ФорумКазиноElabet Casino - загальне обговорення

Elabet Casino - загальне обговорення

4 міс. тому від Carmatz
|
3076 переглядів 54 відповідей |
|
1 23
Додати публікацію
4 міс. тому
Тут ви можете обговорити Elabet Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
4 міс. тому

З 14 травня я подав запит на відкликання. На додаток до того, що я запитав документацію із запізненням, окрім того, що я хотів переглянути конфіденційні дані транзакцій, незважаючи на те, що я надав усе, я все ще нічого не отримав станом на 30 травня. Скільки в цій ситуації?

Автоматичний переклад.
Carmatz
4 міс. тому

Привіт! Ми даємо казино рівно 14 днів, щоб вирішити все, що необхідно для виведення коштів і KYC, тож це хороший крок, що ви встигли подати скаргу .

Однак чи вдалося вам пройти перевірку успішно чи все одно ні? Можливо, це одна з причин, чому у вас досі немає грошей. Ви грали з бонусом чи ні?

Дайте мені знати, і, звичайно, ви також можете відповісти на запитання Томаша тут . Сподіваюся, наша команда зможе вам допомогти.

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Привіт! Ми даємо казино рівно 14 днів, щоб вирішити все, що необхідно для виведення коштів і KYC, тож це хороший крок, що ви встигли подати скаргу .

Однак чи вдалося вам пройти перевірку успішно чи все одно ні? Можливо, це одна з причин, чому у вас досі немає грошей. Ви грали з бонусом чи ні?

Дайте мені знати, і, звичайно, ви також можете відповісти на запитання Томаша тут . Сподіваюся, наша команда зможе вам допомогти.

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Привіт Джаро, так, я пройшов KYC перед тим, як зробити депозит. Потім під час вилучення вони запитали у мене додаткові документи, які я їм надіслав, але вони не відповідають. Вони тільки сказали, що "ми отримали ваші документи і ми вам повідомимо"... але мені нічого не повідомляють.


Так, я також грав з бонусом і конвертував його в гроші, які можна вивести

Автоматичний переклад.
Carmatz
4 міс. тому

Чудово, я думаю, ми знаємо, чому у вас ще немає грошей. Коли вони запитують у вас додаткові документи, я вважаю, що вони спочатку повинні підтвердити, що все в порядку, і коли це станеться, тоді ви зможете відкликати.

Щодо бонусу, я бачу, що ви виконали всі необхідні вимоги згідно з вашими словами, тому нам доведеться почекати, поки казино оновить документи.

Я твердо вірю, що це буде якомога швидше.

Автоматичний переклад.
Jaro
4 міс. тому

Я сподіваюся, теж. Що мені не подобається, так це те, що вони запитали у мене додаткові документи лише через 4 дні після запиту на зняття. І навіть якщо вони його отримали, вони все одно надсилають мені електронний лист із тим самим запитом, на який я звернувся.


Я звернувся до служби підтримки в чаті, і вони сказали мені, що вони отримали. Але перевірка займає надто багато часу.

Автоматичний переклад.
Carmatz
4 міс. тому

Я розумію, що інколи це не найприємніше і додаткову верифікацію ти робиш лише зараз під час виведення. Тож вам доведеться почекати та подивитися, чи все гаразд, і якщо так, я думаю, зняти не буде проблемою. Хорошим знаком є те, що вони принаймні відповідають, тому зберігайте холоднокровність, і я вірю, що все вийде добре.

Казино виглядає непогано і має досить високий індекс безпеки, тому, сподіваюся, вас більше нічого не здивує. 🙂

Автоматичний переклад.
Carmatz
4 міс. тому

У тому ж човні, що й ви, з 19 травня мені також жодного разу не вдалося поговорити з оператором, окрім останнього разу. Він стверджував, що перевірка KYC зайняла кілька робочих днів, і повністю проігнорував мене, коли я зазначив, що минуло 10…

Я проходив перевірки за пару днів, максимум три в мінімум двадцяти казино! Ніколи не бачив такої ситуації… Не кажучи вже про повну відсутність допомоги!

Я завжди покладався на Gurucasino щодо вибору різних сайтів, інакше я б ніколи не зареєструвався, звичайно, незалежно від того, чим це закінчиться, я ніколи більше не заплачу в нього жодного євро.

Автоматичний переклад.
Carmatz
4 міс. тому

Ви чули про казино? Я питаю, чому ви чекаєте довше мене... Перевіряють чи це програш?

Автоматичний переклад.
Blasco12902
4 міс. тому

Вітаю! Оскільки ми даємо казино 14 днів для вирішення проблем зняття коштів і KYC, я вважаю, що цього достатньо, щоб казино принаймні повідомило вам про вашу ситуацію та чи всі документи в порядку. Але якби ні, мені це було б неприємно, і я вважаю, що подати скаргу було правильно.

Я бачу, що м’яч на полі казино, тож ми почекаємо та побачимо, чи зможуть вони відповісти та пояснити, якщо у них також є проблема, оскільки ви не єдиний.

Чи могли б ви повідомити мені, якщо почуєте щось нове?

Автоматичний переклад.
Blasco12902
4 міс. тому

Вгадай що'. Вони продовжують надсилати мені електронні листи раз на тиждень, щоб отримати оригінальний PDF-документ із невідредагованими паперовими транзакціями.


Незважаючи на те, що я вважаю, що це явно незаконно, я піддався і все одно надіслав йому цей документ ще 3 рази з усіма видимими транзакціями, 3 рази, також за весь 2024 рік. І вони продовжують казати мені, що хочуть це, хоча я надсилав це їм ще 3 рази.


Зрозуміло, що вони не хочуть надсилати гроші

Автоматичний переклад.
Carmatz
4 міс. тому

Ну, я теж починаю так думати, вони попросили у мене фотографію з їхнім логотипом поруч (вже неоднозначно), фотографії передньої/задньої сторони карток і виписку з банківського рахунку. Потім зникла в повітрі..

Зрештою потрібно буде подати скаргу в AAMS, але я не знаю, чи це також може бути вирішальним

Автоматичний переклад.
Blasco12902
4 міс. тому

Що я і зроблю, я зробив собі спеціальний ДВК. Якби ми всі це зробили і почали надсилати скарги, можливо, щось могло б статися

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Вгадай що'. Вони продовжують надсилати мені електронні листи раз на тиждень, щоб отримати оригінальний PDF-документ із невідредагованими паперовими транзакціями.


Незважаючи на те, що я вважаю, що це явно незаконно, я піддався і все одно надіслав йому цей документ ще 3 рази з усіма видимими транзакціями, 3 рази, також за весь 2024 рік. І вони продовжують казати мені, що хочуть це, хоча я надсилав це їм ще 3 рази.


Зрозуміло, що вони не хочуть надсилати гроші

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Дозвольте втрутитися. Після прочитання вашої публікації вам спадає на думку, що ви повинні постійно перевіряти якість і формат документа, який надсилаєте. Насправді багато разів трапляється, що одна з них стає причиною відмови. Ви також можете запитати про це в казино. Дайте нам знати, будь ласка.

Автоматичний переклад.
Carmatz
3 міс. тому

Так вони тобі відповідають?? Щось уже! Мене взагалі нічого не питали! Вони мені не дали жодних пояснень і нічого, це взагалі абсурд! Два тижні як відправив документи і нічого! Це починає дуже засмучувати, як це можливо, що певні казино мають ліцензію, я просто не розумію

Автоматичний переклад.
Romi
3 міс. тому

Вчора вони призупинили мій обліковий запис, з черговим запитом документів, який я їм відправляю вже вп'яте!


Я зв’язався з чатом, і в основному вони кажуть, що список транзакцій, який я отримав від банку, поганий, тому що вони хочуть виписку з рахунку.

Тобто має бути виписка з банку, написана з ... по ... Потім кажуть, що це неоригінальний PDF, але це абсолютно неправда, це той, який мені дав банк.


На практиці вони хочуть документ, який мені не надає навіть банк!

Потім спочатку кажуть список рухів за 1 місяць, потім виправляють ситуацію випискою з банку за 3 місяці. А потім їм це не подобається, тому що, за їхніми словами, це PDF-файл, який можна редагувати. Вони вигадують усілякі виправдання.


Будь-який інший букмекер не мав проблем після надання йому виписки з рахунку.


Щоб екстраполювати цю інформацію, мені, очевидно, довелося винести її в чаті. Електронною поштою вони завжди надсилають однакову відповідь.


Зараз я запросив цей фантомний документ у банку з тим формулюванням, яке вони хочуть, сподіваючись, що вони зможуть це зробити. Однак я вже надав докази власності на картку, їхні конкретні запити дивні, спрямовані лише на те, щоб не виплатити зняття

Автоматичний переклад.
Blasco12902
3 міс. тому

Підказуйте через чат і запитуйте, що не так. Навіть якщо я вже уявляю відповіді

Автоматичний переклад.
Carmatz
3 міс. тому

Вони також призупинили мій обліковий запис після того, як двічі запитували ту саму документацію (вже надіслану).

Очевидно, це виправдання для того, щоб не платити, оскільки вони роблять це з усіма.

Як ми можемо захистити себе?

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Оновлення: я поінформував себе та побачив, що насправді існує різниця між СПИСКОМ ПЕРЕМІЩЕНЬ і ВИПИСОМ З РАХУНКУ, вони не зовсім одне й те саме, навіть якщо вони дуже схожі.


https://www.confrontaconti.it/guide-conti/domande-frequenti/qual-e-la-differenza-fra-estratto-conto-e-lista-movimenti.aspx#:~:text=L'estratto%20conto %20%C3%A8%20il, також повідомляє%20про%20оновлений%20баланс.


Але відмінність полягає в тому, що список операцій можна запитати в будь-який час, а виписка з рахунку розміщується банком ЩОРІЧНО або ЩОРІЧНО. Тому їхнє прохання смішне, враховуючи, що якщо банк і хоче це зробити, то це зробити не раніше 30 червня.


Крім того, спочатку відправивши електронний лист із запитом СПИСОК ПЕРЕМІЩЕНЬ, через 4-5 днів вони оголошують, що хочуть виписку за останні 3 місяці. Яких на даний момент не може бути, тому їх запит абсолютно НЕЗАКОННИЙ


Ось деяка історія отриманих електронних листів. Зверніть увагу на дні затримки між одним електронним листом. Я подав запит на відкликання 14 травня


filefilefilefile


Я відправляв йому той документ 4-5 разів. Тільки в останньому чаті мені сказали, що це недобре, тому що це не виписка з банку, а список транзакцій, а PDF можна фільтрувати. За ними я б фільтрував рухи


file


Тепер я більше не можу додавати вкладення

Автоматичний переклад.
danimola
3 міс. тому

Тим часом, якщо ми звітуємо тут і кожен відкриває скаргу, я не кажу, що вона буде вирішена, але принаймні ми зробимо крок.

У мене також є контакти з юристом, який має працювати в галузі.

Автоматичний переклад.
1 23

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого