Г (Сторінка 2)

10 міс. тому від Gamdomvictims123
|
3693 переглядів 25 відповідей |
|
1 2
Додати публікацію
10 міс. тому

Дякую за вашу відповідь, Джано, справді, історія моїх з’єднань (IP, пристрій, час відтворення тощо) не була надана мені Gamdom. Цей документ, хоч і не важливий, було б добре повідомити у відповідні органи. Нагадаємо, Гамдон потрапив під санкції DGOJ Іспанії на 5 мільйонів євро.

Автоматичний переклад.
Select2006at
10 міс. тому

Я особисто сповістив нашу спеціальну групу даних, щоб переконатися, що ця справа cDGOJ не залишиться непоміченою. 🤔

Найкраще, що ви могли зробити на даний момент, якщо ви запитаєте мене. Проте, як зазначив Яро, наразі результат ще належить побачити, і я сподіваюся, що рішення буде скоро. 🙏

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Наскільки неетично Гамдон, я збираюся доповісти відповідним органам, вони не захочуть домовитися..

Автоматичний переклад.
Teoutefkfko6
10 міс. тому

Хм, мені дуже цікаво, як воно буде в цьому випадку. Чи могли б ви повідомити нам, якщо передасте це в орган влади?

У мене є ще одне питання, а саме, про що ви не дійшли згоди? Вибачте, якщо я запитую знову, я просто хочу краще зрозуміти ситуацію.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Привіт Яро,


Дякую за вашу відповідь.


Дійсно, я збираюся передати цю справу до іспанської влади DGOJ, французької ANJ і регулятора Кюрасао Antillephone NV


Я претендую на внесені депозити, оскільки неодноразово просив закрити гру через серйозні проблеми з грою (як показано на скріншоті електронного листа, надісланого Gamdon), на додаток до того факту, що вони не можуть надавати послуги в цих країнах.


Дякую

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Привіт Яро,


Дякую за вашу відповідь.


Дійсно, я збираюся передати цю справу до іспанської влади DGOJ, французької ANJ і регулятора Кюрасао Antillephone NV


Я претендую на внесені депозити, оскільки неодноразово просив закрити гру через серйозні проблеми з грою (як показано на скріншоті електронного листа, надісланого Gamdon), на додаток до того факту, що вони не можуть надавати послуги в цих країнах.


Дякую

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Привіт.

У мене теж є запитання до вас, якщо можна: ми говоримо про технічні проблеми з іграми чи точніше про ситуації, коли результат був неправильним?

Тому що перший варіант мені не здається приводом для повернення. а друге є спірним на підставі глибшого дослідження. Ми говоримо про власні ігри казино без зовнішнього постачальника ігор? Вибачте за мої манери, але чому ви вносили більше одного разу?

І коли саме ви дізналися, що це казино не має ліцензії у Франції?

Я міг би скористатися кількома підказками. 🙏 Дякуємо.

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого