ФорумКазиноEmirBet Casino - загальне обговорення

EmirBet Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

1 рік тому від Barneygumble1337
|
9224 переглядів 66 відповідей |
|
1 2 34
Додати публікацію
1 рік тому

Я це цілком розумію. Які виплати та скільки ви вже отримали?

Відтепер я просто чекаю. Інакше це не має сенсу. Тримай мене в курсі. Адже вони вже розрахувалися. Чому б їм не повторити це зараз?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я написав тут як доказ того, як довго я чекав, і я не отримав електронного листа від Emirbet, хоча я кілька разів писав до їхньої служби підтримки, і "чат" мені теж не допомагає...

file

Я з нетерпінням чекаю побачити його в своєму обліковому записі наприкінці місяця. Я просто говорю розчарування та розчарування!!

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Добре, я вже отримав виплати на суму 4000 євро, але ніколи це не займало стільки часу, скільки цього разу. Отже, для мене Emirbet займає перше місце серед «казино з найповільнішими виплатами». Я маю на увазі, що 10 днів – це до біса чудово, вам не здається?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Звичайно, це божевілля, але ви сказали, що чекали виплати майже місяць. Відверто кажучи, минуло «всього» 9 днів. У вас уже був досвід очікування виплати 30 днів.

Автоматичний переклад.
Tonibello1
1 рік тому

так, звичайно, але я не думав, що цього разу буде те саме. Після зняття, якщо воно колись надійде, я закрию свій рахунок у Emirbet. Це просто лайно.

Бажаю тобі гарного вечора 🙂

Автоматичний переклад.
Barneygumble1337
1 рік тому

У мене насправді є останнє запитання. Ви там робите ставки чи час від часу граєте в казино?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Ні, я більше ні на що не буду робити ставки і ніколи більше не робитиму депозит. Я збираюся найняти адвоката. SHIT CASINO EMIRBET "EMIRDRECK"

Автоматичний переклад.
Barneygumble1337
1 рік тому

Це було зовсім не моє запитання. Я знову сформулюю це інакше. Раніше ви грали в ігри казино або робили ставки ЛИШЕ на спорт? Я розумію, що ти зараз нічого не робиш. Але як це було до перемоги? Що ви використовували на сайті?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

1 листопада я мав 1261,00 євро. Подано заявку та на моєму рахунку 4 листопада.

Тепер я знову подав заявку на 3736,00, і вона чекала на розгляд 3 дні. Сьогодні я скасував його, тому що був божевільним і знову подав запит на зняття. Цього разу очікується 3738,00 євро. Більше не скасовуватиму і чекаю оплати...

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я хотів би ввійти в це й зауважити, що якщо ви скасуєте зняття коштів і вводите його повторно, це жодним чином не прискорить процес. З точністю до навпаки. Звичайно, я б цього не зробив, якщо, наприклад, казино не рекомендує вам використовувати інший метод. Однак у вас є скарга, і я бачу, що Крістіна робить усе можливе, щоб спробувати допомогти. Сподіваюся, їй це вдасться.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я написав тут як доказ того, як довго я чекав, і я не отримав електронного листа від Emirbet, хоча я кілька разів писав до їхньої служби підтримки, і "чат" мені теж не допомагає...

file

Я з нетерпінням чекаю побачити його в своєму обліковому записі наприкінці місяця. Я просто говорю розчарування та розчарування!!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Ви кілька разів згадували, що служба підтримки не допомагає і не відповідає. Однак, як уже сказав гравець, якому ви пишете, ви вже мали подібний досвід роботи з цим казино і чекали місяць. Я розумію, що ви, мабуть, не очікували, що це повториться, але я був би протилежної думки. Однак я твердо вірю, що все вийде добре, і ви врешті-решт отримаєте свої гроші, і, як ви вже згадували, ви, ймовірно, назавжди покінчите з цим казино і більше не будете тут грати. Як то кажуть «двічі в одну річку не увійдеш», думаю, це буде вірно і для вас.

Однак повідомте нам, як просувається ваша справа. Я буду чекати.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Все інше повідомлю тут і відкрию ще одну скаргу, бо вже 10 днів. Я вважаю це обурливим. Зараз я пишу на підтримку востаннє, той самий текст знову і знову. Я зараз подаю сюди скаргу, поки не прийдуть гроші. Я хворий.

Автоматичний переклад.
Barneygumble1337
1 рік тому

Я розумію, що в цьому випадку іншого шляху немає. Ми даємо казино 14 днів для вирішення проблеми зняття коштів, але ви наближаєтеся до цього терміну, і оскільки казино постійно повторює одне й те саме, ви, ймовірно, більше нікуди не підете, тому подати скаргу було б правильно що робити. Я сподіваюся, що після цього досвіду ви засвоїте свій урок і знайдете інше казино.

Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

Так, я вивчив свій урок!

Я НІКОЛИ НІКОЛИ НІКОЛИ НІКОЛИ в житті БІЛЬШЕ не буду там грати !!!

Я дякую всім вам від Casino Guru, що були поруч із нами в такій ситуації!!

Це треба згадати, ви робите неймовірно!!

Я бажаю всій команді Casino Guru чудових вихідних, що розслабляють 🙂


Вітаю,


Барні

Автоматичний переклад.
Barneygumble1337
1 рік тому

Будь ласка, дайте мені знати, чи ви також грали в казино чи просто робили ставки на спорт? Користувався там казино? Наперед дякую за відгук.

Автоматичний переклад.
Lux388
1 рік тому

Щоб отримати гроші?

Це ваша перша виплата там?

Ви раніше грали в казино або просто робили ставки на спорт? Або обидва?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Так, я вивчив свій урок!

Я НІКОЛИ НІКОЛИ НІКОЛИ НІКОЛИ в житті БІЛЬШЕ не буду там грати !!!

Я дякую всім вам від Casino Guru, що були поруч із нами в такій ситуації!!

Це треба згадати, ви робите неймовірно!!

Я бажаю всій команді Casino Guru чудових вихідних, що розслабляють 🙂


Вітаю,


Барні

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Будь ласка, ми раді допомогти, якщо зможемо, тому що частково для цього ми тут. Тому я сподіваюся, що так буде і у вашому випадку.

Гарних вихідних. 😊

Автоматичний переклад.
Tonibello1
1 рік тому

Ні, це мій третій і останній. Я думаю, що в казино виникли проблеми з грошима, тому що вчора один із співробітників служби підтримки сказав щось про «трохи» затримку виплати через велику суму. Це казино просто ЖАЛІШНЕ!!!


ГРОШІ ВИ ПРИЙМЕТЕ БЕЗ СУМНІВУ!!!! Але по-друге, служба підтримки стверджує, принаймні для мене, що вона не має зв’язку з «відповідальним відділом», який обробляє виплати.


Минулого разу це було близько 4000 євро, але я вже перестав вірити у виплату. Цього разу просто жалюгідно, як справи EMIRBET. Я маю на увазі, вони одного разу сказали, що мені довелося чекати так довго, тому що багато переможців просто отримували свої виплати, ага, і що тоді я?

Потім інша жінка, Єва чи щось подібне, сказала, що наші співробітники так важко працюють і що я повинен бути терплячим, а потім жінка сказала: «Я хотіла б подякувати вам за те, що ви не проти терпіти так довго...

Я просто запишу тут усе, що вони вирахували з мене ЧЕРЕЗ 5000 євро. Я також вважаю, що адреса електронної пошти служби підтримки: support@emirbet.com не працює, я вже написав їм 3 листи, перший був 4 листопада, другий 6 листопада, останній вчора чи позавчора, зараз це мені теж байдуже.

Обслуговування клієнтів, без лайна, ПОВНІСТЮ БЕЗГОЛОВНЕ + НЕ МОЖЕ НІЧОГО ЗРОБИТИ + НЕ МОЖЕ НІЧОГО ПРИВЕСТИ В ПОРЯДОК + ПРОСТО ТРИМУЄ ВАС, І вони повинні фактично позбутися цього.

Яка користь від служби підтримки клієнтів, яка пише мені, але не обробляє мої квитки?

Я також можу порахувати крапки на своїй ковдрі, якби я працював так, як вони.

Можу ЛИШЕ РАДИТИ НЕ ГРАТИ ТАМ. Я вже попрощався з призом.

Можливо, тобі пощастило більше, ніж мені, у мене теж не залишилося сил, Тоні.

Я почуваюся повністю ІРЖАВИМ.


Пам’ятаючи про це, бажаю всім вам чудових вихідних!

Автоматичний переклад.
Barneygumble1337
1 рік тому

Це вже втретє я ставлю своє запитання. Чи грали ви в казино або робили там ставки в минулому? Або обидва?


Будь ласка, дайте мені відповідь на це питання.


Я давно зрозумів, що ти сердишся. Я все ще чекаю на виплату.

Автоматичний переклад.
Tonibello1
1 рік тому

Вибачте, я використовував лише ігрові автомати, тому жодних спортивних ставок чи живих ігор. Яка різниця?

Автоматичний переклад.
Barneygumble1337
1 рік тому

Що кожен поворот в системі перевіряється. Коли ви граєте в казино. Тоді все буде ретельно перевірено. Чи були десь помилки. Кожен раунд. Ось чому виникло моє запитання.


Що ж, побачимо, як воно вийде. Дякую за відповідь.

Автоматичний переклад.
1 2 34

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого