ФорумКазиноGamegram Casino - загальне обговорення

Gamegram Casino - загальне обговорення

1 місяць тому від pichulin1
|
410 переглядів 12 відповідей |
|
1 місяць тому
Тут ви можете обговорити Gamegram Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
1 місяць тому

Є багато причин, чому вам слід триматися подалі від цього сайту. По-перше, у них відсутня категорія слотів, сайт має затримки, і їхні слоти часто не працюють. Однак основна причина полягає в тому, що вони раптово закривають ваш рахунок, коли ви намагаєтеся зняти гроші. Вони не дають вам пояснень, вони просто повідомляють службу підтримки, що обліковий запис закрито через порушення умов використання. Я ніколи раніше не грав на цьому сайті, це був мій перший обліковий запис, і я дуже сподівався отримати гроші, але вони скористалися тим фактом, що вони — казино, і можуть робити все, що хочуть.

Автоматичний переклад.
pichulin1
1 місяць тому

Гей, чи правильно я зрозумів із того, що прочитав, що казино звинуватило вас у наявності кількох облікових записів? Звичайно, вони могли б принаймні щось сказати, коли вони закриють ваш обліковий запис, щоб дати вам уявлення, хоча я знаю, що в деяких випадках вони не повідомлять подробиць, щоб захистити себе.

У будь-якому випадку, не соромтеся сказати мені, чи я все правильно зрозумів, і якщо ви скажете, що це ваш перший обліковий запис і що вам не відомо про порушення правил, ми спробуємо допомогти, якщо це можливо.

Буду чекати на відповідь.

Автоматичний переклад.
pichulin1
1 місяць тому

Шановний pichulin1,


Дякуємо, що звернулися до нас і поділилися своїм досвідом. Після перевірки вашого облікового запису його було заблоковано через дії, які спричинили серйозні порушення наших Умов використання. Ви можете переглянути наші Умови тут: https://gamegram.com/terms.


Хоча ми розуміємо, що це може викликати розчарування, зауважте, що ми не можемо розкрити конкретні причини блокування облікового запису. На жаль, заборона є постійною і не буде знята.


Якщо ви вважаєте, що ця дія несправедлива, ви можете подати претензію до Casino Guru для незалежного розгляду третьою стороною.


Дякуємо за розуміння.


З повагою,

Команда Gamegram

Автоматичний переклад.
Jaro
1 місяць тому

Я створив лише один обліковий запис, більше не маю, і я не порушив жодного правила.

Автоматичний переклад.
pichulin1
1 місяць тому

Якщо ви не знаєте про порушення правил і нічого більше про це не знаєте, тоді, як пропонує казино, ви можетевідкрити скаргу за цим посиланням , і наша команда розгляне це.

Думаєте, ви спробуєте?

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

привіт хлопці


Відкрили справу щодо цього сайту за турнірне шахрайство (700$). Вони змінили правила турніру (Бонусна покупка дозволена -> Бонусна покупка заборонена) ПІСЛЯ того, як я натиснув потрібний мультиплікатор і надіслав його їм, для їхнього турніру Telegram на новому Pragmatic "Kraken Megayways". Тому вони сказали, що моя перемога зараз не зараховується. І в цьому винен співробітник Telegram, який сьогодні вранці забув змінити турнір. (Турнір відбувся з дозволеними бонусними покупками з 12.10.2024, тобто понад 10 днів.)

Все ще надія на вирішення. Буду оновлювати вас тут. Загалом зі зняттям не було проблем.

Я все ще розгублений. Раніше виграв кілька турнірів, і мені заплатили. Гадаю, вони побачили, що я на 5 тис. доларів на сайті, і тому зараз мені відмовили. Вони навіть написали, що я нічого не програв, тому що отримав загальну чисту перемогу. Але це не актуально для турніру.


Давайте подивимось. Сподіваючись на краще.

Автоматичний переклад.
Maekz1990
1 місяць тому

Привіт! Я побачив вашу скаргу та хотів запитати, чи є у вас скріншот із вимогами до турніру та чи бачите ви, що бонусна покупка доступна. Я бачу, що ви опублікували такі речі в скарзі , тому все має бути добре, і ми побачимо, що можна зробити. Зазвичай на турнірах такі речі заборонені, але я бачу, що на деяких турнірах це дозволено. Тож якби це було можливо і ви нічого не порушили, то я б не бачив жодних причин не платити вам, якщо умови пізніше змінять.

Однак це буде справа нашої команди та експертів, щоб оцінити це, оскільки поки що я просто висловлюю свою думку, і може статися, що з’явиться щось, що підтримає нашу думку, незалежно від того, станемо ми на вашу сторону чи навпаки.

У всякому разі, я сподіваюся, що це буде вирішено справедливо і що все вийде добре.

Я буду тримати кулаки. 🤞☘️


Автоматичний переклад.
1 місяць тому

привіт


Так, як ви бачили, вони також сказали мені, що це їхня помилка, і вони змінили правила на запізнення (забули). Таким чином, gamegram вже повідомив і підтвердив, що бонусна покупка дозволена умовами, і на ранковій зустрічі вони говорили про те, щоб це змінити. Але вони забули адаптувати правила турніру. Але для мене це не може бути поганим фіналом лише тому, що вони забули змінити правила турніру, це ми бачимо. І тепер вони пробують це після того, як виграш уже досягнутий. Я вже часто вигравав із бонусною покупкою на турнірах gamegram. Я не знаю, чому цього разу вони роблять таку рибну штуку.


Вони зазвичай дозволяють купувати бонуси дуже часто. Як ви бачите в їхніх умовах:


file


І кракен-турнір був випущений із «Бонусна покупка дозволена», і вони змінили це відразу після моєї перемоги, відредагували публікацію про турнір і зробили її «заборонено». Не дуже справедливо..

З точки зору гравців, мені байдуже, про що вони говорять на зустрічах із геймграмами. Правила ті, що я бачу в дописах Telegram. Якщо їхній працівник забув його змінити, для мене це не повинно бути погано. Я маю на увазі, що я заплатив за багато бонусів, щоб отримати перемогу в турнірі, а тепер вони заперечують. Я надсилаю достатньо доказів. Але в їхній заяві сказано все.


Все ще надія на хороше рішення. Давайте обговоримо це далі по претензії. Не тут. Можливо, вони просто помилилися і змінять своє рішення, помилки трапляються з усіма нами.


Раніше це був дуже приємний для мене бренд казино.


Але про результати я повідомлю в кінці.

Змінено автором 1 місяць тому
Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Чи можете ви сказати, коли його перевіряли? 🙂

Автоматичний переклад.
Maekz1990
1 місяць тому

Так, загалом я згоден, якщо умови були такими, як ви поділилися та згадали, а потім вони змінили їх після вашої перемоги, це не повинно бути вашою проблемою.

Подивимося, як усе вийде, і мені також буде цікаво побачити результат.

Що стосується скарг, у вас є таймер у верхньому правому куті, на який кожна сторона має відповісти, оскільки скарг багато, і наша команда має розглядати кожну. Але вони намагаються відповідати якомога швидше, тому не переживайте, що вони не до вас доберуться.

Я дуже сподіваюся, що це закінчиться добре і що це буде справедливий кінець.

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Casino Guru допоміг мені вирішити мою проблему, і я отримав повну оплату.


Дякую за вашу надміру розумну ігрову програму. Можу рекомендувати грати на цьому сайті, адже навіть про важкі питання можна говорити!


вітаю.

Автоматичний переклад.
Maekz1990
2 тиж. тому

Гей, завжди приємно, коли казино може домовитися з гравцем або піти на компроміс. Я думаю, що це багато говорить про саме казино. Справа затягнулася недовго і врешті-решт вийшло добре.

Ви збираєтеся час від часу проводити час у цьому казино? 😀

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого