1 рік тому
Тут ви можете обговорити Crystal Spin Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
нещодавно 8 серпня я зняв 2000 доларів, і вони попросили мене заплатити комісію 9%, тобто 180 доларів. Вони схвалили зняття, але гроші так і не надійшли
recently on August 8 I made a withdrawal of 2000 dollars and they asked me to pay a commission of 9% that is to say 180 dollars. They approved the withdrawal but the money never arrived
Привіт! Чи перевіряли ви в казино, де виникла проблема, коли ви сказали, що ваше зняття схвалено? Я вважаю досить дивним те, що відкликання не прийшло більше тижня.
Якщо ваша проблема не зникає довше, і ви не отримуєте гроші протягом 14 днів, саме цей час ми надаємо казино в такій ситуації. Якщо цей час мине, а ви не отримаєте свої гроші, то я рекомендую подати скаргу.
Тим часом, чи можете ви повідомити нам, як просувається ваша справа та чи кошти ще не зараховано на ваш рахунок?
Hi, did you check with the casino where the problem occurred when you say your withdrawal was approved ? I find it quite strange that the withdrawal hasn't come for over a week.
If your problem persisted longer and you did not receive your money within 14 days, which is the time we give to casinos in such a situation. If that time passes and you don't get your money, then I would recommend filing a complaint.
In the meantime, could you update us on how your case is going and if the funds have not been credited to your account yet ?
Я вніс комісію, щоб зняти гроші, вони схвалили це, але гроші так і не потрапили до мого гаманця, і тепер вони знову вимагають від мене сплатити комісію. Служба підтримки мені абсолютно не допомагає, мені просто кажуть, що я повинен заплатити комісію, щоб мати можливість вивести гроші з грошей
I deposited the fee to withdraw the money, they approved it but the money never reached my wallet and now they ask me to pay the fee again. The support does not help me at all, they just tell me that I have to pay the commission to be able to withdraw the money from the money
Deposité la comisión para retirar el dinero, lo aprobaron pero el dinero nunca llegó a mi billetera y ahora me piden que pague la comisión nuevamente. El soporte no me ayuda en absoluto, simplemente me dicen que tengo que pagar la comisión para poder retirar el dinero del dinero
Хм, я не розумію, чому казино просить вас сплатити комісію ще раз, коли ви говорите, що вже зробили це один раз. Тобто вони не дали тобі жодної причини? Я припускаю, що у вас є докази того, що ви вже один раз заплатили. Ви не намагалися звернути на це увагу казино?
Якщо зміни все одно не відбудуться, як я вже оголосив, найкраще було б подати скаргу, тому що підтримка не допомагає, і все, що ми знаємо, це те, що вони продовжують повторювати те саме знову і знову.
Ви можете зробити це за цим посиланням: https://es.casino.guru/quejas
Якщо казино відповість, і ви дізнаєтеся щось нове, не соромтеся повідомити нам.
Hm, I don't understand why the casino asks you to pay the fee again when you say you've already done it once. So they didn't give you any reason ? I assume you have some proof that you have already paid once. Didn't you try to bring it to the casino's attention ?
If there is still no change, as I have already announced, the best thing to do would be to file a complaint, because support is not helpful and all we know is that they keep repeating the same thing over and over again.
You can do so at this link: https://es.casino.guru/quejas
If the casino does reply and you find out something new, feel free to update us.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.