1 рік тому
Тут ви можете обговорити CryptoLeo Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Ви намагалися запитати про це у постачальника ігор? Як показує мій досвід, довести таке майже неможливо. 🤔 Вам потрібно було б перепроектувати саму гру, і це, звичайно, досить велика справа.
Є шанс, що казино просто застосовує нижчий RTP до слотів? Деякі постачальники ігор навіть пропонують казино кілька шкал RTP, які можна встановити.
Did you try to ask the game provider about that? According to my experience, it is almost impossible to prove such a thing. 🤔 You would need to reverse-engineer the game itself, and this is certainly quite a big deal.
Any chance that the casino just applies lower RTP on slots? Some game providers even offer the casinos a few scales of settable RTP.
Я поняття не маю. Тим не менш, 13 років досвіду гравця і скаттери, що пролітають через мою сесію, якось інтуїтивно змусили мене подумати, що тут щось не так.
I have no idea. Nevertheless, 13 years of experience as a gambler and scatters flying through my session somehow intuitively made me think that something is not right here.
Це цілком природно. На жаль, сучасні ігри настільки складні та структурні, що намагаючись довести, що щось змінено, ну - я вже писав про це.
Як правило, є й інші пояснення. Я впевнений, що ви знайдете деякі з моїх старих відповідей на це питання.
Але якщо у вас є сумніви, зверніться до постачальника ігор — збережіть для цього історію ігор.
That's quite natural. Sadly nowadays games are so complicated and structural, that trying to prove that something is altered, well - I already wrote that.
Normally, there are also other explanations. I'm sure you'll find some of my older answers in that regard.
But if you have your doubts, ask the game provider - save your gaming history for that.
Загалом я вважаю, що з COVID-19 розваги гри в онлайн-казино дуже різко змінилися на шкоду гравцеві з точки зору приємних ударів шляхом зниження «рейта виграшів» за допомогою алгоритмів. У мене немає жодних письмових підтверджень цього, але я грав у різних казино протягом двох років, і я помічаю такий зв’язок, що буває багато днів протягом тижня під час сесії, коли у вас немає шансів зберегти баланс, кошти програються, незважаючи на розумну гру, маніпуляції ставками, часті зміни провайдерів. Ви можете використовувати будь-яку тактику, але це не допоможе.
Це моє суб'єктивне відчуття. Я висловлюю свою думку, не більше. (:
In general, I am of the opinion that with COVID-19, the entertainment of playing in online casinos has changed very drastically to the detriment of the player in terms of gratifying hits by lowering the "win rate" through algorithms. I don't have any written evidence for this, but I played in various casinos over the two years and I notice such a relationship that there are many days during the week during the session that you have no chance to maintain the balance, the funds are lost despite reasonable play, manipulating the rates , frequent changes of prodviders. You can use all kinds of tactics, but it won't help.
That's my subjective feeling. I'm expressing my opinion, nothing else. (:
Я помітив, що час від часу деякі гравці запитують, коли найкраще грати в тих чи інших казино.
Технічно, якщо дві тисячі людей грають в ігрові автомати в одному казино одночасно, шанси на більш часті виграші здаються вищими, ніж коли грають лише двісті гравців.
Що ти думаєш про це? 🤔 Мені здається, що ви досвідчений гравець, тому мені цікаво, чи траплялося у вас щось подібне.
Дехто назвав це грою в «прайм-тайм».
I noticed that from time to time, some players are asking when is the best time to play in certain casinos.
Technically, if two thousand people play slots in one casino at the same time, the chances for more frequent wins seem higher, than when only two hundred players are playing.
What do you think about that? 🤔 You sound like a skilled player to me, so I'm wondering whether you have experienced something similar.
Some called that playing in the "prime time".
Привіт, дорогі учасники 🙂
Які ваші враження від цього казино?
Мені було б дуже цікаво
З повагою 🫡
Hey dear members 🙂
How is your experience at this casino?
I would be very interested
Best regards 🫡
Hej liebe Mitglieder🙂
Wie sind den eure Erfahrungen in diesem Casino?
Würde mich sehr interessieren
Beste Grüße 🫡
привіт
Чи можна отримати допомогу? Минуло 4-5 днів, а виплати немає, а підтримка постійно повторює одне й те саме. "ми розглядаємо ваше відкликання"
Дуже неприйнятна поведінка в цьому казино
Дякую
Hi there.
Any way to get some help? Its been 4-5 days and no payout and support keeps saying same bs over and over. "we are reviewing your withdraw"
Very unacceptable behavior all around from this casino
Thank you
Привіт, я перемістив ваш пост під казино, про яке ви говорите.
Що стосується вашої проблеми, я хотів би сказати, що ми даємо казино 14 днів для вирішення проблеми зняття коштів. 4-5 днів – це ще не велика проблема. Наскільки я бачу, казино спілкується з вами, і повинні бути перевірки, і якщо все піде добре, я вірю, що ви зможете успішно вивести гроші.
Якщо ні, ви можете повідомити нам, і ми спробуємо вам допомогти.
Чи буде це можливо?
Hi, I've moved your post under the casino you're talking about.
As for your problem, I would like to say that we give casinos 14 days to resolve the withdrawal. 4-5 days is not a big deal yet. The casino is communicating with you as I see it and there must be checks and if everything goes well I believe you will be able to withdraw the money successfully.
If not, you can let us know and we will try to help you.
Will that be possible ?
Я зробив депозит у цьому казино, і минуло більше 5 днів, а гроші не з’являються на рахунку, я вже надіслав підтвердження прямого депозиту від Binance, відбитки адреси депозиту казино, вони кажуть, що це вирішують , на мій погляд, вони просто ще кілька злодіїв, як і багато інших, я не раджу робити депозит тут, крім того, слоти тут не дають бонусів, і мають максимальний RTP 96,50 від прагматичної гри, в інших казино все по-іншому, це крипто leo, ninecasino та bruno, здаються сфальсифікованими
I deposited at this casino, and it's been more than 5 days and the money doesn't appear in the account, I've already sent proof of direct deposit from Binance, prints of the casino's deposit address, they say they're resolving it, in my opinion, they're just another few thieves like many others, I do not advise depositing here, besides the slots here do not give bonuses, and have RTP 96.50 maximum from pragmatic play, in other casinos it is different, this crypto leo, ninecasino and bruno, seem rigged
depositei neste casino, e já passa mais de 5 dias e o dinheiro não aparece na conta, já enviei provas de deposito direto da binance, prints do endereço de deposito do casino, dizem que estão a resolver, cá para mim, são mais uns ladrõezinhos como muito outros, não aconselho depositar aqui, para além do mais os slots aqui não dão bonus, e tem rtp 96.50 maximo da pragmatic play, noutros casinos é difrente, este crypto leo, ninecasino e bruno, parecem manipulados
Привіт. У вашій скарзі я бачу, що проблему вирішено і гроші надійшли на ваш рахунок. Це справді позитивна новина. Чи був у вас інший досвід роботи в цьому казино? Можливо, ви б хотіли описати це нашим користувачам? І, звичайно, ви можете допомогти іншим гравцям, написавши відгук про це казино. Я впевнений, що ви вже знаєте як, чи не так?😉
Hello there. I can see in your complaint that the issue was resolved and the money has appeared in your account. That is a positive news indeed. Have you had any other experience in this casino? Would you like to describe it to our users, maybe? And of course you can help other players by writing a user review of this casino as well. I am sure you already know how, right?😉
Оскільки я створив обліковий запис, я грав і зняв його природним чином, одного дня я пішов грати в автомати, я виграв 1400 доларів і пішов їх зняти. Після цього минуло 3 тижні, і я не отримав жодної корисної відповіді про те, що відбувається. Єдине, що я отримав, це автоматичні відповіді з чату
Since I created the account I played and withdrew naturally, one day I went to play slots I won $1400 and I went to withdraw it. After that, we're 3 weeks in and I haven't gotten a single useful answer about what's going on. The only ones I received were the automatic responses from the live chat
Desde que criei a conta joguei e levantei naturalmente, houve um dia que fui jogar slots ganhei 1400$ e fui sacar. Após isso vamos nas 3 semanas e não obtive uma única resposta útil acerca do que se passa. As únicas que recebi foi as respostas automáticas do chat ao ivo
Привіт. Шкода, що ви опинилися в такій ситуації. Чи пробували ви зв'язатися зі службою підтримки поштою, можливо, щоб дізнатися, що відбувається? Чи можете ви отримати доступ до свого облікового запису в казино? Якщо ви вважаєте, що вам потрібна наша допомога, я пропоную подати скаргу, і наша команда обов’язково зробить усе можливе, щоб все вирішити. Щоб надіслати його, просто натисніть це посилання 👈 та повідомте нам, якщо вам потрібна додаткова допомога.
Hello. Sorry to hear you found yourself in such a situation. Have you tried to contact the support by mail, perhaps, to find out what is going on? Can you access your account in the casino? If you feel, that you need our help, I would suggest to file a complaint and our team will surely do everything they can to get it all solved. To submit one, just click/tap on this link 👈, please, and let us know if you need any further assistance.
Ми не змогли визначити мову публікації. Оберіть вашу мову з переліку
Вашу публікацію надіслано на перевірку адміністраторам форуму. Вони переконаються у відповідності правилам спільноти. Ви отримаєте електронного листа щодо результату розгляду протягом 48 годин.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Ми помітили, що ви використовуєте AdBlock. Ми не відображаємо рекламу на наших сторінках, однак посилання на деякі казино через AdBlock можуть бути несправними. Щоб мати змогу відвідати усі бажані казино вимкніть AdBlock або додайте нашу сторінку до білого списку.