7 міс. тому
Тут ви можете обговорити Empire777 Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Нещодавно в казино Empire
Бонус $1000 на перший депозит
Бонус за другий депозит у розмірі $500,
Я вніс 500 доларів США в якості бонусу за третій депозит, виграв велику суму грошей за допомогою бонусу за третій депозит і виконав вимоги щодо ставок на 8267 доларів США, які були конвертовані в реальні гроші. Я перевірив свій рахунок і спробував зняти гроші, але...
Коли ви перевірите гру, ви отримаєте сповіщення.
Через деякий час мій виграш було конфісковано з мого рахунку, а загальну суму мого депозиту в розмірі 2000 доларів було гарантовано, а решту було конфісковано. Я вважаю, що це була несправедлива конфіскація, тому я опублікував це, щоб запитати поради.
Recently at the Empire Casino
$1000 first deposit bonus
Second deposit bonus of $500,
I deposited $500 in the third deposit bonus, won a large amount of money with the third deposit bonus, and cleared the wagering requirements for $8,267, which was converted into real money. I verified my account and tried to withdraw the money, but...
When you check the game, you will receive a notification.
After a while, my winnings were confiscated from my account, and the total amount of my deposit of $2,000 was guaranteed, while the remaining amount was confiscated. I feel that this was an unfair confiscation, so I posted this to ask for advice.
先日、エンパイアカジノにて
初回入金ボーナスを1000ドル
二回目入金ボーナス500ドル、
三回目入金ボーナス500ドルを入金して、三回目入金ボーナスで高額賞金を獲得し8267ドルを賭け条件をクリアして、リアルマネーに変換され、アカウント認証をし出金を試みましたが、
ゲームチェックをすると通知が来て、
しばらくするとアカウントから勝利金を没収され、入金総額2000ドルを保証だけされ残額は、没収され、不当な没収と考え、今回相談せていただきたいと投稿させていただきました。
Ви вчинили правильно, надіславши скаргу нашій команді, і я можу вас запевнити, що вони зроблять усе можливе, щоб допомогти вам.
Ви хоч уявляєте, що там могло статися? Чи може це бути якесь порушення правил, яке, на їхню думку, ви скоїли?🤔
You have done the right thing to submit a complaint here with our team, and I can assure you they will do their best to help you out.
Do you have any idea what could have happened there? Could it be some kind of rule violation that they actually believe you have committed, perhaps?🤔
Було зазначено, що правила були порушені
У чаті мені повідомили, що я порушив положення та умови, але після перегляду умов я виявив, що мінімальний або максимальний ліміт ставок не вказано.
It was pointed out that the rules were violated
I was told via chat that I had violated the terms and conditions, but after reviewing the terms and conditions, I found that there was no minimum or maximum bet limit stated.
規約違反と指摘されたのは
こちらの規約に、違反しましたとチャットに、指摘されましたが、規約を見直した限りベットの上限も、下限も書いておりませんでした。
Тому я сподіваюся, що наша команда з розгляду скарг зможе допомогти вам у цій справі. Вони обов’язково зроблять усе можливе, щоб дослідити та знайти найкраще рішення.
So now I hope that our complaint team will be able to help you out in this case. They will surely do their best to investigate and find the best solution to it.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.