ФорумКазиноCasitsu Casino - загальне обговорення

Casitsu Casino - загальне обговорення (Сторінка 6)

2 р. тому від Pasxox3
|
8305 переглядів 34 відповідей |
|
1...5 6
Додати публікацію
pablinagallardo0
11 міс. тому

Я думаю, було б легше відповісти трохи більш описово, щоб ми знали, на яке запитання ви відповідаєте.

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Привіт, вибачте, я хотів знати, як я можу отримати те, що я виграв.

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Для мене це хороше казино, має багато хороших рекламних пропозицій і іноді дійсно сильні депозитні бонуси, з якими не може зрівнятися жодне інше казино, ігри працюють гладко та без проблем. На жаль, я ще не встиг її виплатити. І дуже доброзичливе обслуговування клієнтів також доступне 24/7. Наразі я задоволений казино

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Привіт, вибачте, я хотів знати, як я можу отримати те, що я виграв.

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Якщо це виведення в казино Casitsu, ви повинні ввести виведення в самому казино.

Однак, якщо у вас виникнуть запитання, краще скерувати їх до служби підтримки та запитати, чи можуть вони вам допомогти, оскільки ми не казино.

Змінено автором 11 міс. тому
Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Для мене це хороше казино, має багато хороших рекламних пропозицій і іноді дійсно сильні депозитні бонуси, з якими не може зрівнятися жодне інше казино, ігри працюють гладко та без проблем. На жаль, я ще не встиг її виплатити. І дуже доброзичливе обслуговування клієнтів також доступне 24/7. Наразі я задоволений казино

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Тож це чудово, коли вам подобається грати в казино.

У будь-якому разі, коли вам вдасться щось виграти та зняти кошти, чи можна буде дати відгук про те, як це пройшло? 🙂

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Привіт, ви віддаєте виграш

Автоматичний переклад.
pablinagallardo0
11 міс. тому

Привіт, це питання? 🙂

Ви знаєте, ми не казино.

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Іди

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

дуже погана і неприємна підтримка + немає RTP

Автоматичний переклад.
Опубліковано wajwerandrzej07 видалено адміністратором Jaro
Причина: Спам
Ryqo
11 міс. тому

Привіт, яку ситуацію вам довелося вирішити за допомогою підтримки?

Щодо RTP, чи можете ви побачити його на слотах або в деякій інформації?

Автоматичний переклад.
1...5 6
Перейти на сторінкуіз 6 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого