ГоловнаФорумКазиноЧи є досвід роботи з Click Casino?

Чи є досвід роботи з Click Casino?

 від Jossuu87
|
456 переглядів 10 відповідей |
|

Хтось має досвід?


3.3 було зроблено два різних депозити (на загальну суму 50 і 49 євро). Я досі не отримав гроші назад.

Вилучено 4,4, загалом 4, на загальну суму 750 євро. Вони також не обробили їх.


У чаті немає відповіді, і вони не можуть сказати, скільки часу це займе. На електронні листи не відповідають.


Чи є ще надія отримати гроші/будь-які поради щодо того, як отримати гроші?

І якщо хтось має досвід роботи з казино та подібними видами діяльності, розкажіть, будь ласка, чим це закінчилося і чи отримали ви гроші. Сума настільки велика, що на цьому не зупинишся..😤

Автоматичний переклад.
Jossuu87

Привіт, це досить нова ситуація для мене, тому що минуло лише кілька місяців з тих пір, як мої колеги почали переглядати розіграші казино. Це не буде приємним читанням, я думаю.

Отже, почнемо з того, що розіграшні казино не є оригінальними онлайн-казино. Саме цей входить до числа поганих проектів з точки зору справедливості. Його перевірку ще не завершено, але очікуване значення становить 2,6 з 10. Основна проблема: серед іншого, жорстоко несправедливі правила.

Простіше кажучи, якщо таке «казино», яке жодним чином не регулюється, вирішить вас проігнорувати, то у вас серйозна проблема.

Але одне запитання: чому ви очікуєте, що казино поверне депозит і також виплатить виграш? Здається, ви чекали обох. Можливо, я помилився.

У будь-якому випадку ви можете спробувати подати нам скаргу на сайт, якщо вони не виплатять виграш протягом 14 повних днів. Ми тут, принаймні, щоб спробувати допомогти гравцям, які цього потребують.



Автоматичний переклад.
Radka

Так, я чекав обох. Невдалі депозити були повернуті на ігровий рахунок сьогодні, але зняття ще чекають схвалення.

Звичайно, я очікую, що вони виплатять виведені кошти, це не мала сума, і я маю право отримати свої гроші, тому що це не бонусні гроші, а правильно зіграні та зняті гроші, які лише чекають схвалення.

Автоматичний переклад.
Jossuu87

Вибачте, я трохи розгубився, можливо, "невдалі депозити повернуто на ігровий рахунок" на рахунок казино? Або, можливо, ми говоримо про невдалу зняття коштів чи є інша проблема з поверненням депозитів?

Можливо, це ще раз неправильний переклад, тому будь ласка, допоможіть мені з цим.

Крім того, повернемося до варіанту скарги. Будь ласка, як довго ви намагалися отримати виграш із сайту?

Автоматичний переклад.
Radka

Так, кошти повернуто на рахунок казино.

Я також зробив чотири зняття/зняття коштів на свій банківський рахунок. Вони не були затверджені, але все ще обробляються відповідно до чату. Я вже тиждень чекаю підтвердження зняття коштів. Ніхто не може сказати мені, коли я отримаю кошти на свій банківський рахунок або чому це триває так довго.

Автоматичний переклад.
Jossuu87

О, дякую, тож жодних додаткових депозитів не йдеться. Ну, принаймні, це хороші новини.

Таким чином, персонал казино гарантує, що всі зняття коштів будуть оброблені; однак мертвого немає. Можливо, ви знаєте про будь-які інші доступні варіанти оплати, якими можна скористатися, щоб отримати гроші швидше? Було б непогано дізнатися, що спричиняє затримку, тому що без цієї інформації складно запропонувати альтернативи. 🙁

Зараз найгірша частина ситуації – повна відсутність пояснень.

З цікавості, що конкретно вам написав чатник? Зазвичай вони мають досить обмежений доступ до розширених функцій. Можливо, ви зробили скріншот?

Автоматичний переклад.
Jossuu87

Привіт! Є прогрес? Я чекав на зняття коштів 4 дні, і сьогодні вони були скасовані через помилку..я дуже відчайдушно хочу отримати гроші..давайте спробуємо ще раз, зняття призупинено.

Автоматичний переклад.

Я також чекав 4 дні на гроші, і вже двічі вони повернулися на рахунок казино. Сьогодні я звернувся до чату, і вони сказали, що у них технічні проблеми зі зняттям коштів. Ну, я вклав ще 3000 євро на зняття, але боюся найгіршого... 😪 Зараз я дуже напружений через це

Автоматичний переклад.
Figarol

Привіт,

Я пропоную поки що ми всі почекаємо, чи збирається казино вирішити технічну проблему. Я розумію, що ви всі відчуваєте стрес і турбуєтеся про баланс. З іншого боку, як бачите, така ж ситуація і з іншими гравцями з тієї ж країни, що, на мій погляд, більше схоже на «місцеву» технічну проблему.

Будь ласка, тримайте нас у курсі.


Автоматичний переклад.

Привіт! Є прогрес? Я чекав на зняття коштів 4 дні, і сьогодні вони були скасовані через помилку..я дуже відчайдушно хочу отримати гроші..давайте спробуємо ще раз, зняття призупинено.

Автоматичний переклад.

Якщо можна, я хотів би сказати, що існує велика ймовірність того, що справді є якась проблема. Ми повинні почекати і подивитися, що буде далі.

Можливо, у вас є різні варіанти оплати? Звичайно, було б чудово знати джерело проблеми. У будь-якому випадку, давайте разом з іншими спостерігати за прогресом.

Сподіваємося, що наступне оновлення буде незабаром.

Автоматичний переклад.

Шановні гравці,

Я щойно перевірив вашу систему, щоб дізнатися, чи незабаром буде опубліковано огляд Casino Click. Замість очікуваної дати я, на жаль, виявив, що рейтинг впав. Тому я припускаю, що існує певний ризик, пов’язаний із цим соціальним або розіграшним казино. Його індекс безпеки наразі становить 2,9, що є надзвичайно низьким показником, хоча він і не остаточний.

Змінено
Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого