ФорумКазиноEmirBet Casino - загальне обговорення

EmirBet Casino - загальне обговорення (Сторінка 4)

1 рік тому від Barneygumble1337
|
9230 переглядів 66 відповідей |
|
1...3 4
Додати публікацію
valystella17
4 міс. тому

Я це розумію. Тому, як правило, його потрібно хтось перевірити, оскільки він не англійською мовою. Я не кажу, що це ваш випадок; Я просто намагаюся зрозуміти причину, звичайно.

Кожне казино має свій підхід, я можу сказати, тому не завжди гарантовано, що якщо ви пройшли перевірку в одному з казино та використовуєте ті самі документи в іншому, ви отримаєте автоматичну перевірку.

Ми завжди рекомендуємо гравцям повністю співпрацювати з кожним казино, щоб отримати гроші. Отже, будь ласка, спробуйте це та повідомте нам, як це відбувається.

Автоматичний переклад.
Romi
4 міс. тому

Ромі, я розумію, але для перевірки документа нотаріус тут, в Італії, вимагає майже 1000 євро, а в мене їх немає!

Автоматичний переклад.
valystella17
4 міс. тому

Невже це так дорого? Я пам'ятаю, що я заплатив приблизно 20 євро.🤷‍♀️

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Я чекав електронних листів від Emirbet більше 2 тижнів!

Мій платіж двічі відхилили, а в чаті дали лише фоб

Передбачається, що комісія буде близько 8%, але я зв’язана руками, тому що я отримував електронні листи лише від казино

що я можу зробити Будь ласка, допоможіть мені

Автоматичний переклад.
8hbs9rfwxg
1 тиждень тому

Гей, ти не зовсім вибрав найкраще казино для гри відповідно до індексу безпеки, який я бачив.

Незважаючи на це, ви також чекаєте на гроші більше двох тижнів? Я запитую, тому що саме стільки часу ми даємо казино, щоб все розібратися та надіслати гравцеві гроші. Вони також дали вам причину відмовити у вилученні? Комісія у розмірі 8% має стягуватися при знятті коштів?

Дайте мені знати, і ми побачимо, що можна зробити.

Автоматичний переклад.
Jaro
1 тиждень тому

Я заплатив 25 жовтня! Не минуло й 2 тижнів!

У порівнянні з іншими казино, мені нічого не сказали в чаті, а лише сказали прочитати електронний лист, який так і не надійшов

8 відсотків також є в положеннях та умовах, якщо я буду виплачувати кілька разів на місяць

Відповідно до Emirbet, я повинен підтвердити електронну пошту та дозволити вирахування 8 відсотків, перш ніж я зможу зняти! Але якщо електронний лист не прийде, я не можу підтвердити!

Автоматичний переклад.
8hbs9rfwxg
1 тиждень тому

Чи пробували ви зв’язатися зі службою підтримки електронною поштою?

Ви знаєте, що живий чат не завжди повідомляється про зняття коштів і тому не може надати жодної інформації.

Я знайшов цей електронний лист на їх веб-сайті:

Спробуйте це, будь ласка, і повідомте нам, якщо отримаєте відповідь?

Автоматичний переклад.
1...3 4

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого