7 міс. тому
Тут ви можете обговорити Elabet Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
З 14 травня я подав запит на відкликання. На додаток до того, що я запитав документацію із запізненням, окрім того, що я хотів переглянути конфіденційні дані транзакцій, незважаючи на те, що я надав усе, я все ще нічого не отримав станом на 30 травня. Скільки в цій ситуації?
Since May 14th I have requested a withdrawal. In addition to asking for the documentation late, in addition to wanting to see the sensitive transaction data, despite having provided everything, I still have not received anything as of May 30th. How many in this situation?
Dal 14 Maggio ho richiesto un prelievo. Oltre a chiedere in ritardo la documentazione, oltre a voler vedere i dati sensibili delle transazioni, nonostante gli abbia fornito tutto, ancora non ho ricevuto nulla al 30 Maggio. Quanti in questa situazione?
Привіт! Ми даємо казино рівно 14 днів, щоб вирішити все, що необхідно для виведення коштів і KYC, тож це хороший крок, що ви встигли подати скаргу .
Однак чи вдалося вам пройти перевірку успішно чи все одно ні? Можливо, це одна з причин, чому у вас досі немає грошей. Ви грали з бонусом чи ні?
Дайте мені знати, і, звичайно, ви також можете відповісти на запитання Томаша тут . Сподіваюся, наша команда зможе вам допомогти.
Hi, we give casinos exactly 14 days to sort out everything necessary around withdrawal and KYC, so it's a good step that you've managed to file a complaint.
However, did you manage to pass the verification successfully or still not ? Maybe that could be one of the reasons why you still don't have the money. Did you play with any bonus or not ?
Let me know and of course you can also answer Tomas' questions here. I hope our team will be able to help you.
Привіт! Ми даємо казино рівно 14 днів, щоб вирішити все, що необхідно для виведення коштів і KYC, тож це хороший крок, що ви встигли подати скаргу .
Однак чи вдалося вам пройти перевірку успішно чи все одно ні? Можливо, це одна з причин, чому у вас досі немає грошей. Ви грали з бонусом чи ні?
Дайте мені знати, і, звичайно, ви також можете відповісти на запитання Томаша тут . Сподіваюся, наша команда зможе вам допомогти.
Hi, we give casinos exactly 14 days to sort out everything necessary around withdrawal and KYC, so it's a good step that you've managed to file a complaint.
However, did you manage to pass the verification successfully or still not ? Maybe that could be one of the reasons why you still don't have the money. Did you play with any bonus or not ?
Let me know and of course you can also answer Tomas' questions here. I hope our team will be able to help you.
Привіт Джаро, так, я пройшов KYC перед тим, як зробити депозит. Потім під час вилучення вони запитали у мене додаткові документи, які я їм надіслав, але вони не відповідають. Вони тільки сказали, що "ми отримали ваші документи і ми вам повідомимо"... але мені нічого не повідомляють.
Так, я також грав з бонусом і конвертував його в гроші, які можна вивести
Hi Jaro, yes I passed KYC before made deposit. Then at the withdrawal they asked me further documents that i sent to them, but they aren't answering. They only said that "we've received your documents and we'll let you know"... but they aren't let me know anything.
Yes, I Played with bonus too, and i converted it into withdrawable money
Чудово, я думаю, ми знаємо, чому у вас ще немає грошей. Коли вони запитують у вас додаткові документи, я вважаю, що вони спочатку повинні підтвердити, що все в порядку, і коли це станеться, тоді ви зможете відкликати.
Щодо бонусу, я бачу, що ви виконали всі необхідні вимоги згідно з вашими словами, тому нам доведеться почекати, поки казино оновить документи.
Я твердо вірю, що це буде якомога швидше.
Great, so I guess we know why you don't have money yet. When they ask you for more documents, I believe they first have to confirm that everything is in order and when that happens, then you should be able to withdraw.
Regarding the bonus, I see that you have fulfilled all the necessary requirements according to your words, so we will have to wait for the casino to come up with an update on the documents.
I firmly believe that it will be as soon as possible.
Я сподіваюся, теж. Що мені не подобається, так це те, що вони запитали у мене додаткові документи лише через 4 дні після запиту на зняття. І навіть якщо вони його отримали, вони все одно надсилають мені електронний лист із тим самим запитом, на який я звернувся.
Я звернувся до служби підтримки в чаті, і вони сказали мені, що вони отримали. Але перевірка займає надто багато часу.
I hope too. The thing i don't like is that they asked me more documents only 4 days after withdrawal request. And then even if they've received it they still send me email with the same request, and that i've resent.
I've contacted support chat and they told me that they've receveid. But they're taking too much time to do verification.
Я розумію, що інколи це не найприємніше і додаткову верифікацію ти робиш лише зараз під час виведення. Тож вам доведеться почекати та подивитися, чи все гаразд, і якщо так, я думаю, зняти не буде проблемою. Хорошим знаком є те, що вони принаймні відповідають, тому зберігайте холоднокровність, і я вірю, що все вийде добре.
Казино виглядає непогано і має досить високий індекс безпеки, тому, сподіваюся, вас більше нічого не здивує. 🙂
I understand that sometimes it is not the most pleasant and that you do the additional verification only now during the withdrawal. So you will have to wait and see if everything is okay and if it is, I guess it will not be a problem to withdraw. The good sign is that at least they are answering, so keep a cool head and I believe everything will turn out fine.
The casino doesn't look bad and has a pretty high safety index, so I hope nothing surprises you anymore. 🙂
У тому ж човні, що й ви, з 19 травня мені також жодного разу не вдалося поговорити з оператором, окрім останнього разу. Він стверджував, що перевірка KYC зайняла кілька робочих днів, і повністю проігнорував мене, коли я зазначив, що минуло 10…
Я проходив перевірки за пару днів, максимум три в мінімум двадцяти казино! Ніколи не бачив такої ситуації… Не кажучи вже про повну відсутність допомоги!
Я завжди покладався на Gurucasino щодо вибору різних сайтів, інакше я б ніколи не зареєструвався, звичайно, незалежно від того, чим це закінчиться, я ніколи більше не заплачу в нього жодного євро.
In the same boat as you since May 19th, I have also never managed to speak to an operator, apart from the last time. He claimed that the KYC verification took a couple of working days and totally ignored me when I pointed out that 10 had passed…
I passed checks in a couple of days, maximum three in at least twenty casinos! Never seen a situation like this… Not to mention the total lack of assistance!
I have always relied on Gurucasino regarding the choice of various sites, otherwise I would never have registered, certainly regardless of how it ends up, I will never pay a euro into it again.
Nella tua stessa barca dal 19 maggio, inoltre non sono mai riuscito a parlare con un operatore, apparte l’ultima volta. Ha sostenuto che per la verifica KYC ci volessero un paio di giorni lavorativi e mi ha totalmente ignorato quando gli ho fatto presente che ne erano passati 10…
Ho fatto verifiche superate in un paio di giorni, massimo tre in almeno una ventina di casino! Mai vista una situazione del genere… Per non parlare della totale mancanza di assistenza!
Mi sono sempre affidato a Gurucasino riguardo la scelta dei vari siti, altrimenti non mi sarei mai registrato, di sicuro a prescindere da come vada a finire, non ci verserò mai più un euro.
Ви чули про казино? Я питаю, чому ви чекаєте довше мене... Перевіряють чи це програш?
Have you heard from the casino? I ask why you've been waiting longer than me... Are they checking or is it a lost cause?
Hai avuto notizie dal casino? Chiedo perché aspetti da più tempo di me… Stanno verificando o è una causa persa?
Вітаю! Оскільки ми даємо казино 14 днів для вирішення проблем зняття коштів і KYC, я вважаю, що цього достатньо, щоб казино принаймні повідомило вам про вашу ситуацію та чи всі документи в порядку. Але якби ні, мені це було б неприємно, і я вважаю, що подати скаргу було правильно.
Я бачу, що м’яч на полі казино, тож ми почекаємо та побачимо, чи зможуть вони відповісти та пояснити, якщо у них також є проблема, оскільки ви не єдиний.
Чи могли б ви повідомити мені, якщо почуєте щось нове?
Hi, since we give casinos 14 days to resolve withdrawals and KYC, I think this is enough time for the casino to at least get back to you about your situation and if all the documents were in order. But if they didn't, it would certainly not have been pleasant for me and I think it was a good move to lodge a complaint.
I can see that the ball is in the casino's court, so we will wait and see if they can answer and explain if they have a problem as well, since you are not the only one.
Would it be possible for you to let me know if you hear anything new ?
Вгадай що'. Вони продовжують надсилати мені електронні листи раз на тиждень, щоб отримати оригінальний PDF-документ із невідредагованими паперовими транзакціями.
Незважаючи на те, що я вважаю, що це явно незаконно, я піддався і все одно надіслав йому цей документ ще 3 рази з усіма видимими транзакціями, 3 рази, також за весь 2024 рік. І вони продовжують казати мені, що хочуть це, хоча я надсилав це їм ще 3 рази.
Зрозуміло, що вони не хочуть надсилати гроші
Guess what'. They continue to email me once a week that they want the original PDF document of the unredacted paper transactions.
Even though I believe it is clearly illegal, I gave in and still sent him this document 3 more times with all the visible transactions, 3 times, for the entire year 2024 as well. And they keep telling me they want this, even though I've sent it to them 3 other times.
It's clear that they don't want to send the money
Indovina un po'. Continuano a mandarmi mail una volta alla settimana che vogliono il documento originale in PDF delle transazioni su carta non oscurato.
Nonostante credo sia palesemente illegale, ho ceduto e gli ho mandato comunque altre 3 volte questo documento con tutte le transazioni visibili, 3 volte, di tutto l'anno 2024 oltretutto. E continuano a rispondermi di volere questo, nonostante gliel'abbia mandato altre 3 volte.
E' lampante che non vogliano inviare i soldi
Ну, я теж починаю так думати, вони попросили у мене фотографію з їхнім логотипом поруч (вже неоднозначно), фотографії передньої/задньої сторони карток і виписку з банківського рахунку. Потім зникла в повітрі..
Зрештою потрібно буде подати скаргу в AAMS, але я не знаю, чи це також може бути вирішальним
Well I'm starting to think so too, they asked me for a photo with their logo nearby (already ambiguous), the front/back photos of the cards and the bank statement. Then disappeared into thin air..
In the end a complaint will have to be made with AAMS, but I don't know if that too can be decisive
Eh inizio a pensarlo anche io, a me hanno chiesto una foto con il loro logo vicino (già ambiguo), le foto fronte/retro delle carte e l’estratto conto bancario. Poi spariti nel nulla..
Alla fine sarà da fare un reclamo con AAMS, ma non so se anche quello possa essere risolutivo
Що я і зроблю, я зробив собі спеціальний ДВК. Якби ми всі це зробили і почали надсилати скарги, можливо, щось могло б статися
Which I will do, I made myself a special PEC. If we all did this and started sending complaints, maybe something could happen
Cosa che farò, mi sono fatto una PEC apposita. Se lo facessimo tutti e cominciassimo a inviare reclami qualcosa forse si può smuovere
Вгадай що'. Вони продовжують надсилати мені електронні листи раз на тиждень, щоб отримати оригінальний PDF-документ із невідредагованими паперовими транзакціями.
Незважаючи на те, що я вважаю, що це явно незаконно, я піддався і все одно надіслав йому цей документ ще 3 рази з усіма видимими транзакціями, 3 рази, також за весь 2024 рік. І вони продовжують казати мені, що хочуть це, хоча я надсилав це їм ще 3 рази.
Зрозуміло, що вони не хочуть надсилати гроші
Guess what'. They continue to email me once a week that they want the original PDF document of the unredacted paper transactions.
Even though I believe it is clearly illegal, I gave in and still sent him this document 3 more times with all the visible transactions, 3 times, for the entire year 2024 as well. And they keep telling me they want this, even though I've sent it to them 3 other times.
It's clear that they don't want to send the money
Indovina un po'. Continuano a mandarmi mail una volta alla settimana che vogliono il documento originale in PDF delle transazioni su carta non oscurato.
Nonostante credo sia palesemente illegale, ho ceduto e gli ho mandato comunque altre 3 volte questo documento con tutte le transazioni visibili, 3 volte, di tutto l'anno 2024 oltretutto. E continuano a rispondermi di volere questo, nonostante gliel'abbia mandato altre 3 volte.
E' lampante che non vogliano inviare i soldi
Дозвольте втрутитися. Після прочитання вашої публікації вам спадає на думку, що ви повинні постійно перевіряти якість і формат документа, який надсилаєте. Насправді багато разів трапляється, що одна з них стає причиною відмови. Ви також можете запитати про це в казино. Дайте нам знати, будь ласка.
If I may step in, what comes to mind after reading your post is that you should check the quality and format of the document you are sending over and over. It actually happens many times that one of these is the reason for rejection. You could ask the casino as well about this. Let us know, please.
Так вони тобі відповідають?? Щось уже! Мене взагалі нічого не питали! Вони мені не дали жодних пояснень і нічого, це взагалі абсурд! Два тижні як відправив документи і нічого! Це починає дуже засмучувати, як це можливо, що певні казино мають ліцензію, я просто не розумію
So they answer you?? Something already! They didn't ask me anything at all! They didn't give me any explanation or anything, it's really absurd! Two weeks since I sent the documents and nothing! It's starting to be really frustrating, how is it possible that certain casinos have a license I just don't understand
Quindi a te rispondono?? Già qualcosa! A me non hanno chiesto proprio nulla! Non mi hanno dato nessuna spiegazione o altro, è veramente assurdo! Due settimane da quando ho mandato i documenti e nulla! Inizia ad essere veramente frustrante, com’è possibile che certi casino abbiano la licenza io proprio non capisco
Вчора вони призупинили мій обліковий запис, з черговим запитом документів, який я їм відправляю вже вп'яте!
Я зв’язався з чатом, і в основному вони кажуть, що список транзакцій, який я отримав від банку, поганий, тому що вони хочуть виписку з рахунку.
Тобто має бути виписка з банку, написана з ... по ... Потім кажуть, що це неоригінальний PDF, але це абсолютно неправда, це той, який мені дав банк.
На практиці вони хочуть документ, який мені не надає навіть банк!
Потім спочатку кажуть список рухів за 1 місяць, потім виправляють ситуацію випискою з банку за 3 місяці. А потім їм це не подобається, тому що, за їхніми словами, це PDF-файл, який можна редагувати. Вони вигадують усілякі виправдання.
Будь-який інший букмекер не мав проблем після надання йому виписки з рахунку.
Щоб екстраполювати цю інформацію, мені, очевидно, довелося винести її в чаті. Електронною поштою вони завжди надсилають однакову відповідь.
Зараз я запросив цей фантомний документ у банку з тим формулюванням, яке вони хочуть, сподіваючись, що вони зможуть це зробити. Однак я вже надав докази власності на картку, їхні конкретні запити дивні, спрямовані лише на те, щоб не виплатити зняття
Yesterday they suspended my account, with yet another request for documents, which I sent them for the fifth time!
I contacted the chat and basically they say that the list of transactions that I had from the bank is not good because they want the account statement.
That is, there must be a bank statement written from ... to ... Then they say it's a non-original PDF, but that's absolutely not true, it's the one the bank gave me.
In practice they want a document that not even the bank provides me with!
Then first they say a list of movements for 1 month, then they correct the situation with a 3-month bank statement. And then they don't like it because according to them it's an editable PDF. They make up all kinds of excuses.
Any other bookmaker had no problems after providing him with an account statement.
To extrapolate this information I obviously had to bring it up in the chat. By email they always just send the same reply.
Now I have requested this phantom document from the bank with the wording they want, hoping they will be able to do it. However, I have already provided proof of card ownership, their specific requests are bizarre, aimed only at not disbursing the withdrawal
Ieri mi hanno sospeso il conto, con l'ennesima richiesta documenti, che gli ho mandato per la quinta volta!
Ho contattato la chat e in pratica dicono che non va bene la lista movimenti che mi son fatto fare dalla banca perché vogliono l'estratto conto.
Cioé ci deve essere scritto estratto conto dal ...al ... Poi dicono che é un PDF non originale, ma non é assolutamente vero, é quello che mi ha fornito la banca.
In pratica vogliono un documento che nemmeno la banca mi fornisce!
Poi prima dicono lista movimenti di 1 mese, poi correggono il tiro con estratto conto 3 mesi. E poi non gli va bene perché secondo loro é un PDF modificabile. Si inventano ogni tipo di scusa.
Qualsiasi altro bookmaker dopo avergli fornito estratto conto non ha fatto problemi.
Per estrapolare queste informazioni ovviamente ho dovuto tirarglielo fuori in chat. Per email si limitano a mandare sempre la solita risposta.
Adesso ho richiesto alla banca questo fantomatico documento con le diciture che vogliono loro, sperando riescano a farlo. Tuttavia la prova di titolarità della carta già l'ho fornita, le loro richieste specifiche sono balzane, atte solo a non erogare il prelievo
Підказуйте через чат і запитуйте, що не так. Навіть якщо я вже уявляю відповіді
Prompt via chat and ask what isn't right. Even if I already imagine the answers
Sollecita tramite chat e chiedi cosa non va bene. Anche se immagino già le risposte
Вони також призупинили мій обліковий запис після того, як двічі запитували ту саму документацію (вже надіслану).
Очевидно, це виправдання для того, щоб не платити, оскільки вони роблять це з усіма.
Як ми можемо захистити себе?
They also suspended my account after requesting the same documentation (already sent) twice.
Obviously they are excuses for not paying, since they do it with everyone.
How could we move to protect ourselves?
Anche a me hanno sospeso il conto dopo aver richiesto 2 volte la stessa documentazione (già inviata).
Ovviamente sono scuse per non pagare, visto che lo fanno con tutti.
Come potremmo muoverci x tutelarci?
Оновлення: я поінформував себе та побачив, що насправді існує різниця між СПИСКОМ ПЕРЕМІЩЕНЬ і ВИПИСОМ З РАХУНКУ, вони не зовсім одне й те саме, навіть якщо вони дуже схожі.
https://www.confrontaconti.it/guide-conti/domande-frequenti/qual-e-la-differenza-fra-estratto-conto-e-lista-movimenti.aspx#:~:text=L'estratto%20conto %20%C3%A8%20il, також повідомляє%20про%20оновлений%20баланс.
Але відмінність полягає в тому, що список операцій можна запитати в будь-який час, а виписка з рахунку розміщується банком ЩОРІЧНО або ЩОРІЧНО. Тому їхнє прохання смішне, враховуючи, що якщо банк і хоче це зробити, то це зробити не раніше 30 червня.
Крім того, спочатку відправивши електронний лист із запитом СПИСОК ПЕРЕМІЩЕНЬ, через 4-5 днів вони оголошують, що хочуть виписку за останні 3 місяці. Яких на даний момент не може бути, тому їх запит абсолютно НЕЗАКОННИЙ
Ось деяка історія отриманих електронних листів. Зверніть увагу на дні затримки між одним електронним листом. Я подав запит на відкликання 14 травня
Я відправляв йому той документ 4-5 разів. Тільки в останньому чаті мені сказали, що це недобре, тому що це не виписка з банку, а список транзакцій, а PDF можна фільтрувати. За ними я б фільтрував рухи
Тепер я більше не можу додавати вкладення
Update: I informed myself and saw that there is actually a difference between the LIST OF MOVEMENTS and the ACCOUNT STATEMENT, they are not exactly the same thing, even if they are very similar.
https://www.confrontaconti.it/guide-conti/domande-frequenti/qual-e-la-differenza-fra-estratto-conto-e-lista-movimenti.aspx#:~:text=L'estratto%20conto %20%C3%A8%20il, also reports%20the%20updated%20balance.
However, the difference is that the list of transactions can be requested at any time, while the account statement is placed ANNUALLY by the bank, or QUARTERLY. Therefore their request is ridiculous, given that, if the bank is willing to do so, it cannot be done before June 30th.
Furthermore, first by sending an email asking for a LIST OF MOVEMENTS, after 4-5 days, they announce that they want an extract of the last 3 months. Which cannot be had at the moment, so their request is absolutely ILLEGAL
Here is some history of the emails received. Note the days of delay between one email and another. I requested the withdrawal on May 14th
I sent that document to him 4-5 times. Only in the last chat did they tell me that it's not good because it's not a bank statement but a list of transactions, and the PDF can be filtered. According to them I would have filtered the movements
Now I can no longer add attachments
Aggiorno: mi sono informato e ho visto che effettivamente tra LISTA MOVIMENTI ed ESTRATTO CONTO, c'è differenza, non sono esattamente la stessa cosa, anche se molto simili.
https://www.confrontaconti.it/guide-conti/domande-frequenti/qual-e-la-differenza-fra-estratto-conto-e-lista-movimenti.aspx#:~:text=L'estratto%20conto%20%C3%A8%20il,riporta%20anche%20il%20saldo%20aggiornato.
Tuttavia la differenza è che la lista movimenti può essere richiesta in qualsiasi momento, mentre l'estratto conto viene messo ANNUALMENTE dalla banca, o TRIMESTRALMENTE. Perciò la loro richiesta è ridicola, dato che, sempre che la banca sia disponibile a farlo, non può essere fatto prima del 30 giugno.
Oltretutto prima mandando mail chiedendo proprio LISTA MOVIMENTI, dopo 4-5 giorni, annunciano di volere un'estratto degli ultimi 3 mesi. Cosa che non si può avere al momento, perciò la loro richiesta è assolutamente ILLECITA
Ecco un po' di cronologia delle mail arrivate. Notare i giorni di ritardo tra una mail e l'altra. L'ho chiesto il 14 maggio il prelievo
Quel documento gliel'ho mandato 4-5 volte. Solo nell'ultima chat mi han detto che non va bene perchè non è un estratto conto ma una lista movimenti, e il PDF può essere filtrato. Secondo loro avrei filtrato i movimenti
Adesso non posso più aggiungere allegati
Тим часом, якщо ми звітуємо тут і кожен відкриває скаргу, я не кажу, що вона буде вирішена, але принаймні ми зробимо крок.
У мене також є контакти з юристом, який має працювати в галузі.
In the meantime, if we report here and each open a complaint, I'm not saying it will be resolved, but at least we'll make a move.
I also have contact with a lawyer who is supposed to be in the industry.
Intanto se segnaliamo qua e apriamo un reclamo ognuno, non dico si risolva, ma perlomeno diamo una smossa.
Ho anche contatti con un avvocato che dovrebbe essere del settore.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.