ФорумКазиноGolden Nugget Online Casino MI - загальне обговорення

Golden Nugget Online Casino MI - загальне обговорення

2 р. тому від Radka
|
2592 переглядів 9 відповідей |
|
Додати публікацію
2 р. тому
Тут ви можете обговорити Golden Nugget Online Casino MI, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
2 р. тому

на мій погляд, казино Golden nugget — найкраще, що я пробував, і воно корисне та легке, дуже зручне




Змінено Radka 2 р. тому
Причина: Заборонене посилання
Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Я вже відповідав на ці питання 16 листопада. Чому мій обліковий запис досі обмежений? Це вже непрофесійно, як вирішується ця ситуація. Я спробував зняти кошти, які виграв 1 вересня 2023 року, і Golden Nugget обмежив мій рахунок. Відтоді я КІЛЬКА разів завантажував запитувані банківські виписки та самоідентифікаційні дані в центр завантаження та вчасно відповідав опитуванню відповідального ставлення до азартних ігор. filefilefilefile

Автоматичний переклад.
lexiwitdalefty
11 міс. тому

Привіт, я бачу, що у вас проблема з перевіркою облікового запису та виведенням коштів. Чи повідомило вам казино причину такої ситуації та чому документи ще не перевірені, щоб ви могли зняти гроші?

Однак у цьому випадку я вважаю, що буде найкраще, якщо виподасте скаргу тут, за цим посиланням, і наша команда спробує допомогти вам у вашій ситуації.

Як ви вважаєте, чи варто спробувати?

Автоматичний переклад.
lexiwitdalefty
11 міс. тому

Я на початку цього процесу і переживаю те саме. Перегляньте огляди в App Store, це ПОСТІЙНА проблема, яку приховують. Будь ласка, дайте мені знати, якщо у вас є якісь оновлення щодо вашої виплати.

Автоматичний переклад.
dmixer12
11 міс. тому

Привіт, коли ви кажете, що перебуваєте в такій самій ситуації, скільки часу це минуло? Казино також не повідомило вам нічого суттєвого, і немає причин, чому виникла ця ситуація?

Дай мені знати.

Автоматичний переклад.
Jaro
11 міс. тому

Привіт Яро,

Будь ласка, проігноруйте мою відповідь, оскільки служба підтримки зв’язалася зі мною тієї ночі та підтвердила, що запити перевірено та оброблено. Все і все, для мене це закінчилося досить добре без затримки.

Автоматичний переклад.
dmixer12
11 міс. тому

Ну, я радий, що зрештою все вирішилося. Чи збираєтеся ви залишитися в цьому казино, оскільки воно намагалося вирішити ваші запити? 🙂

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Моя проблема досі не вирішена.

Автоматичний переклад.
lexiwitdalefty
11 міс. тому

Привіт, досі немає нової інформації від казино чи причини цієї ситуації?

Однак, якщо нічого не вирішено, я рекомендую подати скаргу тут, за цим посиланням:https://casino.guru/complaints/all , як я повідомляв раніше. Наша команда спробує вам допомогти. Ви б дали шанс?

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого