Привіт, це, звичайно, неприємно перебувати в цій ситуації, і я розумію ваше розчарування. Зі скарги я помітив, що ви грали з бонусом. Ви запитували в казино, які правила ви порушили в бонусі? Якщо так, що сказало казино?
Однак, що стосується нашого індексу безпеки , я думаю, я б краще уникав цього казино, оскільки він низький. Крім того, відгуки користувачів майже всі негативні, що також говорить про все.
Що стосується вашого випадку, я сподіваюся, що все владнається і все вийде добре.
Не соромтеся оновлювати нас тут, на форумі, коли справа розвиватиметься далі, а також Томаса, який чекатиме на вашу додаткову інформацію.
Я бажаю вам удачі.
Hi, it's certainly not nice to be in this situation and I understand your frustration. I noticed from the complaint that you were playing with a bonus. Did you ask the casino what rules you broke in the bonus ? If so, what did the casino say ?
However, as far as our safety index is concerned, I think I would rather avoid this casino, as it is low. Also the user reviews are almost all negative, which also says it all.
As far as your case is concerned, I hope things will be sorted out and everything will turn out well in the end.
Feel free to update us here on the forum as the case develops further and also Tomas, who will be waiting for your additional information.
I wish you good luck.
Автоматичний переклад.