ГоловнаФорумКазиноCrypto Loko Casino - загальне обговорення

Crypto Loko Casino - загальне обговорення

1 рік тому від Radka
|
14 540 переглядів 66 відповідей |
|
1 2...4
1 рік тому
Тут ви можете обговорити Crypto Loko Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
1 рік тому

Привіт тим, кого нещодавно ошукав cryptoloko, відповідно. Заблоковано, оскільки нібито існує кілька облікових записів. Те саме трапилося зі мною за допомогою тієї ж процедури, і команда Casino Guru цього не помітила?! Добре подумай зі свого боку. Я буду радий, якщо ви зв’яжетеся зі мною електронною поштою, тому що я все одно хотів би подати позов до суду проти казино. Я хотів би обмінятися з вами ідеями, можливо, ми зможемо зробити це в кращому випадку разом?! fam.diana.mader@gmail.com

А іншим, хто планує там грати, марна трата часу та грошей!

Автоматичний переклад.
famdianamader
1 рік тому

Привіт,

Я припускаю, що ви можете спробувати переглянути скарги, подані на це казино , а потім перевірити гравців та їхні дописи тут, на форумі, щоб спілкуватися за допомогою кнопки відповіді. 🤔

Однак, наскільки я бачу, всі скарги були розглянуті. Проте вибачте, що ваші рішення були невиправданими .

Крім того, ви можете скористатися панеллю пошуку в розділі форуму, щоб знайти результати за ключовим словом "Crypto Loko"

file


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, це не зовсім так.. Прочитайте відхилені. .. Я теж вчора відправив у відповідальну контору, як ви рекомендували. Дякую, що спробували зв’язатися з іншими, чомусь це не спрацювало, можливо, тому, що їм також було відмовлено.?! Смішно, що ми всі одночасно в груд. Вони грали там, тому що отримали рекламу поштою... і як саме інші пережили те саме, що й я... і смішно, що потім ви використовуєте кілька облікових записів, що насправді навряд чи можливо, тому що, якщо ви подумаєте про це, як довго вам потрібно робити ставки на ці 105 доларів 30x.=.і тоді лише +100 можна виплатити як подяку, це справжня зміна. І якщо ви також виграєте зі своїми важко заробленими +100, то ви не тільки почуваєтесь несправедливими, але й обманюєте їхніх клієнтів. Тепер скажіть мені, коли ви повинні грати з іншими обліковими записами, коли ви маєте справу з одним бонусом. Це вже не весело, якщо ви усвідомлюєте, що вам доведеться робити після 3150. Незалежно від того, скільки ви виграли... вам заплатять лише +100... не ризикуйте, а потім заробляйте прибуток. Ну, я запропонував тобі перевірити мій інклав. Тому що ви не можете уникнути цього як користувач... Але кого це хвилює? Я передав це і також повідомлю про шахрайство в казино.




Автоматичний переклад.
famdianamader
1 рік тому

Мені здається, я розумію вашу думку, але ми не можемо схвалити порушення правил.

«Дозволяється лише один реальний обліковий запис на гравця. Кілька облікових записів буде закрито. Гравці, які зареєструють кілька облікових записів (включаючи облікові записи з різними особистими даними), не матимуть права отримувати жодні виграші, а всі зняття коштів буде скасовано».

Решту можна знайти у своїй скарзі.

Бажаю вам успіхів у роботі з CDS 🤞

Повідомте нам, як у вас справи.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, і так, звичайно, я це розумію. І я також знаю, що так є в кожному казино. Я давно граю онлайн і вже перебрав багато казино... і саме тому я все перевірив на собі, щоб знайти можливу помилку з мого боку ..!!! Але оскільки це казино відкрилося лише у 2022 році, я мав би знайти щось на своєму мобільному телефоні..але там навіть не було спаму. У мене там немає іншого облікового запису. Якби це залежало від мене, то я б знав, що порушив умови і витратив би ще більше часу та нервів на скаргу... чи не так!? Я був би радий повідомити вам, як все обернулося. Автобус там, всього найкращого!

Автоматичний переклад.
famdianamader
1 рік тому

Привіт,

Я думав про інші облікові записи, згідно з даними, які ми отримали від казино, було знайдено кілька схожих облікових записів, тож я припускаю, що ті самі дані були використані для їх створення, але електронна адреса, я думаю, була іншою. Система казино не дозволить реєструвати ту саму електронну адресу двічі чи більше.

Змушує мене думати, що інші реєстраційні листи навряд чи можна знайти у вашій поштовій скриньці.

Я знаю, що це може здатися досить грубим, але чи думали ви про те, що хтось із ваших домочадців також грає в казино?

Я думаю, ви були б здивовані, наскільки поширеною є ця ситуація. Але це лише думка, на це, звичайно, не потрібно відповідати 🙂.


Гарного вам і тримайте нас у курсі 🤞



Автоматичний переклад.
1 рік тому

ТААУОООООООООООО, я зробив свою фішку на 105 доларів, яка потребує проходження в 4000 доларів... добре, я це зробив... Я отримав до 2800 доларів на балансі з можливістю зняття... спробував зняти 1000 доларів після підтвердження свого ідентифікатора та виконання всіх вимог, звичайно... .ну, через 48 годин я бачу, де менеджер взяв мій виграш, нічого мені не повернув, я був розлючений... добре, я зробив 105 обертів на неоновому колесі, чи мій максимальний вихід під час гри становив 100 доларів, які я намагався зняти... ну...тепер це не відображається в моїй історії транзакцій, ані позитивний баланс на моєму рахунку, ані незавершене зняття коштів....Я спілкувався з людьми з їхньої служби обміну миттєвими повідомленнями і все таке...добре, що я зробив знімки екрана все це...оскільки вони хотіли його видалити....я начебто не знаю, що робити зараз....погана справа і змушує людей заходити в Інтернет і писати погані відгуки....Я рекомендую казино yabby ...У мене ніколи не було проблем, і їхній персонал завжди допомагав мені, коли у мене виникала проблема, на відміну від cryptoLokos, які не надавали анітрохи допомоги...насправді мають ac зрештою збрехав і сказав мені, що проблеми будуть вирішені, якщо я зроблю певні кроки лише для того, щоб справді облажатися, а потім погіршити ситуацію. Буквально ненавиджу цей сайт і сподіваюся, що вони збанкрутують, соромно за те, що люди насправді потребують, і будую плани на гроші, які вони виграють... Я був так схвильований, як і моя дитина, і мати, і чоловік, яке це було розчарування


Автоматичний переклад.
oooohdatsmine
1 рік тому

Привіт,

це справжня історія, і я думаю, що найкращим варіантом буде подати скаргу .

Клацніть/торкніться посилання та зробіть це, чудово, що ви зробили скріншоти, обов’язково вставте всі скарги, будь ласка. Якщо ви хочете дізнатися, як це працює, прочитайте цю статтю .

Дайте мені знати, що ви думаєте про цю ідею.


Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

file

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт.. вибачте, я щойно багато написав, а тепер тексту немає, тому що я шукав слово та використав нову вкладку... Тепер мені не хочеться повторювати це знову. Дякую, Радко, завтра повторю. Тема добраніч


Автоматичний переклад.
1 рік тому

file

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Добре 🙂

Тоді я думаю, що незабаром гроші надійдуть на ваш рахунок🤞

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт.. вибачте, я щойно багато написав, а тепер тексту немає, тому що я шукав слово та використав нову вкладку... Тепер мені не хочеться повторювати це знову. Дякую, Радко, завтра повторю. Тема добраніч


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Без проблем,

чесність за чесність - іноді це трапляється і зі мною🤯😁. Жодного тиску щодо відповіді, я тут для вас, а не навпаки. Гарного вам!


Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Ні, це скріншот, на якому я намагався зняти кошти, і тепер немає запису про це в історії моїх транзакцій у моєму обліковому записі на cryptoLoko... вони видалили історію або її частину. Я зробив скріншот, тому що був дуже схвильований

Автоматичний переклад.
oooohdatsmine
1 рік тому

Я бачу, добре, що ви взяли один. Досить корисно для скарги. Чекаємо на Томаша🤞

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт. Я продовжую хитати головою, коли читаю, яке кричуще це казино. Скріншот чудовий, зазвичай про нього не замислюєшся. Або ви навчитеся думати про це, коли опинилися в такій ситуації. Я подав скаргу до CDS і сподіваюся, що хтось незабаром з вами зв’яжеться. Все, що ви отримуєте, це номер квитка. В іншому випадку, на жаль, неможливо запитати про статус обробки. Або? Мені цікаво, що придумає казино, коли гравець помахає скріншотом. Напевно, потім знову буде встановлено, що він має кілька облікових записів. Тззз, вибачте. Звичайно, я сподіваюся, що він доб’ється справедливості

Автоматичний переклад.
1 рік тому

file Видалення моєї історії транзакцій і того, що я маю докази того, що були спроби транзакцій, які відображаються в цій історії, повинно бути достатньо для будь-якої компанії, щоб піти. О, ви НЕ МОЖЕТЕ цього робити, лол, так не працює хороший бізнес... і я впевнені, що люди побачать це і не будуть використовувати їхній сайт. Я сказав одному з людей у месенджері, що в них є, що я збираюся виправити відгук, і я дуже радий, що випадково натрапив на цей сайт




Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт. Я продовжую хитати головою, коли читаю, яке кричуще це казино. Скріншот чудовий, зазвичай про нього не замислюєшся. Або ви навчитеся думати про це, коли опинилися в такій ситуації. Я подав скаргу до CDS і сподіваюся, що хтось незабаром з вами зв’яжеться. Все, що ви отримуєте, це номер квитка. В іншому випадку, на жаль, неможливо запитати про статус обробки. Або? Мені цікаво, що придумає казино, коли гравець помахає скріншотом. Напевно, потім знову буде встановлено, що він має кілька облікових записів. Тззз, вибачте. Звичайно, я сподіваюся, що він доб’ється справедливості

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я погоджуюся, що потрібно стикатися з проблемами, щоб повністю оцінити будь-які подальші запобіжні заходи. Сумно, але дуже часто.

Я вважаю, що у вашому випадку немає жодного друкованого екрана, який міг би підтвердити, що ви зареєстрували лише один обліковий запис, моя думка ґрунтується на цьому твердженні:

«Ми отримали достатньо доказів від Crypto Loko Casino, що більше користувачів зареєструвалися з однаковими або дуже схожими даними, такими як адреса електронної пошти, дата народження, ім’я, IP-адреса»

Забагато схожості, вибачте. 🙁 Я не знаю, як би я намагався довести, що казино помиляється, якби я був у тій самій ситуації, що й ви.


Автоматичний переклад.
1 рік тому

file Видалення моєї історії транзакцій і того, що я маю докази того, що були спроби транзакцій, які відображаються в цій історії, повинно бути достатньо для будь-якої компанії, щоб піти. О, ви НЕ МОЖЕТЕ цього робити, лол, так не працює хороший бізнес... і я впевнені, що люди побачать це і не будуть використовувати їхній сайт. Я сказав одному з людей у месенджері, що в них є, що я збираюся виправити відгук, і я дуже радий, що випадково натрапив на цей сайт




Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я просто сподіваюся, що ми зможемо вам допомогти, мої кулаки схрещені! 🤞

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт. Я подав свою подальшу скаргу до CDS і, на додаток до квитка №. Нічого від них не чув. Це було 17 січня.

Скільки часу потрібно, щоб хтось зв’язався? А хіба немає способу запитати про статус? Я не можу знайти службу підтримки клієнтів чи щось подібне.


Автоматичний переклад.
1 2...4

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого