Нарешті хтось, хто щось робить. Gamdom більше не є надійним сайтом, оскільки вони заблокували моє виведення коштів, і вони ніколи не були надіслані. RTP справді низький, і якщо ви виграєте великий, ви просто не зможете отримати готівку, лол. Цей тиждень знизився на 6 тисяч, і це вже не смішно. Граючи на інших сайтах, оскільки цей, як завжди, буквально займається шахрайством.
Finally someone who is doing something. Gamdom is not trusted site anymore as they locked my withdrawal and it was never sent. The RTP is really low and if you win big you just cannot cash out lol. Down 6k this week and It's not funny anymore. Playing on another sites as this one is literally doing fraud as always.
Привіт, чи можу я знати, що саме сталося, коли ви мали такий поганий досвід і створили групу для інших пошкоджених гравців? Яку у вас є ідея, що ви збираєтеся робити?
Hi, can I know what exactly happened when you had such a bad experience and created a group for other damaged players? What idea do you have what you are going to do ?
Нарешті хтось, хто щось робить. Gamdom більше не є надійним сайтом, оскільки вони заблокували моє виведення коштів, і вони ніколи не були надіслані. RTP справді низький, і якщо ви виграєте великий, ви просто не зможете отримати готівку, лол. Цей тиждень знизився на 6 тисяч, і це вже не смішно. Граючи на інших сайтах, оскільки цей, як завжди, буквально займається шахрайством.
Finally someone who is doing something. Gamdom is not trusted site anymore as they locked my withdrawal and it was never sent. The RTP is really low and if you win big you just cannot cash out lol. Down 6k this week and It's not funny anymore. Playing on another sites as this one is literally doing fraud as always.
Привіт, не могли б ви уточнити, як довго триває ваша ситуація, коли ви не можете отримати гроші? Чи є у вас ще якась проблема, окрім цієї? Дайте мені знати, будь ласка.
Hi, could you specify how long this situation of yours has been going on that you can't get the money out ? Do you have any other problem besides that ? Let me know please.
Дякую, мене також обманув Gamdom, я впевнений, що вони використовують фальшиві ігри, вони також мають досить темну бізнес-модель, коли стримери грають фальшивими грошима та роздають гроші для сприяння залежності від азартних ігор.
У моєму випадку і після погроз самогубством вони не вжили жодних заходів, щоб я міг продовжувати грати і програвати.
Вони шахраї, і я збираюся вжити заходів, щоб закрити їхні веб-сайти у Франції та Іспанії тощо...
Thank you, I have also been scammed by Gamdom, I am sure they use fake games, they also have a quite dark business model, with streamers playing with fake money and distributing money to promote gambling addiction.
In my case, and after threats of suicide, they did not take any measures so that I could continue playing and losing.
They are scammers and I am going to take measures to close their website in France and Spain etc...
Gracias, yo también he sido estafado por Gamdom, estoy seguro de que utilizan juegos falsos, además tienen un modelo de negocio bastante oscuro, con streamers jugando con dinero falso y repartiendo dinero para fomentar la ludopatía.
En mi caso, y tras amenazas de suicidio, no tomaron ninguna medida para que pudiera continuar jugando y perdiendo.
Son unos estafadores y voy a tomar medidas para cerrar su web en Francia y España etc...
Привіт добре,
РІШЕННЯ ПРО АДМІНІСТРАТИВНУ ПРОЦЕДУРУ НАЛОЖЕННЯ САНКЦІЇ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ "SMEIN HOSTING, NV" ШЛЯХОМ ВЧИНЕННЯ АДМІНІСТРАТИВНОГО ПОРУШЕННЯ, КЛАСИФІКУВАНОГО ЯК ДУЖЕ ГРУЗКОГО, ВИЗНАЧЕНОГО В СТАТТІ 39.a) ЗАКОНУ 13/2011 ВІД 27 ТРАВНЯ ГРИ (LRJ), ЯКИЙ СКЛАДАЄТЬСЯ З ОРГАНІЗАЦІЇ, СВЯТКУВАННЯ АБО ЕКСПЛУАТАЦІЇ ДІЯЛЬНОСТІ, ЩО ВХОДИТЬ У СФЕРУ ЗАСТОСУВАННЯ ЦЬОГО ЗАКОНУ БЕЗ ВІДПОВІДНОГО ПОЗВОЛЯЮЧОГО НАЗВУ.
Санкційні постанови | Генеральний директорат регулювання азартних ігор (ordenacionjuego.es)
Hello good,
RESOLUTION OF AN ADMINISTRATIVE PROCEDURE OF A SANCTIONING NATURE TO THE ENTITY "SMEIN HOSTING, NV" BY THE COMMISSION OF AN ADMINISTRATIVE INFRINGEMENT CLASSIFIED AS VERY SERIOUS, TYPIFIED IN ARTICLE 39.a) OF REGULATION LAW 13/2011, OF MAY 27 OF THE GAME (LRJ), CONSISTING OF THE ORGANIZATION, CELEBRATION OR EXPLOITATION OF THE ACTIVITIES INCLUDED IN THE SCOPE OF APPLICATION OF THIS LAW WITHOUT THE CORRESPONDING ENABLING TITLE.
Sanctioning resolutions | General Directorate of Gaming Regulation (ordenacionjuego.es)
Buenas,
RESOLUCIÓN DE PROCEDIMIENTO ADMINISTRATIVO DE CARÁCTER SANCIONADOR A LA ENTIDAD "SMEIN HOSTING, N.V." POR LA COMISIÓN DE UNA INFRACCIÓN ADMINISTRATIVA CALIFICADA COMO MUY GRAVE, TIPIFICADA EN EL ARTÍCULO 39.a) DE LA LEY 13/2011, DE 27 DE MAYO, DE REGULACIÓN DEL JUEGO (LRJ), CONSISTENTE EN LA ORGANIZACIÓN, CELEBRACIÓN O EXPLOTACIÓN DE LAS ACTIVIDADES INCLUIDAS EN EL ÁMBITO DE APLICACIÓN DE ESTA LEY CARECIENDO DEL TÍTULO HABILITANTE CORRESPONDIENTE.
Resoluciones sancionadoras | Dirección General de Ordenación del Juego (ordenacionjuego.es)
Привіт,
Я пригадую кілька скарг, які були створені через те, що гравці відчували те саме, що й ви зараз. Але ніхто з них тоді не зміг надати вагомих доказів.
Не соромтеся переглядати:https://casino.guru/complaints/all
Навіть влада ніколи не знаходила нічого «незвичайного». Справедливості заради, однак, Кюрасао не вважається найкращим регулятором якості, коли йдеться про депутатів.
Можливо, ви спробуєте наш Центр вирішення проблем . Я вважаю розумним подати скаргу, коли звинувачення настільки складні. Прийміть це як ідею:
Hello,
I recall a few complaints created because the players felt the same as you probably do now. Yet none of them were able to present solid proof back then.
Feel free to browse: https://casino.guru/complaints/all
Even the authority has never found anything "unusual". To be fair, though, Curacao is not considered a top-notch quality regulator when it comes to deputies.
Maybe you would give our Resolution Center a try. I think it is wise to submit a complaint when the accusations are so complex. Take it as an idea:
Привіт добре,
РІШЕННЯ ПРО АДМІНІСТРАТИВНУ ПРОЦЕДУРУ НАЛОЖЕННЯ САНКЦІЇ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ "SMEIN HOSTING, NV" ШЛЯХОМ ВЧИНЕННЯ АДМІНІСТРАТИВНОГО ПОРУШЕННЯ, КЛАСИФІКУВАНОГО ЯК ДУЖЕ ГРУЗКОГО, ВИЗНАЧЕНОГО В СТАТТІ 39.a) ЗАКОНУ 13/2011 ВІД 27 ТРАВНЯ ГРИ (LRJ), ЯКИЙ СКЛАДАЄТЬСЯ З ОРГАНІЗАЦІЇ, СВЯТКУВАННЯ АБО ЕКСПЛУАТАЦІЇ ДІЯЛЬНОСТІ, ЩО ВХОДИТЬ У СФЕРУ ЗАСТОСУВАННЯ ЦЬОГО ЗАКОНУ БЕЗ ВІДПОВІДНОГО ПОЗВОЛЯЮЧОГО НАЗВУ.
Санкційні постанови | Генеральний директорат регулювання азартних ігор (ordenacionjuego.es)
Hello good,
RESOLUTION OF AN ADMINISTRATIVE PROCEDURE OF A SANCTIONING NATURE TO THE ENTITY "SMEIN HOSTING, NV" BY THE COMMISSION OF AN ADMINISTRATIVE INFRINGEMENT CLASSIFIED AS VERY SERIOUS, TYPIFIED IN ARTICLE 39.a) OF REGULATION LAW 13/2011, OF MAY 27 OF THE GAME (LRJ), CONSISTING OF THE ORGANIZATION, CELEBRATION OR EXPLOITATION OF THE ACTIVITIES INCLUDED IN THE SCOPE OF APPLICATION OF THIS LAW WITHOUT THE CORRESPONDING ENABLING TITLE.
Sanctioning resolutions | General Directorate of Gaming Regulation (ordenacionjuego.es)
Buenas,
RESOLUCIÓN DE PROCEDIMIENTO ADMINISTRATIVO DE CARÁCTER SANCIONADOR A LA ENTIDAD "SMEIN HOSTING, N.V." POR LA COMISIÓN DE UNA INFRACCIÓN ADMINISTRATIVA CALIFICADA COMO MUY GRAVE, TIPIFICADA EN EL ARTÍCULO 39.a) DE LA LEY 13/2011, DE 27 DE MAYO, DE REGULACIÓN DEL JUEGO (LRJ), CONSISTENTE EN LA ORGANIZACIÓN, CELEBRACIÓN O EXPLOTACIÓN DE LAS ACTIVIDADES INCLUIDAS EN EL ÁMBITO DE APLICACIÓN DE ESTA LEY CARECIENDO DEL TÍTULO HABILITANTE CORRESPONDIENTE.
Resoluciones sancionadoras | Dirección General de Ordenación del Juego (ordenacionjuego.es)
Оскільки на веб-сайті не використовується англійська, хоча її вибрано як основну мову, можливо, ви можете пояснити контекст. Гадаю, це стане в нагоді.🙏
Since the website does not apply English even though it is chosen as the primary language, maybe you can explain the context. I guess that would come in handy.🙏
Дякую, мене також обманув Gamdom, я впевнений, що вони використовують фальшиві ігри, вони також мають досить темну бізнес-модель, коли стримери грають фальшивими грошима та роздають гроші для сприяння залежності від азартних ігор.
У моєму випадку і після погроз самогубством вони не вжили жодних заходів, щоб я міг продовжувати грати і програвати.
Вони шахраї, і я збираюся вжити заходів, щоб закрити їхні веб-сайти у Франції та Іспанії тощо...
Thank you, I have also been scammed by Gamdom, I am sure they use fake games, they also have a quite dark business model, with streamers playing with fake money and distributing money to promote gambling addiction.
In my case, and after threats of suicide, they did not take any measures so that I could continue playing and losing.
They are scammers and I am going to take measures to close their website in France and Spain etc...
Gracias, yo también he sido estafado por Gamdom, estoy seguro de que utilizan juegos falsos, además tienen un modelo de negocio bastante oscuro, con streamers jugando con dinero falso y repartiendo dinero para fomentar la ludopatía.
En mi caso, y tras amenazas de suicidio, no tomaron ninguna medida para que pudiera continuar jugando y perdiendo.
Son unos estafadores y voy a tomar medidas para cerrar su web en Francia y España etc...
Чи не могли б ви надіслати на цей електронний лист свої докази щодо діяльності фейкових стримерів? Наскільки я можу судити, наша команда даних прагне відстежувати такі ситуації. Крім того, не соромтеся повідомити Йозефа, я впевнений, що він оцінить цю інформацію. Дякую тобі.
data@casino.guru
Щодо фальшивих ігор або методів, які використовуються проти гравців, я радий, що вам вдалося подати скаргу .
Давайте подивимося, що команда збирається з'ясувати, а точніше - що нам надасть представник казино.🤔
Could you please send your evidence considering fake streamers' activities to this email? As far as I can tell, our Data Team aims to keep track of such situations. Alternatively, feel free to inform Jozef, I'm sure he will appreciate the insight. Thank you.
data@casino.guru
Regarding fake games or practices used against players, I'm glad you managed to submit the complaint.
Let's see what the Team is about to find out, or, to be more precise - what the casino representative will provide to us.🤔
Посилання, яким я поділився раніше, – це санкція уряду Іспанії проти Gandom за використання нечесних ігор, доступ до неповнолітніх, заходи, які не підтримують відповідальну гру. тощо...<
Resolutiones sancionadoras | Dirección General de Ordenación del Juego (ordenacionjuego.es)
ES/2022/149 «SMEIN HOSTING, NV»
The link I have shared before is a sanction from the government of Spain against Gandom for among many things using unfair games, access to minors, measures that do not support responsible gambling. etc...<
Resoluciones sancionadoras | Dirección General de Ordenación del Juego (ordenacionjuego.es)
ES/2022/149 "SMEIN HOSTING, N.V."
Тут нічого не видалено, вони вирішили вашу проблему, нас решту продовжують обманювати
Nothing is deleted here, they have solved your problem, the rest of us continue to be scammed
Aquí no se borra nada, que te hayan solucionado a ti el problema, los demás seguimos siendo estafados
Чи можете ви принаймні подати скаргу, коли будете готові, як гравець, який вважає себе ошуканим?
Я маю на увазі, що ми беремо по одному гравцю. І під вашим профілем не створено жодної скарги. 🤔
Could you at least submit the complaint once you are ready, as a player who deems himself to be scammed?
I mean, we take one player at a time. And there is no complaint created under your profile. 🤔
Посилання, яким я поділився раніше, – це санкція уряду Іспанії проти Gandom за використання нечесних ігор, доступ до неповнолітніх, заходи, які не підтримують відповідальну гру. тощо...<
Resolutiones sancionadoras | Dirección General de Ordenación del Juego (ordenacionjuego.es)
ES/2022/149 «SMEIN HOSTING, NV»
The link I have shared before is a sanction from the government of Spain against Gandom for among many things using unfair games, access to minors, measures that do not support responsible gambling. etc...<
Resoluciones sancionadoras | Dirección General de Ordenación del Juego (ordenacionjuego.es)
ES/2022/149 "SMEIN HOSTING, N.V."
Тут нічого не видалено, вони вирішили вашу проблему, нас решту продовжують обманювати
Nothing is deleted here, they have solved your problem, the rest of us continue to be scammed
Aquí no se borra nada, que te hayan solucionado a ti el problema, los demás seguimos siendo estafados
Поясніть, будь ласка? Мабуть, мені бракує картини в її повному масштабі. Чи випадково це пов’язано з вашою скаргою на інше казино? Що було відхилено через недостатню кількість доказів на вашому боці? Вибачте, але ми не можемо покладатися виключно на ваше слово, коли ви стверджуєте, що є підозра, що вас ошукали через обмежений доступ до їх історії ставок і відсутність розслідування поширених помилок в іграх Evolution. 🙁
Care to explain, please? I'm probably missing the picture in its full scale. Is it, by any chance, related to your complaint against a different casino? Which has been rejected due to insufficient evidence on your side? I'm sorry, but we can't just rely solely on your word when you claim there is suspicion of being scammed due to limited access to their betting history and non-investigation into common errors with Evolution games. 🙁
Що стало дуже цікавим, так це те, що ви отримуєте доступ до цього сайту, використовуючи ті самі IP-адреси, що й багато інших гравців, активних у цій темі. Чи можу я знати, як це так?
Це принаймні досить підозріло.
What has now become very interesting is that you access this site using the same IPs as many other players active in this thread. May I know how this is so?
It's at least quite suspicious.
У мене є претензія до них, і я збираюся відкрити ще одну, щоб повернути депозити, зроблені, коли вони дозволили мені грати з моєї іспанської IP-адреси.
Якщо вони не повернуть мені гроші, які я втратив через те, що грав зі свого французького IP під час зміни місця проживання, я подам позов у Франції.
5 мільйонів штрафу у вироку, яким я поділився.
I have a claim against them and I am going to open another to recover the deposits made when they allowed me to play from my Spanish IP.
If they do not refund me the money I lost due to having played from my French IP when I changed residence, I will file a claim in France.
5 million fine in the sentence that I have shared.
Yo tengo una reclamación contra ellos y voy a abrir otra para recuperar los depósitos realizados cuando me permitieron jugar desde mi IP española.
Si no me devuelven el dinero perdido por haber jugado desde mi IP francesa al cambiar de residencia, pondré una reclamación en Francia.
5 millones de multa en la sentencia que he compartido.
Привіт.
З того, що я бачу в скарзі , найактуальніша частина полягає в тому, що ви повинні були самовиключитися, чи правильно я розумію? Проте якимось чином ви змогли створити обліковий запис знову, використовуючи той самий пристрій, підключення до Інтернету та особисті дані без жодних проблем. 🤔
Безпечніші азартні ігри та пов’язане з ними самовиключення є справді важливими темами, і я радий, що ви прийшли сюди, щоб подати скаргу. До всіх аспектів ситуації підійдуть дуже обережно. Наскільки я можу припустити, представника казино буде запропоновано додати додаткові деталі та пояснення.
Оскільки зазвичай це займає деякий час, я прошу вас проявити терпіння. 🙏
Якщо ви вважаєте, що вам може знадобитися деяка теоретична підтримка щодо проблем із азартними іграми, цей сайт доступний для вас .
Hello.
From what I see in the complaint, the most pressing part is that you were supposed to be self-excluded, am I correct? Yet somehow, you were able to create an account again using the same device, internet connection and personal data without any issues. 🤔
Safer gambling and associated self-exclusion are really important topics, and I'm glad you came here to submit the complaint. All aspects of the situation will be handled with great care. As far as I can guess, a casino representative will be asked to add further details and explanations.
Since it usually takes some time, I'd like you to be patient, please. 🙏
If you feel like you could use some theoretical support with problem gambling, this site is available for you.
Я спокійний, вважаю гроші втраченими, але заходи щодо них будуть вжиті жорстко.
Я чекаю, що ви надасте мені історію з’єднань усіх моїх облікових записів (IP, пристрій тощо).
Я поскаржусь і вимагаю від них плати за свою безвідповідальність.
I am calm, I consider the money lost but the measures against them will be taken harshly.
I am waiting for you to provide me with the connection history of all my accounts (IP, device, etc...).
I'm going to complain and I'm going to get them to pay for their irresponsibility.
Estoy tranquilo, el dinero lo doy por perdido pero las medidas contra ellos serán tomadas con dureza.
Estoy a la espera de que me faciliten el historial de conexiones de todas mis cuentas (IP, dispositivo, etc...).
Voy a reclamar y voy a conseguir que les salga cara si irresponsabilidad.
Я б поки не був налаштований скептично, подивимося, як розвиватиметься ситуація і що вдасться вирішити нашій команді. Звичайно, я розумію, що ви хочете, щоб все вирішилося справедливо.
Однак я бачу, що ви запитували історію, але її не надали.
Я також помітив, що у казино є кілька годин, щоб відповісти, тож ми побачимо, чи зрештою вони все отримають правильно. Якщо у вас є оновлення, поділіться ним з нами.
I wouldn't be skeptical yet and we'll see how the situation develops and what our team manages to solve. Of course I understand that you want everything to be resolved fairly.
However, I see that you asked for a history, which has not been provided.
I also noticed that the casino has a couple of hours to respond, so we'll see if they get it right in the end. If you have an update, please share it with us.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.