ФорумКазиноChipstars Casino - загальне обговорення

Chipstars Casino - загальне обговорення (Сторінка 13)

2 р. тому від bojan851
|
40327 переглядів 282 відповідей |
|
1...12 13 1415
Додати публікацію
1 тиждень тому

file Я більше не можу навіть отримати доступ до веб-сайту. Зараз у мене більше 4000 євро, які очікують на зняття...


Ось так виглядає казино з «найвищим рейтингом безпеки» з квітня 2024 року.

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Я бачу, що це досить неспокійно, і хтось отримав гроші, але я бачу, що ви ще ні. У будь-якому випадку, казино зв’язалося, написало сюди, і добре, що вони намагаються вирішити ситуацію. Я знаю, що чекати місяць неприємно, але я вірю, що зрештою ви отримаєте свої гроші і все буде добре.

Буду вдячний, якщо ви продовжите повідомляти мені про те, як йдуть справи.

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Так, мені заплатили 🎉🎉 Мені порадили скасувати транзакцію та спробувати ще раз із криптовалютою. Я зробив, і мені заплатили протягом години. Сподіваюся, вам теж заплатили 🤞

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Чудові новини, я дуже радий, що ви отримали свої гроші.

Я сподіваюся, що так буде і з іншими гравцями, і вони також отримають свої гроші якомога швидше.

Незважаючи на те, що сталося, ти залишишся тут? Судячи з того, що ви написали, це казино вам підходить, тому я запитую. ☘️🎉

Автоматичний переклад.
Jaro
1 тиждень тому

Я також вважав це казино хорошим, але як тільки я виграв, їхня політика щодо мене змінилася...

Мене заблокували в Telegram, WhatsApp... 35 днів чекаю на виплату...

Раніше виплачували за кілька годин, чудово ставилися до збиткових клієнтів, але потім змінили політику...

Моя порада вам, як форуму Chipstars, час від часу перевіряйте ваші «оцінки безпеки»...


І я раджу гравцям з Великобританії бути обережними, оскільки вони можуть опинитися в тій же ситуації, що і я.

Автоматичний переклад.
Jaro
1 тиждень тому

Так, я радий продовжувати грати в chipstars. Сьогодні вранці я навіть зробив депозит, але цього разу не пощастило. Але я не можу виграти їх усі 😁 Я був радий гуру казино, оскільки він дав мені можливість прийти, запитати поради та подивитися, як справи в інших. Я сподіваюся, що 30-денний хлопець незабаром розбереться, оскільки я справді не думаю, що чіп-зірки зробили щось із цього навмисно. Було б прикро, якби їхній рейтинг через це знизився, але якщо це станеться, я впевнений, що вони працюватимуть, щоб відновити свою добру репутацію, що, у свою чергу, добре для нас, гравців. Дякую за допомогу в цій справі Jaro 🤗

Автоматичний переклад.
boswelkimbo
1 тиждень тому

Я дуже радий, що ви отримали свої гроші.

Я розумію ваш ентузіазм щодо казино Chipstars; Я колись почувався так само. На жаль, якщо в якийсь момент ви отримаєте прибуток, ви побачите їх з іншого боку...

Якщо ви втрачаєте гроші, вони будуть вашими «найкращими друзями» і завжди доступні для вас.

Загалом, я сподіваюся, що цей фарс зі мною та казино закінчиться і я нарешті отримаю свої гроші... Я практично втратив довіру.

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Я також вважав це казино хорошим, але як тільки я виграв, їхня політика щодо мене змінилася...

Мене заблокували в Telegram, WhatsApp... 35 днів чекаю на виплату...

Раніше виплачували за кілька годин, чудово ставилися до збиткових клієнтів, але потім змінили політику...

Моя порада вам, як форуму Chipstars, час від часу перевіряйте ваші «оцінки безпеки»...


І я раджу гравцям з Великобританії бути обережними, оскільки вони можуть опинитися в тій же ситуації, що і я.

