ФорумКазиноEmirBet Casino - загальне обговорення

EmirBet Casino - загальне обговорення

1 рік тому від Barneygumble1337
|
9481 переглядів 66 відповідей |
|
1 2...4
1 рік тому
Тут ви можете обговорити EmirBet Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
1 рік тому

Цей брудний магазин просто не хоче передавати мій виграш у 4000 євро!!!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Цей брудний магазин просто не хоче передавати мій виграш у 4000 євро!!!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Служба підтримки нічого не робить і просто зупиняється. Я ніколи більше не покладу туди ні цента!!

Автоматичний переклад.
Barneygumble1337
1 рік тому

Привіт.

Я знаю, що це смердить, але я б зосередився на найважливішому: не скасовуйте зняття коштів і не розігруйте баланс.

Як ви, напевно, могли з’ясувати, ви надто поспішили подати скаргу , потрібен деякий час, поки ми втрутимося.

Особисто я вважаю, що піти з казино - хороша ідея, ви бачили його рейтинг?

Я переконаний, що вам варто принаймні зараз скористатися цим посиланням .

Чи можу я знати, як ти взагалі опинився в такому казино?

У будь-якому випадку, удачі з виведенням!



Автоматичний переклад.
1 рік тому

Ух ти,

Я тільки зараз дізнаюся? Уже минув тиждень, скільки часу знадобиться, щоб ви втрутилися?


Звичайно, більше ніколи там не гратиму, але один раз виплата спрацювала, тому я не думав, що мене так обдурять.


Це клуб шахраїв, чи не так?


Виходячи з мого досвіду, я ніколи більше не буду грати онлайн, мені це набридло, вони просто обманюють вас всюди і забирають гроші.


Звичайно, вони хочуть, щоб гроші, які ви внесли, негайно, але коли справа доходить до їх виплати, до вас ставляться як до бруду. Я був би дуже вдячний, якби ви зробили для мене виняток і втрутилися.

Автоматичний переклад.
Barneygumble1337
1 рік тому

Привіт,

Що стосується гри в онлайн-казино, існують тисячі онлайн-казино. Хороші, але також і погані, тому ми створили веб-сайт Casino Guru. Коли ви дивитеся на наш індекс безпеки для казино, він показує 4,1/10. Тож навіть на нашу думку, це не місце, де ми б рекомендували вам грати онлайн. Просто є кращі варіанти.

Коли мова заходить про незавершене зняття коштів, необхідно пояснити, що депозити ніколи не бувають миттєвими. Казино не отримує ваші гроші миттєво, але у них є підстави вважати, що вони отримають їх від вас, тому вони позичать вам власні гроші, щоб ви могли негайно почати грати. Звісно, зі зняттям коштів йде інакше. Перше зняття зазвичай займає більше часу, оскільки більшість казино перед цим просять підтвердити вашу особу.

Ми вважаємо, що для кожного оператора казино достатньо 2 тижнів для вирішення проблеми зняття коштів гравця, тому ми зазвичай втручаємося через 2 тижні.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Ого, мені ніколи не доводилося чекати два тижні на виплату. Я все одно ніколи не побачу грошей, я втомився. Дякую за твою допомогу.

Автоматичний переклад.
Barneygumble1337
1 рік тому

Оскільки скарга відкрита, я б сказав, що є шанс зберегти позитивне ставлення.

Звичайно, якщо ви відчуваєте, що вам достатньо, не наполягайте далі. Наступного разу, коли ви захочете зіграти в казино, приділіть трохи часу перегляду гідних казино для різноманітності, позбавте себе від інших проблем. 🙏

Бажаю тобі гарного дня!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, я вже 10 днів чекаю на виплату 4700 євро, але поки нічого не відбувається!



Автоматичний переклад.
Lux388
1 рік тому

Ви раніше знімали гроші в казино? Ви там верифіковані?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт всім,


Для мене гроші надійшли через, начебто, ОДИН МІСЯЦЬ!!!!

Я виявив, що це абсолютна ганьба, якщо ми повинні внести суму, на яку хочемо грати, НЕГАЙНО, А ПОТІМ ПОТРІБНО МІСЯЦЬ НА ВИПЛАТУ???


Так, мій обліковий запис перевірено!!!


Я маю на увазі, що саме казино чудове! Служба підтримки клієнтів завжди намагається допомогти будь-яким способом, але їм потрібно ТЕРМІНОВО ВИРІШИТИ проблему зняття коштів!!


Я заробив 5000 євро 30 жовтня 2023 року, і «два дні», які вам потрібні, щоб усе перевірити, давно минули!! Я майже молюся, щоб це не зайняло ще місяць. Сподіваюся, ви перерахуєте гроші сьогодні або до кінця тижня, це буде майже як Різдво!


Будь ласка, змініть свою поведінку щодо виплат і не завжди кажіть: «Відповідний відділ» бла-бла-бла, вам цікаво, що вони роблять. Вони просто піднімають ноги і дивляться на шпалери вашого робочого столу цілий день чи що??


Я також повинен виконувати свою роботу на роботі, і я не можу змусити своїх клієнтів чекати місяць, поки проект буде завершено!!!

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Barneygumble1337
1 рік тому

Привіт, я бачу, що ти знову грав у цьому казино, хоча раніше їм знадобився місяць, щоб повернути свої гроші. Цього разу казино пояснює вам причину затримки виведення коштів? Я думаю, що два дні – це не так вже й багато, оскільки ми даємо казино 14 днів, щоб вирішити проблему зняття коштів. З іншого боку, я розумію вас і ваші занепокоєння, оскільки ви мали певний досвід.

Я твердо вірю, що це більше не повториться, і цього разу ви отримаєте гроші швидше. Чи могли б ви повідомити нам оновлення, коли дізнаєтеся більше? Я буду чекати.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я вже поклав багато грошей на цей сайт. Зараз я подав запит на виплату 1261,00 євро. Я вже перевірений клієнт. Виплата перебуває в статусі «Очікує на розгляд» з 1 листопада 2023 року. Нічого не відбувається просто так. Співробітники живого чату відлякують вас і доброзичливі, але це мені теж не допомагає.


Кожен провайдер має бути зацікавлений у тому, щоб клієнти отримували свої гроші швидко. Це якось пов’язано з серйозністю та довірою. Зрештою, я вже вніс багато грошей на Emirbet.


Ім'я користувача: Tonibello1


Оновлення будуть згодом...

Автоматичний переклад.
Barneygumble1337
1 рік тому

Як довго ви чекали? Бо я теж чекаю на виплату.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я чекала майже цілий місяць. Я справді був дуже злий, але гроші приходять, не хвилюйтеся.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я вже поклав багато грошей на цей сайт. Зараз я подав запит на виплату 1261,00 євро. Я вже перевірений клієнт. Виплата перебуває в статусі «Очікує на розгляд» з 1 листопада 2023 року. Нічого не відбувається просто так. Співробітники живого чату відлякують вас і доброзичливі, але це мені теж не допомагає.


Кожен провайдер має бути зацікавлений у тому, щоб клієнти отримували свої гроші швидко. Це якось пов’язано з серйозністю та довірою. Зрештою, я вже вніс багато грошей на Emirbet.


Ім'я користувача: Tonibello1


Оновлення будуть згодом...

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, я розумію, що ти хвилюєшся, але я не думаю, що поки що потрібно бути скептичним, оскільки твій вихід не зайняв так багато часу. Це лише 4 дні, тож наберіться терпіння та подивіться, куди піде ситуація.

У будь-якому випадку, казино повідомило вам, чому ваше зняття все ще очікує на розгляд?

Буду чекати відповіді.

Автоматичний переклад.
Barneygumble1337
1 рік тому

Ви вже отримали 5000? Якщо так, то скільки часу знадобилося цього разу?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Ні, я поступово перестаю бути впевненим, що це взагалі станеться. Я відчуваю те саме, що й ти. Статус очікує на розгляд, тому не забудьте знову попросити гуру казино про допомогу. Підтримка триває лише 9 днів, Emirbet просто не хоче передавати!!

Що це за казино, питаю я?


Як це виглядає у вас? Мій статус все ще очікує!! Я думаю, що вони просто не хочуть переходити!!

Усе це справді дуже засмучує.

Автоматичний переклад.
Barneygumble1337
1 рік тому

1 листопада я мав 1261,00 євро. Подано заявку та на моєму рахунку 4 листопада.

Тепер я знову подав заявку на 3736,00, і вона чекала на розгляд 3 дні. Сьогодні я скасував його, тому що був божевільним і знову подав запит на зняття. Цього разу очікується 3738,00 євро. Більше не скасовуватиму і чекаю оплати...

Автоматичний переклад.
1 рік тому

вау, тобі довелося чекати лише 3 дні?

Думаю, не заплатять. Знову і знову ті самі виправдання. Служба підтримки електронною поштою support@emirbet.com повністю ігнорує мене. І одна з причин полягає в тому, що виплата включає більшу суму... Я вже вніс багато грошей, а потім ви сказали, що робите багато виплат прямо зараз, тому що буде багато переможців пфф.. .


Тож не може бути більш обурливим сказати, що їм наплювати на мене як на клієнта. З дня виплати я нічого не вносив, поки нарешті не побачу гроші на своєму рахунку.


Я також не думаю, що колись знову зіграю. Мені ця підтримка виглядає як сльозотеча, але вона нічого не дає. Мені здається, що чекати завтра 10 ДНІВ – це абсолютний РИЗИК!!


Статус все ще очікується. Це так біса жорстоко і обурливо. Як до клієнта, до мене ставляться, як до піп, так, ви це чуєте, зараз я дуже злий і дуже розлючений.

Автоматичний переклад.
1 2...4

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого