2 міс. тому
Тут ви можете обговорити Gamegram Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Є багато причин, чому вам слід триматися подалі від цього сайту. По-перше, у них відсутня категорія слотів, сайт має затримки, і їхні слоти часто не працюють. Однак основна причина полягає в тому, що вони раптово закривають ваш рахунок, коли ви намагаєтеся зняти гроші. Вони не дають вам пояснень, вони просто повідомляють службу підтримки, що обліковий запис закрито через порушення умов використання. Я ніколи раніше не грав на цьому сайті, це був мій перший обліковий запис, і я дуже сподівався отримати гроші, але вони скористалися тим фактом, що вони — казино, і можуть робити все, що хочуть.
There are many reasons why you should stay away from this site. The first is that they lack the slots category, the site has delays and their slots often don't work. However, the main reason is that they suddenly close your account when you try to withdraw money. They don't give you an explanation, they just tell customer support that the account was closed due to violations in the terms and conditions. I had never played on this site before, it was my first account and I had high hopes of getting my withdrawal, but they take advantage of the fact that they are the casino and can do whatever they want.
Гей, чи правильно я зрозумів із того, що прочитав, що казино звинуватило вас у наявності кількох облікових записів? Звичайно, вони могли б принаймні щось сказати, коли вони закриють ваш обліковий запис, щоб дати вам уявлення, хоча я знаю, що в деяких випадках вони не повідомлять подробиць, щоб захистити себе.
У будь-якому випадку, не соромтеся сказати мені, чи я все правильно зрозумів, і якщо ви скажете, що це ваш перший обліковий запис і що вам не відомо про порушення правил, ми спробуємо допомогти, якщо це можливо.
Буду чекати на відповідь.
Hey, do I understand correctly from what I've read that the casino accused you of having multiple accounts there? Surely they could at least say something when they close your account to give you an idea, although I know that in some cases they won't give details to protect themselves.
Anyway, feel free to tell me if I got it right and if you say that this is your first account and that you are not aware of any rule violation, we would try to help if possible.
I will wait for a reply.
Шановний pichulin1,
Дякуємо, що звернулися до нас і поділилися своїм досвідом. Після перевірки вашого облікового запису його було заблоковано через дії, які спричинили серйозні порушення наших Умов використання. Ви можете переглянути наші Умови тут: https://gamegram.com/terms.
Хоча ми розуміємо, що це може викликати розчарування, зауважте, що ми не можемо розкрити конкретні причини блокування облікового запису. На жаль, заборона є постійною і не буде знята.
Якщо ви вважаєте, що ця дія несправедлива, ви можете подати претензію до Casino Guru для незалежного розгляду третьою стороною.
Дякуємо за розуміння.
З повагою,
Команда Gamegram
Dear pichulin1,
Thank you for contacting us and sharing your experience. After reviewing your account, it was blocked due to activities that triggered severe violations of our Terms of Service. You can review our Terms here: https://gamegram.com/terms.
While we understand this may be frustrating, please note that we are unable to disclose the specific reasons for the account block. Unfortunately, the ban is permanent and will not be lifted.
If you believe this action is unfair, you are welcome to submit a claim to Casino Guru for an independent third-party review.
Thank you for your understanding.
Best regards,
Gamegram Team
Я створив лише один обліковий запис, більше не маю, і я не порушив жодного правила.
I only made one account, I don't have more, and I didn't break any rule.
Якщо ви не знаєте про порушення правил і нічого більше про це не знаєте, тоді, як пропонує казино, ви можетевідкрити скаргу за цим посиланням , і наша команда розгляне це.
Думаєте, ви спробуєте?
If you are not aware of a rule violation and you don't know anything more about it, then as the casino suggested, you can open a complaint on this link and our team will look into it.
Do you think you will try it?
привіт хлопці
Відкрили справу щодо цього сайту за турнірне шахрайство (700$). Вони змінили правила турніру (Бонусна покупка дозволена -> Бонусна покупка заборонена) ПІСЛЯ того, як я натиснув потрібний мультиплікатор і надіслав його їм, для їхнього турніру Telegram на новому Pragmatic "Kraken Megayways". Тому вони сказали, що моя перемога зараз не зараховується. І в цьому винен співробітник Telegram, який сьогодні вранці забув змінити турнір. (Турнір відбувся з дозволеними бонусними покупками з 12.10.2024, тобто понад 10 днів.)
Все ще надія на вирішення. Буду оновлювати вас тут. Загалом зі зняттям не було проблем.
Я все ще розгублений. Раніше виграв кілька турнірів, і мені заплатили. Гадаю, вони побачили, що я на 5 тис. доларів на сайті, і тому зараз мені відмовили. Вони навіть написали, що я нічого не програв, тому що отримав загальну чисту перемогу. Але це не актуально для турніру.
Давайте подивимось. Сподіваючись на краще.
Hey guys,
Opened a case about this site for a tournament fraud (700$). They changed the tournament rules (Bonus Buy allowed -> Bonus Buy not allowed), AFTER I hitted the requiered Multiplicator and sent it to them, for their Telegram Tournament on new Pragmatic "Kraken Megayways". So they told my win doesnt count now. And it was the Telegram employee fault, he forgot to change the tournament this morning. (Tournament was up with Bonus Buy allowed since 12.10.2024, so over 10 Days.)
Still hope for a solution. Gonna Update you here. Generally withdraws were no problem.
I am still confused. Won a few tournament before, and they payed me. I guess they saw I am 5k $ up on the site, and thats why they denied me now. They even wrote my, I did not loose anything, cause I got a overall net win. But thats not relevant for the tournament..
Let's See. Hoping for the best.
Привіт! Я побачив вашу скаргу та хотів запитати, чи є у вас скріншот із вимогами до турніру та чи бачите ви, що бонусна покупка доступна. Я бачу, що ви опублікували такі речі в скарзі , тому все має бути добре, і ми побачимо, що можна зробити. Зазвичай на турнірах такі речі заборонені, але я бачу, що на деяких турнірах це дозволено. Тож якби це було можливо і ви нічого не порушили, то я б не бачив жодних причин не платити вам, якщо умови пізніше змінять.
Однак це буде справа нашої команди та експертів, щоб оцінити це, оскільки поки що я просто висловлюю свою думку, і може статися, що з’явиться щось, що підтримає нашу думку, незалежно від того, станемо ми на вашу сторону чи навпаки.
У всякому разі, я сподіваюся, що це буде вирішено справедливо і що все вийде добре.
Я буду тримати кулаки. 🤞☘️
Hi, I saw your complaint and I wanted to ask you if you had any screenshot of the tournament requirements and if you could see that the bonus buy is available. I see that you have posted such things in the complaint and so it should be fine and we will see what can be done. Usually in tournaments such things are not allowed but I see that some tournaments allow it. So if it was possible and you didn't break anything, then I wouldn't see any reason not to pay you if the terms were changed later.
However, it will be up to our team and the experts to evaluate it because so far I'm just speaking my opinion and it may happen that something will come up that will support our opinion, whether we will take your side or it will be the other way around.
Anyway, I hope that this will be resolved fairly and that everything will turn out well.
I will keep my fingers crossed. 🤞☘️
привіт
Так, як ви бачили, вони також сказали мені, що це їхня помилка, і вони змінили правила на запізнення (забули). Таким чином, gamegram вже повідомив і підтвердив, що бонусна покупка дозволена умовами, і на ранковій зустрічі вони говорили про те, щоб це змінити. Але вони забули адаптувати правила турніру. Але для мене це не може бути поганим фіналом лише тому, що вони забули змінити правила турніру, це ми бачимо. І тепер вони пробують це після того, як виграш уже досягнутий. Я вже часто вигравав із бонусною покупкою на турнірах gamegram. Я не знаю, чому цього разу вони роблять таку рибну штуку.
Вони зазвичай дозволяють купувати бонуси дуже часто. Як ви бачите в їхніх умовах:
І кракен-турнір був випущений із «Бонусна покупка дозволена», і вони змінили це відразу після моєї перемоги, відредагували публікацію про турнір і зробили її «заборонено». Не дуже справедливо..
З точки зору гравців, мені байдуже, про що вони говорять на зустрічах із геймграмами. Правила ті, що я бачу в дописах Telegram. Якщо їхній працівник забув його змінити, для мене це не повинно бути погано. Я маю на увазі, що я заплатив за багато бонусів, щоб отримати перемогу в турнірі, а тепер вони заперечують. Я надсилаю достатньо доказів. Але в їхній заяві сказано все.
Все ще надія на хороше рішення. Давайте обговоримо це далі по претензії. Не тут. Можливо, вони просто помилилися і змінять своє рішення, помилки трапляються з усіма нами.
Раніше це був дуже приємний для мене бренд казино.
Але про результати я повідомлю в кінці.
Hey.
Jeah, as you saw, they also told me it was their mistake and they changed the rules to late (forgot it). So gamegram already told and confirmed that bonus buy was allowed in terms, and in their morning meeting they talked about to change it. But they forgot to adapt the tournament rules. But it can't be a bad ending for me, only because they forgot to change the tournament rules, that we can see. And now they try it after the win was already hitted. I already won often with a bonus buy on gamegram tournaments. I don't know why they do this fishy stuff this time.
They generally allow Bonus Buys very often. As u see in their terms:
And kraken tournament was release with "Bonus Buy allowed" and they changed it just after my win, edited the tournament post, and made it to "not allowed". Not very fair..
From a player perspective I don't care what they talk in their gamegram-meetings. The rules are the ones I can see in the Telegram posts. If their employee forgot to change it, it shouldn't be bad for me. I mean I payed for a lot of bonus buy to grind tournament win and now they denieing. I send enough proof. But their statement says it all.
Still hope for a good solution. Let's discuss it further on the claim. Not here. Probably they just did a mistake and will change their decision, mistakes happen to all of us.
Before it was a really nice casino brand to me.
But I will post on the outcome at the end.
Так, загалом я згоден, якщо умови були такими, як ви поділилися та згадали, а потім вони змінили їх після вашої перемоги, це не повинно бути вашою проблемою.
Подивимося, як усе вийде, і мені також буде цікаво побачити результат.
Що стосується скарг, у вас є таймер у верхньому правому куті, на який кожна сторона має відповісти, оскільки скарг багато, і наша команда має розглядати кожну. Але вони намагаються відповідати якомога швидше, тому не переживайте, що вони не до вас доберуться.
Я дуже сподіваюся, що це закінчиться добре і що це буде справедливий кінець.
Yes, basically I agree, if the terms were as you shared and mentioned and then they changed them after your win, that shouldn't be your problem.
We'll see how it all turns out and I'll be curious to see the result as well.
As far as complaints are concerned, you have a timer on the top right which has each party to answer, because there are a lot of complaints and so our team has to deal with each one. But they try to answer as quickly as possible, so don't worry about them not getting to you.
I really hope this turns out well and that it's a fair ending.
Casino Guru допоміг мені вирішити мою проблему, і я отримав повну оплату.
Дякую за вашу надміру розумну ігрову програму. Можу рекомендувати грати на цьому сайті, адже навіть про важкі питання можна говорити!
вітаю.
Casino Guru helped me to resolve my issue and I was paid fully.
Thanks for your overthinking gamegram. I can recommend playing on this site, because even hard issues can be talked about!
Greetings.
Гей, завжди приємно, коли казино може домовитися з гравцем або піти на компроміс. Я думаю, що це багато говорить про саме казино. Справа затягнулася недовго і врешті-решт вийшло добре.
Ви збираєтеся час від часу проводити час у цьому казино? 😀
Hey, it's always a great sight when a casino can come to an agreement with a player or make a compromise. I think it says a lot about the casino itself. The case didn't drag on for very long and it turned out well in the end.
Are you going to spend time in this casino occasionally? 😀
Ця ситуація, напевно, вас дуже засмучує, тому я раджу вам подати скаргу тут, до нашої команди, де вони зможуть розслідувати справу за вас.
Звичайно, це абсолютно безкоштовно, тож не турбуйтеся про додаткові витрати.
Просто перейдіть за цим посиланням і добре опишіть ситуацію.
Ви грали з бонусом чи без? 🤔
Чекатимемо на вашу відповідь.
This situation must really be frustrating for you, so I would surely suggest you file a complaint here with our team, where they can investigate the matter for you.
It is, of course, completely free of charge, so don't worry about any additional costs.
Just follow this link, please, and describe well the situation.
Did you play with some bonus there or without? 🤔
We'll wait for your reply.
Дякую за це.
Я бачу, що наша команда вже почала працювати над вашою скаргою , тому, коли це можливо, надішліть у відповідь деяку додаткову інформацію.
Сподіваюся, разом ми знайдемо найкраще вирішення проблеми.
Thank you for that.
I see that our team has already started working on your complaint, so whenever possible, please reply with some additional information needed.
Hopefully, together, we will find the best resolution to it.
Привіт Ромі
Ми дійшли до суті заборони. Це було пов’язано з використанням VPN і моїм неправильним розумінням термінів. Використання VPN не заборонено, і я не належав до обмеженої юрисдикції, але оскільки моя VPN була розташована на іншому кінці світу, використання їхніх ігор було заборонено. Тому я забрав свою скаргу, і, сподіваюся, ця публікація попередить інших, щоб вони не зробили такої ж дурної помилки, як я 🙂
Я все одно згадаю про погане обслуговування клієнтів від GameGram у цій ситуації. Дуже погане спілкування, коли надійшла заборона, і відмовився вказати причину заборони, крім того, що я "порушив умови". Незважаючи на мої численні прохання, вони відмовилися сказати мені, який термін я порушив, а потім просто почали ігнорувати мене, що призвело до того, що я був змушений прийти сюди та втрачати час цієї команди.
Дякую Ромі та вашій команді за вашу допомогу, це забезпечило закриття, яке мені було потрібно!
Hi Romi
We have got to the bottom of the ban. It was down to the use of a VPN and my misunderstanding of the terms. The use of a VPN is not prohibited, and I was not from a restricted jurisdiction, but as my VPN was located the other side of the world, the use of their games were prohibited. So I have taken down my complaint and hopefully this post will give others a heads up to avoid making the same stupid mistake I did 🙂
I will still will mention the poor customer service from GameGram in this situation. Very poor communication when the ban came and refused to give a reason as to the ban other than I had "violated the terms". Despite my many requests they refused to tell me which term I broke and then just started to ignore me which resulted in me having to come here and waste the time of this team .
Thank you Romi and your team for your assistance, it provided the closure I needed!
Дякую, що підтвердили це.
Мені довелося ще раз переглянути вашу скаргу, оскільки ви видалили свої попередні повідомлення тут у ланцюжку, що насправді не було необхідним; тільки принаймні у вас були серйозні причини для цього.
Я радий, що ви розібралися, і казино відреагувало на вашу скаргу.
Зауважте, що якщо ви хочете висловити свій досвід у відгуку користувача, не соромтеся це зробити.
Ось вам посилання , про всяк випадок.
Thank you for confirming that.
I had to go through your complaint again, as you have deleted your previous messages here in the thread, which was really not necessary; only at least you had some serious reason for it.
I am glad you sorted it out and the casino reacted to your complaint.
Please know that if you want to express your experience in a user review, please feel free to do so.
Here's the link for you, just in case.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.