5 дн. тому
Тут ви можете обговорити Gamix.Bet Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Тут я б зробив попередження гравцям. Під час KYC казино поводиться шахрайським способом.
Вони відмовляють найбільшому постачальнику енергії в Люксембурзі в оплаті комунальних послуг. Вони також відмовляються від деяких найбільших банків світу. Коли на це натискають, вони просто кажуть: «Ми не приймаємо цю компанію».
Схоже, цей сайт обманює людей
I would issue a warning to players here. The casino behaves fraudulently during KYC.
They reject the biggest energy supplier in luxembourg for a utility bill. They also reject some of the biggest banks in the world. When pushed on this they just say 'We do not accept this company'.
This site seems to be scamming people
Мені, чесно кажучи, не зовсім зрозуміла причина відмови у ваших документах. Чи було надано якесь інше пояснення?
Але які альтернативи вони вам дали?
I don't fully understand this reason for rejecting your documents, to tell you the truth. Was any other explanation provided?
What alternatives they gave you, though?
Вони не вказали жодних причин.
Вони заявили, що приймають мій рахунок інтернет-провайдера. Але я використовую askgamblers, щоб полегшити розгляд скарги, перш ніж надати її.
They gave no reasons.
They stated they accept my internet service provider bill. I am using askgamblers to help facilitate the complaint before providing it though.
Що ж, якщо вам потрібно, щоб наша група розгляду скарг втрутилася, ми тут для вас. Просто дайте нам знати.
Ви коли-небудь знімалися звідти раніше, чи це ваша перша спроба?
Перевірте також, чи можливо, причина в тому, що ці документи були в неправильному форматі. 🤔
Well, if you need our complaint team to intervene, we're here for you. Just let us know.
Have you ever withdrawn from there before, or is this your first attempt?
Check also if perhaps the reason is that those documents were in the wrong format. 🤔
Лол, ви можете побачити їхні відповіді вище. Документи були правильного формату.
Просто сказали, що не приймають документи від цих компаній. Це все сказано.
Перше виведення, тестування їх як нового казино. Вони належать до групи, яка збанкрутувала кілька років тому, керуючи vesper, і крала гроші гравців.
Lol you can see their responses above. The documents were the correct format.
They just said they don't accept documents from those companies. That says it all really.
First withdrawal, testing them as a new casino. They belong to a group that went bust years ago whilst running vesper and stole players money.
Ну, Ромі просто не переглядала скріншоти, от і все. 🙂
Досить часто ми стикаємося з відхиленнями банківських виписок або рахунків за комунальні послуги від певних банків чи компаній. Причина в тому, що ці документи дуже легко сфабрикувати, а також продати через Інтернет. Мені просто цікаво, чому служба підтримки не може надати розумного пояснення; можливо, це хтось без належної підготовки... Просто здогадуюсь. Звичайно, якби людина виконувала роботу з більшою ретельністю, це було б фантастично.
Well, Romi just didn't browse the screenshots, that's all. 🙂
Quite often we come across banking statements or utility bills from certain banks or companies being rejected. The reason is that these documents are very easily fabricated and are also sold through the internet. I just wonder why the support can't provide a reasonable explanation; perhaps it is someone without proper training... Just guessing. Of course, if the individual was performing the work with greater care, that would be fantastic.
Підробити можна будь-яку виписку з банківського рахунку та будь-яку комунальну послугу.
Any bank statement and any utility can be faked.
звичайно, ви можете сказати, що за що завгодно.
Але не кожен бренд так легко підробити. Деякі казино вже додали список банків і компаній, чиї документи виключені з процесу KYC.
Казино теж намагаються не відставати від шахраїв.
У будь-якому випадку, я не кажу, що це може бути заковика тут. Якби тільки служба підтримки казино могла вам все пояснити. 🤷♂️ Сподіваюся, незабаром все обернеться позитивним результатом.
sure, you may say that for anything.
But not every brand is so easy to fake. Some casinos have already attached a list of banks and companies whose documents are excluded from the KYC process.
Casinos try to keep up with the scammers too.
In any case, I'm not saying this might the catch here. If only the casino support would be able to explain things to you. 🤷♂️ I hope things will turn to a positive outcome soon.
Завдяки штучному інтелекту та 3D-принтерам ви можете підробити будь-що.
Я попросив у казино список документів, які вони приймають і не приймають. Документ, який вони відхилили, був від найбільшого постачальника енергії в Lux, банк, який вони відхилили, був четвертим за величиною у світі.
Вони заявили, що приймуть рахунок за Інтернет від мого провайдера (який ми обидва знаємо, що набагато легше підробити, ніж вищезазначене). Однак я пішов отримати фізичну копію.
With AI now and 3D printers you can fake anything.
I asked the casino for a list of documents they do and do not accept. The document they rejected was from the biggest energy provider in Lux, the bank they rejected was the fourt biggest in the world.
They have stated they will accept a internet bill from my provider (which we both know is far easier to fake then the above). However Ive gone to get a physical copy.
Я б напевно використав IA та 3D-принтер, щоб підробити щось подібне, особливо для звичайних виграшів. Незважаючи на те, наскільки мені це подобається (без жартів), мова йде не про відповідь на те, що я пропоную як можливість; мова йде про пошук того, що здається проблемою для казино.
Уявіть собі, що фізичні копії використовуються, коли ви не вірите електронній версії чи плеєру. Ще одна хороша новина: caisno починає прогресувати. Я знаю, що це трохи неприємно, але все одно я сподіваюся, що це закінчиться щасливо і скоро!
I would surely use IA and a 3D printer to fake something like that, especially for common winnings. Despite how much I enjoy that (no kidding), this is not about having a response to anything I suggest as a possibility; it is about finding what seems to be the issue for the casino.
Imagine that physical copies are used when you do not believe the electronic version or the player. Another good news though: the caisno is starting to make progress. I know it ucks a bit, but still, I hope this will end happily and soon!
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.