9 міс. тому
Тут ви можете обговорити Deal Or No Deal Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Мені просто цікаво, що відбувається з цим казино... я чекав на зняття майже 2 тижні... що мені робити? почекати ще трохи чи подати скаргу?
I am just wondering whats going on with this Casino...been waiting almost 2 weeks for withdrawals...what should I do? wait bit longer or to file a complain?
Привіт.
Ви можете подати скаргу в будь-який час. Просто майте на увазі, що «якщо ваш обліковий запис успішно підтверджено, вашу історію ігор перевірено, ваше зняття схвалено казино, і ви все ще не отримали свій виграш протягом 14 днів після запиту на зняття коштів, ми втрутимося та зробимо все можливе щоб допомогти тобі».
Отже, це може зайняти ще кілька днів або близько того,...
Для початку скористайтеся цим посиланням: https://casino.guru/complaints/createaaa 👈
Ви хоч уявляєте, чому це займає так багато часу?
Hello.
Feel free to submit the complaint at any time. Just keep in mind that "If your account has been successfully verified, your game history checked, your withdrawal approved by the casino, and you still haven't received your winnings by 14 days since requesting the withdrawal, we will intervene and do our best to help you."
So, it may take another few days or so,...
To begin, please use this link: https://casino.guru/complaints/createaaa 👈
Do you have any idea why it takes so long?
Підтримка розмовляла зі мною чеською, це вперше. Чудове казино, у мене були кращі бонуси, але я почуваюся тут комфортно та безпечно з хорошими варіантами оплати. Дуже хороше казино
Support spoke to me in Czech, which is the first time. Great casino, I have had better bonuses but I feel comfortable and safe here with good payment options for me. Very good casino
Podpora se mnou mluvila česky, což je poprvé. Skvělé kasino, měl jsem lepší bonusy, ale cítím se zde pohodlně a bezpečně s dobrými platebními možnostmi pro mě. Velmi dobré kasino
Привіт. Це дуже позитивна новина про те, що ви отримали гроші, дякую, що поділилися. Я радий, що наша група розгляду скарг може допомогти. Сподіваюся, вам більше ніколи не доведеться проходити через подібний досвід.
Hello. This is a very positive news, about you receiving the money, thank you for sharing. I am glad our complaint team could help. Hopefully you won't have to go thru this kind of experience ever again.
Привіт. Приємно, що ви написали про свій досвід. Чи можу я запитати вас, про яке казино ви говорите? Я бачу, що ви написали відгук користувача про інше казино з точним текстом. Не могли б ви пояснити, будь ласка?
Hello. Nice of you to write about your experience. May I just ask you, which casino are you talking about? I can see that you have write a user review for a different casino with the exact text. Could you explain, please?
Понад 35 днів чекали 3 зняття коштів на загальну суму 1577 доларів США, також втратили кілька виграшів у бонусних обертаннях, оскільки додаток нібито завис наприкінці, і їм довелося скинути гру врешті-решт, тут щось темне, жодної підтримки, зв’язувалися з ними кілька разів. Передбачається, що на ринку Онтаріо це регулюється та чесно, їм не можна було дозволяти працювати на ринку iGaming Ontario.
Been waiting over 35 days for 3 withdrawals totalling $1577 , also lost a few bonus spins wins as the app froze supposedly at end and they had to reset game in the end, something shady here, no support at all, have contacted them multiple times. It's supposed to be regulated and fair in Ontario market, they should not have been allowed to operate in the iGaming Ontario market.
Я можу сказати, що чекати дуже довго. У чому проблема, якщо можна запитати, чи був ваш рахунок повністю перевірений у цьому казино? Якщо ви зацікавлені, наша команда може спробувати допомогти вам вирішити цю проблему. Просто потрібно подати скаргу та надати її деталі. Якщо вам подобається ця ідея, перейдіть за посиланням , щоб зробити це. Повідомте нас, якщо вам потрібна інша допомога.
It is a really long wait, I could say. What is the issue, if I may ask, has your account been fully verified in this casino? If you're interested, our team could try to help you out with this issue. Just need to submit a complaint and provide the details of it. If you like this idea, follow the link to do so, please. Let us know, if you need any other assistance.
Привіт, вибачте, що ви так довго чекали на виведення коштів. Коли ви звернулися в службу підтримки, вам не відповіли і не сказали причину? Я думаю, що в цьому випадку я б нічого не чекав і звернувся б до нас зі скаргою, і наша команда спробує вам допомогти.
Ви можете зробити це тут, за цим посиланням. ⬅️
Ви підете на це?
Hello, I'm sorry you've been waiting so long for the withdrawals. When you contacted support, they didn't answer you and didn't tell you the reason ? I think in this case I wouldn't wait for anything and I would file a complaint with us and our team will try to help you.
You can do so here on this link. ⬅️
Will you go for it ?
Я зв’язався зі службою підтримки, обліковий запис підтверджено, і нічого не досягнуто, завжди різні причини, затримка зняття коштів, фінансовий відділ надішле мені електронний лист, але ви ніколи не отримаєте від них жодних повідомлень, я успішно зняв кілька місяців тому лише близько 200 кожен . вони часто змінюють свої умови обслуговування, тепер сказано, що зняття коштів може зайняти до 45 робочих днів або довше, і їм не потрібно повідомляти. Це просто божевілля, більшість вилучень відбувається протягом дня-двох або максимум тижня.
I have contacted support the account is verified and get nowhere, it's always different reasons, backlog on withdrawals, finance will email me back, but you never hear from them, I have had successfully withdrawn before a couple 4 months ago of only about 200 each . they change their terms of service frequently, it now reads that a withdrawal could take up to 45 business days or longer and they don't have to give notice. It's just crazy, most withdrawals are within a day or two or max week.
Ой, 45 днів – це занадто довго, щоб виведення коштів тривало стільки. Отже, як я вже сказав, найкраще, що можна зробити, — це подати скаргу, і наша команда спробує допомогти.
Подивимося, що буде далі, але я точно не хотів би чекати стільки днів. 😕
Oh 45 days is too long for the withdrawals to last that much. So as I said, the best thing to do is to file a complaint and our team will try to help.
We'll see what comes next, but I certainly wouldn't want to wait that many days. 😕
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.