ГоловнаФорумКазиноElabet Casino - загальне обговорення

Elabet Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

6 міс. тому від Carmatz
|
4 437 переглядів 54 відповідей |
|
1 2 3
6 міс. тому

Після згадки про AAMS і скарг через один із кількох електронних листів вони нарешті відповіли мені!! Я зробив помилку, роблячи перші депозити за допомогою передплаченої картки мого партнера, на яку, до речі, пізніше я пішов перевірити умови та не знайшов жодного конкретного формулювання... Однак вони попросили у мене документи та довідку про те, що помилка не буде повторитися. .. Сказавши це, мені цікаво, хто знає, скільки часу знадобиться для наступної відповіді, і чи вони більше нічого не запитуватимуть... Для мене це завжди просто зволікання, оскільки все відбувалося тижнями, і наразі отримав лише одну відповідь... Будемо сподіватися, що так 🤞🏽

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Вони також призупинили мій обліковий запис після того, як двічі запитували ту саму документацію (вже надіслану).

Очевидно, це виправдання для того, щоб не платити, оскільки вони роблять це з усіма.

Як ми можемо захистити себе?

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Я б не сказав, що це виправдання для несплати. Якщо ви уважно прочитаєте, то дізнаєтесь, що інші гравці припустилися помилки, надсилаючи запитувані документи або навіть порушили деякі правила. Я бачу, що казино насправді готове допомогти в таких випадках. Головне – повністю співпрацювати з казино та надсилати всі документи, які вони у вас вимагали, де ви повинні переконатися, що вони правильні, у потрібному форматі та належної якості.

Якщо ви вважаєте, що вам потрібна допомога нашої команди, повідомте нам про це, і ви зможете подати скаргу.

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Оновлення: я поінформував себе та побачив, що насправді існує різниця між СПИСКОМ ПЕРЕМІЩЕНЬ і ВИПИСОМ З РАХУНКУ, вони не зовсім одне й те саме, навіть якщо вони дуже схожі.


https://www.confrontaconti.it/guide-conti/domande-frequenti/qual-e-la-differenza-fra-estratto-conto-e-lista-movimenti.aspx#:~:text=L'estratto%20conto %20%C3%A8%20il, також повідомляє%20про%20оновлений%20баланс.


Але відмінність полягає в тому, що список операцій можна запитати в будь-який час, а виписка з рахунку розміщується банком ЩОРІЧНО або ЩОРІЧНО. Тому їхнє прохання смішне, враховуючи, що якщо банк і хоче це зробити, то це зробити не раніше 30 червня.


Крім того, спочатку відправивши електронний лист із запитом СПИСОК ПЕРЕМІЩЕНЬ, через 4-5 днів вони оголошують, що хочуть виписку за останні 3 місяці. Яких на даний момент не може бути, тому їх запит абсолютно НЕЗАКОННИЙ


Ось деяка історія отриманих електронних листів. Зверніть увагу на дні затримки між одним електронним листом. Я подав запит на відкликання 14 травня


filefilefilefile


Я відправляв йому той документ 4-5 разів. Тільки в останньому чаті мені сказали, що це недобре, тому що це не виписка з банку, а список транзакцій, а PDF можна фільтрувати. За ними я б фільтрував рухи


file


Тепер я більше не можу додавати вкладення

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Для мене все це звучить як досить звичайна процедура KYC, чесно кажучи.🤷‍♀️

Немає нічого незвичайного в тому, що казино потребує виписки з банківського рахунку гравця, щоб мати всю інформацію, необхідну гравцеві для проходження KYC. Зазвичай усі банки надають їх щомісяця у форматі PDF, який вам просто потрібно повторно надіслати в казино.

Тож сподіваюся, що незабаром ви зможете це зробити, і таким чином ви зможете наблизитися до підтвердження свого облікового запису та зняття грошей.🤞

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Після згадки про AAMS і скарг через один із кількох електронних листів вони нарешті відповіли мені!! Я зробив помилку, роблячи перші депозити за допомогою передплаченої картки мого партнера, на яку, до речі, пізніше я пішов перевірити умови та не знайшов жодного конкретного формулювання... Однак вони попросили у мене документи та довідку про те, що помилка не буде повторитися. .. Сказавши це, мені цікаво, хто знає, скільки часу знадобиться для наступної відповіді, і чи вони більше нічого не запитуватимуть... Для мене це завжди просто зволікання, оскільки все відбувалося тижнями, і наразі отримав лише одну відповідь... Будемо сподіватися, що так 🤞🏽

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Що ж, у більшості онлайн-казино це заборонено. Для внесення грошей потрібно використовувати власну картку. В іншому випадку ви не зможете вивести свій виграш.🤷‍♀️

Я бачу, що казино дійсно хоче задовольнити ваш запит і надати вам можливість виправити свою помилку. Тож, сподіваюся, після всього цього ви зможете отримати свій виграш. Будь ласка, обов'язково тримайте нас в курсі всіх майбутніх подій.

Автоматичний переклад.
Romi
6 міс. тому

Я точно припустився дурної помилки, хоча потім перевірив умови й не зміг нічого про це знайти, тож подумав, що проблема не в цьому. У будь-якому випадку, я буду тримати вас в курсі, сподіваюся, що все вирішиться!

Автоматичний переклад.
Romi
6 міс. тому

Дякуємо за підтримку.

Я читав усі відгуки, але грав, не порушуючи жодних правил, і використовував лише зареєстровані на мене карти.

Казино спочатку підтвердило, що воно отримало запитані документи, потім призупинило мій обліковий запис і знову запитало один із уже надісланих документів (рахунок за комунальні послуги).

Тоді я не отримував жодної відповіді, незважаючи на нагадування електронною поштою, тому мені це не здається схожим на співпрацю.

У будь-якому випадку я почекаю ще кілька днів і повідомлю.

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Я точно припустився дурної помилки, хоча потім перевірив умови й не зміг нічого про це знайти, тож подумав, що проблема не в цьому. У будь-якому випадку, я буду тримати вас в курсі, сподіваюся, що все вирішиться!

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Будь ласка, зробіть це, ми хочемо знати все, що стосується вашої справи.

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Дякуємо за підтримку.

Я читав усі відгуки, але грав, не порушуючи жодних правил, і використовував лише зареєстровані на мене карти.

Казино спочатку підтвердило, що воно отримало запитані документи, потім призупинило мій обліковий запис і знову запитало один із уже надісланих документів (рахунок за комунальні послуги).

Тоді я не отримував жодної відповіді, незважаючи на нагадування електронною поштою, тому мені це не здається схожим на співпрацю.

У будь-якому випадку я почекаю ще кілька днів і повідомлю.

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Як давно ви надіслали останній документ, якщо можна запитати?

Будемо чекати будь-яких оновлень.

Автоматичний переклад.
Romi
6 міс. тому

Звичайно, я відправив його в суботу 01.06

Автоматичний переклад.
danimola
6 міс. тому

Гаразд, будь ласка, дайте нам знати, коли у вас будуть для нас якісь новини.

Автоматичний переклад.
Romi
6 міс. тому

Справа в тому, що я дав їм усе, що вони просили, але вони сказали мені, що це не добре, тому що я міг змінити PDF-документ.

Я нічого не зробив, я попросив у свого банку документ, я дав їм, і вони сказали мені, що я можу змінити. Якщо банк видасть мені цей документ, що я можу зробити?

Автоматичний переклад.
Carmatz
6 міс. тому

Я, звичайно, розумію вашу точку зору, і тому сподіваюся, що ми зможемо якомога швидше розкрити цю справу з найкращим результатом.

Якщо у вас є якісь оновлення, зверніться.

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

І це оновлення

file


На практиці вони не приймають список транзакцій (після запиту в електронному листі про список транзакцій ), оскільки це список транзакцій, а не банківська виписка, і яку можна відфільтрувати (????) .


Тому я запитую банк, чи може він надати мені виписку з рахунку за останні 3 місяці, а не список транзакцій, надіславши їм скріншоти того, що мені повідомила служба підтримки Elabet.


І що вони мені відповідають? Очевидно, що неможливо отримати офіційну виписку з рахунку коли завгодно і як завгодно, але вона складається ЩОРІЧНО. При цьому запитати список переміщень можна в будь-який час.


Що вони тоді вказують? Список руху не може бути змінений у формі.


Тому цілком серйозно, що казино претендує на право стверджувати, що ОФІЦІЙНИЙ ДОКУМЕНТ, створений банком, може бути змінений.

Також серйозно те, що він стверджує, що має документ, який неможливо отримати. Ніби я стверджував, що знаю квартальний звіт компанії до кінця кварталу або річний баланс до кінця року.


Я повідомив про це службу підтримки. Поки що вони мені ще не відповіли. Подивимося, можливо, це хороший знак, тому що вони більше не знають, за що триматися, або вони думають про це.

Автоматичний переклад.
Carmatz
6 міс. тому

Ну, це досить заплутана ситуація. правильно? Сподіваємось, ви зможете знайти вихід з цього найкращим способом. Наша команда також зробить все можливе, щоб допомогти. Почекаємо і побачимо.

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Вони постійно вимагають у мене документи, кожен раз, коли я їм щось надсилаю, вони змушують мене чекати кілька днів, а потім просять ще, пройшов уже місяць... Хтось із вас пройшов добре?? Вони заплатили? Немає жодного свідчення про те, що вони платили зняття

Автоматичний переклад.
Blasco12902
6 міс. тому

Я бачу, що ваша справа тягнеться досить довго, які документи у вас ще вимагають? Вони також були схвалені чи відхилені? Я зовсім не заздрю вашій ситуації, тому що це, мабуть, дратує, і я не розумію, чому вони не можуть запитати документи відразу та перевірити їх, а не по одному. Я не знаю, чому казино може зайняти стільки часу, щоб перевірити один документ, а потім запитати щось знову, а потім мати справу з цим через кілька днів.

Я також бачив, що навіть у разі скарги вони повинні її списати, і вони мають лише годину. Потім таймер знову продовжується на тиждень, і якщо вони не відповідають, скарга закривається як нерозглянута. Мені хотілося б це бачити, і найкраще було б, щоб вони прокоментували та підтвердили вас.

У будь-якому випадку, ви все ще підтримуєте зв’язок із казино чи вони навіть не відповідають вам, якщо ви їх щось запитуєте?

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Сьогодні вранці мені вдалося з ними знову зв'язатися, абсурдні відповіді. Додаю скріншот

file

вони попросили мене надати звичайні документи для підтвердження особи, місця проживання, методів депозиту та зняття. Я все відправив

Вони не відповідають на спірний електронний лист

Автоматичний переклад.
Blasco12902
6 міс. тому

Мені дуже шкода. Я мало чого дізнався зі знімка екрана, тому що він дуже загальний і вони не мають часових рамок, тому в основному це відповідь ні про що.

З точки зору перевірки, так, це базові документи, і я не знаю, чому вони можуть зайняти стільки часу. Тим не менш, не здавайтеся, навіть якщо це, мабуть, розчаровує, і витримайте весь процес. Просто не робіть нічого з грошима, тому що в таких випадках, як я знаю, гравці занудьгують і зрештою їх програють. Тож я рекомендую почекати.

Сподіваюся, нашій команді вдасться вам допомогти.

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Навіть якщо я не зможу, мій обліковий запис призупинено.

Принаймні дали мені якісь обґрунтування чи вказівки... це все абсурд

Автоматичний переклад.
Blasco12902
6 міс. тому

Ну щось добре, що у вас заблокований акаунт. Я бачив, що таймер подовжено, але я не знаю, чи вони дадуть відповідь, коли у них був тиждень, щоб зробити це, і нічого не сталося.

У будь-якому випадку, ви згадали на знімку екрана раніше, що зв’яжетеся з AAMS, як ви думаєте, ви зробите це та поскаржитесь туди? Це одна з можливостей, тому я питаю.

Дай мені знати.

Автоматичний переклад.
1 2 3

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого