Привіт всім,
Я просто хочу залишити відгук про казино Joo, до якого я щойно приєднався 24 години тому. ну, не вийшло добре. За цей 1 -денний період я не відчував нічого, крім проблем за проблемами - жодна з них не вирішена.
1/ Я зробив реєстраційний депозит зі 100% бонусом, що звучить добре. При спробі внести депозит - з'явився просто порожній екран, ніби нічого не відбувається. Добре, тому я зробив це вдруге і втретє. Якраз після цього я побачив свій баланс з усіма 3 депозитами та бонусом після 1 -го. Звісно, я був у шоковому стані. Я звернувся до LiveChat, вказавши на їхню помилку та попросив повернути інші 2 депозити. Природно, вони не могли цього зробити ... Звісно ні .. І, звичайно, я втратив усі 3 депозити разом з бонусом ....
2/ Через кілька годин після цього я отримав електронний лист від їхньої підтримки, в якому говорилося, що я виграв ціну на турнірі. Ідіть туди і заявляйте про це. Звісно, на моєму рахунку нічого не було. Знову LiveChat - вони нічого не знають, нічим не можуть допомогти, АЛЕ У мене є кілька ФС, на які я можу претендувати. Гаразд, ось і вийшов третій випуск.
3/ На бонусному екрані FS НЕ сказано, до яких ігор вони застосовуються ??? Тож знову LiveChat ...
Як ви можете собі уявити, я просто такий ... над цим казино, що ніколи більше.
Дякую, що слухаєте, і якщо хтось має кращий досвід, я б напевно хотів це почути.
Габріелла
Hi everyone,
I just want to make a feedback about Joo casino which I just joined 24 hours ago. well, it didn't go well. During that 1 day period I didn't experience anything but issues after issues - none of them solved.
1/ I made a sign up deposit with 100% bonus which sounds good. When trying to make the deposit - just a blank screen came up as if nothing is happening. OK, so I did it the 2nd and 3rd time. Just after that I saw my balance with all 3 deposits and the bonus after the 1st. I was in a shock of course. I went to LiveChat pointing out their mistake and requesting the other 2 deposits refunded. Naturally they couldn't do it.... Of course not.. And of course I lost all 3 deposits together with the bonus....
2/ A few hours after that I received an email from their support saying that I have won a price in the tournament. Go there and claim it. Of course there was nothing on my account. Again LiveChat - they don't know anything, cannot help BUT I have quite a few FS's which I can claim. Ok, so here came the 3rd issue.
3/ On the bonus FS screen it does NOT say which games they apply to??? So again LiveChat...
As you can imagine - I'm just so....over this casino that never again.
Thank you for listening and if anyone has any -better- experience, I'd surely like to hear it.
Gabriella