3 міс. тому
Тут ви можете обговорити GeniePlay Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Ці люди змусили мене чекати 3 тижні, я більше не можу користуватися чатом, не отримую жодної відповіді на свої електронні листи тощо. Чи може хтось мені допомогти чи показати шлях? Я довго чекав на свої 2500€.
These people have kept me waiting for 3 weeks, I can no longer use the live chat, I don't get any response to my emails, etc. Can anyone help me or show me a way? I have been waiting for my 2500€ for a long time.
Die Herrschaften lassen mich seit 3 Wochen warten ich kann den Live Chat nicht mehr nutzen bekomme keine Antwort auf meine E-Mails und und und kann mir jemand helfen bzw. einen Weg zeigen warte schon seit langem auf meine 2500€
Привіт, мені потрібна термінова допомога. GeniePlay.com тижнями не виплачував мої виграші. На моєму рахунку ще чекають виплати 2 х 500 євро та 1500 євро. На жаль, це не працює, оскільки я, очевидно, перевищив ліміт виплат. Служба підтримки клієнтів не відповідає, і я не можу підключитися до чату. БУДЬ ЛАСКА ТЕРМІНОВО ДОПОМОЖІТЬ. Суми виплат не прив'язані до бонусів і не були заявлені!!!!!
Hello, I need urgent help. GeniePlay.com has not paid out my winnings for weeks. There are 2 x 500€ and 1500€ are still waiting in my account to be paid out. Unfortunately it doesn't work because I have apparently exceeded the payout limit. Customer service is not responding and I cannot get into live chat. PLEASE URGENT HELP. The payout amounts are not linked to bonuses or have been claimed!!!!!
Hallo ich brauch dringende Hilfe GeniePlay.com zahlt mein Gewinn seit Wochen nicht aus.es handelt sich um 2 mal 500€ und 1500€ warten noch auf meinem Account um auszahlen zu lassen ,geht leider nicht weil ich anscheinend Limit zur Auszahlung überschritten hab.kundenservice antwortet nicht livechat kommt man nicht rein.BITTE DRINGENDE HILFE.die auszahlungsbetrage sind nicht mit Bonusse verbunden oder wurden in Anspruch genommen!!!!!
Привіт,
Я боюся, що немає нічого схожого на термінову допомогу, тому що це казино просто небезпечно для гравців через історичні події невиплати. Чи можете ви переглянути огляд 👈, будь ласка?
Ну, в огляді, серед іншого, сказано:
«Дуже високе значення утриманих виграшів у скаргах гравців по відношенню до розміру казино»
Я б сказав, що єдиний спосіб дізнатися, як вони ставляться до гравців у 2025 році, — це подати офіційну скаргу. Ви можете зробити це тут 👈
Я буду тримати за вас кулаки!
Hello,
I fear there is nothing like urgent help because this casino is just unsafe for players in a manner of historical events of not paying out. Can you access the review 👈, please?
Well, the review says, among other things:
"Very high value of withheld winnings in player complaints in relation to the casino's size"
The only way to find out how they treat players in 2025 is through submitting an official complaint, I'd say. Feel free to do so here 👈
I will keep my fingers crossed for you!
чесна порада, перестань витрачати час тут
honest advice, stop wasting your time here
Гей, судячи з того, що ти написав, це, ймовірно, пов’язано з тим, що ти грав тут і не мав хорошого досвіду, чи не так? Чи могли б ви принаймні підсумувати те, що сталося?
Hey, based on what you wrote it probably has something to do with the fact that you played here and didn't have a good experience, am I right? Could you at least summarize what happened?
Вони дали мені бонус, і після того, як він зіграв і отримав 448 євро, вони сказали мені, що він недійсний, тому що я робив повторні ставки, і оскільки комбінація не досягла квоти, і що вона недійсна, вони мене обдурили та обманули.
They gave me a bonus and after playing it and getting 448 euros they tell me that it is not valid because I have repeated bets and because a combination did not reach a quota and that it is not valid, they have deceived and scammed me.
Me han dado un bono y después de jugarlo y obtener 448 euros me dicen que no es válido porque he repetido apuestas y porque una combinada no llegaba una cuota y que no es válido me han engañado y estafado.
Це шахрайство, ніколи не грайте. Зараз змінюють умови бонусу 90х6.
Наступного дня 439/1080
It's a scam, never play. Now they are changing the conditions of the 90x6 bonus.
The next day 439/1080
Es una estafa no jueguen nunca ahora me cambian las condiciones del bono de 90x6
Al día siguiente 439/1080
Привіт, отже, якщо казино порушило якісь із своїх Умов щодо бонусу, я б, мабуть, подумав про те, щоб подати скаргу? Я не дуже розумію, що означають повторні ставки, ніби ви робили ту саму ставку знову і знову? Ще одне питання, це спортивний бонус і ставили ви на нього чи ні?
Hi, so if the casino has violated some of its Terms and Conditions in the bonus, I would probably think about filing a complaint? I don't really understand what repeated bets mean, like you had the same bet over and over again? One more question, is it a sports bonus and did you wager on it or not?
Що ви думаєте про казино, яке дає вам бонус у розмірі 90 євро і повідомляє, що 90x6=540, а коли ви виграєте гроші, граючи, воно повідомляє, що це 1080, і перекидання цілком відповідає закону, і вони не знижують його?
Я думаю, що вони мене обдурили, вони вкрали мої гроші і, очевидно, вони мене обманули.
Я вважаю, що це порушення умов.
What do you think of a casino that gives you a 90 euro bonus and tells you that 90x6=540 and when you have won money playing it tells you that it is 1080 and the rollover is completely within the law and they do not discount it?
I think they have deceived me, they have stolen my money and obviously they have scammed me.
I think this is violating the terms.
Tú qué opinas de un casino que te da un bono de 90 euros te dice que 90x6=540 y cuando has ganado dinero jugando te dice que es 1080 y el rellover completamente dentro de la legalidad no te los descuentan?
Yo opino que me han engañado ,me han robado dinero mío y evidente me han estafado.
Creo que esto es violar los términos.
Тому я сказав, що буду подавати скаргу. Якщо немає розумного пояснення, чому це було зроблено, я б теж вважав це несправедливим. Очевидно, я хотів би знати, на якій підставі вони досягли такої суми, тому що поки це мені здається нелогічним. Але наша команда спробує з’ясувати, чому це так.
That's why I said I would file a complaint. If there is no reasonable explanation as to why this was done, I would also consider it unfair. Obviously, I would like to know on what basis they reached such a sum, because so far it seems illogical to me. But our team would try to find out why this is so.
Вони взагалі не виплачували жодних турнірних виграшів. Я виграв спортивний турнір під назвою Masters, але приз навіть не з’явився на моєму рахунку. Минув тиждень після завершення турніру.
Живий чат завжди дає ту саму відповідь, що без знімка екрана ми не можемо допомогти. Тому вам слід було зробити скріншот призового фонду перед його закінченням. Безглуздо там грати.
These didn't pay out any tournament winnings at all. I won a sports tournament called Masters, but the prize didn't even show up in my account. It's been a week since the tournament ended.
The live chat always gives the same answer that without a screenshot we can't help. So you should have taken a screenshot of the prize pool just before it ended. It's pointless to play there.
Nämä eivät maksaneet turnausvoittoa lainkaan. Voitin Masters nimisen sporttiturnauksen, mutta palkintoa ei tullutkaan tilille. Turnauksen päättymisestä on jo viikko aikaa.
Livechatista tulee aina sama vastaus, että ilman kuvakaappausta ei voida auttaa. Olisi siis pitänyt ottaa kuvakaappaus palkintotalukosta juuri ennen kuin se päättyi. Turha tuonne on pelata.
Але це, безумовно, має бути записано десь у їхній системі, тож для чого скріншот?
Можна запитати, що це був за турнір? Можливо, це видно у вашому ігровому процесі?
Казино має надати вам це, безсумнівно; хоча я і не фахівець зі спорту, я вважаю, що вони повинні.
Спробуйте попросити це, і повідомте нам, будь ласка, якою буде відповідь.
У вашому акаунті немає інформації про вашу участь у турнірі?
But it surely has to be recorded somewhere in their system, so what is the screenshot for?
May I ask what kind of tournament it was? Is it seen in your gameplay, perhaps?
The casino should provide it to you, for sure; even though I am not an expert on sports, I believe they should.
Try to ask for it, and let us know, please, what the answer will be.
Isn't there any information about your participation in the tournament in your account?
Це місячний спортивний турнір, де ви отримуєте бали за кожну виграну ставку. Я не розумію, чому їм потрібен скріншот, але вони сказали, що це правило, і без скріншота справа не піде.
Я вже 3 рази обговорював це питання в чаті, і кожного разу все закінчувалося тим, що вони не можуть допомогти без скріншота. Я також зазначив у чаті, що так, власник сайту повинен мати доступ до цієї інформації, але це не працює, коли потрібен знімок екрана.
Інформація про призовий фонд турніру була видима на сайті приблизно 24 години після завершення турніру, але зараз її вже немає.
It's a month-long sports tournament where you get points for every bet you win. I don't understand why they want a screenshot of it, but they said it's a rule, and without a screenshot, the matter won't proceed.
I've already discussed this issue 3 times in live chat, and each time it ended with the fact that they can't help without a screenshot. I also mentioned in live chat that yes, the site owner needs to have access to this information, but it doesn't work when a screenshot is needed.
Information about the tournament prize pool was visible on the site for about 24 hours after the tournament ended, but now it is no longer there.
Se on kuukauden kestävä urheiluturnaus, jossa jokaisesta voitetusta vedosta saa pisteitä. En itsekään ymmärrä, minkä vuoksi he kuvakaappausta siitä haluavat, mutta sanoivat että se on sääntö, ja ilman kuvakaappausta asia ei etene.
Olen jo 3 kertaa livechatissa keskustellut asiasta, ja joka kerta se päättyi siihen, että ei voi auttaa ilman kuvakaappausta. Mainitsin myös livechatissa siitä, että kyllä sivuston omistajalla täytyy olla pääsy näihin tietoihin, mutta ei käy, kun tarvitaan kuvakaappaus.
Tiedot turnauksen palkintotaulukosta oli sivustolla näkyvillä noin vuorokauden turnauksen päättymisen jälkeen, mutta nyt sitä ei enää ole siellä.
Я думаю, що це досить дурне правило, що ви повинні зробити знімок екрана. Я не бачу для цього причини, і турнірна таблиця зазвичай має бути видимою для гравців кожного турніру. Чи означає це, що кожен, хто не зробив знімок екрана, нічого не виграє, навіть якщо він був у виграшній позиції? Коли ви говорили про правила, чи згадувалося десь, що ви повинні віддати його в казино після закінчення турніру?
Можливо, я б поскаржився, але оскільки ми не займаємося ставками на спорт, я спробую дати вам кілька посилань, які можуть бути корисними.
https://www.safebettingsites.com/complaints/
https://www.bookmakersreview.com/sportsbook-complaint/
https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/
https://www.top100bookmakers.com/contact-us/
https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/
Ви спробуєте це там?
I think it's a pretty stupid rule that you should take a screenshot. I don't see the reason for it and the standings should be normally visible to the players from every tournament. So does that mean that everyone who didn't take a screenshot won't win anything even if he was in the winning position? When you were talking about the rules, was it mentioned somewhere that you have to give it to the casino after the end of the tournament?
I would probably complain but since we don't deal with sports betting I'll try to give you some links that might be helpful.
https://www.safebettingsites.com/complaints/
https://www.bookmakersreview.com/sportsbook-complaint/
https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/
https://www.top100bookmakers.com/contact-us/
https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/
Will you try it there?
Ні, у правилах нічого не згадується про скріншоти. Кілька днів тому в чаті в прямому ефірі було сказано, що вони знають про цю проблему і потребують трохи більше часу, щоб її розібратися.
Гадаю, мені варто почекати кілька днів, але якщо нічого не станеться, я спробую подати скаргу на сторінки, на які ви посилалися.
No, the rules don't mention anything about screenshots. A couple of days ago, live chat said they were aware of this issue and needed a little more time to figure it out.
I guess I should probably wait a few days, but if nothing happens, I'll try filing a complaint on the pages you linked to.
Ei, säännöissä ei mainita mitään kuvakaappauksista. Pari päivää sitten livechatista sanottiin, että he olisivat tietoisia tästä ongelmasta, ja tarvitsevat vähän lisää aikaa asian selvittämiseksi.
Kai muutaman päivän pitäisi varmaan odottaa, mutta jos ei mitään tapahdu, kokeilen laittaa valitusta noille sivuille, jotka linkitit.
Так, це найрозумніше. Коли вони повідомлять вам, не соромтеся написати те, що вони сказали, мені дуже цікаво.
Схрещуємо пальці.🤞
Yeah, that's the most sensible thing to do. When they let you know, feel free to write what they said, I'm quite interested.
Fingers crossed.🤞
привіт всім,
У мене є проблема з тим, що Genieplay не закриває мій обліковий запис, хоча вони рекламують на своєму веб-сайті, що обліковий запис буде закрито протягом 24 годин.
VIP-менеджер постійно мене відкладає (інколи нараховує мені кешбек). Потім він відповідає дуже повільно. Він просить мене надіслати електронний лист до служби підтримки.
Я робив це кілька разів протягом кількох місяців, і магазин не закриє мій обліковий запис!
У прямому чаті я дізнався, що наразі вони отримують багато запитів на закриття облікових записів, і просять набратися терпіння! LoL.
Маєш уявлення, що я можу зробити?
Звісно, тепер я тримаю руки подалі від цього магазину, зрештою, я сам винен.
Hello everyone,
I have a problem with Genieplay not closing my account, even though they advertise on their website that the account will be closed within 24 hours.
The VIP manager keeps putting me off (he occasionally credits me with cashback). He then replies very slowly. He asks me to send an email to support.
I have done this several times over several months, and the store will not close my account!
Live chat tells me that they're currently receiving a lot of requests to close accounts and asks for patience! LoL.
Do you have any idea what I can do?
Sure, I'll keep my hands off that store now, after all, it's my own fault.
Hallo zusammen,
ich habe ein Problem damit dass Genieplay mein Konto nicht schließt, obwohl Sie auf ihrer Webseite damit werben, dass innerhalb von 24 Stunden das Konto geschlossen wird.
Immer wieder werde ich vom VIP Manager hingehalten (schreibt mir hin und wieder dann ein Cashback gut) Antwortet dann Sehr verzögert. Bittet mich eine Email an den Support zu senden.
Dies habe ich schon mehrmals über mehrere Monate getan, der Laden schließt mein Konto nicht!
Der LiveChat verweist mich darauf, dass zurzeit viele Anfragen bzgl. Kontoschließung eingehen und bitten um Geduld! LoL.
Habt ihr eine Idee was ich tun kann?
Klar, ich werde jetzt die Finger von dem Laden lassen, ich bin ja auch einerseits selbst dran schuld.
Вибачте, що так важко закрити обліковий запис, але чи можу я запитати, яку причину ви їм для цього дали?
Я запитую, тому що, якщо це пов’язано з азартними іграми, казино повинно негайно закрити рахунок. Ніяких виправдань.
В іншому випадку цілком логічно, що вони хочуть зберегти кожного гравця, щоб не втратити їх, знаєте.
I am sorry that it is this difficult to close the account, but may I ask what reason you gave them for it?
I am asking because if it is due to gambling issues, the casino has to close the account immediately. No excuses.
Otherwise it is only logical that they want to keep every player so they don't lose them, you know.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.