2 р. тому
Тут ви можете обговорити Efbet Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Привіт, у вас є якісь конкретні враження?
Що пішло не так?
Hello, do you have any concrete experiences there?
What went wrong?
Привіт,
Я не знаю, з чого почати.
Загалом, ось моя історія з Efbet:
Приблизно місяць тому я подав запит на зняття коштів на їхніх веб-сайтах, і вони попросили мене надати кредитні картки, якими я користувався після реєстрації. Все йде нормально. Нічого "неординарного".
Справа в тому, що я француз, виріс і народився у Франції, живу в Болгарії, і після реєстрації я видав їм французьке посвідчення особи, що було нормально! Вони прийняли це, і мені вдалося все грати, зніматися.
Термін дії цієї ID-картки закінчився близько року тому. І тепер Efbet просить новий ідентифікатор, що цілком нормально.
Я дав їм свій паспорт, але вони відхиляють його та наполягають на отриманні французької ідентифікаційної картки, якої в мене немає, тому що я все ще використовую ту, яку я отримав (хоча термін її дії закінчився, французьке законодавство говорить, що документ все ще дійсний 5 років після закінчення терміну придатності у випадку, якщо він був виданий, коли особа досягла 18 років).
Моя проблема полягає в тому, що вони відмовляють у моєму паспорті, хоча він все ще дійсний, все ще повністю функціональний, і немає буквально жодних причин відмовляти в цьому.
Вони кажуть: «Нам потрібен паспорт і нове посвідчення особи». Що це, чорт візьми ? У якому казино вам потрібно підтвердити своє посвідчення особи двома різними документами?
Я обов’язково розпочну процедуру отримання нового посвідчення особи у Франції, але це займе місяць. Вони роблять це лише з єдиною метою — змусити мене повторно поставити свій виграш, у них ВЗАГАЛІ немає ніякої етики!
До речі, ви не можете ні самовиключитися, ні взагалі закрити свій обліковий запис. Це просто те, чого ви не можете зробити на Efbet. Навіть якщо ви скажете їм, що маєте залежність від азартних ігор, вони залишать рахунок відкритим.
Efbet, безумовно, найгірша компанія.
Дякую, що читаєте мене.
Hi,
I'm not sure where to begin.
Basically, here's my story with Efbet :
About a month ago, I have requested a withdrawal on their websites and they asked me for the Credit Cards I have used since my registration. So far, so good. Nothing " out of ordinary ".
Thing is, I'm French, raised and born in France, living in Bulgaria and upon my registration, I have issued a French ID Card to them which was fine ! They accepted it and I managed to play all along, withdraw all along.
This ID Card has expired about a year ago. And now, Efbet is asking for a new ID which is completely normal.
I have given them my passport but they are rejecting it and insist for retrieving a French ID Card which I don't have cause I'm still using the one I got (although It expired, French law says that the document is still valid 5 years past the expiration date in the event It has been issued while the person was over 18 years old).
My issue here is, they are refusing my passport although It's still valid, still completely functional, and there's literally no reason to deny such thing.
They are saying " we need Passport and a new ID ". What the hell is that ? In which Casino do you have to prove your ID with two different documents ?
I will surely start the procedure to retrieve a new ID from France but that will take a month. They're doing this only for the sole purpose of making me re-bet my winnings, they got no ethic at ALL !
Btw, you can't self-exclude yourself neither close your account at all. It's just something you can't do on Efbet. Even tough you tell them you have a gambling addiction, they'll keep the account opened.
Efbet is definitely the worst company ever.
Thanks for reading me.
Привіт,
Мені здається, що персонал казино не зовсім знайомий із роботою French Ids (я теж не знаю), тому вони наполягають на цих вимогах. Якщо у вас склалося враження, що у вас вичерпано варіантів, я думаю, що ми зможемо вам допомогти або, принаймні, спробуємо.
Все, що вам потрібно зробити, це подати скаргу та пояснити, в чому справа.
Просто скопіюйте свою публікацію туди та надайте будь-яке пов’язане повідомлення, яке можете.
Ви це зробите? 🙂
Hello there,
I feel that the casino's staff is not quite familiar with how French Ids works (I'm not either), so they insist on those demands. If you got the impression that you run out of options, I think that we should be able to help you out, or at least, we will try.
All you have to do is to submit a complaint and explain what the issue is.
Just copy your post there and provide any related communication you can.
Will you do that? 🙂
Спасибі. На жаль, це не принесе користі. Тим часом я повернув свій виграш (тому що вони блокували мені виведення, кажучи, що я повинен видати якісь документи).
Я програв усі свої виграші, і сьогодні якимось дивом отримав електронний лист із повідомленням про те, що мій обліковий запис тепер підтверджено 🙂 Тож вони фактично скасовують перевірку облікового запису, коли у вас є виграші, і підтверджують його, коли ні.
Гадаю, я нічого не можу з цим зробити, чи не так?
Я також попросив самовиключення/закриття облікового запису через залежність від азартних ігор, але вони просто не зважають на це. (Efbet не має політики самовиключення).
Як ви думаєте, я можу щось зробити? Виграш більше не моя проблема. Я хочу подати проти них судові позови, оскільки я вважаю, що вони нехтують будь-якою формою поваги щодо своєї ліцензії на казино.
Просто дайте мені знати свою думку, перш ніж я знайду собі адвоката.
Thanks. Unfortunately, that won't do any good. In the meantime, I've played back my winnings (cause they were blocking me from withdrawing saying that I should issue some documents).
I lost all my winnings and I miraculously received an e-mail today stating that my account is now back to verified 🙂 So they basically un-verifiy the account when you have winnings and verify it back when you don't.
I suppose there's nothing I can do about it, right ?
I also asked for a self-exclusion / a closure of the account for Gambling Addiction and they just disregard that. (Efbet has no self-exclusion policy).
Is there anything I can do, do you think ? The winnings is not longer my issue. I wish to take legal actions against them as I think they're disregarding any form of respect regarding their Casino licence.
Just let me know your opinion before I find myself a lawyer.
Цікаво те, що вони відмовили в моєму паспорті, коли на моєму балансі було понад 1 тисячу виграшів, тому що "Це недостатньо добре".
Тепер, коли у мене на балансі 0, вони все-таки вирішили прийняти паспорт і сказали «Нарешті ми передумали».
Як захистити таких шахраїв?
Funny thing is that they refused my Passport when I had over 1k of winnings on my balance cause " It's not good enough ".
Now that I have 0 on my balance, they decided to accept the passport after all and said " Finally, we changed our mind ".
How can you defend such scammers ?
Я нікого не захищаю - звідки ви це взяли, будь ласка?
Якщо казино справді навмисне затримало KYC, я б сказав, що це неприємно, і вони, ймовірно, втратили ще одного гравця. Це потрібно спочатку довести, якщо ви можете це зробити, будь ласка, надішліть скаргу, як запропоновано (не просив би вас подати скаргу, якщо я хочу захистити казино, чи не так?), або ж зверніться до органу ліцензування.
Казино має ліцензію в Болгарії, тому воно повинно бути найкращим.
Що ви думаєте про це?
I'm not defending anybody - where did you get that from, please?
If the casino truly delayed the KYC on purpose, I'd say that's nasty and they probably lost another player. This must be proven first, if you can do that kindly submit a complaint as suggested (would not ask you to submit the complaint if I wish to defend the casino, right?), or alternatively reach out to the licensing authority.
The casino is licensed in Bulgaria, so it should be the best shot.
What do you think about it?
Ха-ха Радько, як можна писати таку дурницю. Всім зрозуміло, що ліцензія Болгарії дорівнює Кюрасао. Тобто захист гравців 0 захист букмекерської контори 100 відсотків
Ha ha Radka, how is it possible to write such nonsense. It is clear to everyone that Bulgaria's license is equal to Curacao. That is, protection of the players 0 protection of the bookmaker 100 percent
Я вже чув це раніше. Чому ви вважаєте, що болгарська влада така марна? Це серйозне питання, я хотів би більше дізнатися про ваш місцевий досвід. Наперед дякую 🙂
I’ve already heard this before. Why do you believe the Bulgarian authority is so useless? That’s a serious question, I’d like to learn more about the local experience you have. Thanks in advance 🙂
Я грецький гравець, який проживає в Греції, і, наскільки я бачив, efbet.com.gr отримав грецьку ліцензію. Я пішов реєструватися, але мене перевело на сайт rabona. Чому це відбувається? Це та сама компанія чи інша, які стосунки між ними?
I am a Greek player living in Greece and as far as I have seen efbet.com.gr has obtained a Greek license. I went to register but it took me to the rabona site. Why is this happening? Is it the same company or a different one, what is the relationship between them?
Είμαι Έλληνας παίχτης που ζει στην Ελλάδα και από όσο έχω δει η efbet.com.gr έχει πάρει ελληνική άδεια. Πήγα να κάνω εγγραφή αλλα με πήγε στο site της rabona. Για ποιο λόγο συμβαίνει αυτό; Είναι η ίδια εταιρεία ή διαφορετική, ποια η σχέση μαζι τους;
Привіт!
Маю визнати, що я трохи збентежений - ось що я отримую, коли намагаюся отримати доступ до efbet за допомогою VPN, налаштованого на Грецію:
« Важливе повідомлення жителям Греції
Будь ласка, зверніть увагу, що efbet.net не доступний з території Греції, як частина нашої відповідності місцевим нормам.
Якщо у вас виникнуть запитання, будь ласка, зв’яжіться з нами електронною поштою за адресою support@efbet.com "
Можливо, ви можете поділитися своїм?
Hello!
I have to admit I'm a bit confused - this is what I get when I try to access efbet using a VPN set to Greece:
"Important notice to residents of Greece
Please note that efbet.net is not accessible from the territory of Greece, as part of our compliance to local regulations.
In case you have any questions, please do not hesitate to contact us via email at support@efbet.com"
Can you share your, perhaps?
Я підключаюся з грецького IP, але написав вам сайт efbet.com.gr. Я не згадував efbet.net. У вас грецькі права? Якщо так, дайте відповідь на запитання, які я поставив вище
I'm connecting from a Greek IP, but I wrote you the site efbet.com.gr. I did not mention efbet.net. Have you got a Greek license? If yes, please answer the questions I have asked above
Συνδεομαι απο ελληνικη ip, αλλωστε σας εγραψα και το site efbet.com.gr. Δεν αναφερθηκα στο efbet.net. Εχετε παρει ελληνικη αδεια; Αν ναι παρακαλω απαντηστε μου στα ερωτηματα που εχω θεσει παραπανω
Гадаю, ви думаєте, що ми підтримуємо казино, але це не так .
Ми з Джаро отримали однаковий результат під час доступу до сайту за допомогою Греції VPN, як пояснювалося. Якщо я повинен припустити, я б сказав, що казино планує орієнтуватися на ринок Греції, але воно все ще знаходиться на стадії розробки.
Відповідно до огляду, це казино НЕ має ліцензії в Греції.
https://casinoguru-gr.com/aksiologisi-Efbet-Casino
Він фактично не приймає гравців з вашої країни та забороняє використовувати VPN.
Запитайте в казино, будь ласка, тоді повідомте нам тут!
I believe you think we are a casino support here, yet we are not.
Me and Jaro were both given the same result while accessing the site using the Greece VPN, as explained. If I should guess, I would say the casino plans to target the Greek market, but it is still under development.
According to the review, this casino is NOT licensed in Greece.
https://casinoguru-gr.com/aksiologisi-Efbet-Casino
It actually does not accept players from your country and forbids using the VPN.
Ask the casino, please - then let us know here!
Привіт,
Учора я вперше зіграв на Efebet, і досвід був негативним, оскільки все пішло не дуже добре, і я програв, але це частина ставок, і в цьому випадку це не пов’язано з казино. У всьому, що не має нічого спільного з везінням чи ні, позитивний досвід.
Робота слотів дуже хороша за допомогою браузера на моєму смартфоні Android (я не хотів завантажувати їхню програму, тому що це не можна зробити з Play Store), і в цьому сенсі мені все пішло добре.
Відсоток виграшу здався мені високим, принаймні в слотах.
Їхнє обслуговування клієнтів було хорошим, а також система для завантаження та перегляду документації.
Загалом я вважаю, що це хороше онлайн-казино.
Hello,
Yesterday I played for the first time at Efebet and the experience was negative, in that it didn't go well and I lost, but that is part of betting and, in this case, it is not attributable to the casino. In everything that has nothing to do with being lucky or not, positive experience.
The operation of the slots is very good using the browser on my Android smartphone (I didn't want to download their app because it can't be done from the Play Store) and in that sense it went well for me.
The winning percentage seemed high to me, at least in slots.
Their customer service was good and so was the system for uploading and reviewing documentation.
In general terms I found it to be a good online casino.
Hola,
Ayer jugué por primera vez en Efebet y la experiencia fue negativa, respecto a que no me fue bien y perdí, pero eso forma parte del hecho de apostar y, en éste caso no es atribuible al casino. En todo lo que no tiene nada que ver con tener suerte o no, experiencia positiva.
La operatividad de las slots es muy buena usando el navegador de mi smartphone con Android (no quise descargar su app porque no se puede hacer desde Play Store) y en ese sentido me fue bien.
El porcentaje de premios me pareció alto, por lo menos en slots.
Su atención al cliente fue buena y el sistema de subida y revisión de documentación también.
En líneas generales me pareció un buen casino online.
привіт Так це працює в казино, тому що вони завжди мають перевагу над гравцем у довгостроковій перспективі, і в більшості випадків гравець втрачає там увесь свій депозит. Але я радий, що як один із небагатьох ви розумієте, що це не провина казино, це просто так.
Я також бачу, що ви описали позитивні сторони, що, безумовно, приємно порівняти вашу відповідь, і я вважаю це справедливим, оскільки ви кажете, що загальний досвід хороший.
У будь-якому випадку, чи є те, що казино є найкращим для вас? Крім того, навіть якщо ви там програли, ви підете туди знову, щоб спробувати удачу? 🙂
Hey. That's how it works in casinos, because they always have an edge over the player in a long run and most of the time the player loses his entire deposit there. But I'm glad that as one of the few you realize that it's not the casino's fault, it's just the way it is.
I also see that you described the positives, which is certainly nice to contrast your answer and I think it's fair, since you say that the overall experience is good.
Anyway, is there anything that the casino is the best at for you ? Additionally, even though you lost there, will you go there again to try your luck ? 🙂
Привіт!!
Так, звичайно, я буду грати знову.
Дякую і вітаю,
Ангел
Hello!!
Yes, of course I will play again.
Thank you and greetings,
Angel
Hola!!
Sí, claro que volveré a jugar.
Gracias y un saludo,
Ángel
Тож я думаю, що це гарна новина для казино. Можливо, і для вас, оскільки ви не втратите своє улюблене казино.
У будь-якому випадку, будь ласка, і коли вам потрібна допомога чи порада, ви можете зв’язатися з нами, і ми зробимо все можливе.
Удачі. 😊
So I think that's good news for the casino. Probably for you too, since you won't lose your favourite casino.
Anyway, you're welcome and whenever you need help or advice you can contact us and we'll do our best.
Good luck. 😊
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.