1 рік тому
Тут ви можете обговорити CasinoTogether, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Вчора вранці я зареєструвався в цьому казино і відразу ж завантажив свої документи. Також отримав бонус, але не мав шансу ним скористатися. Але добре, тоді я заплатив ще 2 рази і теж виграв, без бонусу. Увечері зробив заявку на виведення 400 євро. Згідно з її сайтом, розгляд документів займає 1 робочий день, а обробка платежу – 48 годин. Сьогодні вдень я запитав у чаті, чому мої документи ще не оформили, жінка сказала, що це займе 48 годин. Але я їй сказав, що на її сайті 1 робочий день стоїть. Потім вона лише коротко сказала, що це займає 48 годин. Мені завжди здається дурним, що ви завжди отримуєте іншу заяву, ніж те, що ви читаєте на сторінці. Ну, я подивлюся, що з цього вийде. Я знаю, що багато казино затримують обробку, щоб виплату все-таки скасували. Але я точно не буду цього робити 😄 Я сподіваюся, що це казино чесне.
Yesterday morning I registered at this casino and uploaded my documents right away. Also took the bonus but no chance to use it. But ok, then I paid in 2 more times and also won, without a bonus. In the evening I made a withdrawal request for 400 euros. According to her site, the review of the documents takes 1 working day and the processing of the payment 48 hours. This afternoon I asked in the chat why my documents had not yet been processed, the lady said it would take 48 hours. But I told her that on her site 1 working day stands. She then said only briefly it takes 48 hours. I always find it stupid that you always get a different statement than what you read on the page. Well I'll see what comes of it. I know that many casinos delay processing so that the payout may be canceled after all. But I definitely won't do that 😄 I hope this casino is fair.
Hab mich gestern morgen nun auch mal in diesem Casino registriert,und auch gleich meine Dokumente hochgeladen. Habe auch den bonus genommen, aber keine Chance ihn unzusetzen. Aber ok, hab dann noch 2 mal etwas eingezahlt und auch gewonnen, ohne Bonus. Am Abend hab ich dann eine Auszahlungsanfrage für 400 Euro gestellt. Laut ihrer Seite dauert die prüfung der Unterlagen 1 Werktag und die Bearbeitung der Auszahlung 48 Std. Heute mittag fragte ich im Chat warum meine Dokumente noch nicht bearbeitet wurden,die Dame meinte es dauert 48 Std. Ich sagte ihr das aber auf ihrer Seite 1 Werktag steht. Sie meinte dann nur kurz und knapp es dauert 48 Std. Ich finde es immer blöd das man immer eine andere Aussage bekommt als was man auf der Seite ließt. Na ja ich werde sehen was dabei raus kommt. Ich weiß das viele Casinos die Bearbeitung hinaus zögern, damit man die Auszahlung vielleicht doch noch abbricht. Aber das werde ich definitiv nicht tun 😄 ich hoffe dieses Casino ist fair.
Отримав електронний лист про те, що мій обліковий запис підтверджено та що зняття коштів буде оброблено протягом 1–5 робочих днів.
Received an email that my account was verified and that the withdrawal will be processed within 1-5 business days.
Bekam eine Email das mein Konto verifiziert wurde und das die Auszahlung innerhalb 1-5 Werktage bearbeitet wird.
Привіт, ти отримав свою виплату?
Якщо так, скільки часу це зайняло?
Щойно у мене та ж проблема.
LG
Hello did you get your payout?
If yes, how long did it take?
Just got the same problem.
LG
Hallo hast du deine Auszahlung bekommen?
Wenn Ja, wie lange hat es gedauert?
Habe gerade das selbe problem.
LG
Привіт, через 2 дні після електронного листа гроші були на моєму рахунку 😃
Hello, 2 days after the email the money was in my account 😃
Hallo, 2 Tage nach der Email war das Geld auf meinem Konto 😃
Це було не так вже й погано, судячи з іншого твого досвіду, чи не так? 😀
Дякуємо за оновлення!
Was not so bad, according to the other experiences you had - right? 😀
Thanks for update!
Проблема полягає в тому, що у вас більше немає довіри до казино, якщо вас надто часто відмовляють або якщо виникають проблеми з самого початку, наприклад, із депозитом. Для мене важливі не тільки ігри, а й підтримка. І якщо потім читати погані відгуки, виникають сумніви. Але тут все запрацювало😊
The problem is that you no longer have trust in a casino if you are put off too often or if there are problems right from the start, e.g. with the deposit. For me, not only the games are important, but also the support. And if you then read bad reviews, the doubts come. But everything worked here 😊
Das Problem ist das man kein Vertrauen mehr zu einem Casino hat, wenn man zu oft hingehalten wird oder es gleich schon von Anfang an Probleme,zb mit der Einzahlung gibt. Für mich sind nicht nur die Spiele wichtig, sondern der Support auch. Und wenn man dann noch schlechte Bewertungen ließt, kommen auch die Zweifel. Aber hier hat ja alles funktioniert 😊
Я можу лише погодитися з цим 🙂.
Тому ми маємо намір перевірити якість операторів чату або хлопців підтримки в кожному казино з вищим індексом безпеки (до вчорашнього дня він називався репутацією). Я чую про цю ідею протягом тривалого часу. Проблема полягає в тому, що чим більше ми ростемо, тим більше людей потрібно для вирішення рутинних справ. Сподіваюся, з часом нам вдасться реалізувати задум.
Все одно я за вас рада!
I can only agree with that 🙂.
That's why we intend to test the quality of chat operators or support guys in each casino with a higher safety index (was called reputation untill yesterday). I've been hearing about this idea for quite some time the problem is, the bigger we grow more people are needed to handle routines. Hopefully, we'll be able to fulfill the idea eventually.
Anyway, I'm glad for you!
Браво, що не граєте на гроші й чекаєте, що станеться з вашим виведенням
Good on you for not playing the money and waiting to see what happens with your withdrawal
Μπραβο σου που δεν έπαιξες τα χρήματα και περιμενες να δεις τι θα γινει με την αναληψη σου
Я також думаю, що не всі зможуть це зробити, тому що не встоять перед спокусою і врешті-решт зіграють далі. 😕
У будь-якому разі таке з вами траплялося? Чи була у вас подібна ситуація?
I also think that not everybody would be able to do it, because they wouldn't resist the temptation and play on in the end. 😕
Anyway, has this ever happened to you ? Have you ever had a similar situation?
Багато разів мені не платили, щоб мене заманили грати, перші кілька разів мене заманили, але потім ні.
Many times they didn't pay me to be enticed to play, the first few times I was enticed, but then not.
Гм, а під «заманили» ви маєте на увазі «заманили» випадково? Я намагаюся вловити суть. 🤔
Uhm, and by "enticed" do you mean "lured" by chance? I'm trying to catch the point. 🤔
Привіт! Перше, на що я хотів би поскаржитися, це те, що я більше не бачу жодного казино за межами свого регіону. Тому мені тут більше не показують гри з Кюрасао, Мальти тощо, лише ті з німецькою ліцензією, де я точно ніколи не хочу грати.
Тепер про це казино. Я зареєструвався вчора та зробив прямий депозит за допомогою переказу в реальному часі, використовуючи метод, яким я користувався в інших казино роками. Перший депозит, як випливає з назви, одразу був на рахунку гравця. Потім я зробив другий депозит за допомогою того самого методу, гроші зникли. Служба підтримки лише дає мені дурну відповідь, кажучи, що мені потрібно чекати 48 годин, поки казино відповість. Крім того, перший депозит пройшов гладко, і я використовую цей метод скрізь і назавжди, і жоден депозит ніколи не був відкладений цим методом, вперше в цьому казино. Мені цікаво, як це може бути і чому клієнт повинен чекати 48 годин, поки казино відповість, і чому метод відомий тим фактом, що гроші миттєво потрапляють на рахунок гравця, тому що він не викликається ВІДРАЗУ = ПЕРЕКАЗ У РЕАЛЬНОМУ ЧАСІ даремно. Я погрожував поскаржитися в казино, але гроші все одно безслідно зникли.
Hello, the first thing I would like to complain about is that I can no longer see any casinos outside of my region. So the ones from Curacao, Malta etc. are no longer shown to me here, only the ones with a German license where I definitely never want to play.
Now about this casino. I registered yesterday and made a direct deposit via real-time transfer using a method I have used at other casinos for years. First deposit, as the name suggests, was immediately in the player account. I then made a second deposit using the same method, money is gone. Support only gives me a stupid answer, saying I have to wait 48 hours for the casino to respond. In addition, the first deposit went smoothly and I use the method everywhere and forever and no deposit was ever delayed by this method, the first time in this casino. I wonder how that can be and why the customer has to wait 48 hours for the casino to respond and why the method is known for the fact that the money ends up in the player account immediately because it is not called IMMEDIATELY = REAL-TIME TRANSFER for nothing. I threatened to complain to the casino and the money still disappeared without a trace.
Hallo, als erstes möchte ich bemängeln, dass mir hier keine Casinos mehr angezeigt werden außerhalb meiner Region. Also die aus Curacao, Malta etc werden mir hier alle nicht mehr angezeigt nur noch die mit einer deutschen Lizenz wo ich ganz bestimmt nie spielen will.
Nun zu diesem Casino. Ich habe mich gestern registriert und direkt eine Einzahlung per Echtzeitüberweisung mit einer Methode gemacht, die ich seit Jahren in anderen Casinos nutze. Erste Einzahlung war, wie der Name schon sagt, sofort auf dem Spielerkonto. Habe daraufhin eine zweite Einzahlung mit der selben Methode gemacht, Geld ist weg. Der Support gibt mir nur eine dümmliche Antwort, ich müsse demnach 48 Stunden warten, bis das Casino reagiert. Zudem verlief die erste Einzahlung problemlos und die Methode nutze ich überall und ewig und es wurde nie eine Einzahlung durch diese Methode verzögert, das erste Mal in diesem Casino. Ich frage mich wie das sein kann und warum der Kunde 48 Stunden warten muss, bis das Casino reagiert und überhaupt, weshalb die Methode dafür bekannt ist, dass das Geld sofort auf dem Spielerkonto landet denn sie heißt ja nicht umsonst SOFORT = ECHTZEITÜBERWEISUNG. Habe dem Casino damit gedroht mich zu beschweren Geld ist immer noch spurlos verschwunden.
Привіт!
Будь ласка, зверніть увагу на цю тему , щоб отримати відповідь щодо казино, які не мають ліцензії DE.
До втраченого депозиту зараз:
Я б сказав, що казино потребує певного часу для розслідування, тому вони обрали 48 годин. Я розумію це. І я також вважаю, що безглуздо спекулювати з самого початку без реальної відповіді від казино.
До речі, а ви знали, що такі перекази миттєві? Казино спочатку позичає гроші, тому що зазвичай потрібно принаймні кілька годин, переважно день, щоб депозит надійшов на рахунок гравця в казино.
Це обробляється через стороннього постачальника платежів, якого, я впевнений, зараз це казино запитує про ваш депозит. Не зрозумійте мене неправильно, будь ласка; це неприємно і незручно, і мені шкода, що з тобою так сталося. Давайте їм ці 2 дні, а там побачимо. Зараз ми нічого не можемо зробити 🙁.
Hello!
Kindly mind this thread to seek an answer regarding non-DE-licensed casinos.
To the lost deposit now:
I'd say the casino needs some time to investigate, so they chose 48 hours. I get it. And I also think it is pointless to speculate right from the start, without an actual response from the casino.
By the way, did you know that such transfers are immediate? The casino lends the money first, because usually, it takes at least a couple of hours, mostly a day, for the deposit to reach the player's casino account.
This is handled through a third-party payment provider, whom I'm sure this casino is now asking about your deposit. Don't understand me wrongly please; it is unpleasant and inconvenient, and I'm sorry it happened to you. Let's give them those 2 days, and we shall see. Nothing much we can do at this moment 🙁.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.