5 міс. тому
Тут ви можете обговорити ElonBet Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Іноді моє вилучення затримується
Sometimes my withdrawal is delayed
কখনও কখনও আমার প্রত্যাহার বিলম্বিত হয়
Привіт, для початку я б сказав, що було б найкраще використовувати один обліковий запис, оскільки якщо ви пишете з кількох, ви можете заблукати в ньому, тому, якщо ви будете такі люб’язні, ви можете використовувати лише один.
Що стосується вашого профілю, я бачу, що ви не маєте можливості його заповнити. Ви пробували звертатися в службу підтримки? Коли ви натискаєте редагувати, ви нічого не можете написати?
Щодо зняття коштів, це ваше перше чи ні? Чи вдалося вам успішно зняти гроші тут? На який час зараз відкладено виведення коштів? 🙂
Hi, to start with I would say that it would be best to use one account because if you write from several it is possible to get lost in it, so if you would be so kind, you could use only one.
As for your profile, you don't have the possibility to complete it I see. Have you tried contacting support ? When you click on edit, you can't write anything ?
Regarding the withdrawals, is this your first one or not ? Have you managed to successfully withdraw any money here ? How long is the withdrawal delayed now ? 🙂
після звернення до служби підтримки мені пояснили, як можна додати контакти до свого облікового запису. проблема тепер вирішена
after contacting suport, i was explaned how can add contacts to my account. problem now solved
Я дуже радий чути, що якщо у вас є щось подібне, завжди добре зв’язатися з казино, оскільки вони знають, як це працює найкраще. Якщо казино не може вам допомогти з чимось, або якщо виникла проблема, ви можете поділитися нею з нами, але вони перші, про що вам слід повідомити.
У будь-якому випадку, ви вже деякий час граєте в цьому казино?
I'm very happy to hear that, if you have something similar, it's always good to contact the casino because they know how it works best. If there's anything the casino can't help you with or if there's a problem, you can share it with us, but they're the first ones you should let know.
Anyway, have you been playing at this casino for a while ?
Я відвідую це та інші казино кілька разів на тиждень
I visit this casino and others several times a week
Привіт!
Шановний користуваче! Щоб додати контактну інформацію до свого ігрового облікового запису, вам потрібно натиснути кнопку «Редагувати».
Щоб додати електронну пошту або номер телефону до свого облікового запису, ви повинні ввести електронну пошту або номер телефону в зазначені поля на сторінці профілю.
Після введення коду підтвердження (який прийде на вашу електронну пошту або телефон) контактна інформація буде додана та пов’язана з вашим ігровим обліковим записом.
Hello!
Dear User, To add contact information to your gaming account, you need to click on 'Edit' button.
To add an email or phone number to your account, you must enter the email or phone number in the specified fields on the profile page.
After entering the verification code (which will come to your email or phone) contact information will be added and linked to your gaming account.
হ্যালো!
প্রিয় ব্যবহারকারী, আপনার গেমিং অ্যাকাউন্টে যোগাযোগের তথ্য যোগ করার জন্য, আপনাকে 'সম্পাদনা' বোতামে ক্লিক করতে হবে।
আপনার অ্যাকাউন্টে ইমেইল বা ফোন নম্বর যোগ করতে, আপনাকে প্রোফাইল পৃষ্ঠায় নির্দিষ্ট ক্ষেত্রগুলিতে ইমেইল বা ফোন নম্বর প্রবেশ করতে হবে।
যাচাইকরণ কোড প্রবেশ করার পর (যা আপনার ইমেইল বা ফোনে আসবে) যোগাযোগের তথ্য যোগ করা হবে এবং আপনার গেমিং অ্যাকাউন্টের সাথে সংযুক্ত হবে।
Зазвичай виведення грошей займає від кількох хвилин до 24 годин.
Якщо ви не отримаєте свої гроші протягом 24 годин, зв’яжіться з нашою службою підтримки клієнтів через онлайн-чат на нашому веб-сайті або службу підтримки Telegram https://t.me/ELONBET_support_bot.
Експерти нашої клієнтської служби перевірять статус транзакції та вирішать ваш запит.
Usually it takes few minutes to 24 hours to withdraw money.
If you do not receive your money within 24 hours, please contact our client support via online chat on our website or Telegram support https://t.me/ELONBET_support_bot.
Our client support experts will check your transaction status and resolve your request.
সাধারণত টাকা উত্তোলন করতে কয়েক মিনিট থেকে ২৪ ঘণ্টা সময় লাগে।
যদি আপনি ২৪ ঘণ্টার মধ্যে আপনার টাকা না পান, তাহলে অনুগ্রহ করে আমাদের ওয়েবসাইটে অনলাইন চ্যাট বা টেলিগ্রাম সাপোর্ট https://t.me/ELONBET_support_bot এর মাধ্যমে আমাদের ক্লায়েন্ট সাপোর্টে যোগাযোগ করুন।
আমাদের ক্লায়েন্ট সাপোর্ট বিশেষজ্ঞরা আপনার লেনদেনের অবস্থা পরীক্ষা করবে এবং আপনার অনুরোধ সমাধান করবে।
Шановний представник казино, ми цінуємо підтримку вашого гравця, просто не включайте заборонені посилання в Telegram.
Дякуємо 🙏
( https://casino.guru/forum/bonuses-and-promotions/rules-for-casino-representatives-adding-promotions )
Dear casino representative, we appreciate your player's support, just please do not include forbidden Telegram links.
Thank you 🙏
(https://casino.guru/forum/bonuses-and-promotions/rules-for-casino-representatives-adding-promotions)
Якщо ви коли-небудь захочете описати свій досвід у цьому казино у відгуках користувачів, ось посилання для вас.😉
If you ever wish to describe your experience at this casino in a user review, here's the link for you.😉
Я вже тиждень граю на сайті ELON, але вони все ще не запитували мене kyc. Давайте подивимося, чи запитають вони kyc, коли я зніму гроші..................
Im playing already week on ELON site, but they still didnt asked me kyc. Lets see if they will ask kyc when i withdraw money...................
Я попросив службу підтримки скасувати зняття. І зробили це негайно. Дякую за швидкість
I asked customer service to cancel the withdrawal. And they did it immediately. Thanks for the speed
আমি গ্রাহক পরিষেবাকে উত্তোলন বাতিল করতে বলেছি। এবং তারা অবিলম্বে এটা করেছে. গতির জন্য ধন্যবাদ
Я не розумію, як грати в гру mega wheel. Мій друг виграв велику суму грошей у цій грі, але я все ще не можу зрозуміти правила цієї гри. Звідки мені знати, як у неї грати? будь ласка
I didnt understand how to play mega wheel game. My friend won a large amount of money in this game but I still cannot undarstand the rules of this game.how do I know how to play this? Pls
Мені призначили KYC, але я не розумію, як це зробити
Служба підтримки сказала, що мій KYC відхилено, і надіслала мені листа на пошту, але там нічого немає...
I have been assigned a KYC but I don't understand how to do it
The support said my KYC was rejected and sent me a letter to my mail but there is nothing there...
Хм, сподіваюся, незабаром представник казино принесе певну думку.
У будь-якому випадку, ви впевнені, що дотримувалися інструкцій до листа? Надати правильний формат і функції іноді може бути дещо складно.
Перевірте це та йдіть сюди, добре?
Hmm, hopefully, some insight will come soon from the casino representative.
Anyway, are you sure you followed the instructions to the letter? Providing the correct format and features may sometimes be a bit difficult.
Check that back and come here, will you?
Б'юсь об заклад, що у вас повинен бути квиток. Чи пов'язано це якось із казино ElonBet? Для мене це звучить трохи незвично.
Окрім двох гравців із Бангладеш одночасно в одному потоці, це вже щось. 🙂
I bet you must have a ticket. Is it somehow related to the ElonBet Casino, at least? It sounds a bit unusual to me.
Aside from two players from Bangladesh at the same time in one thread, that's something though. 🙂
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.