ФорумКазиноCrypto Loko Casino - загальне обговорення

Crypto Loko Casino - загальне обговорення (Сторінка 4)

1 рік тому від Radka
|
13136 переглядів 66 відповідей |
|
1...3 4
Додати публікацію
1 рік тому
  • Мої документи були перевірені HooYu більше тижня тому. Незважаючи на це, CryptoLoko все ще каже, що це очікує на розгляд.


  • У мене був активний бездепозитний бонус, і вимоги щодо пролонгації були виконані. Тепер сказано, що його можна зняти.


  • 25 жовтня служба підтримки повідомила, що зв’яжеться зі мною через 72 години. Зараз 4 листопада, і я нічого від них не отримав. Я щойно втретє надіслав електронний лист.


Хтось із CryptoLoko може допомогти мені з цим?


Дякую.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
distinguished788
1 рік тому

Привіт, вибачте за ситуацію, у яку ви потрапили, і я перемістив вашу публікацію під казино, про яке йдеться.

Що стосується відкликання, воно очікує на розгляд вже більше тижня, так? Я бачу, що ви грали з бонусом, але ви кажете, що все виконано, тому проблем бути не повинно. Крім того, казино повідомило вам причину, чому ваше зняття все ще очікує на розгляд? Ми даємо казино 14 днів, щоб вирішити процес виведення коштів, тому, якщо нічого не зміниться і казино не відповість на ваші електронні листи, я рекомендую подати нам скаргу.

Буду чекати відповіді.

Автоматичний переклад.
Jaro
12 міс. тому

Вітаю, сер,


Так, після того, як служба підтримки повідомила мені, що мені потрібно перевірити документи, і я це виконав, я не отримав жодного повідомлення вже близько 2 тижнів. Це незважаючи на численні електронні листи. Як я можу подати скаргу? Чи має для вас сенс наведене нижче?


Коли я натискаю «Очікує» на скріншоті нижче, мені з якоїсь причини знову потрібна перевірка за допомогою HooYu.


Дякую


(Ваш документ оброблено - HooYu)

filefile

Змінено автором 12 міс. тому
Автоматичний переклад.
distinguished788
12 міс. тому

Згідно з першим знімком екрана я розумію, що вам ще потрібно пройти перевірку та заповнити документи, які вони від вас просять, а на другому знімку екрана я бачу, що документи оброблено. Чи означає це, що ви успішно пройшли перевірку? Я думаю, що в обліковому записі може бути видно, що ваш обліковий запис повністю перевірено. У будь-якому випадку, можливо, буде потрібно провести додаткову перевірку, але це, звичайно, неправильно, якщо казино не відповідає протягом 2 тижнів.

Що стосується скарги,її можна подати тут, за цим посиланням, де ви опишете ситуацію, і наша команда спробує вам допомогти. Тоді ви підете на це?

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Безумовно, більше не найшвидше оплачується! Було моїм улюбленим казино. Якщо інші казино можуть виплачувати гроші протягом 24 годин або швидше, вони теж можуть, якщо захочуть. Так розчарований.


Автоматичний переклад.
11 міс. тому

У когось ще є затримки I. Зняття коштів із Cryptoloko? Я подав запит на зняття коштів 16.11.23. Все ще нічого. Я грав тільки в цьому казино, тому що вони можуть похвалитися швидким виведенням коштів. Перше зняття, яке я здійснив 16.11.23, на суму 2000,00 було сплачено, і, звичайно, вони миттєво взяли свої комісії тощо. Максимальна сума становить 2500 на день, але ліміт експрес-вилучення монет становить 2000,00, інакше я б зняв один раз.

Автоматичний переклад.
mandysmith0527
11 міс. тому

Привіт, казино також повідомило, чому це займає майже тиждень? Думаю, відповідь на ваше запитання про те, чи є у інших гравців затримка виведення коштів, зрозуміла. Я розглядав скарги , і багато з них стосувалися затримки зняття коштів, тому ви один із багатьох.

Однак якщо ваша проблема не зникає, а казино не підтримує зв’язок, повідомте нам, і ми спробуємо вам допомогти.

Автоматичний переклад.
1...3 4

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого