ГоловнаФорумКазиноEmirBet Casino - загальне обговорення

EmirBet Casino - загальне обговорення (Сторінка 3)

 від Barneygumble1337
|
12 716 переглядів 66 відповідей |
|
12 3 4

Тоні, я думаю, що ми єдині, хто має проблеми з казино, казино займає перше місце на інших сайтах, чому вони це роблять з нами...

Автоматичний переклад.
Barneygumble1337

file

ХАРАСНА НОВИНА СЬОГОДНІ В МОЇЙ ПОШТОВІЙ Скриньці !!!

Автоматичний переклад.
Barneygumble1337

Я радий, що ти щасливий!

Особисто я був би вдячний за те, що "ваше відкликання було розглянуто та схвалено" замість цього 😀.

Що ж, дайте нам знати, як триває пошук виведення коштів. 🙏

Автоматичний переклад.

Гарні новини !


Гроші нарешті перераховано!!! Я такий щасливий !! Ви можете закрити мою справу!

Автоматичний переклад.
Barneygumble1337

Радий це чути! Дякую за цю гарну новину!

Майте на увазі, що завжди існує певний ризик, коли ви граєте в казино з нижчим індексом безпеки, і ви можете уникнути цього ризику . Це просто думка.

Насолоджуйтесь виграшем. Стане в нагоді перед святвечором, чи не так? 😉

Автоматичний переклад.

Вони відмовляються від будь-якого зняття, будьте обережні! шахрайство

Автоматичний переклад.
pedropires18

Будь ласка, з якої причини? Це також важливо, я б сказав.

Автоматичний переклад.

Привіт, чи можете ви мені допомогти? Мене справді обдурили в EmirBet..Я поставив на бонус, і вони просто скасували мої ставки..включаючи 2 примітки, де 1 гра була пропущена, а одна прийшла на 1350

Я ніколи не відчував нічого подібного

Автоматичний переклад.
Momo1987

Привіт, так я розумію, що ви не виконали відставку бонусу, коли казино, за вашими словами, скасовує ставки? Чи намагалися ви запитати в казино, що сталося і в чому проблема? Ви теж не бачите ставки в історії ігор? Чи брали у вас гроші казино?

Дайте мені знати, щоб я мав кращий огляд ситуації.

Автоматичний переклад.
Momo1987

Привіт

але в мене були відкриті ставки... в одній із них не вистачило однієї гри, тільки це було б 1350

і коли я застосував бонус, усі квитки були негайно скасовані

Автоматичний переклад.
Jaro

Я писав у казино, і вони завжди казали, що ви виконали бонус, тому все було автоматично скасовано... хоча я міг легко виграти 3-4000 з моїми поточними ставками

Автоматичний переклад.
Momo1987

Будь ласка, дайте мені ще одне важливе запитання, перш ніж я перейду до інших, тому що це важливо. Чи стосується ваша ситуація ставок на спорт, коли ви говорите про ставки та квитки? Я питаю головним чином тому, що ми в Casino Guru не займаємося цією сферою, оскільки у нас немає експертів або достатнього розуміння для вирішення таких випадків.

Буду чекати відповіді.

Автоматичний переклад.

Привіт, відгуки мене трохи хвилюють. Це перший раз, коли я виплачую 5000 євро на цьому сайті. Сподіваюся, я отримаю гроші...

Автоматичний переклад.
CalenOvel

Привіт.

Спробуймо не нервувати без конкретної причини. 🙂 Чи можете ви сказати, що помітили щось незвичайне щодо процесу? Не соромтеся поділитися детальнішою інформацією тут, можливо, ми допоможемо вас заспокоїти.

Не хвилюйтеся, без тиску.

Автоматичний переклад.

Запит на оплату надійшов 16 травня, наразі нічого. Ні листа, ні повідомлення. За допомогою живого чату ви лише надсилаєте повідомлення, але не отримуєте відповіді. Живий чат неможливий.

Автоматичний переклад.

Всім доброго вечора. Я пишу сюди, щоб отримати допомогу щодо цього. Я зареєструвався на ігровій платформі Emirbet, я бачив це як одне з рекомендованих казино. Коротше кажучи, я зробив депозит і грав у слоти на їхній платформі. Підсумок: я також виграв багато грошей, трохи зіграв, потім виграв, програв і т. д. і т. д. Зрештою я вирішив залишити виграш і зняв гроші 30.06.2024. Перш ніж ви зможете натиснути кнопку виведення, ви повинні підтвердити свій рахунок за допомогою документа, що посвідчує особу. Після того, як документ буде надіслано, я можу зняти кошти. Через два дні я отримав електронний лист від відділу KYC із запитом надати документи, необхідні для різних перевірок. Я надсилаю страховку автомобіля на своє ім’я, виписку з банківського рахунку від 03/2024, де є як мій IBAN, так і різні операції, здійснені з моїм банкоматом, який також діє як Visa (і який я використовую для депозитів), передня та зворотна фотографії мого дебетова/картка, і нарешті вони просять мене сфотографувати з документом, що засвідчує особу. Для безпеки та коректності я надіслав дві фотографії, одну з документом на лицьовій стороні та одну з документом на звороті. Потім усі зникли. Я зв’язався зі службою підтримки в чаті, і люб’язний помічник запевнив мене, що вони працюють над моїм відкликанням і можуть бути певні. Я розумію все, що стосується безпеки правильних даних і перевірок, я граю на цих платформах роками, але на сьогоднішній день через 7 днів запит на зняття коштів все ще очікує на розгляд. Чи можете ви допомогти мені розблокувати ситуацію? Я ніколи не використовував бонуси, які додаю. Дякую

Автоматичний переклад.
valystella17

Привіт. Я вважаю, що ви зробили все правильно, коли справа доходить до проходження верифікації. Тепер вам потрібно дочекатися, поки казино все схвалить, і, сподіваюся, незабаром ви зможете отримати свої гроші.

Я бачив, що ви подали скаргу тут нашій команді, де Томасу потрібна додаткова інформація, тож оновіть її, якщо це можливо. Просто скористайтеся цим посиланням, щоб зробити це, якщо хочете.

У вас є якісь оновлення від казино на даний момент? Ми напевно хотіли б знати, як це відбувається.

Автоматичний переклад.
Romi

Доброго ранку, Ромі, вибач мене, якщо я тільки зараз відповідаю, але ти не уявляєш, як мені важко сюди потрапити. Я надіслав Томасу всі електронні листи, які надіслав собі через Emirbet. Тим часом я переробив заявку на виведення 5000 євро. Сподіваюся, ви можете мені допомогти. Я злий, тому що я справді надіслав усі документи, які тільки можна собі уявити, і мене дратує те, що, коли потрібно зняти кошти вперше, потрібно завантажити документ, що посвідчує особу, і картку, з якої було зроблено депозит. Якщо вони погодяться, ви можете натиснути кнопку зняття. Вони прийняли його для мене, а потім після всього процесу електронною поштою та надісланих документів вони відповідають, що мій документ має бути підтверджений нотаріусом чи кимось із держави? Ви розумієте, що це протиріччя? Ви перевіряєте мене, щоб я зняв гроші, і ви даєте мені ОК із вашим документом, що посвідчує особу, а потім платите мені, але хіба вам цього недостатньо? Я клянуся, що нічого подібного ніколи не траплялося з жодним казино. І документом, яким я користуюся, завжди є моє посвідчення особи. Йому 9 років і більше, мені потрібно чекати до 2026 року, коли він закінчиться, щоб зробити його знову, і я матиму електронний.

Автоматичний переклад.
valystella17

Хороший день. Не хвилюйся взагалі. Дякую за відповідь.

Я розумію ваше розчарування, але це політика KYC, яку казино має робити з кожним гравцем. Я вважаю, що причина підтвердженого документа полягає в тому, що він не англійською мовою. Чи може це бути, чи я помиляюся? Це траплялося зі мною багато разів, коли я жив за кордоном. Так їм і потрібно, і, на жаль, ми нічого не можемо з цим зробити. Завжди краще повністю співпрацювати з казино, щоб отримати гроші.

Отже, ваш обліковий запис повністю підтверджено? Сподіваюся, ви незабаром зможете отримати гроші.

Автоматичний переклад.
Romi

Доброго ранку, Ромі, на жаль, у мене немає документа англійською мовою. Якщо я італієць, як я можу отримати це англійською? У мене є незавершене зняття, і департамент ще не зв’язався зі мною. Я не знаю, чи підтверджено мій профіль, але я хотів вам сказати, що на Emirbet, щоб натиснути кнопку зняття коштів, ви повинні спочатку додати документ, що посвідчує особу, і фотографію кредитної картки, яка використовувалася для депозиту. Якщо вони прийняті, ви можете відмовитися. Я відправив їх, і вони їх прийняли. Тоді для зняття 5000 євро мого документа, що засвідчує особу, вже недостатньо? Ви розумієте, що це ненормально і суперечить? Я грав в інших казино, наприклад, у Ninecasino Stellar Casino завжди були мої виграші, і їх завжди перевіряли без проблем.

Автоматичний переклад.
12 3 4

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.