ФорумКазиноGolden Nugget Online Casino MI - загальне обговорення

Golden Nugget Online Casino MI - загальне обговорення

2 р. тому від Radka
|
1964 переглядів 9 відповідей |
|
Додати публікацію
2 р. тому
Тут ви можете обговорити Golden Nugget Online Casino MI, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
2 р. тому

на мій погляд, казино Golden nugget — найкраще, що я пробував, і воно корисне та легке, дуже зручне




Опубліковано abdimajid176996 Змінено Radka
Причина: Заборонене посилання
Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Я вже відповідав на ці питання 16 листопада. Чому мій обліковий запис досі обмежений? Це вже непрофесійно, як вирішується ця ситуація. Я спробував зняти кошти, які виграв 1 вересня 2023 року, і Golden Nugget обмежив мій рахунок. Відтоді я КІЛЬКА разів завантажував запитувані банківські виписки та самоідентифікаційні дані в центр завантаження та вчасно відповідав опитуванню відповідального ставлення до азартних ігор. filefilefilefile

Автоматичний переклад.
lexiwitdalefty
4 міс. тому

Привіт, я бачу, що у вас проблема з перевіркою облікового запису та виведенням коштів. Чи повідомило вам казино причину такої ситуації та чому документи ще не перевірені, щоб ви могли зняти гроші?

Однак у цьому випадку я вважаю, що буде найкраще, якщо виподасте скаргу тут, за цим посиланням, і наша команда спробує допомогти вам у вашій ситуації.

Як ви вважаєте, чи варто спробувати?

Автоматичний переклад.
lexiwitdalefty
4 міс. тому

Я на початку цього процесу і переживаю те саме. Перегляньте огляди в App Store, це ПОСТІЙНА проблема, яку приховують. Будь ласка, дайте мені знати, якщо у вас є якісь оновлення щодо вашої виплати.

Автоматичний переклад.
dmixer12
4 міс. тому

Привіт, коли ви кажете, що перебуваєте в такій самій ситуації, скільки часу це минуло? Казино також не повідомило вам нічого суттєвого, і немає причин, чому виникла ця ситуація?

Дай мені знати.

Автоматичний переклад.
Jaro
4 міс. тому

Привіт Яро,

Будь ласка, проігноруйте мою відповідь, оскільки служба підтримки зв’язалася зі мною тієї ночі та підтвердила, що запити перевірено та оброблено. Все і все, для мене це закінчилося досить добре без затримки.

Автоматичний переклад.
dmixer12
4 міс. тому

Ну, я радий, що зрештою все вирішилося. Чи збираєтеся ви залишитися в цьому казино, оскільки воно намагалося вирішити ваші запити? 🙂

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Моя проблема досі не вирішена.

Автоматичний переклад.
lexiwitdalefty
4 міс. тому

Привіт, досі немає нової інформації від казино чи причини цієї ситуації?

Однак, якщо нічого не вирішено, я рекомендую подати скаргу тут, за цим посиланням:https://casino.guru/complaints/all , як я повідомляв раніше. Наша команда спробує вам допомогти. Ви б дали шанс?

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого