6 міс. тому
Тут ви можете обговорити Chips.gg Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
привіт
Хм, для початку я хотів би запитати вас, який досвід ви мали в казино або що сталося, коли ви маєте таку думку?
Щодо ліцензії, будь ласка, як ви дізналися, що вона підроблена?
Завжди було б добре спочатку чимось підтвердити свою думку.
Hey.
Hmm for a start I would like to ask you what experience you had in the casino or what happened when you have such an opinion ?
Regarding the license, how did you find out it was fake please ?
It would always be good to back up your opinion with something first.
Якщо ви маєте на увазі перший пост, який був прихований, ви, очевидно, не знаєте, що написав гравець. Інші гравці не заблоковані чи щось подібне. Але я не бачив жодних конкретних доказів, у вас є проблеми в цьому казино? Якщо так, чи можете ви розповісти мені про це, і, можливо, наша команда зможе вам допомогти.
If you mean the first post that was hidden, you obviously don't know what the player wrote. The other players are not banned or anything like that. But I didn't see any specific evidence, do you have any problem in this casino ? If so, can you tell me about it and maybe it would be possible for our team to help you.
Найкраще, що можна зробити, це створити скаргу, і наша команда подбає про все важливе. Я просто адмін на форумі.
Що стосується чорних списків, ми не робимо цього на нашому сайті, ми просто шукаємо відповідні чорні списки, а потім згадуємо їх, якщо казино є в будь-якому з таких списків.
Тож було б гарною ідеєю розповісти нам, що відбувається та що сталося, ми побачимо, чи зможемо допомогти.
The best thing to do is to create a complaint and our team will take care of everything important. I'm just an admin on the forum.
Regarding blacklisting, we don't do it on our site, we just search for relevant blacklists and then mention them if the casino is on any such list.
So it might be a good idea to tell us what is going on and what happened, we'll see if we can help.
Щоб розібратися в перспективі, я почну так.
Коли я прошу надати докази і рекомендую вам подати скаргу, напевно, для цього є підстави. І це те, що цей процес йде рука об руку з тим, що ви можете надати, і у нас є люди, які оцінюють ці ситуації та бачать набагато глибше, ніж я, який сказав, що я адмін на форумі. Я вважаю, що це логічно, і у людини, якій немає про що хвилюватися, не повинно бути проблем.
А щодо реклами казино, я б не назвав це так, але ми надаємо інформацію про них, і це має велике значення. Крім того, на якій підставі ви вважаєте, що це незаконно?
У вас є можливість висловитися, і наша команда спробує вам допомогти, якщо ви зацікавлені. Якщо ні, то, мабуть, я знаю, що це все лише розмови.
To put things in perspective, I'll start like this.
When I ask for evidence and recommend you to file a complaint, there is probably a reason for it. And that is that this process goes hand in hand with what you can provide and we have people who evaluate these situations and see much more in depth than I do who said I was an admin on the forum. I think that's logical and a person who has nothing to worry about shouldn't have a problem.
And as for us promoting casinos, I wouldn't call it that but we provide information about them, which makes all the difference. Also, on what basis do you say it is illegal ?
You have the opportunity to express yourself and our team will try to help you if you are interested. If not, then I guess I know it's all just talk.
Привіт, що трапилося з тобою в цьому казино. Я бачу, що у тебе не найкращий досвід. Не могли б ви розповісти мені більше, щоб я знав, як вам допомогти?
Що стосується повернення коштів, на основі чого ви б хотіли їх отримати?
Hi, what happened to you in this casino , I see you don't have the best experience. Could you tell me more so I know how to help you ?
As far as refunds are concerned, what would you want them based on ?
Вибачте за цю ситуацію в казино. Чи можу я запитати, чи є у вас на рахунку реальні гроші, і чи можете ви ввійти?
Ми чекатимемо на вашу відповідь і, сподіваємось, зможемо вирішити цю проблему.
Sorry about this situation at the casino. May I ask if you have any remaining real money balance in your account and if you are able to log in?
We'll wait for your reply, and hopefully we will be able to get this solved.
Дякуємо за ваші відповіді. У такому випадку я рекомендую вам подати скаргу тут, до нашої команди. Я впевнений, що вони зроблять усе можливе, щоб допомогти вам у вашій справі. Будь ласка, надайте всю необхідну інформацію, і наша команда з розгляду скарг спробує вирішити цю справу.
Ви можете скористатися цим посиланням для цього. Будь ласка, дайте нам знати, якщо вам потрібна допомога.
Thank you for your answers. In that case, I would recommend you submit a complaint here with our team. I am sure they will do everything possible to help you out with your case. Please provide all the information needed and our complaint team will try to have the case solved.
You can use this link to do so. Let us know if you need any assistance, please.
Ми обов’язково оцінимо індекс безпеки казино, а тим часом тут ви можете переглянути інформацію про те, як ми перевіряємо всі онлайн-казино. Не соромтеся задавати будь-які запитання.
We will surely evaluate the safety index of the casino, and in the meantime, here you can see some information about how we review all online casinos. Feel free to ask any questions.
Не використовуйте це казино, воно не має ліцензії, і вони вимкнуть ваш звук, якщо ви щось про нього згадаєте, а потім відобразять вас у службі підтримки
Do not use this casino, it is unlicensed and they will mute you if you mention anything about it and then ghost you on support
Привіт,
Схоже, що є й інші, які поділяють вашу думку, що цьому веб-сайту бракує якості з точки зору ліцензії та загальної стратегії щодо клієнтів. Чи можна якось скопіювати та вставити знімок екрана, який ілюструє це? Ви знаєте, це мало б значний вплив, хоча нам не потрібні були б докази. Я залишу це вам.
Hello,
It appears that there are others who share your belief that this website lacks quality in terms of license and overall customer strategy. Is there any way you could copy and paste a screenshot that illustrates this? You know, it would have a significant impact, even though we would not need proof. I'll leave that to you.
У мене є запитання до громадськості та адміністраторів спільноти про казино. якщо казино використовує підроблену ліцензію, створену самим казино, щоб ввести громадськість в оману, щоб переконати, що вони повністю регулюються, але потім з’ясувалося, що ліцензія підроблена, тому вони швидко видаляють ліцензію. Чи має казино відшкодовувати депозити, внесені на момент підробленої ліцензії? Оскільки це незаконно та шахрайство, це схоже на те, що гравець виграє великий і надсилає підроблені документи, виграш миттєво анулюється, тому це не є відмінністю. Будь ласка, чи можу я отримати чесні відповіді, я знаю, що гуру, мабуть, скаже, що все не так погано, і стане на бік казино, але якщо гуру справді чесна компанія, відповідь, яку вони тут дають, має бути правильною.
I have a question for the public and the community admins on a casino. if a casino uses a fake license created by the casino itself to mislead the public into believing they are fully regulated but then later have been found out the license is fake so they quickly remove the license. Should the casino refund the deposits made upon the time of the fake license? As this is illegal and fraudulent it’s like if a player wins big and sends in fake documents there winnings are instantly void so it’s not different. Please can I get honest answers I know guru will probably say well it’s not that bad and side with the casinos but if guru are truly a honest company the answer they give here should be correct.
так, казино має повернути гравцям депозити, скажіть, що гуру казино не повинен навіть двічі подумати про те, щоб стати на бік казино, шахрайство є шахрайством, і якщо в казино було підроблена ліцензія, то це шахрайство
yes the casino should refund the players deposits say casino guru shouldn’t even think twice about sideing with the casino fraud is fraud and if the casino had a fake license then that’s fraud
У мене є запитання до громадськості та адміністраторів спільноти про казино. якщо казино використовує підроблену ліцензію, створену самим казино, щоб ввести громадськість в оману, щоб переконати, що вони повністю регулюються, але потім з’ясувалося, що ліцензія підроблена, тому вони швидко видаляють ліцензію. Чи має казино відшкодовувати депозити, внесені на момент підробленої ліцензії? Оскільки це незаконно та шахрайство, це схоже на те, що гравець виграє великий і надсилає підроблені документи, виграш миттєво анулюється, тому це не є відмінністю. Будь ласка, чи можу я отримати чесні відповіді, я знаю, що гуру, мабуть, скаже, що все не так погано, і стане на бік казино, але якщо гуру справді чесна компанія, відповідь, яку вони тут дають, має бути правильною.
I have a question for the public and the community admins on a casino. if a casino uses a fake license created by the casino itself to mislead the public into believing they are fully regulated but then later have been found out the license is fake so they quickly remove the license. Should the casino refund the deposits made upon the time of the fake license? As this is illegal and fraudulent it’s like if a player wins big and sends in fake documents there winnings are instantly void so it’s not different. Please can I get honest answers I know guru will probably say well it’s not that bad and side with the casinos but if guru are truly a honest company the answer they give here should be correct.
Привіт. Ми точно не станемо на бік будь-якого казино, яке є нечесним і погано ставиться до своїх гравців.
На жаль, це не в нашій юрисдикції, як я можу сказати, коли йдеться про будь-які законні чи неправові питання. У таких випадках ми радимо гравцям спілкуватися з адвокатом, тому що у нас зв’язані руки.
Ми завжди прагнемо інформувати наших користувачів про все, і тому це чітко зазначено у всіх наших оглядах.
Hello. We surely won't "side" with any casino which is not fair and treats its players badly.
Unfortunately, it is not in our jurisdiction, as I could say, when it comes to any legal or unlegal matters. In cases like this, we advise players to communicate with a lawyer because our hands are tied.
We always aim to inform our users about everything, and that is why it is clearly stated in all our reviews.
Привіт, ви не відповіли на запитання, якщо казино використовує підроблену ліцензію, щоб ввести в оману гравців, тоді виявляється, що вона використовує підроблену ліцензію з вагомими доказами, якщо казино повертає депозити після того, як вводить в оману гравців, так само, як якщо гравець виграє та використовує підроблені документи казино анулює виграш
Hey you didn’t answer the question if a casino uses a fake licence to mislead players then gets found out to be using a fake license with hard evidence should the casino give the deposits back after misleading the players same as if the player wins and uses fake documents the casino voids the winnings
Як я вже сказав, ми не можемо дати вам жодної юридичної консультації, і тому я не можу дати вам відповідь на це питання. Ми вважаємо, що будь-яке казино має справедливо ставитися до своїх клієнтів, і саме за це ми боремося, але, на жаль, ми не можемо допомогти вам, коли справа стосується ліцензій казино. У нашій базі даних ми включаємо багато казино без ліцензії, і якщо вони чесні та виплачують виграші своїм гравцям, це нормально. Це важливо для нас.
As I said, we cannot give you any legal advice, and that is why I cannot give you an answer to this question. We believe that any casino should treat its customers fairly and that is what we fight for, but unfortunately, we can not help you whenever it comes to the licenses of the casino. In our database, we include many casinos with no license and if they are fair and pay the winnings to its players, that is okay. That is important to us.
Привіт, але є різниця між фальшивою ліцензією та її відсутністю. Я не розумію, що ви отримуєте, навіть гуру казино пропагував, що вони мають фальшиву ліцензію, але це не вина гуру, оскільки їх також обманули, ми не говоримо про казино, яке не має ліцензії, ми говоримо про те, що казино створює підроблену ліцензію, щоб ввести в оману гравців багато гравців не грали б з казино без ліцензії, з вашої відповіді стає зрозуміло, що ви на стороні казино, яке створило підроблену ліцензію, щоб ввести в оману гравці всі, з ким я спілкувався, тобто всі інші власники казино, юристи, друзі. Скажіть, що казино використовувало шахрайство, щоб ввести гравців в оману, тому, будь ласка, не кажіть мені, що ви боретеся за гравців, кожен, хто прочитає це, побачить, що ви намагаєтеся зробити
Hi but there’s a difference between a fake license and no licence I don’t understand what you are getting at even casino guru was promoting them having a fake license but that wasn’t guru fault as they was also deceived we are not talking about a casino that as no licence we are talking about the casino creating a fake license to mislead the players many players would not play with a no licence casino it’s clear just by your reply’s that you are siding with a casino that created a fake licence to mislead the players every one I have spoke to I.e other casino owners lawyers friends they all. Say that the casino used fraud to mislead the players so please don’t tell me that you fight for the players anyone that reads this will see what u trying ti do
Щоб виправити вас, ми не «рекламували» їх з підробленими ліцензіями. Повідомляємо, щоб усі були в курсі, щоб вони могли вирішити, грати чи ні. Якщо ми не знаємо про підробку ліцензії, на жаль, ми не можемо повідомити про це всіх на нашому веб-сайті. Як тільки ми дізнаємося, що казино працює без ліцензії, ми включимо це в наш огляд.
Ми точно не стаємо ні на чиєму боці, як ви це називаєте. Мені шкода, що у вас був такий поганий досвід у цьому казино, і, як я вже зазначав раніше, якщо ви вважаєте, що до вас поставилися несправедливо через відсутність ліцензії цього казино, вам слід звернутися до юриста. Сподіваюся, це допоможе вирішити цю проблему, як ви бажаєте. Обов'язково тримаю кулаки.🤞
Just to correct you here, we were not "promoting" them having a fake licence. We inform everyone to be aware of it, so they can decide whether to play or not. If we are not aware of a license being fake, unfortunately, we cannot inform everyone about it on our website. As soon as we find out that a casino operates without a license, we will include it in our review.
We surely do not "side" with anyone, as you like to call it. I'm sorry that you had this bad experience at this casino, and as I already suggested before, if you believe that you have been treated unfairly due to the non-existing license of this casino, you should contact a lawyer. I hope it'll help to solve this issue as you wish. I will surely keep my fingers crossed.🤞
Привіт, тож давайте сформулюємо це по-іншому, тоді ви можете відповісти на запитання, тож якщо у мене є скарга на казино з гуру, і було виявлено, що казино використовує підроблену ліцензію, коли я реєструвався, а потім дізнався, що це підробка, гуру повинен запитати казино для повернення депозиту через введення громадськості в оману? Я не бачу, що на запитання буде важко відповісти, ви продовжуєте направляти мене до юриста та ігнорувати запитання, моя скарга на гуру. Я запитую вас, чи вважаєте ви, що гуру повинен дозволити казино обійдеться створенням підробленої ліцензії та введенням громадськості в оману, чи вони повинні вчинити правильно та попросити казино відшкодувати гравцям, оскільки вони були введені в оману, як коли гравець надсилає підроблені документи на стороні гуру з казино, оскільки документи були підробленими тому, будь ласка, чи можете ви просто відповісти на це просте запитання
Hi so let’s put this a different way then you might answer the question so if I have a complaint against the casino with guru and the casino was found to be using a fake license when I signed up then also found out it was fake should guru ask the casino for the deposit back due to misleading the public ?I don’t see the question to be hard to answer you keep referring me to a lawyer and ignoring the question my complaint is on guru I am asking you if you think guru should let the casino get away with creating a fake license and misleading the public or should they do the right thing and ask the casino to refund players because they was mislead just like when a player send fake documents in guru side with the casino because the documents was fake so please can you just answer this simple question
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.