ГоловнаФорумКазиноChipstars Casino - загальне обговорення

Chipstars Casino - загальне обговорення (Сторінка 14)

3 р. тому від bojan851
|
53 670 переглядів 347 відповідей |
|
1...13 14 15...18
dancerreddevile
1 місяць тому

Я зробив. Казино заявило у зверненні, мовляв, ведеться додаткове «розслідування провайдера» і воно триватиме максимум 7 днів.

Звісно, ​​і цей час минуло більше ніж удвічі...

Це казино практично виявляється зовсім не казино, а містком між гравцями та провайдерами ігор, вони тепер все передають «провайдеру ігор».



Змінено автором 1 місяць тому
Автоматичний переклад.
vladan4053
1 місяць тому

Це їхнє звичайне виправдання. Все, що стосується гри, робить провайдер, вони тут ні при чому. Їм просто потрібно отримувати платежі та виплати. Їхні платежі проходять чудово, гроші на ваш рахунок одразу, у кілька кліків. Так само має бути виплата.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Я зробив. Казино заявило у зверненні, мовляв, ведеться додаткове «розслідування провайдера» і воно триватиме максимум 7 днів.

Звісно, ​​і цей час минуло більше ніж удвічі...

Це казино практично виявляється зовсім не казино, а містком між гравцями та провайдерами ігор, вони тепер все передають «провайдеру ігор».



Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Звичайне казино перевіряє рахунок за півгодини, а виплата повинна бути не більше 15 після закінчення останньої пари на квитку. А якщо це ігрові автомати, покер або рулетка, виплата має бути негайною. Як тільки вони вас так крутять, вони шахраї. І хто знає, скільки людей таких, як ти...

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Я бачу, що мої повідомлення на цю тему видаляються Casino Guru. Так багато про свободу слова!

Очевидна спонсорська реклама казино на форумі.

Два місяці очікування виплати — неймовірно.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Нами не було видалено жодного з ваших дописів. Можливо, просто один з них через якусь фразу впав у систему і його потрібно було затверджувати, але з того, що я бачив, нічого не видалилося.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Минулого тижня я подав перевірку, яка не була схвалена. У мене не було іншого вибору, окрім як подати скаргу вчора та скасувати перевірку.

Я приєднався до цього казино через високу оцінку гуру казино, і тепер у мене майже 1 тиждень очікується зняття коштів. Обслуговування клієнтів не допомагає, вони повідомили мене в п’ятницю, що зняття коштів буде схвалено до вечора, цього, очевидно, не відбулося ".

Сьогодні вони кажуть мені, що немає часових рамок, можливо, настав час переглянути цей рейтинг казино тут..

Автоматичний переклад.
jahiles3
1 місяць тому

У нас та ж проблема. Мені сказали, що гроші виплатять «завтра», але завтра не настало вже два місяці.

На жаль, все це стає ДУЖЕ ПІДОЗРІЛИМ. Що стосується цього найвищого рейтингу безпеки, все це, на жаль, здається спонсорованим.

Автоматичний переклад.
jahiles3
1 місяць тому

Хм, це відкликання щойно схвалено

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Це казино - шахрайство!

Я більше не хочу грати в цьому казино. Слот-ігри мають найнижчий RTP у світі, якщо не вірите, подивіться! Дуже ймовірно, що вони мають якусь подвійну систему і шахраюють в іграх на автоматах!

Я намагаюся зняти свої гроші вже 6 днів, підтримка клієнтів марна.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Рахунок ВЕРИФІКОВАН, попередні платежі були проведені в той же день!

Я не можу подати скаргу, тому що з моменту запиту на відкликання має пройти 15 днів.

Я краще не буду писати, що я думаю про це казино...

Автоматичний переклад.
dancerreddevile
1 місяць тому

Казино не вимагало від мене жодних документів і здійснило платіж перший раз без перевірки. Коли я подав другий запит на зняття коштів, у мене попросили документи, рахунок був перевірений і гроші виплачені.

Зараз просто затягують з виведенням

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Ну, як я писав раніше... Дедалі більше і більше шахраїв з'являється... Хлопці, що я можу вам сказати, окрім як подавати скарги тут, на casinoGuru ТА на lcb.org.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Нами не було видалено жодного з ваших дописів. Можливо, просто один з них через якусь фразу впав у систему і його потрібно було затверджувати, але з того, що я бачив, нічого не видалилося.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Чи планує casinoGuru знизити рейтинг цього казино? Оскільки гравців з такою ж проблемою стає все більше.

Автоматичний переклад.
Camoranesi
1 місяць тому

Якщо ви чекаєте 6 днів, то, на жаль, ви чекаєте ще довше... Я чекаю вже два місяці 🙄

Раніше вони були надійними, але минулою славою не проживеш...


Я втратив дар мови.

Автоматичний переклад.
dancerreddevile
1 місяць тому

Молодець, брате, ти мав рацію!

Не випадково у людей одночасно виникають схожі проблеми.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Коротке попередження від мене: Chipstars належить Games & More BV і нещодавно запустила нове казино під назвою Favoritobet, яке також працює під управлінням Games & More BV. Якщо ви заходите в чат на Favoritobet, а потім надсилаєте стенограму чату на свою електронну пошту, відправником є ​​адреса електронної пошти Chipstars, тому вони однозначно належать один одному. Обидва казино працюють з Хорватії/Сербії. Скарги накопичуються і на інших платформах, особливо останнім часом. У мене також є претензії до Favoritobet.... Так, ви можете бути праві, що Chipstars були хороші в минулому, але зараз все змінюється, і це зовсім не добре. Я бачу тут багато паралелей із тим, як до мене ставилися у Favoritobet.

Змінено автором 1 місяць тому
Автоматичний переклад.
vladan4053
1 місяць тому

На casinomeister йде величезна дискусія на тему Великобританії, де представник казино не може дати чесної відповіді. Просто загляньте туди й дізнайтеся, як працює Chipstars

Автоматичний переклад.
yasin61
1 місяць тому

Ви в усьому маєте рацію... Я два місяці чекав на зняття 4500 євро... Найгірше те, що Chipstars мав цей «найвищий рейтинг безпеки» у квітні... Інакше я б ніколи не грав у такі казино.

Відповідальність за цей огляд також несе Casino Guru Forum.

Якщо казино має найвищий рейтинг безпеки, я очікую, що воно справді запропонує найвищу якість тощо.

Це казино, виходячи з його заснування, історії казино тощо, взагалі не заслуговує на цей рейтинг.

Найвищий рейтинг безпеки слід присвоїти казино, яке існує на ринку багато років і заслуговує повної довіри

Змінено автором 1 місяць тому
Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Минулого тижня я подав перевірку, яка не була схвалена. У мене не було іншого вибору, окрім як подати скаргу вчора та скасувати перевірку.

Я приєднався до цього казино через високу оцінку гуру казино, і тепер у мене майже 1 тиждень очікується зняття коштів. Обслуговування клієнтів не допомагає, вони повідомили мене в п’ятницю, що зняття коштів буде схвалено до вечора, цього, очевидно, не відбулося ".

Сьогодні вони кажуть мені, що немає часових рамок, можливо, настав час переглянути цей рейтинг казино тут..

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Коли ви його видалили, я не бачу причини, чому його відхилили, на жаль, тому що я б спробував пояснити вам, чому це сталося.

У будь-якому випадку, що стосується виведення коштів, ви бачите, що ви не єдиний, схоже, у казино є затримка, але я не знаю, коли це буде вирішено. Зрештою, я б, напевно, з обережністю ставився до будь-яких часових рамок від казино, коли вони не можуть їх виконати, це точно не додає довіри.

Оскільки у вас є відкрита скарга, наша команда спробує вам допомогти, і якщо нічого не зміниться, ми зв’яжемося з казино, і мені цікаво, чи отримають інші гравці гроші, оскільки деякі з них чекають довше.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Це казино - шахрайство!

Я більше не хочу грати в цьому казино. Слот-ігри мають найнижчий RTP у світі, якщо не вірите, подивіться! Дуже ймовірно, що вони мають якусь подвійну систему і шахраюють в іграх на автоматах!

Я намагаюся зняти свої гроші вже 6 днів, підтримка клієнтів марна.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Я б, мабуть, утримався від подібних поглядів, хоча й знаю, що вони означають. Той факт, що кілька гравців мають схожу проблему, тому було б найкраще, щоб казино пролило світло на всю ситуацію, щоб заспокоїти гравців. Я не дуже розумію, якщо вони нічого не говорять і залишають гравця в спокої. У будь-якому випадку, ви праві, що ми даємо казино 14 днів для виведення коштів, але якщо нічого не станеться, ви можете подати скаргу трохи раніше, і ми спробуємо допомогти.

Я буду стежити за тим, як усе розвиватиметься, тому що мені цікаво, коли з’явиться більше гравців, які чекатимуть на свої гроші.

Бажаю тобі всього найкращого.☘️

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Чи планує casinoGuru знизити рейтинг цього казино? Оскільки гравців з такою ж проблемою стає все більше.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Якщо казино не вирішить ситуації, що виникли, а скарги залишаться невирішеними, індекс безпеки точно знизиться. Але важливо, щоб гравці підтримували весь процес, щоб вони не втрачали свої гроші та щоб скарги були закриті.

Але судячи з того, що я бачив, казино реагує на скарги, тож я твердо вірю, що зрештою все буде вирішено, і кожен отримає те, що до нього приходить.

Але якщо цього не станеться, ми обов’язково зробимо необхідні кроки зі свого боку.

Автоматичний переклад.
1...13 14 15...18
Перейти на сторінкуіз 18 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого