ГоловнаФорумКазиноGana777 Casino - загальне обговорення

Gana777 Casino - загальне обговорення

 від raul18ma
|
1 977 переглядів 26 відповідей |
|
1 2
Тут ви можете обговорити Gana777 Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.

Казино виграє 777, це чиста брехня, я виграв, і коли я хотів зняти гроші, мені сказали, що перевірка триватиме п’ять днів, я дозволив часу пройти, і я знову надіслав їм повідомлення, і вони знову запитали мене про мою інформацію та вони знову надіслали мені терміновий запит щодо мого вилучення, і вони мені нічого не дали, я знову надіслав їм повідомлення, і вони сказали, що не збираються мені нічого давати, тому що вони знайшли дублікати моїх облікових записів і єдине, що вони зробили заблокував мій обліковий запис, коли я попросив їх показати мені облікові записи, які вони знайшли дубльованими. мій, крім того, у мене був депозит, який також був заблокований, і я навіть не міг грати в нього чи щось інше, і вони залишили мої гроші

Автоматичний переклад.
raul18ma

Привіт!

Просто щоб уникнути непорозумінь: ви грали в Gana 777 Casino ? Знайдіть час, щоб переглянути його, а потім повідомте мені. Я цілком переконаний, що це не той.

Крім того, я вважаю, що було б добре запитати вас, чи створювали ви другий обліковий запис?

Дозвольте мені поділитися нашою точкою зору, коли йдеться про правила кількох облікових записів:

Ми визнаємо, що гравці несуть відповідальність за те, щоб вони не створювали кілька облікових записів в одному казино. Не тому, що ми вважаємо, що це правильний спосіб зробити це, а тому, що це галузевий стандарт, і ми не можемо карати всі казино, які не дотримуються правила «один обліковий запис на гравця», як ми вважаємо найкращим. Проте ми віримо та сподіваємося, що перевірка дублікатів облікових записів під час створення облікового запису стане галузевим стандартом у майбутньому, а гравці будуть краще захищені.

А поки кожен випадок слід розглядати окремо. Якщо казино дізнається, що гравець створив п’ять окремих облікових записів і зажадав повну суму бонусу на кожному з них, цілком ймовірно, що це зловмисник, і казино має повне право покарати його. З іншого боку, якщо випадковий гравець помилково створює два облікові записи і навіть не вимагає бонусу, казино не повинно штрафувати його лише тому, що в нього є правило, яке можна застосувати проти нього.

А бонуси, чи брали?

Я чекаю наступного оновлення.



Автоматичний переклад.

Якщо це казино 777 win, де я грав, і у мене є лише один обліковий запис, у мене немає іншого, вони змушували мене чекати кілька днів, щоб сказати мені, що вони не віддадуть мені те, що я виграв, і вони заблокували рахунок і депозит, які я навіть не міг зіграти, вони залишили. з моїми грошима

Автоматичний переклад.
raul18ma

Не могли б ви клацніть це зелене посилання 👈👈, а потім підтвердьте, чи це те казино, з яким ви маєте проблеми?

Я не знаю; ти повинен сказати мені. 🤷‍♀️ Спершу перегляньте сайт, а потім дайте мені знати, будь ласка.

Я б сказав, що це GANA777 CASINO MX НЕ та сторона, на якій ви грали; швидше за все ви вибрали не ту тему форуму.

Чи можете ви вставити сюди те, що вам розповіло казино? Можливо, точний текст?

Я розумію, що ви не пройшли перевірку облікового запису. Чи знаєте ви про інших членів вашої родини чи родини, які грають у тому ж казино? Ви коли-небудь заходили на сайт через спільне підключення до Інтернету? Громадський Wi-Fi у кінотеатрі чи щось подібне?

Я чекаю ваших оновлень, але я вважаю, що скарга неминуча. Будь ласка , підготуйтеся, переглянувши цей посібник .

Дайте мені знати, чи здається вам це гарною ідеєю.🙏

Автоматичний переклад.

Вони не платили 11 днів і вже дали дописку file

Автоматичний переклад.

Подивіться.

file

Автоматичний переклад.
Marc445

Я бачу, що ви вже встигли подати скаргу , і наша команда працює над цим і чекає, поки казино зв’яжеться.

На жаль, наразі ми нічого не можемо зробити, окрім як чекати та бачити, доки вони дадуть відповідь вашому менеджеру зі скарг у ланцюжку скарг.

Чи можу я запитати, чи це ваша перша спроба вивести кошти в цьому казино?

Наберіться терпіння, навіть якщо це нелегко, і зачекайте, поки скарга розкриється.

Автоматичний переклад.

Казино Gana777 подарувало неймовірний ігровий досвід! Я насолоджувався постійним потоком перемог протягом сесії, що робило її ще більш захоплюючою. Зручний інтерфейс спрощував навігацію, а безперебійний ігровий процес тримав мене в повній мірі. Я був вражений тим, як гладко все пройшло, створюючи справді приємні враження. Я вже з нетерпінням чекаю, що незабаром знову зіграю!

Автоматичний переклад.
Lothar654

Привіт, тобі вдалося зняти там трохи грошей? Ви пробували якийсь бонус чи ні? У які ігри вам вдалося виграти?🙂

Автоматичний переклад.

Припиніть використовувати ботів, щоб коментувати це казино, це навіть не для Нової Зеландії. Це казино просто справжнє шахрайство.

Автоматичний переклад.

Це казино не платить, я не знаю, чому гуру казино, якщо вони такі професійні, я не знаю, чому вони не дають йому погану оцінку, оскільки вони просто фанатики, будьте дуже обережні, я з Мексики, і є більше користувачів, які погоджуються зі мною

Автоматичний переклад.
Marc445

Мені дуже шкода, що у вас був такий поганий досвід роботи з казино, але, на жаль, якщо вони не реагують на нашу групу скарг, ми нічого не можемо зробити.

Щоразу, коли скарга гравця залишається невирішеною, це впливає на індекс безпеки казино та знижується, тому інші також можуть бути попереджені.

Автоматичний переклад.

Я не отримую відкликання

Автоматичний переклад.
encinasluiscarlos0

Не могли б ви бути більш конкретними, будь ласка, і розповісти нам більше?

В якому казино ви грали? Коли ви подали запит на відкликання? Ваш обліковий запис підтверджено?

Просто те, що ми можемо дізнатися більше про все це і, сподіваюся, допомогти.


Автоматичний переклад.

Казино gana777 не хоче платити мені. Вони просто надсилають мені електронний лист про те, що мої гроші вже внесено, і я нічого не отримав. Минуло два дні і його мені повернули. Я зробив це знову і нічого. Окрім цього, з’являється невдалий депозит на кредитній картці, але я нічого не зробив.

Автоматичний переклад.

filefilefilefilefile Це ті самі скріншоти

Автоматичний переклад.
encinasluiscarlos0

Таким чином, повна сума була повернута на ваш рахунок казино. правильно?

Можна запитати, чи ваш обліковий запис там повністю підтверджено? Це ваша перша спроба зняття?

Автоматичний переклад.
Romi

Якщо я вперше знімаю кошти, і мій обліковий запис уже підтверджено, і я повернув Aser, тепер два зняття коштів не було успішним. Мій рахунок отримав лише два електронні листи від казино про те, що моє зняття було успішним, але нічого про гроші.

Автоматичний переклад.

file Ось електронні листи

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого