Я знімаю гроші. вони знову надіслали електронний лист, і мені вдалося пройти KYC вдруге.
можливо, я помилився в адресі електронної пошти, дякую
I withdraw the money. they emailed again and i managed to pass KYC the second time.
maybe i had a mistake in the mail address,thanks tho
Якщо ви хочете написати повідомлення певному гравцеві, спробуйте скористатися кнопкою «відповісти». Таким чином, ми не розуміємо значення вашого повідомлення.🤷♀️
If you'd like to write a post to some particular player, try to use the "reply" button, please. Like this, we do not get the meaning of your message.🤷♀️
Кнопка не завантажилася, через довгий час завантажилася, проблема була в користуванні системою VPN
The button did not load, after a long time it loaded, the problem was in using the VPN system
У мене виникли деякі проблеми під час депозиту, оскільки я платив криптовалютою, і мені довелося зв’язатися зі службою підтримки, щоб завершити платіж. Однак моє відкликання завершилося дуже швидко.
I had some issues during my deposit, as I paid via cryptocurrency and had to contact customer support to complete the payment. However, my withdrawal was completed very quickly.
আমার আমানত করার সময় কিছু সমস্যা দেখা দিয়েছিল, কারণ আমি ক্রিপ্টোকারেন্সির মাধ্যমে পরিশোধ করেছিলাম এবং পেমেন্টটি সম্পন্ন করতে কাস্টমার সাপোর্টে যোগাযোগ করতে হয়েছিল। তবে, আমার উত্তোলনটি খুব দ্রুত সম্পন্ন হয়েছে।
У мене виникли деякі проблеми під час депозиту, оскільки я платив криптовалютою, і мені довелося зв’язатися зі службою підтримки, щоб завершити платіж. Однак моє відкликання завершилося дуже швидко.
I had some issues during my deposit, as I paid via cryptocurrency and had to contact customer support to complete the payment. However, my withdrawal was completed very quickly.
আমার আমানত করার সময় কিছু সমস্যা দেখা দিয়েছিল, কারণ আমি ক্রিপ্টোকারেন্সির মাধ্যমে পরিশোধ করেছিলাম এবং পেমেন্টটি সম্পন্ন করতে কাস্টমার সাপোর্টে যোগাযোগ করতে হয়েছিল। তবে, আমার উত্তোলনটি খুব দ্রুত সম্পন্ন হয়েছে।
Привіт, добре, якщо вдалося вирішити проблему.
У будь-якому випадку, чи знаєте ви, яка конкретна проблема з вашим депозитом?
Коли ви говорите, що виведення було швидким, чи використовували ви криптовалюту знову і скільки часу це зайняло? 🙂
Hello, so it's good if you managed to solve the problem.
Anyway, do you know what was the specific issue with your deposit ?
When you say that the withdrawal was fast, did you use crypto again and how long did it take ? 🙂
Приємно знати, що підтримка була справді корисною в цьому питанні. Це дуже важливо. Що ти сказав?
It is good to know that the support was really helpful in this matter. It is very important. What do you say?
Мені дуже сподобалася система VIP CLUB на їхньому сайті. Я заробив багато бонусів
I really liked the VIP CLUB system on their website. I have earned many bonuses
আমি সত্যিই তাদের ওয়েবসাইটে VIP CLUB সিস্টেম পছন্দ করেছি। আমি অনেক বোনাস অর্জন করেছি
Це дійсно мило. Можливо, у вас був досвід зняття коштів? Ділитися - це турбота; що ти скажеш?🙂
That's really nice. Have you had some experience with the withdrawals, perhaps? Sharing is caring; what do you say?🙂
Привіт, дякую за сповіщення, я передав його нашій команді, щоб перевірити, і вони виправлять це, коли це буде потрібно.
Це ваш улюблений провайдер чи ви хотіли спробувати якісь ігри від них і не знайшли їх там?😀
Hi, thanks for the alert, I've given it to our team to check and they'll fix it when it's right.
Is this your favorite provider or did you want to try some games from them and didn't find them there ?😀
Привіт, ти відповідаєш комусь конкретному чи у тебе проблема в казино? З вашим виведенням щось не так, чи вам вдалося отримати гроші?
Hello, do you answer to someone specific or do you have a problem in the casino ? Is there something wrong with your withdrawal or did you manage to get your money ?
Я ще новачок у Elonbet і не зовсім розумію, як вносити гроші. Але мені завжди допомагають в розділі чату, т.к.
I'm still new to Elonbet and I don't quite understand how to deposit money. But they always help me in the chat section, tk.
Ben Elonbet henüz yeniyim ve nasıl para yatırılacağını tam olarak anlamıyorum. Ancak sohbet bölümünde her zaman bana yardımcı oluyorlar, tşk.
Привіт, а що конкретно викликає у вас проблеми під час депозиту в казино? Це завжди хороший знак, що чат вам допомагає, тож чи вдалося вам вирішити проблему? 🙂
Hello, and what specifically is causing you problems when depositing in the casino ? It's always a good sign that the chat helps you, so did you manage to resolve the issue ? 🙂
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.