2 р. тому
Тут ви можете обговорити CryptoLeo Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Ви намагалися запитати про це у постачальника ігор? Як показує мій досвід, довести таке майже неможливо. 🤔 Вам потрібно було б перепроектувати саму гру, і це, звичайно, досить велика справа.
Є шанс, що казино просто застосовує нижчий RTP до слотів? Деякі постачальники ігор навіть пропонують казино кілька шкал RTP, які можна встановити.
Did you try to ask the game provider about that? According to my experience, it is almost impossible to prove such a thing. 🤔 You would need to reverse-engineer the game itself, and this is certainly quite a big deal.
Any chance that the casino just applies lower RTP on slots? Some game providers even offer the casinos a few scales of settable RTP.
Я поняття не маю. Тим не менш, 13 років досвіду гравця і скаттери, що пролітають через мою сесію, якось інтуїтивно змусили мене подумати, що тут щось не так.
I have no idea. Nevertheless, 13 years of experience as a gambler and scatters flying through my session somehow intuitively made me think that something is not right here.
Це цілком природно. На жаль, сучасні ігри настільки складні та структурні, що намагаючись довести, що щось змінено, ну - я вже писав про це.
Як правило, є й інші пояснення. Я впевнений, що ви знайдете деякі з моїх старих відповідей на це питання.
Але якщо у вас є сумніви, зверніться до постачальника ігор — збережіть для цього історію ігор.
That's quite natural. Sadly nowadays games are so complicated and structural, that trying to prove that something is altered, well - I already wrote that.
Normally, there are also other explanations. I'm sure you'll find some of my older answers in that regard.
But if you have your doubts, ask the game provider - save your gaming history for that.
Загалом я вважаю, що з COVID-19 розваги гри в онлайн-казино дуже різко змінилися на шкоду гравцеві з точки зору приємних ударів шляхом зниження «рейта виграшів» за допомогою алгоритмів. У мене немає жодних письмових підтверджень цього, але я грав у різних казино протягом двох років, і я помічаю такий зв’язок, що буває багато днів протягом тижня під час сесії, коли у вас немає шансів зберегти баланс, кошти програються, незважаючи на розумну гру, маніпуляції ставками, часті зміни провайдерів. Ви можете використовувати будь-яку тактику, але це не допоможе.
Це моє суб'єктивне відчуття. Я висловлюю свою думку, не більше. (:
In general, I am of the opinion that with COVID-19, the entertainment of playing in online casinos has changed very drastically to the detriment of the player in terms of gratifying hits by lowering the "win rate" through algorithms. I don't have any written evidence for this, but I played in various casinos over the two years and I notice such a relationship that there are many days during the week during the session that you have no chance to maintain the balance, the funds are lost despite reasonable play, manipulating the rates , frequent changes of prodviders. You can use all kinds of tactics, but it won't help.
That's my subjective feeling. I'm expressing my opinion, nothing else. (:
Я помітив, що час від часу деякі гравці запитують, коли найкраще грати в тих чи інших казино.
Технічно, якщо дві тисячі людей грають в ігрові автомати в одному казино одночасно, шанси на більш часті виграші здаються вищими, ніж коли грають лише двісті гравців.
Що ти думаєш про це? 🤔 Мені здається, що ви досвідчений гравець, тому мені цікаво, чи траплялося у вас щось подібне.
Дехто назвав це грою в «прайм-тайм».
I noticed that from time to time, some players are asking when is the best time to play in certain casinos.
Technically, if two thousand people play slots in one casino at the same time, the chances for more frequent wins seem higher, than when only two hundred players are playing.
What do you think about that? 🤔 You sound like a skilled player to me, so I'm wondering whether you have experienced something similar.
Some called that playing in the "prime time".
Привіт, дорогі учасники 🙂
Які ваші враження від цього казино?
Мені було б дуже цікаво
З повагою 🫡
Hey dear members 🙂
How is your experience at this casino?
I would be very interested
Best regards 🫡
Hej liebe Mitglieder🙂
Wie sind den eure Erfahrungen in diesem Casino?
Würde mich sehr interessieren
Beste Grüße 🫡
привіт
Чи можна отримати допомогу? Минуло 4-5 днів, а виплати немає, а підтримка постійно повторює одне й те саме. "ми розглядаємо ваше відкликання"
Дуже неприйнятна поведінка в цьому казино
Дякую
Hi there.
Any way to get some help? Its been 4-5 days and no payout and support keeps saying same bs over and over. "we are reviewing your withdraw"
Very unacceptable behavior all around from this casino
Thank you
Привіт, я перемістив ваш пост під казино, про яке ви говорите.
Що стосується вашої проблеми, я хотів би сказати, що ми даємо казино 14 днів для вирішення проблеми зняття коштів. 4-5 днів – це ще не велика проблема. Наскільки я бачу, казино спілкується з вами, і повинні бути перевірки, і якщо все піде добре, я вірю, що ви зможете успішно вивести гроші.
Якщо ні, ви можете повідомити нам, і ми спробуємо вам допомогти.
Чи буде це можливо?
Hi, I've moved your post under the casino you're talking about.
As for your problem, I would like to say that we give casinos 14 days to resolve the withdrawal. 4-5 days is not a big deal yet. The casino is communicating with you as I see it and there must be checks and if everything goes well I believe you will be able to withdraw the money successfully.
If not, you can let us know and we will try to help you.
Will that be possible ?
Я зробив депозит у цьому казино, і минуло більше 5 днів, а гроші не з’являються на рахунку, я вже надіслав підтвердження прямого депозиту від Binance, відбитки адреси депозиту казино, вони кажуть, що це вирішують , на мій погляд, вони просто ще кілька злодіїв, як і багато інших, я не раджу робити депозит тут, крім того, слоти тут не дають бонусів, і мають максимальний RTP 96,50 від прагматичної гри, в інших казино все по-іншому, це крипто leo, ninecasino та bruno, здаються сфальсифікованими
I deposited at this casino, and it's been more than 5 days and the money doesn't appear in the account, I've already sent proof of direct deposit from Binance, prints of the casino's deposit address, they say they're resolving it, in my opinion, they're just another few thieves like many others, I do not advise depositing here, besides the slots here do not give bonuses, and have RTP 96.50 maximum from pragmatic play, in other casinos it is different, this crypto leo, ninecasino and bruno, seem rigged
depositei neste casino, e já passa mais de 5 dias e o dinheiro não aparece na conta, já enviei provas de deposito direto da binance, prints do endereço de deposito do casino, dizem que estão a resolver, cá para mim, são mais uns ladrõezinhos como muito outros, não aconselho depositar aqui, para além do mais os slots aqui não dão bonus, e tem rtp 96.50 maximo da pragmatic play, noutros casinos é difrente, este crypto leo, ninecasino e bruno, parecem manipulados
Привіт. У вашій скарзі я бачу, що проблему вирішено і гроші надійшли на ваш рахунок. Це справді позитивна новина. Чи був у вас інший досвід роботи в цьому казино? Можливо, ви б хотіли описати це нашим користувачам? І, звичайно, ви можете допомогти іншим гравцям, написавши відгук про це казино. Я впевнений, що ви вже знаєте як, чи не так?😉
Hello there. I can see in your complaint that the issue was resolved and the money has appeared in your account. That is a positive news indeed. Have you had any other experience in this casino? Would you like to describe it to our users, maybe? And of course you can help other players by writing a user review of this casino as well. I am sure you already know how, right?😉
Оскільки я створив обліковий запис, я грав і зняв його природним чином, одного дня я пішов грати в автомати, я виграв 1400 доларів і пішов їх зняти. Після цього минуло 3 тижні, і я не отримав жодної корисної відповіді про те, що відбувається. Єдине, що я отримав, це автоматичні відповіді з чату
Since I created the account I played and withdrew naturally, one day I went to play slots I won $1400 and I went to withdraw it. After that, we're 3 weeks in and I haven't gotten a single useful answer about what's going on. The only ones I received were the automatic responses from the live chat
Desde que criei a conta joguei e levantei naturalmente, houve um dia que fui jogar slots ganhei 1400$ e fui sacar. Após isso vamos nas 3 semanas e não obtive uma única resposta útil acerca do que se passa. As únicas que recebi foi as respostas automáticas do chat ao ivo
Привіт. Шкода, що ви опинилися в такій ситуації. Чи пробували ви зв'язатися зі службою підтримки поштою, можливо, щоб дізнатися, що відбувається? Чи можете ви отримати доступ до свого облікового запису в казино? Якщо ви вважаєте, що вам потрібна наша допомога, я пропоную подати скаргу, і наша команда обов’язково зробить усе можливе, щоб все вирішити. Щоб надіслати його, просто натисніть це посилання 👈 та повідомте нам, якщо вам потрібна додаткова допомога.
Hello. Sorry to hear you found yourself in such a situation. Have you tried to contact the support by mail, perhaps, to find out what is going on? Can you access your account in the casino? If you feel, that you need our help, I would suggest to file a complaint and our team will surely do everything they can to get it all solved. To submit one, just click/tap on this link 👈, please, and let us know if you need any further assistance.
Я просто грав у спортивні ігри, мені це подобалося, і я міг кілька разів зняти гроші, але потім вони закрили мій рахунок, сказавши, що мені потрібно перевірити, що я це зробив, і тоді почалися проблеми, мене запитали здійснити відеодзвінок, щоб підтвердити мою особу, і вони відкладали його 3 рази, знадобилося 2/3 дні, щоб відповісти на мої електронні листи, у чаті вони сказали, що не можуть нічого зробити, мені потрібно почекати, а потім я зміг запланував зустріч і зробив це, через 10 днів я надіслав їм електронні листи 3/4 рази без відповіді, мій обліковий запис все ще закрито, а мої гроші все ще там
I was just playing in the sports games, i was loving it, and i could withdrawl a couple times but then they closed my account saying that i needed to do verification, which i've done it and then the trouble started, i was asked to do a video call to confirm my identity and they delayed it 3 times, took 2/3 days to respond to my e-mails, in the chat they said they coudn't do anything i needed to wait and then i was able to schedule the meeting and done it, 10 days later and i've emailed them 3/4 times without respond, my account still closed and my money still there
Я припускаю, що вони все ще намагаються оцінити дзвінок, хоча ефективність часу не дуже переконлива.
Чи можу я знати, як ви ставитеся до самого дзвінка? У будь-якому випадку, якщо казино не зможе надати резюме в найближчі кілька робочих днів, я б подумав про те, щоб подати скаргу. Casino Guru надає спеціальну команду, яка зосереджена на вирішенні проблем гравців, і я вважаю, що вона вам може знадобитися.
Вас цікавлять деталі скарги? Просто дайте нам знати, будь ласка.
I presume they're still trying to evaluate the call though the time efficency is not very convincing.
May I know how you feel about the call itself? In any case, if the casino fails to provide a resume in the next few working days, I would start thinking about submitting a complaint. Casino Guru provides a special team focused on resolving players' issues, and I feel you may need it.
Are you interested in the complaint details? Just let us know, please.
Це казино стверджує, що обробляє зняття протягом 24 годин, але минуло 4 дні, а моє зняття все ще очікує. Що ще гірше, зняття коштів заблоковано, тобто я навіть не можу його скасувати. Раніше зі мною такого не траплялося, я маю підтверджений обліковий запис і кілька разів знімав кошти. У чаті мені ніхто не допоміг, просто вибачилися і сказали чекати. Дуже погана поведінка з боку цього будинку. Я пишу сюди, тому що я ніколи не можу написати скаргу на casinoguru.
This casino claims to process withdrawals within 24 hours, but 4 days have passed and my withdrawal is still pending. What's worse, the withdrawal is blocked, meaning I can't even cancel it. This has never happened to me before, I have a verified account and have withdrawn several times. In the chat nobody helped me, they just apologized and told me to wait. Very bad behavior on the part of this house. I write here because I can never write a complaint on casinoguru.
Este casino alega que processa os seus levantamentos em 24horas. no entanto ja passaram 4 dias e o meu levantamento continua pendente. Pior do que isso o levantamento está bloqueado, ou seja nem consigo cancelar. Isto nunca me tinha acontecido, tenho a conta verificada e já levantei várias vezes. sempre joguei de forma honesta. No chat ninguem me ajudava, apenas pedem desculpa e me dizem para esperar. Comportamento muito mau por parte desta casa. Escrevo aqui porque nunca consigo escrever uma reclamação no casinoguru.
Я сподіваюся, що наша команда зможе допомогти вам із вашою скаргою , оскільки вони вже почали розслідування. Будь ласка, надайте Вероніці більше інформації, щоб вона могла рухатися далі.
Чи є випадково оновлення від казино зараз після вихідних?
I hope that our team will be able to help you out with your complaint, as they already started to investigate. Please provide Veronika with more information, so she'll be able to move forward.
Is there, by any chance, an update from the casino now after the weekend?
Це казино - комедія! По-перше, моє відкликання очікує без обґрунтування. Тоді, навіть якщо мій обліковий запис повністю підтверджено, вони вимагають від мене додаткових документів! Потім надсилаю всі документи, а мені відмовляють, мовляв, непотрібні. Після того, як я почав скаржитися тут і на інших сайтах перевірки, вони затвердили всі мої документи. Мої документи схвалено, але вони все одно не схвалять виведення коштів, оскільки кажуть, що документи ще не схвалено, хоча на їхній власній сторінці підтвердження зазначено, що мій обліковий запис підтверджено. Якщо ви любите свої гроші, втікайте з цього казино.
This casino is a comedy! First my withdrawal is pending without justification. Then, even though my account is fully verified, they ask me for more documents! Then I send all the documents and they are rejected because they say they are not necessary. After I started complaining here and on other review sites, they approved all my documents. My documents are approved and they still won't approve the withdrawal because they say the documents aren't approved yet, even though their own verification page says my account is all verified. If you love your money, run away from this casino.
Este casino é uma comédia ! Primeiro tenho o levantamento pendente sem justificação. Depois apesar de a minha conta estar completamente verificada, pedem me mais documentos ! Depois eu envio todos os documentos e eles são rejeitados por dizerem que não são necessários. Após ter começado a fazer queixa aqui e noutros sites de avaliações, aprovaram todos os meus documentos. Os meus documentos estão aprovados e mesmo assim eles não aprovam o levantamento porque dizem que os documentos ainda não estão aprovados, apesar de a própria página de verificação deles dizer que a minha conta está toda verificada. Quem tiver amor ao seu dinheiro, fuja deste casino.
Ого, це справді безладна ситуація, як я можу це назвати.
Давайте подивимося, чи зможе наша команда досягти якогось руху в цьому випадку, тому що ви, мабуть, уже розчаровані. правильно?
Дайте трохи часу, будь ласка, і Вероніка зв’яжеться з вами якомога швидше.
Проте, якщо у вас є будь-яке оновлення, повідомте нас про це.
Oh wow, that's a really messy situation as I could call it.
Let's see if our team will be able to achieve some movement in this case, because you must be already frustrated. Right?
Just give it a some time, please, and Veronika will get back to you as soon as possible.
If you have any kind of update, though, please inform us about it.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.