1 рік тому
Тут ви можете обговорити Crypto Loko Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Привіт тим, кого нещодавно ошукав cryptoloko, відповідно. Заблоковано, оскільки нібито існує кілька облікових записів. Те саме трапилося зі мною за допомогою тієї ж процедури, і команда Casino Guru цього не помітила?! Добре подумай зі свого боку. Я буду радий, якщо ви зв’яжетеся зі мною електронною поштою, тому що я все одно хотів би подати позов до суду проти казино. Я хотів би обмінятися з вами ідеями, можливо, ми зможемо зробити це в кращому випадку разом?! fam.diana.mader@gmail.com
А іншим, хто планує там грати, марна трата часу та грошей!
Hello to those who have recently been scammed by cryptoloko, respectively. Blocked because allegedly multiple accounts exist. The same thing happened to me using the same procedure and the Casino Guru team didn't notice it?! Well think my part. I would be happy if you contact me by email, because I would still like to take legal action against the casino. I would like to exchange ideas with you, maybe we can do this together at best?! fam.diana.mader@gmail.com
And to others who plan to play there, waste of time and money!
Hallo an diejenigen,die kürzlich von cryptoloko betrogen wurden,bzw. Gesperrt weil angeblich mehrere Konten exestieren. mir ist das gleiche in gleicher Vorgehensweise passiert und das dem Team von Casino Guru das nicht auffällt?! Naja denk mir mein Teil. Würd mich freuen wenn ihr euch Mal per Mail bei mir meldet,denn ich möchte trotzdem rechtlich gegen das Casino vorgehen.würde mich gerne mit euch austauschen,vielleicht machen wir das bestenfalls gemeinsam?! fam.diana.mader@gmail.com
Und an andere,die vor haben dort zu spielen, Zeit und Geldverschwendung!
Привіт,
Я припускаю, що ви можете спробувати переглянути скарги, подані на це казино , а потім перевірити гравців та їхні дописи тут, на форумі, щоб спілкуватися за допомогою кнопки відповіді. 🤔
Однак, наскільки я бачу, всі скарги були розглянуті. Проте вибачте, що ваші рішення були невиправданими .
Крім того, ви можете скористатися панеллю пошуку в розділі форуму, щоб знайти результати за ключовим словом "Crypto Loko"
Hello,
I guess that you can try browsing the complaints submitted against this casino, and then check the players and their posts here on the forum to engage in communication using the reply button. 🤔
As far as I can see, all complaints were solved, however. Sorry to find that yours was unjustified, though.
Additionally, you can use the search bar provided in the forum section, to find results for the keyword "Crypto Loko"
Привіт, це не зовсім так.. Прочитайте відхилені. .. Я теж вчора відправив у відповідальну контору, як ви рекомендували. Дякую, що спробували зв’язатися з іншими, чомусь це не спрацювало, можливо, тому, що їм також було відмовлено.?! Смішно, що ми всі одночасно в груд. Вони грали там, тому що отримали рекламу поштою... і як саме інші пережили те саме, що й я... і смішно, що потім ви використовуєте кілька облікових записів, що насправді навряд чи можливо, тому що, якщо ви подумаєте про це, як довго вам потрібно робити ставки на ці 105 доларів 30x.=.і тоді лише +100 можна виплатити як подяку, це справжня зміна. І якщо ви також виграєте зі своїми важко заробленими +100, то ви не тільки почуваєтесь несправедливими, але й обманюєте їхніх клієнтів. Тепер скажіть мені, коли ви повинні грати з іншими обліковими записами, коли ви маєте справу з одним бонусом. Це вже не весело, якщо ви усвідомлюєте, що вам доведеться робити після 3150. Незалежно від того, скільки ви виграли... вам заплатять лише +100... не ризикуйте, а потім заробляйте прибуток. Ну, я запропонував тобі перевірити мій інклав. Тому що ви не можете уникнути цього як користувач... Але кого це хвилює? Я передав це і також повідомлю про шахрайство в казино.
Hi.ja that's not quite true.. Read the rejected ones. .. I also sent it to the responsible office yesterday, as you recommended. Thank you had tried to contact the others, somehow it didn't work maybe because they were also rejected.?! Funny that we all at the same time in dec. They played there because they received mail advertising... and how exactly the others experienced the same thing as I did.... and it's funny that you then use several accounts, which is actually hardly feasible, because if you think about it, how long you need to wager these 105 dollars 30x.=.and then only +100 can be paid out as a thank you, is quite a turnoff. And if you also win with your hard-earned +100, then not only do you feel unfair, you cheat on their customers. Now tell me, when should you play with other accounts when you are dealing with one bonus. It's no fun anymore, if you realize what you would have to do after 3150. No matter how much you've won...you'll only be paid a mere +100...don't you risk it and then make a profit. Well, I offered you to check my inclave. Because you can't avoid that as a user... But who cares? I passed it on and will also report the casino for fraud.
Hi.ja das stimmt so nicht ganz.. Lies Mal die abgelehnten. .. ich hab's auch an die zuständige Stelle wie ihr empfohlen habt gestern dann geschickt. Danke hatte versucht die andern zu kontaktieren,ging irgendwie nicht vielleicht weil das auch abgelehnte sind.?! Komisch auch das wir alle zur selben Zeit im dez. Dort spielten weil man Mailwerbung erhielt ..und wie genau die anderen das selbe erlebten,wie ich....und komisch das man dann noch mehrere Konten dabei nutzen tut,was ja eigendlich kaum umsetzbar ist,denn wenn du Mal überlegst, wie lange man braucht um diese 105 Dollar 30x umzusetzen.=.und dann als Dankeschön nur +100auszahlbar sind,ist schon abturnend. Und wenn du darüber hinaus gewinnst mit deinen schwer erarbeiteten +100, dann komme dir nicht nur unfair sondern bescheissen ihre Kunden. Jetzt sag Mal,wann soll man dann noch mit weiteren Accounts spielen,wenn man doch mit dem einen Bonus so zu tun hat . Macht ja auch kein Spass mehr,wenn du merkst das dir von dem was du nachdem du 3150 umsetzen müsstest . .egal wie viel du gewonnen hast...dir nur lappige +100 ausgezahlt werden...wehe du riskierst die dann und machst nen gewinn. Naja ich hab ja euch angeboten mein inclave zu checken.denn daran kommt Mann nicht vorbei als User ... Aber wen interessierts? Hab's so weiter gegeben und werde das Casino auch wegen betrug anzeigen.
Мені здається, я розумію вашу думку, але ми не можемо схвалити порушення правил.
«Дозволяється лише один реальний обліковий запис на гравця. Кілька облікових записів буде закрито. Гравці, які зареєструють кілька облікових записів (включаючи облікові записи з різними особистими даними), не матимуть права отримувати жодні виграші, а всі зняття коштів буде скасовано».
Решту можна знайти у своїй скарзі.
Бажаю вам успіхів у роботі з CDS 🤞
Повідомте нам, як у вас справи.
I feel that I understand your point, but we can't approve of breaching the rules in the first place.
"Only one real account per player is permitted. Multiple accounts will be closed. Players who register multiple accounts (including accounts with different personal details) will not be eligible to receive any winnings, and all withdrawals will be canceled."
The rest can be found in your complaint.
I wish you luck while dealing with the CDS 🤞
Let us know how you faring.
Привіт, і так, звичайно, я це розумію. І я також знаю, що так є в кожному казино. Я давно граю онлайн і вже перебрав багато казино... і саме тому я все перевірив на собі, щоб знайти можливу помилку з мого боку ..!!! Але оскільки це казино відкрилося лише у 2022 році, я мав би знайти щось на своєму мобільному телефоні..але там навіть не було спаму. У мене там немає іншого облікового запису. Якби це залежало від мене, то я б знав, що порушив умови і витратив би ще більше часу та нервів на скаргу... чи не так!? Я був би радий повідомити вам, як все обернулося. Автобус там, всього найкращого!
Hi and yes of course I understand that. And I also know that it is like that in every casino. I've been playing online for a long time and have already gone through many casinos... and that's exactly why I checked everything for myself to find a possible mistake on my part ..!!! But since this casino only opened in 2022, I should be able to find something on my cell phone..but there wasn't even a spam mail. I don't have another account there. If it were up to me, then I would know that I had violated the terms and conditions and I would waste even more time and nerves with a complaint... wouldn't I!? I'd be happy to let you know how things turned out. Bus there, all the best!
Hi und ja natürlich verstehe ich das. Und ich weiẞ auch das es in jedem Casino so ist. Ich spiele ja schon länger online und hab auch schon viele Casinos durch...und genau darum hab ich für mich selber alles durchgecheckt,um einen evtl. Fehler meinerseits, zu finden ..!!! Davdieses Casino aber erst 2022 eröffnete, müsste ich in meinem Handy irgendwas finden konnen..war aber nicht Mal ne spam mail da. Ich habe keinen anderen Account dort. Wenn es an dem wäre, dann wüsste ich dich,das ich gegen die agb verstoßen hab und würde mir noch mehr meine Nerven und Zeit dann mit Beschwerde ...machen, oder !? Ich lass euch gerne wissen, was bei der Sache raus kam. Bus dahin, alles gute!
Привіт,
Я думав про інші облікові записи, згідно з даними, які ми отримали від казино, було знайдено кілька схожих облікових записів, тож я припускаю, що ті самі дані були використані для їх створення, але електронна адреса, я думаю, була іншою. Система казино не дозволить реєструвати ту саму електронну адресу двічі чи більше.
Змушує мене думати, що інші реєстраційні листи навряд чи можна знайти у вашій поштовій скриньці.
Я знаю, що це може здатися досить грубим, але чи думали ви про те, що хтось із ваших домочадців також грає в казино?
Я думаю, ви були б здивовані, наскільки поширеною є ця ситуація. Але це лише думка, на це, звичайно, не потрібно відповідати 🙂.
Гарного вам і тримайте нас у курсі 🤞
Hi,
I was thinking about the other accounts, according to the data we got from the casino, there were several similar accounts found, so I would guess that the same details were used to create those, but the email was different, I think. The casino system would not allow the same email to be registered twice or more.
Makes me think that other registration emails can hardly be found in your mailbox.
I know it may sound quite rude, but have you considered a chance that someone from your household is playing in the casino too?
I think that you would be surprised how common this situation is. But it's just a thought, no need to answer that of course 🙂.
Have a good one and keep us posted 🤞
ТААУОООООООООООО, я зробив свою фішку на 105 доларів, яка потребує проходження в 4000 доларів... добре, я це зробив... Я отримав до 2800 доларів на балансі з можливістю зняття... спробував зняти 1000 доларів після підтвердження свого ідентифікатора та виконання всіх вимог, звичайно... .ну, через 48 годин я бачу, де менеджер взяв мій виграш, нічого мені не повернув, я був розлючений... добре, я зробив 105 обертів на неоновому колесі, чи мій максимальний вихід під час гри становив 100 доларів, які я намагався зняти... ну...тепер це не відображається в моїй історії транзакцій, ані позитивний баланс на моєму рахунку, ані незавершене зняття коштів....Я спілкувався з людьми з їхньої служби обміну миттєвими повідомленнями і все таке...добре, що я зробив знімки екрана все це...оскільки вони хотіли його видалити....я начебто не знаю, що робити зараз....погана справа і змушує людей заходити в Інтернет і писати погані відгуки....Я рекомендую казино yabby ...У мене ніколи не було проблем, і їхній персонал завжди допомагав мені, коли у мене виникала проблема, на відміну від cryptoLokos, які не надавали анітрохи допомоги...насправді мають ac зрештою збрехав і сказав мені, що проблеми будуть вирішені, якщо я зроблю певні кроки лише для того, щоб справді облажатися, а потім погіршити ситуацію. Буквально ненавиджу цей сайт і сподіваюся, що вони збанкрутують, соромно за те, що люди насправді потребують, і будую плани на гроші, які вони виграють... Я був так схвильований, як і моя дитина, і мати, і чоловік, яке це було розчарування
SOOOOOO I did my $105 chip that requires $4000 playthrough....well I did it...I got up to $2800 withdrawal able balance....tried to withdrawl $1000 after sending my id verification and all the requirements of course...well 48 hours later I see where the manager took my winnings, wouldn't give me anything back I was livid...well I did 105 spins on neon wheel did my playthrough max cash out was $100 tried to withdrawl....well...now it's not showing any of that on my transactions history nor a positive balance on my account or a pending withdrawal....I have spoken to their instant messenger people and everything....good thing I took screen shots of it all..since they wanted to delete it....kinda don't know what to do at this point tho....bad business and makes people go online and write bad reviews....I recommend yabby casino...I've never had an issue and their staff has always been so helpful when I had a problem unlike cryptoLokos who haven't been the slightest of help...in fact have actually lied and told me issues would be resolved if I took certain steps only to actually screw myself and then make matter worse. Literally hate this site and hope they go bankrupt shame of them people actually need and make plans for the money they win ....I was so excited so was my kid and mother and man what a let down it was
Привіт,
це справжня історія, і я думаю, що найкращим варіантом буде подати скаргу .
Клацніть/торкніться посилання та зробіть це, чудово, що ви зробили скріншоти, обов’язково вставте всі скарги, будь ласка. Якщо ви хочете дізнатися, як це працює, прочитайте цю статтю .
Дайте мені знати, що ви думаєте про цю ідею.
Hello,
that's quite a story, and I think that the best option would be to submit a complaint.
Click/tap the link and make it happen, it's great that you took screenshots, make sure to paste all to the complaints, please. If you want to learn how it works, go ahead and read this article.
Let me know what you think about that idea.
Привіт.. вибачте, я щойно багато написав, а тепер тексту немає, тому що я шукав слово та використав нову вкладку... Тепер мені не хочеться повторювати це знову. Дякую, Радко, завтра повторю. Тема добраніч
Hi.. sorry I had just written a lot and now the text is gone because I was looking for a word and used a new tab ... Now I don't feel like doing it again. Thanks Radka, I'll say it again tomorrow. The theme.good night
Hi.. sorry hatte gerade schon ne Menge geschrieben und jetzt ist der Text weg, weil ich nach einem Wort gesucht hab und nen neuen Tab nutzte ... Jetzt hab ich keine Lust nochmal.danke Radka,ich außere mich morgen noch Mal zu. Dem thema.gute Nacht
Привіт.. вибачте, я щойно багато написав, а тепер тексту немає, тому що я шукав слово та використав нову вкладку... Тепер мені не хочеться повторювати це знову. Дякую, Радко, завтра повторю. Тема добраніч
Hi.. sorry I had just written a lot and now the text is gone because I was looking for a word and used a new tab ... Now I don't feel like doing it again. Thanks Radka, I'll say it again tomorrow. The theme.good night
Hi.. sorry hatte gerade schon ne Menge geschrieben und jetzt ist der Text weg, weil ich nach einem Wort gesucht hab und nen neuen Tab nutzte ... Jetzt hab ich keine Lust nochmal.danke Radka,ich außere mich morgen noch Mal zu. Dem thema.gute Nacht
Без проблем,
чесність за чесність - іноді це трапляється і зі мною🤯😁. Жодного тиску щодо відповіді, я тут для вас, а не навпаки. Гарного вам!
No problem,
honesty for honesty - sometimes it happens to me too 🤯😁. No pressure for the response, I'm here for you, not the opposite. Have a good one!
Ні, це скріншот, на якому я намагався зняти кошти, і тепер немає запису про це в історії моїх транзакцій у моєму обліковому записі на cryptoLoko... вони видалили історію або її частину. Я зробив скріншот, тому що був дуже схвильований
No that's a screenshot from where I tried to withdrawl and now there is no record of it in my transactions history in my account on cryptoLoko....they deleted the history or parts of it. I had taken a screenshot because I was so excited
Я бачу, добре, що ви взяли один. Досить корисно для скарги. Чекаємо на Томаша🤞
I see, good that you took one. Pretty useful for the complaint. Let's wait for Tomas 🤞
Привіт. Я продовжую хитати головою, коли читаю, яке кричуще це казино. Скріншот чудовий, зазвичай про нього не замислюєшся. Або ви навчитеся думати про це, коли опинилися в такій ситуації. Я подав скаргу до CDS і сподіваюся, що хтось незабаром з вами зв’яжеться. Все, що ви отримуєте, це номер квитка. В іншому випадку, на жаль, неможливо запитати про статус обробки. Або? Мені цікаво, що придумає казино, коли гравець помахає скріншотом. Напевно, потім знову буде встановлено, що він має кілька облікових записів. Тззз, вибачте. Звичайно, я сподіваюся, що він доб’ється справедливості
Hi. I keep shaking my head when I read how blatant this casino is. Screenshot is great, you usually don't really think about it. Or you learn to think about it when you were in such a situation. I submitted my complaint to CDS and hope that someone will get in touch with you soon. All you get is a ticket number. Otherwise there is unfortunately no way to ask about the processing status. Or? I'm curious what the casino will come up with when the player waves the screenshot. Surely it would then be determined again that he has several accounts. Tzzz sorry. Of course I hope that he gets his justice
Hi. Ich muss immer wieder den Kopf schütteln,wenn ich lese,wie krass dieses Casino vorgeht. Screenshot ist toll, denkt man ja meist nicht wirklich dran.bzw lernt man,dran zu denken,wenn man in so einer Situation war. Ich hab meine Beschwerde bei CDS eingereicht und hoffe das sich da bald einer meldet.alles was man bekommt ist ne Ticket Nr. Sonst gibt's leider keine Möglichkeit nach Bearbeitungsstand zu fragen. Oder? Bin gespannt was sich das Casino einfallen lässt,wenn der Spieler mit dem Screenshot wedelt. Sicher würde dann auch wieder festgestellt das er mehrere Konten hat. Tzzzz sorry. Ich hoffe natürlich das er sein Recht erhält
Видалення моєї історії транзакцій і того, що я маю докази того, що були спроби транзакцій, які відображаються в цій історії, повинно бути достатньо для будь-якої компанії, щоб піти. О, ви НЕ МОЖЕТЕ цього робити, лол, так не працює хороший бізнес... і я впевнені, що люди побачать це і не будуть використовувати їхній сайт. Я сказав одному з людей у месенджері, що в них є, що я збираюся виправити відгук, і я дуже радий, що випадково натрапив на цей сайт
The deleting my transactions history and me having proof that there were transactions attempted that were showing on this history should be enough for any business to go YIKES you CANT do that lol that's not how a business a good business runs...and I'm sure people will see it and not use their site. I had told one of the people on the messenger thing they have that I was gonna right a review and I'm so glad I stumbled across this site
Привіт. Я продовжую хитати головою, коли читаю, яке кричуще це казино. Скріншот чудовий, зазвичай про нього не замислюєшся. Або ви навчитеся думати про це, коли опинилися в такій ситуації. Я подав скаргу до CDS і сподіваюся, що хтось незабаром з вами зв’яжеться. Все, що ви отримуєте, це номер квитка. В іншому випадку, на жаль, неможливо запитати про статус обробки. Або? Мені цікаво, що придумає казино, коли гравець помахає скріншотом. Напевно, потім знову буде встановлено, що він має кілька облікових записів. Тззз, вибачте. Звичайно, я сподіваюся, що він доб’ється справедливості
Hi. I keep shaking my head when I read how blatant this casino is. Screenshot is great, you usually don't really think about it. Or you learn to think about it when you were in such a situation. I submitted my complaint to CDS and hope that someone will get in touch with you soon. All you get is a ticket number. Otherwise there is unfortunately no way to ask about the processing status. Or? I'm curious what the casino will come up with when the player waves the screenshot. Surely it would then be determined again that he has several accounts. Tzzz sorry. Of course I hope that he gets his justice
Hi. Ich muss immer wieder den Kopf schütteln,wenn ich lese,wie krass dieses Casino vorgeht. Screenshot ist toll, denkt man ja meist nicht wirklich dran.bzw lernt man,dran zu denken,wenn man in so einer Situation war. Ich hab meine Beschwerde bei CDS eingereicht und hoffe das sich da bald einer meldet.alles was man bekommt ist ne Ticket Nr. Sonst gibt's leider keine Möglichkeit nach Bearbeitungsstand zu fragen. Oder? Bin gespannt was sich das Casino einfallen lässt,wenn der Spieler mit dem Screenshot wedelt. Sicher würde dann auch wieder festgestellt das er mehrere Konten hat. Tzzzz sorry. Ich hoffe natürlich das er sein Recht erhält
Я погоджуюся, що потрібно стикатися з проблемами, щоб повністю оцінити будь-які подальші запобіжні заходи. Сумно, але дуже часто.
Я вважаю, що у вашому випадку немає жодного друкованого екрана, який міг би підтвердити, що ви зареєстрували лише один обліковий запис, моя думка ґрунтується на цьому твердженні:
«Ми отримали достатньо доказів від Crypto Loko Casino, що більше користувачів зареєструвалися з однаковими або дуже схожими даними, такими як адреса електронної пошти, дата народження, ім’я, IP-адреса»
Забагато схожості, вибачте. 🙁 Я не знаю, як би я намагався довести, що казино помиляється, якби я був у тій самій ситуації, що й ви.
I agree one has to come across trouble to fully appreciate any further precautions. Sad but very common.
I feel that in your case there is not a single print screen that could prove you registered just a single account, my opinion is based on this statement:
"We have received sufficient evidence from Crypto Loko Casino that more users have registered with the same or very similar details like email address, date of birth, name, IP address"
Too many similarities, I'm sorry. 🙁 I have no idea how I would try to prove the casino wrong if I was in the same situation as you.
Видалення моєї історії транзакцій і того, що я маю докази того, що були спроби транзакцій, які відображаються в цій історії, повинно бути достатньо для будь-якої компанії, щоб піти. О, ви НЕ МОЖЕТЕ цього робити, лол, так не працює хороший бізнес... і я впевнені, що люди побачать це і не будуть використовувати їхній сайт. Я сказав одному з людей у месенджері, що в них є, що я збираюся виправити відгук, і я дуже радий, що випадково натрапив на цей сайт
The deleting my transactions history and me having proof that there were transactions attempted that were showing on this history should be enough for any business to go YIKES you CANT do that lol that's not how a business a good business runs...and I'm sure people will see it and not use their site. I had told one of the people on the messenger thing they have that I was gonna right a review and I'm so glad I stumbled across this site
Привіт. Я подав свою подальшу скаргу до CDS і, на додаток до квитка №. Нічого від них не чув. Це було 17 січня.
Скільки часу потрібно, щоб хтось зв’язався? А хіба немає способу запитати про статус? Я не можу знайти службу підтримки клієнтів чи щось подібне.
Hi. I had submitted my further complaint to CDS and, in addition to the ticket no. Heard nothing from them. That was on January 17th.
How long does it take for someone to get in touch? And isn't there a way to ask about the status? I can't find any customer service or anything like that.
Hi. Ich hatte meine weiterführende Beschwerde bei CDS eingereicht und hab außer der ticketnr. Nichts von denen gehört. Das war am 17.1.
Wie lange dauert das denn,bis sich da Mal jemand meldet? Und gibt es denn keine Möglichkeit, den Stand Mal nachzufragen? Ich finde keinen Kundendienst oder ähnliches.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.