ГоловнаФорумКазиноCasino Tropez - загальне обговорення

Casino Tropez - загальне обговорення

 від aoakejodie20
|
3 028 переглядів 15 відповідей |
|
Тут ви можете обговорити Casino Tropez, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.

Хтось дійсно отримував виплати на зняття та скільки часу це зайняло?

Автоматичний переклад.
aoakejodie20

Привіт,

як довго ти чекав, цікаво?

Чи потрібна Вам допомога?

Автоматичний переклад.

Привіт ,


Перш за все я знову втратив свій депозит десь 500 рандів. Персонал привітний .. бонусні обертання ви майже ніколи не виграєте . Крім того, у живій рулетці мало виграшів. Подивимося, скільки часу це займе. Мій обліковий запис повністю перевірено.


але я дійсно відчуваю, що знову говорять по колу. Крім того, чат у прямому ефірі не завжди доступний, тому вам потрібно зателефонувати за номером в Англії, я думаю… тому на ці дзвінки я навіть витратив понад 500 рандів 😀… тепер питання лише в тому, скільки часу це займе.

Автоматичний переклад.
Anonymized772

Привіт, я вважаю, що варто почекати, поки чат стане доступним, замість того, щоб телефонувати за кордон. Телефонні дзвінки можуть бути дуже дорогими, особливо коли ви дзвоните з Південної Африки до Європи 😕

Автоматичний переклад.

Привіт ,


так, я знаю ... але я закрив рахунок . Тому що знову спілкуємося з колами і за 500 рандів.

Автоматичний переклад.
Anonymized772

Єдине, що я вважаю, що я повинен додати на даний момент, це те, що я бажаю вам приємніше провести час під час гри в іншому місці.

🤞✨

Змінено
Автоматичний переклад.

🍀

Автоматичний переклад.

Щойно побачив лист із повідомленням про те, що казино Tropez більше не існуватиме наприкінці року. Це лише для Південної Африки?

Автоматичний переклад.
Links

Наразі такої інформації у нас немає.

Чи можете ви опублікувати скріншот тексту в цьому електронному листі тут?

Нашій групі даних напевно сподобається на це подивитися.

Автоматичний переклад.
Romi

Дякую, Ромі, я спробував внести кошти, але на звичайній сторінці не було варіантів депозиту. Я почав довідковий чат у прямому ефірі, причиною якого було закриття казино до кінця року, що спонукало мене переглянути свою пошту 😁.

Дійсно сумна новина: як південноафриканський гравець, я справді отримав чудовий досвід з ними. Коли я починав, я боявся, але мені завжди подобалися різноманітні ігри, гроші отримували вчасно, а обслуговування клієнтів завжди було чудовим, усе йшло так добре! Справді шокуюче.

Ось скріншот листа

file

Змінено
Автоматичний переклад.
Links

Дякую за це. Я негайно повідомлю нашу групу даних щодо цієї інформації.

Сподіваюся, на вашому рахунку немає залишку. Або ти?🤔

Автоматичний переклад.
Romi

Жодного, але я б хотів! 😄 Я справді знявся деякий час тому. Вони вказали кілька граничних дат для зняття тощо, тому будь-хто, хто має баланс, якщо він виявиться законним, повинен знати про це та планувати відповідно!

Автоматичний переклад.
Links

це здорово дякую

Ви вже знайшли інше казино для гри?

Автоматичний переклад.
Romi

На жаль, багато ігор недоступні у вибраному регіоні, і я, чесно кажучи, звик до компонування та процесу в Casino Tropez. Велика подяка Casino Guru, але вичерпні огляди зрештою скерували мене до кількох чудових альтернативних онлайн-казино.

Автоматичний переклад.
Links

Я радий, що ми можемо допомогти таким чином, і сподіваюся, незабаром прочитаю хороші відгуки від вас.

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого