Я більше не можу навіть отримати доступ до веб-сайту. Зараз у мене більше 4000 євро, які очікують на зняття...
Ось так виглядає казино з «найвищим рейтингом безпеки» з квітня 2024 року.
I can no longer even access the website. I have over €4,000 pending for withdrawal now...
This is what a casino with the "highest security rating" from April 2024 looks like.
Я бачу, що це досить неспокійно, і хтось отримав гроші, але я бачу, що ви ще ні. У будь-якому випадку, казино зв’язалося, написало сюди, і добре, що вони намагаються вирішити ситуацію. Я знаю, що чекати місяць неприємно, але я вірю, що зрештою ви отримаєте свої гроші і все буде добре.
Буду вдячний, якщо ви продовжите повідомляти мені про те, як йдуть справи.
I see it's quite turbulent and someone got paid but I see you still haven't. Anyway, the casino got in touch, wrote back here and it's good that they are trying to sort things out. I know that waiting for a month is not pleasant but I believe that you will get your money eventually and everything will be fine.
I would appreciate it if you would continue to update me on how things are going.
Так, мені заплатили 🎉🎉 Мені порадили скасувати транзакцію та спробувати ще раз із криптовалютою. Я зробив, і мені заплатили протягом години. Сподіваюся, вам теж заплатили 🤞
Yes I’ve been paid 🎉🎉 I was advised to cancel the transaction and try again with crypto. I did and was paid within the hour. Aw hope you’ve been paid too 🤞
Чудові новини, я дуже радий, що ви отримали свої гроші.
Я сподіваюся, що так буде і з іншими гравцями, і вони також отримають свої гроші якомога швидше.
Незважаючи на те, що сталося, ти залишишся тут? Судячи з того, що ви написали, це казино вам підходить, тому я запитую. ☘️🎉
Great news, I'm very glad you got your money.
I hope this will be the case for the other players and they will also get their money as soon as possible.
In spite of what has happened, will you stay here? According to what you wrote, this casino is fine for you, so that's why I'm asking. ☘️🎉
Я також вважав це казино хорошим, але як тільки я виграв, їхня політика щодо мене змінилася...
Мене заблокували в Telegram, WhatsApp... 35 днів чекаю на виплату...
Раніше виплачували за кілька годин, чудово ставилися до збиткових клієнтів, але потім змінили політику...
Моя порада вам, як форуму Chipstars, час від часу перевіряйте ваші «оцінки безпеки»...
І я раджу гравцям з Великобританії бути обережними, оскільки вони можуть опинитися в тій же ситуації, що і я.
I also thought this casino was good, but once I won, their policy towards me changed...
They blocked me on Telegram, WhatsApp... I’ve been waiting 35 days for my payout...
They used to pay out within a few hours, treating clients who were at a loss wonderfully, but then they changed their policy...
My advice to you as the Chipstars forum is to occasionally check your 'safety rating reviews'...
And I advise players from the UK to be cautious, as they could end up in the same situation as me.
Так, я радий продовжувати грати в chipstars. Сьогодні вранці я навіть зробив депозит, але цього разу не пощастило. Але я не можу виграти їх усі 😁 Я був радий гуру казино, оскільки він дав мені можливість прийти, запитати поради та подивитися, як справи в інших. Я сподіваюся, що 30-денний хлопець незабаром розбереться, оскільки я справді не думаю, що чіп-зірки зробили щось із цього навмисно. Було б прикро, якби їхній рейтинг через це знизився, але якщо це станеться, я впевнений, що вони працюватимуть, щоб відновити свою добру репутацію, що, у свою чергу, добре для нас, гравців. Дякую за допомогу в цій справі Jaro 🤗
Yeah I’m happy to keep playing at chipstars. I even made a deposit this morning but wasn’t luck this time. Cant win them all though ay 😁 I’ve been glad of casino guru as it gave me somewhere to come and ask advice and see how others are doing. I hope the 30 day guy gets sorted soon as i really don’t think chipstars have done any of this on purpose. It would be a shame if their rating has to go down because of this but if it does I’m sure they’ll work to regain their good reputation which in turn is good for us the players. Thanks for your help in this matter Jaro 🤗
Я дуже радий, що ви отримали свої гроші.
Я розумію ваш ентузіазм щодо казино Chipstars; Я колись почувався так само. На жаль, якщо в якийсь момент ви отримаєте прибуток, ви побачите їх з іншого боку...
Якщо ви втрачаєте гроші, вони будуть вашими «найкращими друзями» і завжди доступні для вас.
Загалом, я сподіваюся, що цей фарс зі мною та казино закінчиться і я нарешті отримаю свої гроші... Я практично втратив довіру.
Im very glad that you received your money.
I understand your enthusiasm for Chipstars Casino; I once felt the same way.Unfortunately, if you end up in profit at some point, you’ll see a different side of them...
If you’re losing money, they’ll be your 'best friends' and always available for you.
All in all, I hope this farce with me and the casino ends and that I finally receive my money... I’ve practically lost my trust.
Я також вважав це казино хорошим, але як тільки я виграв, їхня політика щодо мене змінилася...
Мене заблокували в Telegram, WhatsApp... 35 днів чекаю на виплату...
Раніше виплачували за кілька годин, чудово ставилися до збиткових клієнтів, але потім змінили політику...
Моя порада вам, як форуму Chipstars, час від часу перевіряйте ваші «оцінки безпеки»...
І я раджу гравцям з Великобританії бути обережними, оскільки вони можуть опинитися в тій же ситуації, що і я.
I also thought this casino was good, but once I won, their policy towards me changed...
They blocked me on Telegram, WhatsApp... I’ve been waiting 35 days for my payout...
They used to pay out within a few hours, treating clients who were at a loss wonderfully, but then they changed their policy...
My advice to you as the Chipstars forum is to occasionally check your 'safety rating reviews'...
And I advise players from the UK to be cautious, as they could end up in the same situation as me.
Я розумію, чому ви так вважаєте, і, чесно кажучи, я не звинувачую вас, якщо ви чекаєте досить довго. Тим не менш, я вірю, що ви отримаєте гроші, а потім зможете прийняти рішення, як діяти далі.
Я дуже бажаю, щоб і для вас це закінчилося добре. 😕
I understand why you are of this opinion, and frankly I don't blame you if you wait for quite a long time. Nevertheless, I believe that you will receive the money and then you can make a decision on how to proceed.
I very much wish that it will end well for you too. 😕
Так, я радий продовжувати грати в chipstars. Сьогодні вранці я навіть зробив депозит, але цього разу не пощастило. Але я не можу виграти їх усі 😁 Я був радий гуру казино, оскільки він дав мені можливість прийти, запитати поради та подивитися, як справи в інших. Я сподіваюся, що 30-денний хлопець незабаром розбереться, оскільки я справді не думаю, що чіп-зірки зробили щось із цього навмисно. Було б прикро, якби їхній рейтинг через це знизився, але якщо це станеться, я впевнений, що вони працюватимуть, щоб відновити свою добру репутацію, що, у свою чергу, добре для нас, гравців. Дякую за допомогу в цій справі Jaro 🤗
Yeah I’m happy to keep playing at chipstars. I even made a deposit this morning but wasn’t luck this time. Cant win them all though ay 😁 I’ve been glad of casino guru as it gave me somewhere to come and ask advice and see how others are doing. I hope the 30 day guy gets sorted soon as i really don’t think chipstars have done any of this on purpose. It would be a shame if their rating has to go down because of this but if it does I’m sure they’ll work to regain their good reputation which in turn is good for us the players. Thanks for your help in this matter Jaro 🤗
Будь ласка, ми намагаємося допомогти, коли можемо. Я також сподіваюся, що кожному вдасться отримати те, що належить йому по праву.
Крім того, форум призначений для того, щоб гравці обмінювалися досвідом, думками тощо, і ми раді, що ви обрали нас.
Нехай ваш досвід буде щоразу кращим. 🎉😊
You're welcome, we try to help whenever we can. I also hope that everyone manages to get what is rightfully theirs.
Also, the forum is for players to exchange their experiences, opinions, etc. and we are glad that you chose us.
May your experience be better every time. 🎉😊
Chipstars Casino має на увазі «розслідування постачальника» щодо мого облікового запису. Рахунок чистий, грали на реальні гроші, бонусів я не отримав. Вони стверджують, що це «розслідування» може тривати до 30 днів.
Це нечувано... Я грав у кількох казино, і це перший випадок, коли мої потрібні гроші були утримані протягом 40 днів.
Більш того, я ніколи не бачив цього вигаданого правила в їхніх термінах.
Вибачте, але форум CasinoGuru оцінив це казино як «найвищий рейтинг безпеки» у квітні, і довіра вашим відгукам створила для мене проблеми.
Я запитую, якщо це казино з «найвищим рейтингом безпеки», як виглядають казино з нижчими рейтингами?
дякую
Chipstars Casino is referring to a 'provider investigation' on my account. The account is clean, played with real money, and I didn’t receive any bonus. They claim that this 'investigation' can take up to 30 days.
This is unheard of... I have played at multiple casinos, and this is the first time that my needed money has been held for 40 days.
Moreover, I never saw this made-up rule in their terms.
I’m sorry, but CasinoGuru Forum rated this casino with the 'highest security rating' in April, and trusting your reviews has put me in trouble.
I ask, if this is a casino with the 'highest security rating,' what are the casinos with lower ratings like?
Thanks
Я думаю, причина, чому я так схвильований, полягала в тому, що я виграв ці 1800 фунтів стерлінгів на своєму першому депозиті в розмірі всього 30 фунтів стерлінгів. Ось чому я так хвилювався, що вони мені не заплатять, і відчуваю таке полегшення, що вони це зробили. Мені дуже прикро за вас і щиро сподіваюся, що ви впораєтеся 🤞
I think the reason Ive got so excited was that I won that £1800 on my first deposit of only £30. This is why I was so worried they wouldn’t pay me and am so relieved that they have. I feel really bad for you and genuinely hope you get sorted 🤞
Вибачте, якщо я був різким у своїх словах; просто я вперше зіткнувся з ситуацією, коли казино не виплачує мені гроші 40 днів, а до цього у мене з ними були чудові стосунки.
Як тільки справа буде вирішена, я першим попрошу вибачення.
Мені здається дуже нелогічним те, що вони посилаються на «розслідування», але вони не призупинили мій обліковий запис, дозволяючи мені продовжувати грати і таким чином поставити під загрозу свій виграш
I'm sorry if I was harsh in my words; it's just that this is the first time I've encountered a situation where a casino hasn't paid out my money for 40 days, and before this, I had an excellent relationship with them.
As soon as the case is resolved, I will be the first to apologize.
It seems very illogical to me that they are citing an 'investigation,' yet they haven’t suspended my account, allowing me to continue playing and thereby putting my winnings at risk
Я цілком розумію, тому що якщо ви чекаєте більше місяця, це досить довго. У будь-якому випадку, коли постачальник ігор проводить розслідування, казино має чекати, доки не отримає нову інформацію. На підставі чого було розпочато це розслідування, ви, мабуть, не уявляєте, але я твердо вірю, що зрештою все буде добре і ви отримаєте свої гроші.
Я б сказав, що це не рідкість у казино час від часу, і така ситуація може статися.
Я тримаю кулаки, щоб ви отримали свої гроші якнайшвидше, щоб вам більше не довелося хвилюватися.
удачі ☘️🤞
I totally understand because if you wait for over a month it is quite a long time. Anyway, when a game provider makes an investigation, the casino has to wait until it learns some new information. On the basis of what this investigation was initiated, you probably have no idea, but I firmly believe that in the end everything will be alright and you will get your money.
I would say that this is not something that is uncommon in casinos from time to time and this situation can happen.
I'll keep my fingers crossed that you get your money as soon as possible so you don't have to worry anymore.
Good luck. ☘️🤞
На жаль, я чекав на виплату більше 40 днів, вони ускладнили моє нормальне життя та використали мою довіру.
Я подав скаргу на форумі Casino Guru і отримав електронний лист від Chipstars, у якому говорилося, що вирішення моєї справи займе максимум 7 днів. Цей термін минув.
У мене був неприємний досвід роботи з цим казино, гіркий... Раніше вони були дуже надійними, і тому я вніс додаткові криптокошти в це казино. Я знав, що якщо на моєму рахунку Chipstars є кошти, вони виплатять мені протягом 24 годин, коли мені знадобляться гроші, і я грав на ці гроші. Зрештою була 30-денна затримка, і вони все говорили, що виплата буде «завтра», але завтра так і не настало. Зрештою вони надіслали електронний лист із повідомленням, що їм потрібні ще 7 днів, і цей термін також минув.
Я відчуваю глибоке розчарування.
Unfortunately, I have been waiting for a payout for over 40 days, they have complicated my normal life functioning and exploited my trust.
I filed a complaint on the Casino Guru forum, and I received an email from Chipstars, stating that it would take a maximum of 7 days to resolve my case. That deadline has now passed.
It has been an unpleasant experience with this casino, bitter... In the past, they were very reliable, and that's why I deposited extra crypto funds into this casino. I knew that as long as I had funds in my Chipstars account, they would pay me within 24 hours when I needed the money, and I played with that money. In the end, there was a 30-day delay, and they kept saying that the payout would be "tomorrow," but tomorrow never came. Eventually, they sent an email saying they needed another 7 days, and that deadline has passed as well.
I feel deeply disappointed.
Що я вам скажу, tebra... І це казино мало хороший рейтинг... Чого чекати. Тільки від тих казино з поганим рейтингом. Наші букмекерські контори виявляються найкращими в світі.
What can I tell you, tebra... And this casino had a good rating... What should we expect Only from those casinos With a bad rating. Our bookmakers turn out to be the best in the world.
Sta da ti kazem tebra... A ovaj kazino je imao dobar rejting... Sta da ocekujemo Tek od onih kazina Sa losim rejtingom. Nase kladionice ispadose najbolje na svetu..
Маєш рацію брат.. У квітні був найвищий рейтинг, зараз високий, з цього мого прикладу мені все здається спонсорською рекламою від казино..
You're right bro.. In April they had the highest rating, now they have a high one, from this example of mine everything seems to me like a sponsored advertisement from a casino..
Upravu si brate.. U Aprilu su imali najveci rejting, sad imaju visok, iz ovog mog primera sve mi deluje kao sponzorisana reklama od casina..
Chipstars встановлюють власні терміни... 30 днів... потім МАКСИМУМ 7 і так далі...
І, звичайно, ще нічого не вирішено.
Chipstars set their own deadlines... 30 days... then a MAXIMUM of 7, and so on...
And of course, nothing has been resolved yet.
Маєш рацію брат.. У квітні був найвищий рейтинг, зараз високий, з цього мого прикладу мені все здається спонсорською рекламою від казино..
You're right bro.. In April they had the highest rating, now they have a high one, from this example of mine everything seems to me like a sponsored advertisement from a casino..
Upravu si brate.. U Aprilu su imali najveci rejting, sad imaju visok, iz ovog mog primera sve mi deluje kao sponzorisana reklama od casina..
Це вірно. Спонсорська реклама. Мене завжди цікавило, чому всі сайти змушують деякі казино (наприклад, Lucky Owl Club), які зазвичай не виплачують великі виграші... Тож, можливо, найкращим варіантом буде подати позов до звичайного суду. Якщо казино працює в Англії, ви можете подати на нього позов до англійських судів
That's right. Sponsored advertising. I've always wondered why all sites force some casinos (e.g. Lucky Owl Club) that generally don't pay out big wins... So maybe your best option is to file a lawsuit in a regular court. If the casino operates in England, you can sue them in the English courts
Bas Tako. Sponzorisana reklama. Uvek sam se pitao zasto svi sajtovi forsiraju neka kazina( npr. Lucky Owl Club) koja uglavnom ne isplacuju vece dobitke.. Tako da ti je mozda najbolja opcija da podneses tuzbu regularnom sudu. Ako kazino operise u Engleskoj, mozes da ga tuzis Engleskom sudu
На жаль, я чекав на виплату більше 40 днів, вони ускладнили моє нормальне життя та використали мою довіру.
Я подав скаргу на форумі Casino Guru і отримав електронний лист від Chipstars, у якому говорилося, що вирішення моєї справи займе максимум 7 днів. Цей термін минув.
У мене був неприємний досвід роботи з цим казино, гіркий... Раніше вони були дуже надійними, і тому я вніс додаткові криптокошти в це казино. Я знав, що якщо на моєму рахунку Chipstars є кошти, вони виплатять мені протягом 24 годин, коли мені знадобляться гроші, і я грав на ці гроші. Зрештою була 30-денна затримка, і вони все говорили, що виплата буде «завтра», але завтра так і не настало. Зрештою вони надіслали електронний лист із повідомленням, що їм потрібні ще 7 днів, і цей термін також минув.
Я відчуваю глибоке розчарування.
Unfortunately, I have been waiting for a payout for over 40 days, they have complicated my normal life functioning and exploited my trust.
I filed a complaint on the Casino Guru forum, and I received an email from Chipstars, stating that it would take a maximum of 7 days to resolve my case. That deadline has now passed.
It has been an unpleasant experience with this casino, bitter... In the past, they were very reliable, and that's why I deposited extra crypto funds into this casino. I knew that as long as I had funds in my Chipstars account, they would pay me within 24 hours when I needed the money, and I played with that money. In the end, there was a 30-day delay, and they kept saying that the payout would be "tomorrow," but tomorrow never came. Eventually, they sent an email saying they needed another 7 days, and that deadline has passed as well.
I feel deeply disappointed.
привіт
Я б сказав, що всілякі пояснення до скарги краще залишити. Щоб уникнути непорозумінь, тому що я не дуже знайомий з питанням, вибачте.
У будь-якому випадку, подальший розвиток очікується протягом наступних чотирьох днів. Звичайно, ви стежитимете за цим і триматимете нас у курсі.
Hi!
I'd say it is better to leave all kinds of explanations to the complaint. Just to prevent misunderstandings, because I'm not very familiar with the issue, I'm sorry.
In any case, further development is expected to take place in the next four days. Surely you'll keep an eye on that and keep us posted in the thread.
Я бачу, що мої повідомлення на цю тему видаляються Casino Guru. Так багато про свободу слова!
Очевидна спонсорська реклама казино на форумі.
Два місяці очікування виплати — неймовірно.
I see that my messages on this topic are being deleted by Casino Guru. So much for freedom of speech!
An obvious sponsored ad for the casino on the forum.
Two months of waiting for a payout—unbelievable.
Я бачу, що мої повідомлення на цю тему видаляються Casino Guru. Так багато про свободу слова!
Очевидна спонсорська реклама казино на форумі.
Два місяці очікування виплати — неймовірно.
I see that my messages on this topic are being deleted by Casino Guru. So much for freedom of speech!
An obvious sponsored ad for the casino on the forum.
Two months of waiting for a payout—unbelievable.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.