ФорумКазиноCasino Rocket - загальне обговорення

Casino Rocket - загальне обговорення (Сторінка 4)

3 р. тому від Bibop
|
18855 переглядів 85 відповідей |
|
1...3 4 5
tamasalex71
1 рік тому

Хочете подати скаргу на нашому веб-сайті? Я б сказав, що це дійсно потребує передового підходу. Оскільки ви вважаєте гроші втраченими, я, звичайно, залишаю це вам.

Ця стаття пояснює, чого очікувати - якщо ви зацікавлені.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я перевіряю гуру казино на наявність казино з вищим рейтингом ..це ракетне казино було оцінено в 8,2, і мені здається, що це чисте пограбування, чисте шахрайство. Це просто ґрунтується на моєму досвіді, я знаю, що ніколи не побачу своїх грошей, це трохи засмучує, але що робити.

тому моє запитання було б, як гуру казино дав їм 8.2??


Автоматичний переклад.
tamasalex71
1 рік тому

Основне пояснення можна переглянути тут: https://casino.guru/casino-rocket-review#tab=js-tab-reputation

У будь-якому випадку, як бачите, у казино немає жодної невирішеної скарги. Звичайно, невирішені скарги негативно вплинуть на їхній рейтинг. Насправді немає нічого, що ми повинні вважати поганим і несправедливим.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я бачу, що в казино немає жодних невирішених скарг?? Добре, у відгуках користувачів на вашому сайті я можу прочитати лише скарги, і оскільки я отримав задоволення від того, що мої 1700 вкрали, це єдине, що я можу сказати про цей випадок.. розуміти кожну скаргу, написану гравцями ..чого я не розумію, це те, як гуру казино ставить ставки понад 8 на такому шахрайському сайті??? оскільки я впевнений, що всі гравці, які залишили тут поганий відгук, перевірили ваш сайт для довідки, перш ніж відвідати це ракетне казино.

немає виплат, немає зв'язку та отримав оцінку 8,2 від гуру казино .. знайдіть у цьому помилку, будь ласка.

Автоматичний переклад.
tamasalex71
1 рік тому

Привіт.

Саме в цьому суть, оскільки багато гравців приходять сюди лише для того, щоб надіслати відгук користувача, а не для скарги, ми нічого не можемо з цим зробити.

Я радий, що ви подали скаргу на зміну, але хотів би зауважити, що рейтинг стосується не лише скарг. Чи перевірили ви вкладку « пояснення репутації »?

file

Це нагадує мені, що казино, здається, обмежує гравців з Угорщини, тож чи можу я знати, у якій країні ви зареєструвалися?

Ми також будемо вдячні за відповідне повідомлення, як зазначено в скарзі .

Заздалегідь спасибі.

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Я зареєструвався з Угорщини, прийняв свої платежі та збрехав про виведення готівки, вони ніколи не згадували, що не можуть виплатити мені, оскільки зареєструвалися з Угорщини.

вперше це бачу.

однак вони прийняли мої гроші і ніколи не казали мені після отримання мого виграшу, що проблема полягала в тому, що я грав з реєстрацією в Угорщині,

вони сказали, що переказ зроблено, і я повинен попросити свій банк, після того як я попросив підтвердження переказу, показати своєму банку те, що вони не відповіли на цей запит.

Коротше кажучи, бери мої гроші, я граю, я виграю, вони не платять. Як це назвати? крадуть правильно?? тож сайт є шахрайством, ви згодні?

Дивлячись на відгуки інших людей і бачу те саме, мені цікаво на основі цієї інформації, де ви ловите свою інформацію, щоб дати цим шахраям 8.2??

Автоматичний переклад.
tamasalex71
1 рік тому

Я розумію, що ти злий через це. Якщо ситуація була такою, як описано, казино має ставитися до вас як до будь-якого іншого дозволеного гравця.

Справедливий підхід простий: як тільки гравці зможуть зареєструватися, використовуючи правдиву особисту інформацію, внести депозит і зіграти, гравці також повинні отримати всі виграші, отримані відповідно до правил.

Відразу скажу, що скарга відкрита, ми не знаємо всієї історії, тому немає причин знижувати рейтинг. Лише коли казино діє несправедливо і скаргу закривають як нерозглянуту, тоді воно отримує чорні точки.

Не соромтеся прочитати цей посібник щодо скарг - пояснення є тут: https://casino.guru/complaint-resolution-instructions#consequences


Бажаю вам справедливого рішення! 🤞



Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Не знаю, що на це відповісти :так що немає причин знижувати рейтинг

вибачте тих, хто надає довіру вашим оцінкам.

Ви знаєте всю історію, все просто: відкрив гуру казино, щоб перевірити рейтинг цього казино, яке рекламувалося в Угорщині. Рейтинг був хорошим, тому пішов і зареєструвався, трохи програв, потім виграв і перерахував або спробував 3 рази 1- 500 євро 2- 200 євро 3-1000 євро, і жодної копійки не надходило на мій рахунок.

після того, як вони запитали їх, вони сказали, що це було надіслано, і повинні запитати мій банк, без жодної посилання на переказ..

після того, як попросив у них підтвердження передачі повна тиша.

Отже, як це назвати? Що потрібно для оцінки сайтів казино?

у будь-якому випадку, чудового дня, я, очевидно, все одно марную час, пишучи тут.


Автоматичний переклад.
tamasalex71
1 рік тому

привіт

Вибачте, але ви пропустили основну частину мого допису й підібрали лише одне речення .

Чи не могли б ви бути такими добрими і прочитати все пояснення + статтю, яку я вам надіслав - ще раз?

Я відчуваю, що немає сенсу писати все це знову.

Якщо ви дійсно хочете знати, як ми оцінюємо казино, є інша стаття - просто натисніть тут .



Автоматичний переклад.
1 рік тому

Дійсно безглуздо.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

9Я зробив депозит у п’ятницю за допомогою Mifinity. я виграв 2 тис. Варіант виведення на Mifinity недоступний. Я хочу відійти до Джетона. Всі документи я відправив. але мою зарплату постійно забирають за дивні дзвінки

Живий чат це не чат, це vemail із довгим очікуванням відповіді.

Дуже погане обслуговування.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Щойно отримав найбожевільніший азартний досвід у своєму житті в Rocket. Я взяв 50% перезавантаження 300/150 вирвався. Я пішов відправити 1000 доларів BTC зі свого гаманця для азартних ігор на біржу, щоб продати їх, але копіювання не спрацювало, тому я знову вставив адресу Rocket і надіслав її в Rocket як готівковий депозит. Оскільки вам потрібно зробити 3-кратну ставку, щоб вивести гроші, я вирішив зіграти в новий Witchy POP від Avatar UX за 5 доларів за обертання.... 25 обертань, я виграв 13 тисяч, я трохи пограв, а потім вийшов. Іноді вам посміхаються боги азартних ігор.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
scottM
1 рік тому

О, коли я читав початок вашої історії, я очікував, що виникнуть проблеми з депозитом у BTC, і ви його втратили, тому що зробили помилку, оскільки не змогли скопіювати+вставити адресу.

Я радий, що історія має щасливий кінець. Купіть собі щось хороше, не відкладайте все назад у казино 🙂

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Гроші, внесені тут за допомогою USDT, не…

Гроші, внесені тут за допомогою USDT, не надійшли на мій рахунок.


Мені сказали в службі підтримки клієнтів, що вони не знають, коли він надійде після того, як я надав підтвердження депозиту.


Обслуговування клієнтів дуже некорисне.


Бог знає, як важко буде зняти мій депозит.


Сотні інших казино, у яких можна грати без будь-яких проблем, зробіть собі послугу та грайте в іншому місці. Грати тут не варто.


Загалом дуже розчарований.

Змінено Jaro 1 рік тому
Причина: Посилання не працює
Автоматичний переклад.
dannyking54
1 рік тому

Привіт! Чи зверталися ви до платіжної служби, щоб дізнатися, чи знають вони про цю проблему? Якщо гроші не були зараховані на ваш рахунок, це може бути не провина казино, і в цьому випадку у казино можуть бути зв’язані руки. Як довго триває ваша ситуація? Ймовірно, буде важливо набратися терпіння та почекати або повідомити себе.

Однак, якщо гроші надійдуть на ваш рахунок або ви почуєте щось нове, повідомте нам.

Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

Це триває вже 3 тижні, я досі не отримав свої гроші. Я навіть не отримав електронного листа з оновленнями про це, хоча вони постійно кажуть мені, що надішлють мені електронний лист із будь-якими оновленнями.


Сьогодні один із ідіотів (їх багато) з живого чату сказав мені, що вони ніколи не отримували його без додаткової інформації.


Це серйозно непрофесійне казино, що межує з кримінальним.


Це казино пішло так далеко, що повідомило про мій відгук про Trust Pilot, щоб його видалити. Я припускаю, що вони повідомляють про схожі справжні відгуки, щоб виглядати краще.


Насправді нечесне та сумнівне казино, я не можу зрозуміти, як вони отримали такий хороший відгук на веб-сайті thios.



Автоматичний переклад.
dannyking54
1 рік тому

Можливо, ви розглядали можливість подати безкоштовну скаргу через наш центр вирішення проблем?

Наскільки я можу судити, представник казино співпрацює з нами, коли подається скарга (перегляньте це тут ). Наразі все вирішено. Тому втрачати, я б сказав, нема чого.

Зробіть це зараз, якщо вам подобається ідея: https://casino.guru/complaints/createaaa

Можливо, трохи попереду для початку? Ось посібник із описом процедури .

Дайте мені знати, що ви про це думаєте.

Автоматичний переклад.
dannyking54
1 рік тому

3 тижні – це досить багато, тож ви також зверталися до постачальника платіжних послуг, щоб дізнатися цю інформацію, чи просто до казино?

Однак я можу порекомендувати вамподати скаргу тут, якщо ви вважаєте, що проблема на стороні казино, але я знаю з деяких випадків, що вирішення такого роду речей може зайняти трохи більше часу, і якщо це не вина казино, тоді це ще складніше.

У будь-якому випадку, що стосується спілкування, оператор сказав, що вони не отримали від вас електронної пошти?

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Привіт, дякую.


Я подам скаргу сьогодні ввечері або завтра, дякую.

Автоматичний переклад.
dannyking54
1 рік тому

Я вважаю, що це правильно. Якщо можливо, ви можете повідомити нам про прогрес або якщо ви отримаєте відповідь від казино.

Піклуватися. ☘️

Автоматичний переклад.
1...3 4 5

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого