1 рік тому
Тут ви можете обговорити Casino Tropez, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Привіт,
як довго ти чекав, цікаво?
Чи потрібна Вам допомога?
Hello,
for how long have you been waiting, I wonder?
Do you need any help?
Привіт ,
Перш за все я знову втратив свій депозит десь 500 рандів. Персонал привітний .. бонусні обертання ви майже ніколи не виграєте . Крім того, у живій рулетці мало виграшів. Подивимося, скільки часу це займе. Мій обліковий запис повністю перевірено.
але я дійсно відчуваю, що знову говорять по колу. Крім того, чат у прямому ефірі не завжди доступний, тому вам потрібно зателефонувати за номером в Англії, я думаю… тому на ці дзвінки я навіть витратив понад 500 рандів 😀… тепер питання лише в тому, скільки часу це займе.
Hi ,
first of all I lost my deposit again somewhere 500 Rand . The staff is friendly .. bonus spins you almost never win . Plus the live roulette is low in winnings . Let’s see how long this is going to take . My account is fully verified.
but I really have the feeling the big talking in circles again . Also live chat is not always available so you need to call to a nummer in England I think … so for Al those call I even spent more then 500 Rand 😀… now it’s just a matter how long is it taking .
Привіт, я вважаю, що варто почекати, поки чат стане доступним, замість того, щоб телефонувати за кордон. Телефонні дзвінки можуть бути дуже дорогими, особливо коли ви дзвоните з Південної Африки до Європи 😕
Hi, I believe it's worth to wait until the chat is available instead of calling abroad. The phone calls can be very costly, especially when you call from South Africa to Europe 😕
Єдине, що я вважаю, що я повинен додати на даний момент, це те, що я бажаю вам приємніше провести час під час гри в іншому місці.
🤞✨
The only thing I feel I should add at the moment is that I wish you a more pleasant time while playing elsewhere.
🤞✨
Ми не змогли визначити мову публікації. Оберіть вашу мову з переліку
Вашу публікацію надіслано на перевірку адміністраторам форуму. Вони переконаються у відповідності правилам спільноти. Ви отримаєте електронного листа щодо результату розгляду протягом 48 годин.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Ми помітили, що ви використовуєте AdBlock. Ми не відображаємо рекламу на наших сторінках, однак посилання на деякі казино через AdBlock можуть бути несправними. Щоб мати змогу відвідати усі бажані казино вимкніть AdBlock або додайте нашу сторінку до білого списку.