2 р. тому
Тут ви можете обговорити Casinonic, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
привіт
Я вніс 50 доларів США та надав усі документи, які вони запитували, а також під час здійснення депозиту за допомогою Interac etransfer вони повинні знати, що банк створює звіти наприкінці місяця. Тож я мав би змогу надіслати знімки екрана онлайн-гаманця, на яких показано лише номер рахунку та транзакцію, однак для довідки я надав знімок екрана виписки за попередній місяць для довідки, щоб відповідати номеру мого рахунку, але вони все одно не приймають це та затримують моє зняття, тому гравці з Канади тут не грають, це казино повне фігні
Hi there
I deposited $50 and submitted all documents which they have asked also when making a deposit with Interac etransfer they should be aware that the bank generates statements at the end of the month. So I should be able to submit a online wallet screenshot shots which only shows the account number and transaction however, for reference I submitted a previous month statement screenshot for reference to match my account number and still they are not accepting that and holding my withdrawal so players from canada don’t play here this casino is full of bullshit
Привіт,
подивимося, що нам покаже скарга.
Кожне казино обробляє KYC по-різному, навіть ліцензія може впливати на рівень перевірки.
Мені цікаво знати, чи пояснило казино, чому ця заява не буде схвалена.
Hello,
let's see what the complaint will show us.
Each casino handles KYC differently, even the license can affect the level of verification.
I'm interested to know whether the casino explained why this statement won't be approved.
Це чудово, я хотів би знати, щойно надійде виграш, дайте мені знати, будь ласка! 🙂
That is great, I'd love to know as soon as the winnings arrive, let me know, please! 🙂
Спробував їх на депозит.
Бонус Casino Guru 125% дійсний. Крім того, було 30 FS. 50x WR – це трохи на високому рівні.
Здається, слоти мають найвищу версію RTP.
Депозит MC вимагав кількох спроб, але зрештою він був реалізований майже без додаткових витрат.
З нетерпінням чекаю, як складеться моя доля 🙂
Tried them for a deposit.
The 125% Casino Guru bonus is valid. In addition, there was 30 FS. 50x WR is a bit on the high side.
Slots appear to be at the highest RTP version.
MC deposit required a few attempts but went through eventually, at hardly any extra cost.
Looking forward to see how my fortunes will be 🙂
Дякую, Радко, дуже вдячний! 🙂
Мені вдалося завершити бонусну ставку - зігравши лише еквівалент 0,2-0,8 доларів США, мені знадобилося повних 3 дні, і я зробив це за годину до кінця!
Вийшов із цього з досить пристойним балансом!
Деякі інші речі, які слід зауважити після 3 днів із Casinonic:
Сайт працює безперебійно, а ігровий процес не переривається.
Служба підтримки відповідає миттєво.
У них немає можливості збирати бали лояльності для обміну грошима/безкоштовними обертаннями.
Після відіграшу бонусу став доступним турнір «Daily Rush Race». Однак інформації про це немає ніде на їхньому сайті.
Максимальна ставка становить 50 доларів на слоти.
Немає спортивної книги.
Єдиний варіант виведення коштів, який мені показують, це Mifinity. Я зробив депозит за допомогою Mastercard.
Завантажувати документи для KYC легко. Я зробив сьогодні, і зараз вони очікують на розгляд.
Thanks, Radka, much appreciated! 🙂
I managed to complete the bonus wager - playing only the equivalent of $0.2 - $0.8 bets, I needed the full 3 days and made it with an hour left on the clock!
Came out of it with a pretty decent balance too!
Some other things to remark after 3 days with Casinonic:
The site runs real smooth and gameplay was uninterrupted.
Support replies in an instant.
They have no collect loyalty points for money/free spins exhange feature.
After wagering the bonus, a "Daily Rush Race" tournament became available. However, there is no info about it to be found anywhere on their site.
Max bet is $50 on slots.
There is no sportsbook.
The only option for withdrawal showing to me is Mifinity. I deposited with Mastercard.
Uploading documents for KYC is easy. I did today, and they are currently pending.
Привіт!
Мені приємно, що ви це зробили! Поки все добре, я б сказав. 🙌✨
Але я був би вдячний за добре написані правила турніру, коли ця опція стане доступною. Що ж, немає нічого ідеального... Я також затамував подих для легкого KYC!
Hello!
It pleases me you made it! So far so good, I'd say. 🙌✨
But I would appreciate well-written tournament rules once the option becomes available. Well, nothing is perfect... I am also holding my breath for the easy peasy KYC!
Добре, я готовий винести вердикт Casinonic.
Мій висновок такий: якщо ви знаєте, що для вас добре, грайте в іншому місці!
Проблема виникла, коли справа дійшла до підтвердження мого способу оплати. Я використовую Revolut і вношу депозит їхньою віртуальною карткою Mastercard. Оскільки це віртуальна картка, фізичної копії, очевидно, немає, вона доступна лише в додатку. Я сфотографував його та надіслав разом із випискою з рахунку Revolut за травень, де чітко вказано як мої особисті дані, так і інформацію про трансакцію, яка вказує на картку, використану для депозиту в Casinonic.
Вони відмовилися. Вони наполягали на тому, що мені потрібно зробити фотографію фізичної картки. Тоді я поговорив з ними, пояснивши, як це працює. Вони знову відмовилися, ще раз наполягаючи на тому, щоб побачити фізичну копію... Пам’ятайте, жодної фізичної копії цього не існує.
Те, що я надіслав, було більш ніж достатньою документацією, і ці ті самі документи фактично дали мені змогу повністю перевірити такі, як bitStarz, King Billy, betheat, Rocketplay, що завгодно...!
Спілкування зі службою підтримки також було не дуже приємним досвідом. Вони не були прямо грубими, але певна частка ввічливості була в наявності. Крім того, вони відключили для мене чат. Все, що я робив, це оцінював його великим пальцем вниз, тому що він запитував оцінку. Я зовсім не був образливим.
Тому краще просто відійти від цих хлопців. Є так багато хороших казино, що я більше не витрачаю сили на таких людей.
Ok, I'm ready to pass a verdict on Casinonic.
My conclusion is: If you know what is good for you, play somewhere else!
The problem arose when it came to the verification of my payment method. I use Revolut and deposit with their virtual Mastercard. Since this is a virtual card, obviously there is no physical copy, it is only available in the app. I took a photo of it and sendt it in along with my Revolut account statement from May which clearly indicates both my personal details as well as transaction info showing the card used for the deposit to Casinonic.
They declined it. They insisted I needed to produce a photo of the physical card. Then, I spoke with them explaining how it works. They refused it again, once more insisting to see the physical copy... Remember, no physical copy of this exists.
What I had sendt in was more than enough documentation, and these exact same documents have in fact gotten me fully verified with the likes of bitStarz, King Billy, betheat, Rocketplay, you name it..!
Speaking to support wasn't a very pleasant experience either. They weren't directly rude but there was certainly an abscense of politeness. Also, they disabled the chat for me. All I did was rate it with a thumbs down, because it asked for a rating. I was not offensive at all.
So, better to just move on from these guys as well. There are so many good casinos out there, I'm not wasting any more energy on someone like this.
КАЗИНО НАПРУЖЕНОЇ БРЕХНІ ТА ОСОБЛИВОСТІ ПРИХОВАНИХ ЗАХОДІВ !! АКЦІЇ ЗАВЖДИ НЕ ПРОХОДЯТЬ ! ТОКСИЧНЕ КАЗИНО! НЕ ДИВНО, ЩО В МОЄМУ СПАМ-ЗАГАЛЬНОМУ КАЗИНО ЗАВЖДИ НАДИСЛАЮТЬСЯ ЕЛЕКТРОННА ПОШТА! БРЕНД КАЗИНО CRAP 👎👎👎🇦🇺🧐
A CASINO OF SPUN LIES AND FEATURES OF HIDDEN AGENDAS !!PROMOS ALLWAYS A NO GO ! CASINO TOXIC! NO WONDER THERE ALLWAYS EMAILED IN MY SPAM GENERIC CASINO ! CRAP CASINO BRAND 👎👎👎🇦🇺🧐
Вибачте, не могли б ви бути більш конкретними у своєму описі. Воно здається досить розпливчастим, і я боюся, що інші не зрозуміють багато чого з цього повідомлення. Будь ласка, не соромтеся поділитися історією в цілому.
Це правильне місце для цього.
I'm sorry, could you be more specific in your description. It feels quite vague, and I fear others won't comprehend much from this message. Don't hesitate to share the story as a whole, please.
This is the right place to do so.
Будьте обережні з цим казино - у них дивне, на мою думку, несправне програмне забезпечення, і їм це байдуже.
Fengs Fortune від Gamomat
Гра налаштована на 10 ліній, і я мав 4 вази в середньому ряду – виграш не виплачується. Під час останнього обертання я отримав 3 скаттери на 3 різних барабанах - без безкоштовних обертань.
Я їм теж доповів – їм байдуже, мовляв, помилки не виявлено. Вони дивляться лише на те, що говорить система, але не дивляться на зображення. Вибачте, якщо потім я бачу 3 символи розкиду в серії великих басів або серії більших басів у звичайному режимі обертання з понад 500 обертаннями протягом 3 разів, але ніколи без безкоштовних обертань, тому що щоразу, коли один із символів розсіювання зупиняється над барабаном, щось теж не так !
Тримайтеся подалі від цього казино - сьогодні мене забанили
Be careful of this casino - they have strange, in my opinion faulty software and they don't care one bit.
Fengs Fortune by Gamomat
The game is set up with 10 lines and I had 4 vases on the middle row - no win paid out. In the last spin I got 3 scatters on 3 different reels - no free spins.
I reported it to them too - they don't care, they say no error was detected. They only look at what the system says, but don't look at the images. Sorry, if I then see 3 scatters in the big bass series or bigger bass series in normal spin mode with over 500 spins over 3 times but never a free spin, because every time one of the scatters stops above the reel, something is wrong too!
Stay away from this casino - I got banned today
Vorsicht vor diesem Casino-die haben eine eigenartige aus meiner sicht fehlerhafte software und es interessiert denen keinen deut.
Fengs Fortune von Gamomat
Das spiel ist mit 10 linien eingestellt und ich habe auf der mittleren reihe 4 vasen gehabt-kein gewinn ausgezahlt. HAbe im letzten spin auf 3 verschiedene walzen 3 scatter-keine freispiele bekommen.
HAbe dass denen auch gemeldet-is denen egal,sie sagen es wurde kein Fehler festgestellt. Sie schauen nur was das System sagt,aber sehen sich nicht die Bilder an. Sry ,wenn ich dann auch noch in der big bass serie oder bigger bass serie im normalen spinmodus bei über 500 spin über 3ß mal 3 scatter sehe aber nie ein freispiel,weil jedes mal einer der scatter über der walze stehen bleibt ,stimmt auch was nicht!
Finger weg von diesem Casino-ich habe mich heute sperren lassen
Привіт! Мене найбільше дивує те, що якщо ви граєте в гру, де 3 символи розкиду мають бути безкоштовними обертаннями, їм байдуже. Це досить незвично і не повинно бути так. Коли ви граєте в гру в іншому казино, це нормально і у вас немає жодних помилок?
Hi, the most puzzling thing for me is that if you play a game where 3 scatters are supposed to be free spins, they don't care. This is quite unusual and shouldn't be the case. When you play the game in another casino is it ok and you don't have any bugs?
Нещодавно я грав у гру — принаймні я так думаю — Slotlords, і проблем не було. Але я знаю, що проблеми існували й раніше, тому що Casinonic час від часу давав мені кредит, де я міг зняти максимум 40 євро, і були ті самі проблеми. Тому вчора мені відразу спало на думку, що щось не так.
Іноді на одному барабані було 2 скаттери, але це не мало значення — я подумав, що добре, це була помилка, на одному барабані може випасти лише один скаттер — тому я не враховую 2-й скаттер.
Але в принципі проблема існує давно. І, як я вже сказав, якщо клієнт попросить мене подивитися на останню гру, я очікую, що це станеться. А ні, що про це говорить система? На даний момент мене не цікавить, що каже система – мені цікаво, чи покажуть вам зображення – мій рахунок зараз заблоковано, тому я ніколи більше не подумаю вносити туди гроші
I recently played the game in - at least I think so - Slotlords and there were no problems. But I know that the problems existed before - because Casinonic gave me credit every now and then - where I could withdraw a maximum of 40 euros - and there were the same problems. That's why it immediately occurred to me yesterday that something was wrong.
At times there were 2 scatters on one reel, but it didn't matter - I thought okay, it was a mistake, only one scatter can land on one reel - that's why I'm not counting the 2nd scatter.
But in principle the problem has been there for a long time. And as I said, if a customer asks me to look at the last game, then I expect that to happen. And not, what does the system say about it? At the moment I'm not interested in what the system says - I'm curious to see if they show you the picture - my account is now blocked so that I never think of depositing money there again
habe letztens in -zumindest glaube ich das- in slotlords das spiel gespielt ,und da gab es keine Probleme. Ich weiss aber dass es die probleme schon früher gab-weil casinonic mir ab und zu guthaben geschenkt hat-wo ich maximal 40 euro auszahlen durfte-und da waren die gleichen probleme. Deswegen ist es mir auch gestern sofort wieder eingefallen ,dass da was nicht in Ordnung war.
Da kamen ja phasenweise auf einer walze 2 scatter-war aber wurscht-dachte okay ,war ein fehler kann ja nur ein scatter auf einer walze landen-deswegen zähle ich den 2.scatter nicht.
Aber im prinzip ist das Problem schon länger vorhanden. Und wie gesagt wenn mich ein kunde darum bittet sich das letzte spiel anzusehen,dann erwarte ich mir ,dass dies auch passiert. Und nicht ,was sagt das system dazu? In den moment interessiert mich nicht was das system sagt- bin ja gespannt ob sie ihnen das bild zeigen-mein konto is ja jetzt gesperrt,damit ich nie wieder auf die idee komme dort einzuzahlen
Я можу це собі уявити, тому що мене також особисто цікавить, у чому може бути помилка. Можливо, вони могли б обговорити це з постачальником гри, принаймні, щоб побачити, чи є помилка. Якщо казино також цікавляться питаннями гравців, це дає більше довіри, тому що в цьому випадку це може бути просто помилка.
У будь-якому випадку, з заблокованим обліковим записом, напевно, мало що можна зробити. Чи знаєте ви, чому вони це зробили?
I can imagine this because I would also be personally interested in what could be the mistake. Maybe they could have discussed it with the game provider, at least to see if there is a bug. It gives more credibility if casinos are also interested in players' questions, because in this case it could really just be an error.
Anyway, there is probably not much you can do with a blocked account. Do you have any idea why they did it?
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.