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Я розумію, чому ви так вважаєте, і, чесно кажучи, я не звинувачую вас, якщо ви чекаєте досить довго. Тим не менш, я вірю, що ви отримаєте гроші, а потім зможете прийняти рішення, як діяти далі.

Я дуже бажаю, щоб і для вас це закінчилося добре. 😕

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Так, я радий продовжувати грати в chipstars. Сьогодні вранці я навіть зробив депозит, але цього разу не пощастило. Але я не можу виграти їх усі 😁 Я був радий гуру казино, оскільки він дав мені можливість прийти, запитати поради та подивитися, як справи в інших. Я сподіваюся, що 30-денний хлопець незабаром розбереться, оскільки я справді не думаю, що чіп-зірки зробили щось із цього навмисно. Було б прикро, якби їхній рейтинг через це знизився, але якщо це станеться, я впевнений, що вони працюватимуть, щоб відновити свою добру репутацію, що, у свою чергу, добре для нас, гравців. Дякую за допомогу в цій справі Jaro 🤗

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Будь ласка, ми намагаємося допомогти, коли можемо. Я також сподіваюся, що кожному вдасться отримати те, що належить йому по праву.

Крім того, форум призначений для того, щоб гравці обмінювалися досвідом, думками тощо, і ми раді, що ви обрали нас.

Нехай ваш досвід буде щоразу кращим. 🎉😊

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Chipstars Casino має на увазі «розслідування постачальника» щодо мого облікового запису. Рахунок чистий, грали на реальні гроші, бонусів я не отримав. Вони стверджують, що це «розслідування» може тривати до 30 днів.

Це нечувано... Я грав у кількох казино, і це перший випадок, коли мої потрібні гроші були утримані протягом 40 днів.

Більш того, я ніколи не бачив цього вигаданого правила в їхніх термінах.

Вибачте, але форум CasinoGuru оцінив це казино як «найвищий рейтинг безпеки» у квітні, і довіра вашим відгукам створила для мене проблеми.

Я запитую, якщо це казино з «найвищим рейтингом безпеки», як виглядають казино з нижчими рейтингами?

дякую

Автоматичний переклад.
vladan4053
1 тиждень тому

Я думаю, причина, чому я так схвильований, полягала в тому, що я виграв ці 1800 фунтів стерлінгів на своєму першому депозиті в розмірі всього 30 фунтів стерлінгів. Ось чому я так хвилювався, що вони мені не заплатять, і відчуваю таке полегшення, що вони це зробили. Мені дуже прикро за вас і щиро сподіваюся, що ви впораєтеся 🤞

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому


Вибачте, якщо я був різким у своїх словах; просто я вперше зіткнувся з ситуацією, коли казино не виплачує мені гроші 40 днів, а до цього у мене з ними були чудові стосунки.

Як тільки справа буде вирішена, я першим попрошу вибачення.

Мені здається дуже нелогічним те, що вони посилаються на «розслідування», але вони не призупинили мій обліковий запис, дозволяючи мені продовжувати грати і таким чином поставити під загрозу свій виграш






Автоматичний переклад.
vladan4053
1 тиждень тому

Я цілком розумію, тому що якщо ви чекаєте більше місяця, це досить довго. У будь-якому випадку, коли постачальник ігор проводить розслідування, казино має чекати, доки не отримає нову інформацію. На підставі чого було розпочато це розслідування, ви, мабуть, не уявляєте, але я твердо вірю, що зрештою все буде добре і ви отримаєте свої гроші.

Я б сказав, що це не рідкість у казино час від часу, і така ситуація може статися.

Я тримаю кулаки, щоб ви отримали свої гроші якнайшвидше, щоб вам більше не довелося хвилюватися.

удачі ☘️🤞

Автоматичний переклад.
Jaro
1 тиждень тому

На жаль, я чекав на виплату більше 40 днів, вони ускладнили моє нормальне життя та використали мою довіру.

Я подав скаргу на форумі Casino Guru і отримав електронний лист від Chipstars, у якому говорилося, що вирішення моєї справи займе максимум 7 днів. Цей термін минув.

У мене був неприємний досвід роботи з цим казино, гіркий... Раніше вони були дуже надійними, і тому я вніс додаткові криптокошти в це казино. Я знав, що якщо на моєму рахунку Chipstars є кошти, вони виплатять мені протягом 24 годин, коли мені знадобляться гроші, і я грав на ці гроші. Зрештою була 30-денна затримка, і вони все говорили, що виплата буде «завтра», але завтра так і не настало. Зрештою вони надіслали електронний лист із повідомленням, що їм потрібні ще 7 днів, і цей термін також минув.


Я відчуваю глибоке розчарування.


file

Автоматичний переклад.
vladan4053
1 тиждень тому

Що я вам скажу, tebra... І це казино мало хороший рейтинг... Чого чекати. Тільки від тих казино з поганим рейтингом. Наші букмекерські контори виявляються найкращими в світі.

Автоматичний переклад.
dancerreddevile
1 тиждень тому

Маєш рацію брат.. У квітні був найвищий рейтинг, зараз високий, з цього мого прикладу мені все здається спонсорською рекламою від казино..



Автоматичний переклад.
Опубліковано vladan4053 видалено
1 тиждень тому

Chipstars встановлюють власні терміни... 30 днів... потім МАКСИМУМ 7 і так далі...

І, звичайно, ще нічого не вирішено.

Змінено автором 1 тиждень тому
Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Маєш рацію брат.. У квітні був найвищий рейтинг, зараз високий, з цього мого прикладу мені все здається спонсорською рекламою від казино..



Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Це вірно. Спонсорська реклама. Мене завжди цікавило, чому всі сайти змушують деякі казино (наприклад, Lucky Owl Club), які зазвичай не виплачують великі виграші... Тож, можливо, найкращим варіантом буде подати позов до звичайного суду. Якщо казино працює в Англії, ви можете подати на нього позов до англійських судів

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

На жаль, я чекав на виплату більше 40 днів, вони ускладнили моє нормальне життя та використали мою довіру.

Я подав скаргу на форумі Casino Guru і отримав електронний лист від Chipstars, у якому говорилося, що вирішення моєї справи займе максимум 7 днів. Цей термін минув.

У мене був неприємний досвід роботи з цим казино, гіркий... Раніше вони були дуже надійними, і тому я вніс додаткові криптокошти в це казино. Я знав, що якщо на моєму рахунку Chipstars є кошти, вони виплатять мені протягом 24 годин, коли мені знадобляться гроші, і я грав на ці гроші. Зрештою була 30-денна затримка, і вони все говорили, що виплата буде «завтра», але завтра так і не настало. Зрештою вони надіслали електронний лист із повідомленням, що їм потрібні ще 7 днів, і цей термін також минув.


Я відчуваю глибоке розчарування.


file

Автоматичний переклад.
6 дн. тому

привіт

Я б сказав, що всілякі пояснення до скарги краще залишити. Щоб уникнути непорозумінь, тому що я не дуже знайомий з питанням, вибачте.

У будь-якому випадку, подальший розвиток очікується протягом наступних чотирьох днів. Звичайно, ви стежитимете за цим і триматимете нас у курсі.


Автоматичний переклад.
5 дн. тому

Я бачу, що мої повідомлення на цю тему видаляються Casino Guru. Так багато про свободу слова!

Очевидна спонсорська реклама казино на форумі.

Два місяці очікування виплати — неймовірно.

Автоматичний переклад.
5 дн. тому

Я бачу, що мої повідомлення на цю тему видаляються Casino Guru. Так багато про свободу слова!

Очевидна спонсорська реклама казино на форумі.

Два місяці очікування виплати — неймовірно.

Автоматичний переклад.
5 дн. тому

Ви подали апеляцію?

Автоматичний переклад.
1...12 13 1415
Перейти на сторінкуіз 15 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого