ГоловнаФорумКазиноGeniePlay Casino - загальне обговорення

GeniePlay Casino - загальне обговорення

 від Apomor
|
978 переглядів 21 відповідей |
|
1 2
Тут ви можете обговорити GeniePlay Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.

Ці люди змусили мене чекати 3 тижні, я більше не можу користуватися чатом, не отримую жодної відповіді на свої електронні листи тощо. Чи може хтось мені допомогти чи показати шлях? Я довго чекав на свої 2500€.

Змінено
Автоматичний переклад.

Привіт, мені потрібна термінова допомога. GeniePlay.com тижнями не виплачував мої виграші. На моєму рахунку ще чекають виплати 2 х 500 євро та 1500 євро. На жаль, це не працює, оскільки я, очевидно, перевищив ліміт виплат. Служба підтримки клієнтів не відповідає, і я не можу підключитися до чату. БУДЬ ЛАСКА ТЕРМІНОВО ДОПОМОЖІТЬ. Суми виплат не прив'язані до бонусів і не були заявлені!!!!!

Автоматичний переклад.
barisari

Привіт,

Я боюся, що немає нічого схожого на термінову допомогу, тому що це казино просто небезпечно для гравців через історичні події невиплати. Чи можете ви переглянути огляд 👈, будь ласка?

Ну, в огляді, серед іншого, сказано:

«Дуже високе значення утриманих виграшів у скаргах гравців по відношенню до розміру казино»

Я б сказав, що єдиний спосіб дізнатися, як вони ставляться до гравців у 2025 році, — це подати офіційну скаргу. Ви можете зробити це тут 👈

Я буду тримати за вас кулаки!


Автоматичний переклад.
barisari

чесна порада, перестань витрачати час тут



Автоматичний переклад.
randomplayy

Гей, судячи з того, що ти написав, це, ймовірно, пов’язано з тим, що ти грав тут і не мав хорошого досвіду, чи не так? Чи могли б ви принаймні підсумувати те, що сталося?

Автоматичний переклад.

Вони дали мені бонус, і після того, як він зіграв і отримав 448 євро, вони сказали мені, що він недійсний, тому що я робив повторні ставки, і оскільки комбінація не досягла квоти, і що вона недійсна, вони мене обдурили та обманули.

Автоматичний переклад.

Це шахрайство, ніколи не грайте. Зараз змінюють умови бонусу 90х6.

Наступного дня 439/1080

Автоматичний переклад.

Це шахраї, які крадуть гроші у гравців, будьте обережні.

Автоматичний переклад.
User21

Привіт, отже, якщо казино порушило якісь із своїх Умов щодо бонусу, я б, мабуть, подумав про те, щоб подати скаргу? Я не дуже розумію, що означають повторні ставки, ніби ви робили ту саму ставку знову і знову? Ще одне питання, це спортивний бонус і ставили ви на нього чи ні?

Автоматичний переклад.

Що ви думаєте про казино, яке дає вам бонус у розмірі 90 євро і повідомляє, що 90x6=540, а коли ви виграєте гроші, граючи, воно повідомляє, що це 1080, і перекидання цілком відповідає закону, і вони не знижують його?

Я думаю, що вони мене обдурили, вони вкрали мої гроші і, очевидно, вони мене обманули.

Я вважаю, що це порушення умов.

Автоматичний переклад.
User21

Тому я сказав, що буду подавати скаргу. Якщо немає розумного пояснення, чому це було зроблено, я б теж вважав це несправедливим. Очевидно, я хотів би знати, на якій підставі вони досягли такої суми, тому що поки це мені здається нелогічним. Але наша команда спробує з’ясувати, чому це так.

Автоматичний переклад.

Вони взагалі не виплачували жодних турнірних виграшів. Я виграв спортивний турнір під назвою Masters, але приз навіть не з’явився на моєму рахунку. Минув тиждень після завершення турніру.

Живий чат завжди дає ту саму відповідь, що без знімка екрана ми не можемо допомогти. Тому вам слід було зробити скріншот призового фонду перед його закінченням. Безглуздо там грати.

Автоматичний переклад.
tomstte

Але це, безумовно, має бути записано десь у їхній системі, тож для чого скріншот?

Можна запитати, що це був за турнір? Можливо, це видно у вашому ігровому процесі?

Казино має надати вам це, безсумнівно; хоча я і не фахівець зі спорту, я вважаю, що вони повинні.

Спробуйте попросити це, і повідомте нам, будь ласка, якою буде відповідь.

У вашому акаунті немає інформації про вашу участь у турнірі?

Автоматичний переклад.
Romi

Це місячний спортивний турнір, де ви отримуєте бали за кожну виграну ставку. Я не розумію, чому їм потрібен скріншот, але вони сказали, що це правило, і без скріншота справа не піде.

Я вже 3 рази обговорював це питання в чаті, і кожного разу все закінчувалося тим, що вони не можуть допомогти без скріншота. Я також зазначив у чаті, що так, власник сайту повинен мати доступ до цієї інформації, але це не працює, коли потрібен знімок екрана.

Інформація про призовий фонд турніру була видима на сайті приблизно 24 години після завершення турніру, але зараз її вже немає.

Автоматичний переклад.
tomstte

Я думаю, що це досить дурне правило, що ви повинні зробити знімок екрана. Я не бачу для цього причини, і турнірна таблиця зазвичай має бути видимою для гравців кожного турніру. Чи означає це, що кожен, хто не зробив знімок екрана, нічого не виграє, навіть якщо він був у виграшній позиції? Коли ви говорили про правила, чи згадувалося десь, що ви повинні віддати його в казино після закінчення турніру?

Можливо, я б поскаржився, але оскільки ми не займаємося ставками на спорт, я спробую дати вам кілька посилань, які можуть бути корисними.

https://www.safebettingsites.com/complaints/

https://www.bookmakersreview.com/sportsbook-complaint/

https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/

https://www.top100bookmakers.com/contact-us/

https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/

Ви спробуєте це там?

Автоматичний переклад.
Jaro

Ні, у правилах нічого не згадується про скріншоти. Кілька днів тому в чаті в прямому ефірі було сказано, що вони знають про цю проблему і потребують трохи більше часу, щоб її розібратися.

Гадаю, мені варто почекати кілька днів, але якщо нічого не станеться, я спробую подати скаргу на сторінки, на які ви посилалися.

Автоматичний переклад.
tomstte

Так, це найрозумніше. Коли вони повідомлять вам, не соромтеся написати те, що вони сказали, мені дуже цікаво.

Схрещуємо пальці.🤞

Автоматичний переклад.

привіт всім,

У мене є проблема з тим, що Genieplay не закриває мій обліковий запис, хоча вони рекламують на своєму веб-сайті, що обліковий запис буде закрито протягом 24 годин.

VIP-менеджер постійно мене відкладає (інколи нараховує мені кешбек). Потім він відповідає дуже повільно. Він просить мене надіслати електронний лист до служби підтримки.

Я робив це кілька разів протягом кількох місяців, і магазин не закриє мій обліковий запис!

У прямому чаті я дізнався, що наразі вони отримують багато запитів на закриття облікових записів, і просять набратися терпіння! LoL.


Маєш уявлення, що я можу зробити?

Звісно, ​​тепер я тримаю руки подалі від цього магазину, зрештою, я сам винен.

Автоматичний переклад.
Marandi

Вибачте, що так важко закрити обліковий запис, але чи можу я запитати, яку причину ви їм для цього дали?

Я запитую, тому що, якщо це пов’язано з азартними іграми, казино повинно негайно закрити рахунок. Ніяких виправдань.

В іншому випадку цілком логічно, що вони хочуть зберегти кожного гравця, щоб не втратити їх, знаєте.

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого