ФорумКазиноDavBet Casino - загальне обговорення

DavBet Casino - загальне обговорення

7 міс. тому від netoflausino
|
1092 переглядів 18 відповідей |
|
7 міс. тому
Тут ви можете обговорити DavBet Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
7 міс. тому

Я чекаю на свій платіж місяцями і досі його не отримав

Автоматичний переклад.
netoflausino
7 міс. тому

Гроші утримані з 03/12 file

Автоматичний переклад.
netoflausino
7 міс. тому

Вони завжди виправдовуються, на жаль, сьогодні дуже важко знайти надійне казино.

Автоматичний переклад.
netoflausino
7 міс. тому

Привіт, коли ви говорите, що місяцями чекаєте на зняття коштів, я, мабуть, рекомендую подати скаргу на початку.

Якщо ви зацікавлені, ви можете зробити цетут, за цим посиланням . ⬅️

Крім того, якщо ви не знаєте, чого очікувати від цього процесу, просто прочитайте цей посібник , де ви знайдете всю відповідну інформацію.

Однак яку причину надає казино, чому ви не можете зняти гроші? Ви вже підтвердили свій обліковий запис?

Що стосується цього казино, то воно досить нове на нашому сайті, і я бачив, що у нас небагато досвіду гри, а отже, відгуків і скарг користувачів, тому, схоже, ви будете першим.

Я чекаю на вашу відповідь і, сподіваюся, ми зможемо вам допомогти.

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Ми в Davbet прагнемо забезпечити чесну та рівну гру для всіх гравців на нашому сайті. Якщо ми підозрюємо, що гравець намагається отримати несправедливу перевагу шляхом маніпуляцій або обманних схем або намагається отримати виграш шахрайським шляхом, ми сприймаємо це дуже серйозно. У таких ситуаціях обліковий запис буде відстежуватися для перевірки його діяльності. Під час перевірки важливо мати на увазі, що зняття коштів і деякі функції облікового запису можуть бути тимчасово обмежені. Цей захід важливий для підтримки цілісності нашого ігрового середовища та захисту всіх гравців.

Оскільки ми вже спілкуємося з вами на цьому форумі, ми просимо вас надіслати нам свій ідентифікатор гравця на нашому веб-сайті, щоб ми могли пришвидшити процес спеціально для вас і надати вам відповідь тут.

Ми цінуємо ваше розуміння та терпіння.

Автоматичний переклад.
DavBet Casino
5 міс. тому

Приємно мати тут ще одного представника, тому ласкаво просимо. 👋☘️😊

У мене є невелика порада: якщо ви відповідаєте комусь, було б чудово скористатися кнопкою «відповісти», і вона повідомить гравця, що хтось відповів на його публікацію. Сподіваюся, він зв’яжеться з вами, і ситуацію вдасться вирішити.

Гарного дня.

Автоматичний переклад.
Jaro
5 міс. тому

Дякуємо за гостинність.

Це повідомлення відноситься до всіх цих запитань, оскільки вони мають однакову проблему

Дякую, що повідомили

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

39028238 це мій ID, я чекав майже 5 місяців, але все нормально.

Автоматичний переклад.
netoflausino
4 міс. тому

Мені дуже прикро це чути. Я зараз почну розв’язувати.


Мені просто потрібні ваше терпіння та розуміння. Дякую

Автоматичний переклад.
netoflausino
4 міс. тому

ENG: Привіт, мій дорогий клієнт. Я проаналізував вашу справу. Ваше виведення було заборонено через підозрілу активність на нашому сайті (ви можете прочитати про це тут https://www.davbet.com/?helpPageContent=188532 7.6.3). Але ми намагаємося надати нашим клієнтам найкращий досвід роботи на нашому сайті, тому ми дозволили ваше відкликання. Єдине, чого ми хочемо від наших клієнтів – це лояльності та поваги. Дякую, що повідомили мені про це. Ми бажаємо вам найкращого досвіду на нашому сайті.




PTG: Привіт, шановний клієнт. Я переглянув вашу справу та виявив, що ваше зняття було заблоковано через підозрілу активність на нашому веб-сайті (ви можете прочитати більше про це тут: https://www.davbet.com/?helpPageContent=188532 7.6.3). Однак ми прагнемо забезпечити найкращий досвід для наших клієнтів, тому ми вирішили відмінити ваше виведення. Все, чого ми вимагаємо від наших клієнтів, це лояльність і повага. Дякуємо, що повідомили нам про цю ситуацію. Ми бажаємо вам найкращого досвіду на нашому веб-сайті

Змінено автором 4 міс. тому
Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Привіт! 14 серпня 2024 року я вніс 300 реалів на свій рахунок DAV bet, але мій обліковий запис заблокували без жодної причини, і я не використовував жодних бонусів чи чогось подібного. DAV BET просто вирішив повідомити службу підтримки, що обліковий запис контролюється, і жодних правил казино не було порушено, вони кажуть, що це витрачати місяці на обліковий запис людини, мені потрібен хтось, щоб допомогти мені вивести мої власні гроші з платформи, Варто ще раз зазначити, що я не отримав жодного прибутку на платформі з моїм депозитом або використанням бонусів з цим депозитом.

Змінено автором 3 міс. тому
Автоматичний переклад.
natanespinoza
3 міс. тому

Хм, я хотів запитати, з якої причини казино заблокувало ваш рахунок, але бачу, що навіть ви не знаєте. Але ви сказали, що за обліковим записом стежать, більше нічого про це не знаєте? Можливо, мені варто спробувати кнопку «відповісти» тут, у цій темі, і запитати в казино, можливо, вони вам дадуть відповідь.

Автоматичний переклад.
Jaro
3 міс. тому

Вони сказали, що це звичайний моніторинг, але вони не називають кінцевий термін для цього аналізу. Тож вони просто утримують гроші клієнта, доки він не здасться, і, на мою думку, у них немає причин блокувати мій рахунок за допомогою цього моніторингу, оскільки жодні умови не були порушені.

Автоматичний переклад.
natanespinoza
3 міс. тому

Ви проводили перевірку облікового запису та надсилали документи? Мені спадає на думку, що це могло статися. Крім того, це може бути перевірка ігрового процесу. Я точно спробую запитати, коли це має закінчитися, і якщо це займе невиправдано багато часу, ви можете спробувати подати нам скаргу, і ми побачимо, що зможемо дізнатися. Але я, напевно, дав би ще кілька днів, і якщо нічого не зміниться, я б пішов на цей крок.

Як ви думаєте, ви впораєтеся?

Автоматичний переклад.
Jaro
3 міс. тому

Привіт, Джайро, так, мій обліковий запис повністю перевірено! Я вже запитував прогноз, а у них просто немає прогнозу, вони просто хочуть, щоб клієнт забув про гроші.

І ще, я навіть не можу потрапити в ігри.

file

Автоматичний переклад.
natanespinoza
2 міс. тому

Дякую за відповідь, якщо це звичайна перевірка, як ви сказали, мені здається дивним, що все триває більше тижня. Ви дивилися в положеннях та умовах, щоб дізнатися, чи є в них щось написано про це та скільки часу це може зайняти. З іншого боку, якби у них це було десь написано, служба підтримки вам, напевно, сказала б.

Отже, якщо нічого не вирішено, і ви все ще не знаєте жодної інформації, я б подумав про те, щоб подати скаргу. Що з тобою?

Автоматичний переклад.
Jaro
2 міс. тому

Так, я хочу подати скаргу. Минуло багато часу, і досі я не почув відповіді

Автоматичний переклад.
natanespinoza
2 міс. тому

Ну тоді я побачив, що тобі це вдалося. Томас відповів вам, тому було б добре, якби ви могли відповісти йому на його запитання.

Я бажаю тобі справедливого врегулювання. 🙂

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого