їм таку високу оцінку, і тепер вони зробили це зі мною. Я не порушив жодного правила. Їх програмне забезпечення має збій, який порушив правило.

Автоматичний переклад.
zena5755
2 р. тому

Привіт,

тому ми використовуємо таймер, щоб повідомити вам, що ми все ще працюємо над цим:

file

Однак це завжди займає трохи більше часу через помилки та збої.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Отже, що станеться, коли таймер закінчиться без дозволу. Добре, я втрачаю свій виграш.. але чи зберігає казино свою хорошу репутацію.

Ця помилка та збій були лише приводом не платити мені. Я отримав платежі від інших попередніх зняття коштів за допомогою цього безкоштовного купона під час очікуваного зняття та отримав оплату

Для них це не нове. Ще одне казино, яке не хоче платити.

Тільки в травні я вніс понад 1500 доларів США. Нерозумно!!!...і вони відмовляються вшанувати мій виграш $1083,00. Вони не надто розумні..виконайте підрахунки. Вони втратять мені дуже лояльного гравця. якщо мені не платять.


також подивіться на останніх переможців на домашній сторінці. Є багато понад 30 000 доларів. Можливі проблеми з оплатою всім або це BS



Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
zena5755
2 р. тому

Шановний Джей,

з усією можливою повагою, подумайте про скаргу з нашої точки зору на деякий час:

Якщо казино заявило, що проблема спричинена порушенням певного правила, ви заперечили, що це спричинено технічним збоєм. Нам довелося розслідувати обидві заяви. Починаючи зі зв’язку з казино та очікування будь-яких доказів, дебатів щодо будь-яких порушень. Це не так гладко кожен день і вимагає часу.

Після того, як таймер закінчиться, Nikolas повідомить вас далі або надасть якийсь висновок.

Мені невідомі деталі, оскільки я не входжу до команди зі скарг.

У будь-якому випадку, чи ви настільки впевнені, що всі ці переможці є справжніми гравцями - питання просто з цікавості. 🤔

Автоматичний переклад.
1 23

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого