ФорумКазиноCrypto Loko Casino - загальне обговорення

Crypto Loko Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

1 рік тому від Radka
|
13188 переглядів 66 відповідей |
|
1 2 34
Додати публікацію
famdianamader
1 рік тому

Привіт! Ми рідко отримуємо відгуки, тому спробувати відповісти на ваше запитання було б просто здогадкою.

Я також не міг знайти жодної підтримки, на жаль, я не зовсім знайомий із цією компанією та тим, як вона працює.

Я вважаю, що терпляче очікування – це єдиний вихід. 🤔

Автоматичний переклад.
1 рік тому

так, дякую, іншого шляху немає. До речі, я все ще отримую електронні листи із запрошеннями від Crypto loko.tzz ... гарних вихідних

Автоматичний переклад.
famdianamader
1 рік тому

Якщо ви отримаєте відповідь від CDS, поділіться нею тут, на форумі, будь ласка. Я цілком упевнений, що колись це може стати в нагоді іншим. Бажаю удачі та чудового дня!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Каже, що моє зняття було схвалено та надіслано Havebt отримав щось або щось, що очікує на мій криптографічний рахунок, минуло лише 12 годин. Я оновлю, якщо зміниться

Автоматичний переклад.
daviddemaris4
1 рік тому

Дивно, ви можете перевірити адресу, яку ви використали для зняття коштів, і перевірити, чи є якісь підтвердження мережі, що очікують на розгляд, чи щось таке. Я пам’ятаю, як одного разу, коли я зняв BTC у крипто-казино, знадобилося приблизно 4-5 годин, щоб отримати кредит після казино надіслав кошти на мою адресу, але більше 12 годин майже неможливо, я думаю, це біткойн у рідній мережі, тоді я б зрозумів, але ви все одно можете перевірити, чи транзакція обробляється, якщо транзакції не обробляються, це означає, що казино насправді нічого не надсилало, або ви використали неправильну адресу, у чому я сумніваюся.

Автоматичний переклад.
SunsetGaze
1 рік тому

Так, абсолютно нічого не очікується, і я знаю, що зробив це правильно, надіслав і отримав ще один раз, добре, мабуть, вони потребували депозиту на 10 доларів більше, ніж я, на жаль

Автоматичний переклад.
daviddemaris4
1 рік тому

Зв’яжіться зі службою підтримки в прямому ефірі та запитайте їх про це. Це трапилося зі мною одного разу з виведенням LTC (або не в цьому казино), на рахунку казино трансакція виглядала як завершена, але кошти так і не надійшли на мою адресу, після того, як я сказав їм, що кошти були ніколи не отримував (що можна легко підтвердити, перевіривши адресу) вони надіслали мені кошти, скажіть підтримці, що ваші кошти не надійшли, якщо вони нічого не вирішать, це означає, що казино просто зникає кошти без причини

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт... У мене досі немає жодних скарг щодо CDS, які ви згадали як додатковий пункт! І оскільки мені здалося дуже дивним, що ви навіть не отримуєте електронного листа, я його пошукав. Мені справді було б цікаво, як ви ставитесь до цього CDS, чи ви коли-небудь спілкувалися, чи як ви рекомендували зв’язатися з ними? Вчора я знайшов кілька сторінок, на яких говориться, що це нереально або що це почалося в якийсь момент, але це дуже погано! Одразу дам посилання! Чи хтось тут коли-небудь мав контакт із CDS, чи це жартівливий клієнт? Місяці очікування і все в дупу...


Автоматичний переклад.
1 рік тому

А ось сторінки...

https://www.casinomeister.com/forums/threads/rtg-what-is-central-dispute-system-dot-com-used-for-and-what-are-these-names.54463/


file



Автоматичний переклад.
famdianamader
1 рік тому

Привіт,

У мене немає досвіду роботи з ними. На жаль, іноді навіть регулятор з Мальти не реагує на гравців.

Оскільки CDS — це стороння система вирішення спорів, створена RTG для врегулювання суперечок між гравцями, ми не маємо права запитувати. Я думаю, має сенс звернутися до джерела - постачальника платформи Real Time Gaming.

Бажаєте спробувати?

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Оновлення зайняло небагато часу та дві скарги, але зрештою я отримав гроші

Автоматичний переклад.
daviddemaris4
1 рік тому

привіт

Який приємний сюрприз 🙂. Я думаю, це казино не завоювало вашої прихильності, чи не так?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

АЛЕ

Автоматичний переклад.
orrinb53
1 рік тому

але? 🙂

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт. У цьому казино crypto loko я виграв 650. Там, де вони внесли мені лише 94. Використовуйте бонусні бали 1000 дорівнює 10 доларів США !!!. І з цього я заробив 650. Хто-небудь знає, який ліміт викупу очок Comps?

Автоматичний переклад.
Nelimal
1 рік тому

Я припускаю, що оскільки вони отримують заробіток від бонусу за програмою лояльності, заробіток обмежений 10-кратною сумою бонусу, перейдіть до їхніх Умов і перевірте, чи існує ліміт зняття для прибутку, отриманого за допомогою бонусу, або зверніться безпосередньо до служби підтримки

Автоматичний переклад.
SunsetGaze
1 рік тому

Бонусні бали нараховуються з максимальним лімітом виведення 1 раз. Перш ніж подавати запит на зняття коштів, ваш баланс ставки повинен дорівнювати 0. Усі бонуси не підлягають використанню та будуть видалені до схвалення заявки. СКАЖІТЬ ТАК, ПО ПРАВДІ Я НІЧОГО З ЦЬОГО НЕ РОЗУМІЮ...!!

Автоматичний переклад.
Nelimal
1 рік тому

Я думаю, що перешкодою є мова, я знайшов у їхніх T&C, що справді бонус, який ви використали, має обмеження на зняття 1x, наприклад, якщо у вас був бонус у 10 доларів, ви можете зняти лише 20, чого я не розумію чому вони дозволяють вам зняти майже 10-кратний бонус, я припускаю, що у вас був додатковий баланс на додаток до бонусного балансу. В умовах також зазначено, що для використання цього бонусу ваш реальний баланс повинен бути 0, і ви не повинні мати незавершених зняттів. Якщо ви запитаєте мене, це поганий бонус, тому що ви можете зняти його лише 1 раз, а вимоги до ставок становлять 40 разів.

Автоматичний переклад.
SunsetGaze
1 рік тому

Я дійсно не розумію жодної ідеї, і в мене було 0 балансу, щоб обміняти його, але привіт, цього разу казино добре поводилося зі мною, ніж jj.

Автоматичний переклад.
Nelimal
1 рік тому

Так, можливо, вони зробили помилку під час виведення коштів і дозволили вам зняти майже 10-кратний бонус, навіть якщо ви внесете депозит і вони помітять помилку, вони, швидше за все, вирахують залишок, тому, якщо ви плануєте продовжувати користуватися казино, це найкраще повідомити їм, що під час вилучення сталася можлива помилка

Автоматичний переклад.
1 2 34

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого