2 р. тому
Тут ви можете обговорити Casino Tropez, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Привіт,
як довго ти чекав, цікаво?
Чи потрібна Вам допомога?
Hello,
for how long have you been waiting, I wonder?
Do you need any help?
Привіт ,
Перш за все я знову втратив свій депозит десь 500 рандів. Персонал привітний .. бонусні обертання ви майже ніколи не виграєте . Крім того, у живій рулетці мало виграшів. Подивимося, скільки часу це займе. Мій обліковий запис повністю перевірено.
але я дійсно відчуваю, що знову говорять по колу. Крім того, чат у прямому ефірі не завжди доступний, тому вам потрібно зателефонувати за номером в Англії, я думаю… тому на ці дзвінки я навіть витратив понад 500 рандів 😀… тепер питання лише в тому, скільки часу це займе.
Hi ,
first of all I lost my deposit again somewhere 500 Rand . The staff is friendly .. bonus spins you almost never win . Plus the live roulette is low in winnings . Let’s see how long this is going to take . My account is fully verified.
but I really have the feeling the big talking in circles again . Also live chat is not always available so you need to call to a nummer in England I think … so for Al those call I even spent more then 500 Rand 😀… now it’s just a matter how long is it taking .
Привіт, я вважаю, що варто почекати, поки чат стане доступним, замість того, щоб телефонувати за кордон. Телефонні дзвінки можуть бути дуже дорогими, особливо коли ви дзвоните з Південної Африки до Європи 😕
Hi, I believe it's worth to wait until the chat is available instead of calling abroad. The phone calls can be very costly, especially when you call from South Africa to Europe 😕
Єдине, що я вважаю, що я повинен додати на даний момент, це те, що я бажаю вам приємніше провести час під час гри в іншому місці.
🤞✨
The only thing I feel I should add at the moment is that I wish you a more pleasant time while playing elsewhere.
🤞✨
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.