ГоловнаФорумКазиноChipstars Casino - загальне обговорення

Chipstars Casino - загальне обговорення (Сторінка 12)

3 р. тому від bojan851
|
53 561 переглядів 347 відповідей |
|
1...11 12 13...18
vladan4053
1 місяць тому

Я розумію, що ви засмучені цією ситуацією, але я бачив, що у вас є відкрита скарга, і ми чекаємо на відповідь казино. Якби вони не намагалися вирішити вашу ситуацію, тоді б звернулися до індексу безпеки та його зниження.

Але, сподіваюся, цього не станеться, і ви отримаєте свої гроші. У будь-якому випадку, наразі нам потрібно почекати та подивитися, чи ми почуємо від них чи ні, я бачив, що таймер зараз недовгий.

Думаєш, зможеш з цим впоратися?

Автоматичний переклад.
Jaro
1 місяць тому

Будемо чекати відповіді від Chipstars.


Я згадав, що вони були справедливими в минулому. Я все це пишу з важким серцем, тому що вони досі не змогли мені допомогти.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Мені дуже підозріло, що ніхто з цього казино не відповідає. Донедавна кожен раз, коли згадувалося про казино chipstars, один із менеджерів завжди відповідав на пост.

Автоматичний переклад.
dancerreddevile
1 місяць тому

Це викликає сумнів..


Змінено автором 1 місяць тому
Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Будемо чекати відповіді від Chipstars.


Я згадав, що вони були справедливими в минулому. Я все це пишу з важким серцем, тому що вони досі не змогли мені допомогти.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Я повністю розумію, чому ви так вважаєте, і вірю, що врешті-решт вони зроблять правильні речі, і все вирішиться, або принаймні ви отримаєте відповідь. Просто переконайтеся, що це справедливо.

Автоматичний переклад.
Jaro
1 місяць тому

file Я більше не можу навіть отримати доступ до веб-сайту. Зараз у мене більше 4000 євро, які очікують на зняття...


Ось так виглядає казино з «найвищим рейтингом безпеки» з квітня 2024 року.

Автоматичний переклад.
vladan4053
1 місяць тому

Веб-сайт знову працює

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Тож хлопці, з якими я спілкувався з chipstars, сказали, що у них погані технічні проблеми. Вони сподіваються, що їх розберуть сьогодні вдень. Там, здається, хаос, тому що вони не можуть нікому заплатити ☹️ Я даю їм право сумніватися. Я дам вам знати, що станеться сьогодні, якщо мені заплатять чи ні, але наразі я схильний їм вірити, оскільки агент, з яким я розмовляв, був щирим.

Автоматичний переклад.
vladan4053
1 місяць тому

У нас виникли певні технічні проблеми з веб-сайтом, але наразі їх вирішено. Ви повинні отримати доступ до сайту та продовжити гру як зазвичай. Якщо у вас є якісь транзакції, що очікують на розгляд, будьте впевнені, що вони безпечно перебувають у нашій системі та будуть оброблені відповідно. Дякуємо за ваше терпіння.

Автоматичний переклад.
boswelkimbo
1 місяць тому

Ми цінуємо ваше розуміння під час вирішення цих технічних проблем. Наша команда прагне вирішити всі питання якнайшвидше, і ми зосереджені на забезпеченні безперебійної обробки всіх платежів. Ваше терпіння дуже важливе для нас, і ми будемо інформувати вас про прогрес протягом дня. Ще раз дякуємо за вашу підтримку та довіру до нас протягом цього часу.

Автоматичний переклад.
Chipstars Casino
1 місяць тому

Я ціную ваше оновлення. Я не можу звинувачувати вашу команду 🙌 за те, що ви завжди відповідаєте мені, коли я надсилаю повідомлення, і за те, що ви запевняєте мене, що зрештою все вийде добре 😊

Автоматичний переклад.
Chipstars Casino
1 місяць тому

Приємно, що ви тут відгукнулись...

Тепер потрібно просто публічно пояснити причини затримки. Понад 30 днів чекаю на потрібні гроші...

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

По-перше, вибачте за те, що деякий час не відповідав на деякі повідомлення. Це не ті стосунки, які Chipstars хоче мати з нашими гравцями, тому ми повинні вибачитися перед гравцями, які не отримали їхні відповіді, ми перевіримо це внутрішньо. У всякому разі, я бачу, що деякі гравці, які ставили тут запитання, також відкрили скарги, і ми відповімо на всі запитання там.

Тепер, щоб відповісти на деякі типові запитання, які я бачу в останніх повідомленнях (конкретні гравці отримають відповіді окремо в електронних листах або в скаргах).

  • Перше запитання, яке я побачив, стосується очікування виплат:

Чесна гра та найкращий досвід користувача є найвищим пріоритетом для команди Chipstars. Наша головна мета — переконатися, що всі наші гравці отримають задоволення від гри на нашій платформі. Ми також знаємо, що швидке зняття коштів є однією з найважливіших речей, щоб зробити платформу приємною для гравців, і в більшості випадків зняття коштів приймаються миттєво. Однак через різні причини деякі гравці можуть виводити кошти повільніше (процедура KYC, банківські протоколи тощо), але ви можете бути впевнені, що ваші виграші в безпеці, і що наша команда робить усе можливе, щоб зробити цей процес максимально швидким. можливо. Наша команда зв’язується з кожним гравцем, який має затримку у виведенні (варто зазначити, що це може бути менше ніж 0,1% користувачів), і проблема завжди вирішується в найкоротші терміни. Тож не переживайте з цього приводу, швидше за все, процес виведення буде плавним і швидким, у рідкісних випадках це може зайняти трохи більше часу (стандартні процедури), але все завжди вирішиться якомога швидше. Я радий бачити, що навіть ті гравці, які зараз мають деякі скарги, мали чудовий досвід на нашій платформі раніше. Ми можемо вас запевнити, що Chipstars і надалі залишатиметься вашим улюбленим місцем для гри!


  • Друга проблема пов’язана з нашим RTP

Мені сумно бачити, що декому з вас поки що не пощастило під час гри на Chipstars. Однак одна важлива річ, яку я вважаю, я можу підтвердити будь-кому з команди Casino Guru або будь-кому, хто має досвід роботи в галузі, полягає в тому, що ми чи будь-яке інше казино не маємо жодного впливу на ваші виграші. Отже, якщо ви виграєте великий, це не означає, що ми хороше казино, або якщо ви нічого не виграєте, це не означає, що ми погані, ми ніяк не можемо вплинути на ваші виграші. Хороші казино можуть надавати найкращу підтримку та найкращі акції для наших гравців, і ми робимо все можливе, щоб надавати вам це щодня.


  • Третя проблема була пов'язана з технічними проблемами, які у вас виникли

Як наші гравці, мабуть, знають, платформа Chipstars повністю розроблена нашою командою (ми не використовуємо жодного стороннього постачальника, окрім API для ігор, звичайно). Оскільки ми ще відносно молодий проект, наші гравці також могли побачити багато покращень на платформі, які ми доставляємо кожні кілька днів. Звичайно, це не те, що має хвилювати гравців, і 99,999% часу платформа активна та працює нормально. Але іноді (як це було вчора ввечері та сьогодні, у нас є незаплановане технічне обслуговування) можуть виникати проблеми. Щоб вибачитися за це, я вирішив подарувати вам кілька безкоштовних обертань для всіх, у кого сьогодні виникли проблеми. Щоб отримати безкоштовні обертання, просто зв’яжіться з нашою службою підтримки та повідомте, що сьогодні у вас виникла проблема зі сторінкою та що представник форуму Casino Guru сказав вам попросити їх про безкоштовні обертання, і ваш рахунок буде зараховано. 🙂


Найкращі побажання всім вам і успіхів у грі!

Автоматичний переклад.
Опубліковано boswelkimbo видалено
boswelkimbo
1 місяць тому

Вони заплатили вам гроші?

Автоматичний переклад.
vladan4053
1 місяць тому

Так, мені заплатили 🎉🎉 Мені порадили скасувати транзакцію та спробувати ще раз із криптовалютою. Я зробив, і мені заплатили протягом години. Сподіваюся, вам теж заплатили 🤞

Автоматичний переклад.
boswelkimbo
1 місяць тому

На жаль, гроші мені не виплатили.

Автоматичний переклад.
vladan4053
1 місяць тому

Ой ні 😢 Мені дуже прикро це чути. Ви пробували змінити методи?

Автоматичний переклад.
Chipstars Casino
1 місяць тому

Я просто виправляю вас щодо слотів RTP. Деякі казино мають різні конфігурації слотів, ніж інші. Це нормально, якщо час від часу трапляються «мертві оберти», але не нормально, щоб вони відбувалися постійно.

Автоматичний переклад.
boswelkimbo
1 місяць тому

Я спробував усе; на жаль, вони мене бойкотують.

Нехай мій випадок буде для вас гарним прикладом, щоб такого з вами не сталося в майбутньому.

Мій досвід показує, що може статися, якщо ви граєте в цьому казино.

Автоматичний переклад.
1...11 12 13...18
Перейти на сторінкуіз 18 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого