7 міс. тому
Тут ви можете обговорити DavBet Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Вони завжди виправдовуються, на жаль, сьогодні дуже важко знайти надійне казино.
They always give the same excuses, it's very difficult nowadays to find a trustworthy casino, unfortunately.
Eles sempre dão as mesmas disculpa, ta muito dificil hoje em dia achar um cassino confiavel, infelizmente.
Привіт, коли ви говорите, що місяцями чекаєте на зняття коштів, я, мабуть, рекомендую подати скаргу на початку.
Якщо ви зацікавлені, ви можете зробити цетут, за цим посиланням . ⬅️
Крім того, якщо ви не знаєте, чого очікувати від цього процесу, просто прочитайте цей посібник , де ви знайдете всю відповідну інформацію.
Однак яку причину надає казино, чому ви не можете зняти гроші? Ви вже підтвердили свій обліковий запис?
Що стосується цього казино, то воно досить нове на нашому сайті, і я бачив, що у нас небагато досвіду гри, а отже, відгуків і скарг користувачів, тому, схоже, ви будете першим.
Я чекаю на вашу відповідь і, сподіваюся, ми зможемо вам допомогти.
Hello, when you say that you have been waiting for months for a withdrawal, I would probably recommend to file a complaint right at the beginning.
If you are interested, you can do so here on this link. ⬅️
Also, if you don't know what to expect from this process, just read this guide where you will find all the relevant information.
However, what does the casino give you as a reason why you can't withdraw money ? Have you already had your account verified ?
As far as this casino is concerned, it is quite new on our site and I saw that we don't have much in terms of gaming experience and therefore user reviews or complaints, so it looks like you will be the first.
I will wait for your answer and hopefully we will be able to help you.
Ми в Davbet прагнемо забезпечити чесну та рівну гру для всіх гравців на нашому сайті. Якщо ми підозрюємо, що гравець намагається отримати несправедливу перевагу шляхом маніпуляцій або обманних схем або намагається отримати виграш шахрайським шляхом, ми сприймаємо це дуже серйозно. У таких ситуаціях обліковий запис буде відстежуватися для перевірки його діяльності. Під час перевірки важливо мати на увазі, що зняття коштів і деякі функції облікового запису можуть бути тимчасово обмежені. Цей захід важливий для підтримки цілісності нашого ігрового середовища та захисту всіх гравців.
Оскільки ми вже спілкуємося з вами на цьому форумі, ми просимо вас надіслати нам свій ідентифікатор гравця на нашому веб-сайті, щоб ми могли пришвидшити процес спеціально для вас і надати вам відповідь тут.
Ми цінуємо ваше розуміння та терпіння.
We at Davbet are committed to ensuring fair and equal gaming for all players on our site. If we suspect that a player is trying to gain an unfair advantage through manipulation or deceptive schemes, or trying to fraudulently obtain winnings, we take it very seriously. In these situations, the account will be monitored to verify its activities. During the review process, it is important to note that withdrawals and certain account features may be temporarily restricted. This measure is essential to maintain the integrity of our gaming environment and protect all players.
Since we are already in communication with you on this forum, we ask that you send us your player ID on our website so that we can speed up the process especially for you and provide you with an answer here.
We appreciate your understanding and patience.
Nós da Davbet estamos empenhados em garantir um jogo justo e igualitário para todos os jogadores em nosso site. Se suspeitarmos que um jogador está tentando obter uma vantagem injusta através de manipulação ou esquemas enganosos, ou tentando obter ganhos de forma fraudulenta, levamos isso muito a sério. Nessas situações, a conta será monitorada para verificar suas atividades. Durante o processo de análise, é importante observar que saques e certas funcionalidades da conta podem ser temporariamente restritos. Esta medida é essencial para manter a integridade do nosso ambiente de jogo e proteger todos os jogadores.
Como já estamos em comunicação com você neste fórum, pedimos que nos envie seu ID de jogador em nosso site, para que possamos acelerar o processo especialmente para você e fornecer uma resposta aqui.
Agradecemos a sua compreensão e paciência.
Приємно мати тут ще одного представника, тому ласкаво просимо. 👋☘️😊
У мене є невелика порада: якщо ви відповідаєте комусь, було б чудово скористатися кнопкою «відповісти», і вона повідомить гравця, що хтось відповів на його публікацію. Сподіваюся, він зв’яжеться з вами, і ситуацію вдасться вирішити.
Гарного дня.
It's nice to have another representative here, so welcome. 👋☘️😊
I have a little tip, if you reply to someone, it would be great to use the "reply" button and it will notify the player that someone has replied to his post. Hopefully he will get back to you and the situation can be resolved.
Have a nice day.
Дякуємо за гостинність.
Це повідомлення відноситься до всіх цих запитань, оскільки вони мають однакову проблему
Дякую, що повідомили
Thank you for your hospitality.
This message belongs to all this questions,because they have the same issue
Thank you for informing me
Мені дуже прикро це чути. Я зараз почну розв’язувати.
Мені просто потрібні ваше терпіння та розуміння. Дякую
Im so sorry to hear that.I'll start solving it right now.
I just need your patience and understanding.Thank you
ENG: Привіт, мій дорогий клієнт. Я проаналізував вашу справу. Ваше виведення було заборонено через підозрілу активність на нашому сайті (ви можете прочитати про це тут https://www.davbet.com/?helpPageContent=188532 7.6.3). Але ми намагаємося надати нашим клієнтам найкращий досвід роботи на нашому сайті, тому ми дозволили ваше відкликання. Єдине, чого ми хочемо від наших клієнтів – це лояльності та поваги. Дякую, що повідомили мені про це. Ми бажаємо вам найкращого досвіду на нашому сайті.
PTG: Привіт, шановний клієнт. Я переглянув вашу справу та виявив, що ваше зняття було заблоковано через підозрілу активність на нашому веб-сайті (ви можете прочитати більше про це тут: https://www.davbet.com/?helpPageContent=188532 7.6.3). Однак ми прагнемо забезпечити найкращий досвід для наших клієнтів, тому ми вирішили відмінити ваше виведення. Все, чого ми вимагаємо від наших клієнтів, це лояльність і повага. Дякуємо, що повідомили нам про цю ситуацію. Ми бажаємо вам найкращого досвіду на нашому веб-сайті
ENG:Hello, my dear client. I have analyzed your case. Your withdrawal was prohibited due to suspicious activity on our site (you can read about it here https://www.davbet.com/?helpPageContent=188532 7.6.3). But we try to give our customers the best experience on our site, so we allowed your withdrawal. The only thing we want from our customers is loyalty and respect. Thank you for letting me know about this. We wish you the best experience on our site.
PTG: Hello, dear customer. I reviewed your case and found that your withdrawal was blocked due to suspicious activity on our website (you can read more about it here: https://www.davbet.com/?helpPageContent=188532 7.6.3). However, we are committed to providing the best experience for our customers, which is why we decided to release your withdrawal. All we ask from our customers is loyalty and respect. Thank you for informing us about this situation. We wish you the best possible experience on our website
ENG:Hello, my dear client. I have analysed your case. Your withdrawal was prohibited due to suspicious activity on our site (you can read about it here https://www.davbet.com/?helpPageContent=188532 7.6.3). But we try to give our customers the best experience on our site, so we allowed your withdrawal. The only thing we want from our customers is loyalty and respect. Thank you for letting me know about this. We wish you the best experience on our site.
PTG:Olá, prezado cliente. Analisei o seu caso e verifiquei que seu saque foi bloqueado devido a atividade suspeita em nosso site (você pode ler mais sobre isso aqui: https://www.davbet.com/?helpPageContent=188532 7.6.3). Contudo, temos o compromisso de proporcionar a melhor experiência para nossos clientes, por esse motivo decidimos liberar o seu saque. Tudo o que pedimos de nossos clientes é lealdade e respeito. Agradecemos por nos informar sobre esta situação. Desejamos a você a melhor experiência possível em nosso site
Привіт! 14 серпня 2024 року я вніс 300 реалів на свій рахунок DAV bet, але мій обліковий запис заблокували без жодної причини, і я не використовував жодних бонусів чи чогось подібного. DAV BET просто вирішив повідомити службу підтримки, що обліковий запис контролюється, і жодних правил казино не було порушено, вони кажуть, що це витрачати місяці на обліковий запис людини, мені потрібен хтось, щоб допомогти мені вивести мої власні гроші з платформи, Варто ще раз зазначити, що я не отримав жодного прибутку на платформі з моїм депозитом або використанням бонусів з цим депозитом.
Hello, I deposited 300 reais in my DAV bet account on August 14, 2024, but my account ended up being blocked for no reason, and I didn't use any bonuses or anything like that. DAV BET simply decided to inform support that the account was being monitored, and there was no violation of any casino rules, they say this to spend months with the person's account, I need someone to help me get my own money out of the platform, it is worth mentioning once again that I did not obtain any gain on the platform with my deposit or use of bonuses with this deposit.
Olá depositei 300 reais na minha conta da DAV bet 14/08/2024, porem minha conta acabou bloqueando sem nenhum motivo, sendo que não utilizei ganho de nenhum bonus ou algo do tipo. Simplesmente a DAV BET decidiu informar no suporte que a conta estava sendo monitorada, sendo que não houve violação de nenhuma regra do cassino, eles falam isso para passar meses com a conta da pessoa, preciso que alguém me ajude a tirar o meu proprio dinheiro da plataforma, vale ressaltar mais uma vez que não obtive nenhum ganho na plataforma com meu deposito ou uso de bonus com esse deposito.
Хм, я хотів запитати, з якої причини казино заблокувало ваш рахунок, але бачу, що навіть ви не знаєте. Але ви сказали, що за обліковим записом стежать, більше нічого про це не знаєте? Можливо, мені варто спробувати кнопку «відповісти» тут, у цій темі, і запитати в казино, можливо, вони вам дадуть відповідь.
Hmm, I wanted to ask what reason the casino had for blocking your account, but I see that even you don't know. But you said that the account is monitored, you don't know anything more about it ? Maybe I should try the "reply" button here in this thread and ask the casino, maybe they will answer you.
Вони сказали, що це звичайний моніторинг, але вони не називають кінцевий термін для цього аналізу. Тож вони просто утримують гроші клієнта, доки він не здасться, і, на мою думку, у них немає причин блокувати мій рахунок за допомогою цього моніторингу, оскільки жодні умови не були порушені.
They said it was a common monitoring, but they don't give a deadline for this analysis. So they just hold on to the customer's money until he gives up and in my opinion they have no reason to block my account with this monitoring, since no terms have been violated.
Eles informaram que era um monitoramento comum, porém não dão prazo para essa análise. Sendo assim apenas segura o dinheiro do cliente até ele desistir e na minha opinião eles não tem nenhum motivo para bloquear minha conta com esse monitoramente, visto que nenhum termo foi violado.
Ви проводили перевірку облікового запису та надсилали документи? Мені спадає на думку, що це могло статися. Крім того, це може бути перевірка ігрового процесу. Я точно спробую запитати, коли це має закінчитися, і якщо це займе невиправдано багато часу, ви можете спробувати подати нам скаргу, і ми побачимо, що зможемо дізнатися. Але я, напевно, дав би ще кілька днів, і якщо нічого не зміниться, я б пішов на цей крок.
Як ви думаєте, ви впораєтеся?
Did you do any account verification and send documents ? It occurs to me that this could be happening. Alternatively it could be a gameplay check. I would definitely try to ask when this should be over and if it takes an unreasonable amount of time, you can try to file a complaint with us and we'll see what we can find out. But I would probably give it a few more days, and if nothing changes, I would take that step.
Do you think you can handle it?
Привіт, Джайро, так, мій обліковий запис повністю перевірено! Я вже запитував прогноз, а у них просто немає прогнозу, вони просто хочуть, щоб клієнт забув про гроші.
І ще, я навіть не можу потрапити в ігри.
Hi Jairo, yes, my account is completely verified! I've already asked for the forecast and they simply don't have any forecast, they just want the customer to forget about the money.
And another thing, I can't even get into the games.
Olá Jairo, sim minha conta é completamente verificada! eu já perguntei a previsão e eles simplesmente não tem previsão nenhuma, apenas querendo que o cliente esqueça do dinheiro.
E outra coisa, nem nos jogos eu consigo entrar.
Дякую за відповідь, якщо це звичайна перевірка, як ви сказали, мені здається дивним, що все триває більше тижня. Ви дивилися в положеннях та умовах, щоб дізнатися, чи є в них щось написано про це та скільки часу це може зайняти. З іншого боку, якби у них це було десь написано, служба підтримки вам, напевно, сказала б.
Отже, якщо нічого не вирішено, і ви все ще не знаєте жодної інформації, я б подумав про те, щоб подати скаргу. Що з тобою?
Thanks for the reply, if this is a normal check as you said, it would seem strange to me that everything has been going on for over a week. Have you looked in the Terms and Conditions to see if they have anything written about this and how long it might take. On the other hand, if they had it written down somewhere, support would probably have told you.
So if nothing has been resolved and you still don't know any information, I would think about lodging a complaint. What about you ?
Так, я хочу подати скаргу. Минуло багато часу, і досі я не почув відповіді
Yes, I want to file a complaint. It's been a long time and so far I haven't heard back
Sim, quero registrar uma reclamação. Pois já se passou muito tempo e at´é agora não obtive retorno
Ну тоді я побачив, що тобі це вдалося. Томас відповів вам, тому було б добре, якби ви могли відповісти йому на його запитання.
Я бажаю тобі справедливого врегулювання. 🙂
Well then, I saw that you managed to do it. Tomas has answered you, so it would be good if you could give him reply to his questions.
I'll wish you a fair settlement. 🙂
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.