По-перше, вибачте за те, що деякий час не відповідав на деякі повідомлення. Це не ті стосунки, які Chipstars хоче мати з нашими гравцями, тому ми повинні вибачитися перед гравцями, які не отримали їхні відповіді, ми перевіримо це внутрішньо. У всякому разі, я бачу, що деякі гравці, які ставили тут запитання, також відкрили скарги, і ми відповімо на всі запитання там.
Тепер, щоб відповісти на деякі типові запитання, які я бачу в останніх повідомленнях (конкретні гравці отримають відповіді окремо в електронних листах або в скаргах).
- Перше запитання, яке я побачив, стосується очікування виплат:
Чесна гра та найкращий досвід користувача є найвищим пріоритетом для команди Chipstars. Наша головна мета — переконатися, що всі наші гравці отримають задоволення від гри на нашій платформі. Ми також знаємо, що швидке зняття коштів є однією з найважливіших речей, щоб зробити платформу приємною для гравців, і в більшості випадків зняття коштів приймаються миттєво. Однак через різні причини деякі гравці можуть виводити кошти повільніше (процедура KYC, банківські протоколи тощо), але ви можете бути впевнені, що ваші виграші в безпеці, і що наша команда робить усе можливе, щоб зробити цей процес максимально швидким. можливо. Наша команда зв’язується з кожним гравцем, який має затримку у виведенні (варто зазначити, що це може бути менше ніж 0,1% користувачів), і проблема завжди вирішується в найкоротші терміни. Тож не переживайте з цього приводу, швидше за все, процес виведення буде плавним і швидким, у рідкісних випадках це може зайняти трохи більше часу (стандартні процедури), але все завжди вирішиться якомога швидше. Я радий бачити, що навіть ті гравці, які зараз мають деякі скарги, мали чудовий досвід на нашій платформі раніше. Ми можемо вас запевнити, що Chipstars і надалі залишатиметься вашим улюбленим місцем для гри!
- Друга проблема пов’язана з нашим RTP
Мені сумно бачити, що декому з вас поки що не пощастило під час гри на Chipstars. Однак одна важлива річ, яку я вважаю, я можу підтвердити будь-кому з команди Casino Guru або будь-кому, хто має досвід роботи в галузі, полягає в тому, що ми чи будь-яке інше казино не маємо жодного впливу на ваші виграші. Отже, якщо ви виграєте великий, це не означає, що ми хороше казино, або якщо ви нічого не виграєте, це не означає, що ми погані, ми ніяк не можемо вплинути на ваші виграші. Хороші казино можуть надавати найкращу підтримку та найкращі акції для наших гравців, і ми робимо все можливе, щоб надавати вам це щодня.
- Третя проблема була пов'язана з технічними проблемами, які у вас виникли
Як наші гравці, мабуть, знають, платформа Chipstars повністю розроблена нашою командою (ми не використовуємо жодного стороннього постачальника, окрім API для ігор, звичайно). Оскільки ми ще відносно молодий проект, наші гравці також могли побачити багато покращень на платформі, які ми доставляємо кожні кілька днів. Звичайно, це не те, що має хвилювати гравців, і 99,999% часу платформа активна та працює нормально. Але іноді (як це було вчора ввечері та сьогодні, у нас є незаплановане технічне обслуговування) можуть виникати проблеми. Щоб вибачитися за це, я вирішив подарувати вам кілька безкоштовних обертань для всіх, у кого сьогодні виникли проблеми. Щоб отримати безкоштовні обертання, просто зв’яжіться з нашою службою підтримки та повідомте, що сьогодні у вас виникла проблема зі сторінкою та що представник форуму Casino Guru сказав вам попросити їх про безкоштовні обертання, і ваш рахунок буде зараховано. 🙂
Найкращі побажання всім вам і успіхів у грі!
First of all, sorry for not answering some messages for some period. This is not the kind of relationship that Chipstars wants to have with our players, so we owe an apology to the players who didn't get their answers, we will check this internally. Anyway, I see that some players who asked questions here also have opened complaints and we will answer all questions there.
Now, to answer some common questions I see in the last messages (concrete players will get their answers separately in emails or in complaints).
- The first question I saw is regarding awaiting payouts:
Fair gaming and the best possible user experience are the highest priority for Chipstars team. Our main goal is to make sure that all our players will enjoy playing on our platform. We also know that fast withdrawals are one of the most important things to make the platform enjoyable for players and most of the time, withdrawals are accepted in no time. However, due to different reasons, withdrawals can be slower from some players (KYC procedure, bank protocols, etc.), but you can be sure that your winnings are safe and that our team is doing our best to make this process as fast as possible. Every player who has a delay in his withdrawal (it's worth mentioning that this can be less than 0.1% of users) is contacted by our team and the issue is always solved in the shortest possible period. So, don't worry about that, most likely, the withdrawal process will be smooth and fast, in rare cases it can take a little bit more (standard procedures), but everything will always be solved as soon as possible. I am glad to see that even players who have some complaints now had a great experience on our platform earlier, We can assure You that Chipstars will still be your favorite place to play!
- The second concern is related to our RTP
I am sad to see that some of you guys haven't had luck for now while playing on Chipstars. However, one important thing that I believe I can confirm with anyone from the Casino Guru team or anyone with experience in the industry is that we or any other casino don't have any impact on your winnings. So, if you win big, it doesn't mean that we are a good casino, or if you don't win anything, it doesn't mean that we are bad, we can't affect your winnings in any way. One thing that good casinos can do is to provide the best possible support and best possible promotions for our players and we are doing our best to deliver this to you every day.
- The third problem was related to the technical problems you experienced
As our players probably know, the Chipstars platform is completely developed by our team (we don't use any third-party provider besides API for games of course). As we are still a relatively young project, our players also could see many improvements on the platform which we deliver every few days. Of course, this is not something that players should care about and 99.999% of the time platform is live and working normally. But sometimes (like it was last night and today, we have some unplanned maintenance), problems can happen. In order to say sorry for this, I decided to gift you with some free spins, for all of you who experienced problems today. To get your free spins, just contact our support and say that you experienced an issue with the page today and that the Casino Guru forum representative told you to ask them for free spins, and your account will be credited. 🙂
Best wishes to all of you and good luck in playing!
Автоматичний переклад.