2 р. тому
Тут ви можете обговорити Casino Tropez, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Привіт,
як довго ти чекав, цікаво?
Чи потрібна Вам допомога?
Hello,
for how long have you been waiting, I wonder?
Do you need any help?
Привіт ,
Перш за все я знову втратив свій депозит десь 500 рандів. Персонал привітний .. бонусні обертання ви майже ніколи не виграєте . Крім того, у живій рулетці мало виграшів. Подивимося, скільки часу це займе. Мій обліковий запис повністю перевірено.
але я дійсно відчуваю, що знову говорять по колу. Крім того, чат у прямому ефірі не завжди доступний, тому вам потрібно зателефонувати за номером в Англії, я думаю… тому на ці дзвінки я навіть витратив понад 500 рандів 😀… тепер питання лише в тому, скільки часу це займе.
Hi ,
first of all I lost my deposit again somewhere 500 Rand . The staff is friendly .. bonus spins you almost never win . Plus the live roulette is low in winnings . Let’s see how long this is going to take . My account is fully verified.
but I really have the feeling the big talking in circles again . Also live chat is not always available so you need to call to a nummer in England I think … so for Al those call I even spent more then 500 Rand 😀… now it’s just a matter how long is it taking .
Привіт, я вважаю, що варто почекати, поки чат стане доступним, замість того, щоб телефонувати за кордон. Телефонні дзвінки можуть бути дуже дорогими, особливо коли ви дзвоните з Південної Африки до Європи 😕
Hi, I believe it's worth to wait until the chat is available instead of calling abroad. The phone calls can be very costly, especially when you call from South Africa to Europe 😕
Єдине, що я вважаю, що я повинен додати на даний момент, це те, що я бажаю вам приємніше провести час під час гри в іншому місці.
🤞✨
The only thing I feel I should add at the moment is that I wish you a more pleasant time while playing elsewhere.
🤞✨
Наразі такої інформації у нас немає.
Чи можете ви опублікувати скріншот тексту в цьому електронному листі тут?
Нашій групі даних напевно сподобається на це подивитися.
We have no such information as of now.
Would it be possible for you to post the screenshot of the text in that email here?
Our data team will surely like to look at it.
Дякую, Ромі, я спробував внести кошти, але на звичайній сторінці не було варіантів депозиту. Я почав довідковий чат у прямому ефірі, причиною якого було закриття казино до кінця року, що спонукало мене переглянути свою пошту 😁.
Дійсно сумна новина: як південноафриканський гравець, я справді отримав чудовий досвід з ними. Коли я починав, я боявся, але мені завжди подобалися різноманітні ігри, гроші отримували вчасно, а обслуговування клієнтів завжди було чудовим, усе йшло так добре! Справді шокуюче.
Ось скріншот листа
Thanks Romi, so basically, I tried to deposit funds and there were no deposit options on the usual page, I started a live help chat where the reason was the casino closure by the end of the year, which prompted me to look at my mails😁.
Sad news indeed, as a South African player, I truly have had a wonderful experience with them. I was apprehensive when I started but I've always enjoyed the variety of games, been paid out timeously and the customer service has always been outstanding, thing's were going so well! Shocking indeed.
Here's a screenshot of the mail
Дякую за це. Я негайно повідомлю нашу групу даних щодо цієї інформації.
Сподіваюся, на вашому рахунку немає залишку. Або ти?🤔
Thank you for that. I will inform our data team regarding this information right away.
I hope you don't have any remaining balance on your account. Or do you?🤔
Жодного, але я б хотів! 😄 Я справді знявся деякий час тому. Вони вказали кілька граничних дат для зняття тощо, тому будь-хто, хто має баланс, якщо він виявиться законним, повинен знати про це та планувати відповідно!
None, I wish though! 😄 I actually withdrew a while ago. They did state a few cut off dates for withdrawal, etc, so anyone out there with a balance if it turns out to be legit should be aware and plan accordingly!
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.