ФорумКазиноДосвід казино Joo

Досвід казино Joo

2 р. тому від phoenix347
|
2803 переглядів 7 відповідей |
|
Додати публікацію
2 р. тому

Привіт всім,

Я просто хочу залишити відгук про казино Joo, до якого я щойно приєднався 24 години тому. ну, не вийшло добре. За цей 1 -денний період я не відчував нічого, крім проблем за проблемами - жодна з них не вирішена.

1/ Я зробив реєстраційний депозит зі 100% бонусом, що звучить добре. При спробі внести депозит - з'явився просто порожній екран, ніби нічого не відбувається. Добре, тому я зробив це вдруге і втретє. Якраз після цього я побачив свій баланс з усіма 3 депозитами та бонусом після 1 -го. Звісно, я був у шоковому стані. Я звернувся до LiveChat, вказавши на їхню помилку та попросив повернути інші 2 депозити. Природно, вони не могли цього зробити ... Звісно ні .. І, звичайно, я втратив усі 3 депозити разом з бонусом ....

2/ Через кілька годин після цього я отримав електронний лист від їхньої підтримки, в якому говорилося, що я виграв ціну на турнірі. Ідіть туди і заявляйте про це. Звісно, на моєму рахунку нічого не було. Знову LiveChat - вони нічого не знають, нічим не можуть допомогти, АЛЕ У мене є кілька ФС, на які я можу претендувати. Гаразд, ось і вийшов третій випуск.

3/ На бонусному екрані FS НЕ сказано, до яких ігор вони застосовуються ??? Тож знову LiveChat ...


Як ви можете собі уявити, я просто такий ... над цим казино, що ніколи більше.

Дякую, що слухаєте, і якщо хтось має кращий досвід, я б напевно хотів це почути.

Габріелла

Автоматичний переклад.
phoenix347
2 р. тому

Оце Так! Це звучить як занадто багато клопоту за 1 день у казино. Ви показували електронну адресу службі підтримки? Вони повинні мати можливість зв’язатися з відділом маркетингу та отримати від них більш детальну інформацію.

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

зазначив, що тому я повідомляю, і платіжні транзакції, здійснені через JetonWallet, були надіслані для їх обробки. Немає відповіді на приз, але я повинен надіслати знімок екрана платіжних операцій через JetonWallet, який не працює з програмою JetonWallet з міркувань безпеки. Я сфотографував свої дані JetonWallet і переказ за допомогою мобільного телефону моєї мами, надіслав їх на свій мобільний телефон через WhatsApp і надіслав усе зі свого мобільного телефону з прив’язаним до нього ідентифікатором переказу Cashtocode принаймні 10 разів. Мені знову відмовили і тепер, як не дивно, селфі з обличчям і посвідченням особи і важливо, щоб все було видно по лікоть. Я вперше таке чую, а ти корчишся і намагаєшся якось увійти в картину. Також щоразу відмова. Крім того, я все ще скептично ставлюся до того, що я був верифікований протягом тривалого часу і мій обліковий запис гравця підтверджено зеленим. Я стільки разів читав положення та умови та бонусні умови, але нічого не стосується дійсності виплати великого джекпоту. Чи могли б ви мені допомогти? filefilefilefile

Автоматичний переклад.
Slider38
6 міс. тому

привіт

Я зроблю все можливе, щоб зрозуміти. Виправте мене, якщо я помиляюся: ви виграли джекпот і, ймовірно, вам доведеться пройти деякі перевірки, чи не так? Або, можливо, ви повинні надати підтвердження депозиту?

Що ж, сума досить велика, мої вітання! Якщо не помилятися, казино, швидше за все, перевірить сеанс виграшу у постачальника ігор, іноді це трапляється, коли задіяна гра з джекпотом. Це залежить від того, хто має виплатити приз.

Чи є якась конкретна проблема, з якою ви зараз стикаєтеся?

Я чекаю на вашу відповідь.


Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Я не був у казино з грудня, я знову був активним близько 2 тижнів і вже зробив депозит, а також випадково прочитав, що моє ім’я вказано в рейтинговому списку1 серед найбільших переможців Mystery Mega Jackpot від 18 листопада 2022 року з останнього турніру. Після деяких досліджень я виявив, що отримав офіційне сповіщення через SMS та електронну пошту за 18 листопада 2022 року, але не про розподіл особистого прибутку, а з адресою гравця в казино Juser, виграш джекпоту було зламано, тому я Я в той час був ще активним, але не міг цього помітити. У всіх інших розсилках електронною поштою і СМС навіть є скорочені імена переможців. Я також не отримав джекпот, зарахований на мій обліковий запис гравця, і я активно грав у Joo Casino до середини грудня, не помічаючи цього. Поки я знову не був активним на Joo протягом 2 тижнів, не помітив свій виграш і не повідомив про це співробітникам служби підтримки. Незабаром після цього не було конкретної відповіді, але був запит на скріншоти ідентифікатора транзакції та особистих даних для перевірки, хоча я був верифікований з початку 2022 року, і мій обліковий запис гравця підтверджено зеленими галочками. Після кількох невдалих спроб і відмов це нарешті було зроблено. Сьогодні, 11 листопада 23 року, я надіслав електронного листа в службу підтримки про виграш джекпоту та отримав таке повідомлення:

"Ваш джекпот було додано та розіграно минулого року"

Якщо у вас виникли запитання чи сумніви, будь ласка, зв’яжіться з нами електронною поштою або в чаті.

Автоматичний переклад.
Slider38
6 міс. тому

Привіт і дякую за оновлення!

Отже, загалом, ви переконані, що це не ви розіграли джекпот, чи не так?

Я маю на увазі, будь ласка, це проблема, з якою ви маєте справу? Має цілком логічний наступний крок. Чи можете ви побачити свою історію ігор десь у своєму обліковому записі казино? Якщо ні, я б попросив казино надати його.

Як це звучить для вас?

Автоматичний переклад.
Radka
5 міс. тому

filefilefilefilefile

Ні, мені не було зараховано їх на мій рахунок гравця... враховуючи суму грошей, я майже впевнений, що це не так. У мене також є бонусні квитанції та список транзакцій з історії гравця.

Автоматичний переклад.
Slider38
5 міс. тому

Я бачу зараз! Тому не публікуйте тут таку інформацію, замість цього надішліть скаргу. Як я бачу, у вас є досвід роботи з Центром вирішення питань, тому я закликаю вас переглянути його нашою групою розгляду скарг:

https://casino.guru/complaints/create

Ви в?

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
CandyBlitzBombs_flash_alt
Безкоштовний слот-турнір з призовим фондом 1000 € уже розпочався!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого