2 р. тому
Тут ви можете обговорити Golden Nugget Online Casino MI, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
на мій погляд, казино Golden nugget — найкраще, що я пробував, і воно корисне та легке, дуже зручне
in my opinion golden nugget casino is the best I have tried and it is useful and easy very handy
Я вже відповідав на ці питання 16 листопада. Чому мій обліковий запис досі обмежений? Це вже непрофесійно, як вирішується ця ситуація. Я спробував зняти кошти, які виграв 1 вересня 2023 року, і Golden Nugget обмежив мій рахунок. Відтоді я КІЛЬКА разів завантажував запитувані банківські виписки та самоідентифікаційні дані в центр завантаження та вчасно відповідав опитуванню відповідального ставлення до азартних ігор.
I already answered these questions on November 16th. Why is my account still restricted? This is beyond unprofessional how this situation is being handled. I attempted to withdraw funds I won on September 1st, 2023 and Golden Nugget restricted my account. Since then, I uploaded requested bank statements and self-identification to the upload center SEVERAL times and complied with the responsible gambling survey in a timely manner.
Привіт, я бачу, що у вас проблема з перевіркою облікового запису та виведенням коштів. Чи повідомило вам казино причину такої ситуації та чому документи ще не перевірені, щоб ви могли зняти гроші?
Однак у цьому випадку я вважаю, що буде найкраще, якщо виподасте скаргу тут, за цим посиланням, і наша команда спробує допомогти вам у вашій ситуації.
Як ви вважаєте, чи варто спробувати?
Hello, I see that you have a problem with account verification and withdrawal. Did the casino give you a reason why this situation occurred and why the documents are not yet verified so that you can withdraw the money ?
However, in this case I think it would be best if you file a complaint here on this link and our team will try to help you in your situation.
Do you think it's worth a try ?
Я на початку цього процесу і переживаю те саме. Перегляньте огляди в App Store, це ПОСТІЙНА проблема, яку приховують. Будь ласка, дайте мені знати, якщо у вас є якісь оновлення щодо вашої виплати.
I am at the beginning of this process & experiencing the same thing. Check out the reviews in the App Store, this is a CONSTANT issue that is brushed under the rug. Please let me know if you have any update on your payout.
Привіт, коли ви кажете, що перебуваєте в такій самій ситуації, скільки часу це минуло? Казино також не повідомило вам нічого суттєвого, і немає причин, чому виникла ця ситуація?
Дай мені знати.
Hello, when you say you are in the same situation, how long has it been ? The casino has also not told you anything relevant and no reason why this situation has arisen ?
Let me know.
Привіт Яро,
Будь ласка, проігноруйте мою відповідь, оскільки служба підтримки зв’язалася зі мною тієї ночі та підтвердила, що запити перевірено та оброблено. Все і все, для мене це закінчилося досить добре без затримки.
Hi Jaro,
Please ignore my response as customer service reached out to me that night and confirmed the requests were verified and processed. All & All, it ended up pretty well without too long of a delay for me.
Ну, я радий, що зрештою все вирішилося. Чи збираєтеся ви залишитися в цьому казино, оскільки воно намагалося вирішити ваші запити? 🙂
Well, I'm glad it's all sorted out in the end. Are you going to stay with this casino because it tried to resolve your requests ? 🙂
Привіт, досі немає нової інформації від казино чи причини цієї ситуації?
Однак, якщо нічого не вирішено, я рекомендую подати скаргу тут, за цим посиланням:https://casino.guru/complaints/all , як я повідомляв раніше. Наша команда спробує вам допомогти. Ви б дали шанс?
Hello, still no new information from the casino or the reason why this situation arose ?
However, if nothing has been resolved, then I recommend to file a complaint here on this link: https://casino.guru/complaints/all as I announced before. Our team will try to help you. Would you give it a chance ?
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.