ФорумКазиноCasinoTogether - загальне обговорення

CasinoTogether - загальне обговорення

1 рік тому від Gretche70
|
2104 переглядів 14 відповідей |
|
Додати публікацію
1 рік тому
Тут ви можете обговорити CasinoTogether, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
1 рік тому

Вчора вранці я зареєструвався в цьому казино і відразу ж завантажив свої документи. Також отримав бонус, але не мав шансу ним скористатися. Але добре, тоді я заплатив ще 2 рази і теж виграв, без бонусу. Увечері зробив заявку на виведення 400 євро. Згідно з її сайтом, розгляд документів займає 1 робочий день, а обробка платежу – 48 годин. Сьогодні вдень я запитав у чаті, чому мої документи ще не оформили, жінка сказала, що це займе 48 годин. Але я їй сказав, що на її сайті 1 робочий день стоїть. Потім вона лише коротко сказала, що це займає 48 годин. Мені завжди здається дурним, що ви завжди отримуєте іншу заяву, ніж те, що ви читаєте на сторінці. Ну, я подивлюся, що з цього вийде. Я знаю, що багато казино затримують обробку, щоб виплату все-таки скасували. Але я точно не буду цього робити 😄 Я сподіваюся, що це казино чесне.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Отримав електронний лист про те, що мій обліковий запис підтверджено та що зняття коштів буде оброблено протягом 1–5 робочих днів.

Автоматичний переклад.
Gretche70
1 рік тому

Привіт, ти отримав свою виплату?

Якщо так, скільки часу це зайняло?


Щойно у мене та ж проблема.


LG

Автоматичний переклад.
amarcallejon
1 рік тому

Привіт, через 2 дні після електронного листа гроші були на моєму рахунку 😃

Автоматичний переклад.
Gretche70
1 рік тому

Круто дякую☺️

Автоматичний переклад.
Gretche70
1 рік тому

Це було не так вже й погано, судячи з іншого твого досвіду, чи не так? 😀

Дякуємо за оновлення!

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Проблема полягає в тому, що у вас більше немає довіри до казино, якщо вас надто часто відмовляють або якщо виникають проблеми з самого початку, наприклад, із депозитом. Для мене важливі не тільки ігри, а й підтримка. І якщо потім читати погані відгуки, виникають сумніви. Але тут все запрацювало😊

Автоматичний переклад.
Gretche70
1 рік тому

Я можу лише погодитися з цим 🙂.

Тому ми маємо намір перевірити якість операторів чату або хлопців підтримки в кожному казино з вищим індексом безпеки (до вчорашнього дня він називався репутацією). Я чую про цю ідею протягом тривалого часу. Проблема полягає в тому, що чим більше ми ростемо, тим більше людей потрібно для вирішення рутинних справ. Сподіваюся, з часом нам вдасться реалізувати задум.

Все одно я за вас рада!

Автоматичний переклад.
Gretche70
1 рік тому

Браво, що не граєте на гроші й чекаєте, що станеться з вашим виведенням

Автоматичний переклад.
giannis400
1 рік тому

Я також думаю, що не всі зможуть це зробити, тому що не встоять перед спокусою і врешті-решт зіграють далі. 😕

У будь-якому разі таке з вами траплялося? Чи була у вас подібна ситуація?

Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

Багато разів мені не платили, щоб мене заманили грати, перші кілька разів мене заманили, але потім ні.

Автоматичний переклад.
giannis400
1 рік тому

Гм, а під «заманили» ви маєте на увазі «заманили» випадково? Я намагаюся вловити суть. 🤔


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт! Перше, на що я хотів би поскаржитися, це те, що я більше не бачу жодного казино за межами свого регіону. Тому мені тут більше не показують гри з Кюрасао, Мальти тощо, лише ті з німецькою ліцензією, де я точно ніколи не хочу грати.


Тепер про це казино. Я зареєструвався вчора та зробив прямий депозит за допомогою переказу в реальному часі, використовуючи метод, яким я користувався в інших казино роками. Перший депозит, як випливає з назви, одразу був на рахунку гравця. Потім я зробив другий депозит за допомогою того самого методу, гроші зникли. Служба підтримки лише дає мені дурну відповідь, кажучи, що мені потрібно чекати 48 годин, поки казино відповість. Крім того, перший депозит пройшов гладко, і я використовую цей метод скрізь і назавжди, і жоден депозит ніколи не був відкладений цим методом, вперше в цьому казино. Мені цікаво, як це може бути і чому клієнт повинен чекати 48 годин, поки казино відповість, і чому метод відомий тим фактом, що гроші миттєво потрапляють на рахунок гравця, тому що він не викликається ВІДРАЗУ = ПЕРЕКАЗ У РЕАЛЬНОМУ ЧАСІ даремно. Я погрожував поскаржитися в казино, але гроші все одно безслідно зникли.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Anonymized420
1 рік тому

Привіт!

Будь ласка, зверніть увагу на цю тему , щоб отримати відповідь щодо казино, які не мають ліцензії DE.

До втраченого депозиту зараз:

Я б сказав, що казино потребує певного часу для розслідування, тому вони обрали 48 годин. Я розумію це. І я також вважаю, що безглуздо спекулювати з самого початку без реальної відповіді від казино.

До речі, а ви знали, що такі перекази миттєві? Казино спочатку позичає гроші, тому що зазвичай потрібно принаймні кілька годин, переважно день, щоб депозит надійшов на рахунок гравця в казино.

Це обробляється через стороннього постачальника платежів, якого, я впевнений, зараз це казино запитує про ваш депозит. Не зрозумійте мене неправильно, будь ласка; це неприємно і незручно, і мені шкода, що з тобою так сталося. Давайте їм ці 2 дні, а там побачимо. Зараз ми нічого не можемо зробити 🙁.

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого