Я це розумію. Тому, як правило, його потрібно хтось перевірити, оскільки він не англійською мовою. Я не кажу, що це ваш випадок; Я просто намагаюся зрозуміти причину, звичайно.
Кожне казино має свій підхід, я можу сказати, тому не завжди гарантовано, що якщо ви пройшли перевірку в одному з казино та використовуєте ті самі документи в іншому, ви отримаєте автоматичну перевірку.
Ми завжди рекомендуємо гравцям повністю співпрацювати з кожним казино, щоб отримати гроші. Отже, будь ласка, спробуйте це та повідомте нам, як це відбувається.
I do understand that. That is why, usually, it needs to be verified by someone because it is not in English. I am not saying that it is your case; I just try to understand the reason, of course.
Every casino has a different approach, I could say, so it is not always guaranteed that if you get verified by one of the casinos and use the same documents in another, you will get automatically verified.
We always recommend that players fully cooperate with each casino in order to get the money. So, please try that and let us know how it goes.