У мене та ж проблема. Згідно з даними казино, мій баланс було перераховано 13 березня 2023 року, і я його ще не отримав. Я також отримав знімок екрана від казино, який нібито доводить, що мій баланс було перераховано казино 13 березня 2023 року об 11:56. На скріншоті видно, що, за даними казино, гроші були перераховані нібито 13 березня, хоча раніше казино запевняло мене, що гроші були перераховані вже 9 березня.
Тепер, коли я не отримав жодних грошей протягом двох тижнів, я звертаюся до казино. Казино каже, що я повинен перевірити це в своєму банку (я запевняю вас, що швейцарські банки є авторитетними ;-)). Сьогодні мені написали, щоб я надав виписку з банківського рахунку, щоб підтвердити, що я не отримував грошей 13.03.2023 об 11:56. Це дуже несерйозно, тому що в самому казино мені сказали, що, хоча його було перераховано 13 березня 2023 року об 11:56, може знадобитися 1-5 днів, поки він з’явиться на моєму рахунку. Тепер вони хочуть довідку про те, що я не отримав її 13 березня 2023 року (день передбачуваної передачі). Я впевнений, що казино використовує таку тактику, щоб не переказувати кошти, поки не буде достатньо тиску. У результаті гравці, які врешті-решт відмовляються, віддають кошти казино.
Час відповідей на запити займає більше тижня. Це дуже погано, оскільки ви можете запитувати блокування облікового запису, ліміти та тайм-аути лише поштою через службу підтримки. Крім того, казино повідомило мені в повідомленні, що відповідь займає дуже багато часу, оскільки я перервав мій чат на веб-сайті казино (тільки я ніколи не писав через чат. Вони стверджують, що вони мають цілодобовий живий чат, але його не існує).
I have the same problem. According to the casino, my balance was transferred on 13 March 2023 and I have not received it yet. I have also received a screenshot from the casino that supposedly proves that my balance was transferred by the casino on 13 March 2023 at 11:56. The screenshot shows that, according to the casino, the money was supposedly transferred on 13 March, although the casino previously assured me that the money had already been transferred on 9 March.
Now that I have not received any money for a fortnight, I am contacting the casino. The casino says I should check with my bank (I assure you that Swiss banks are reputable ;-)). Today they wrote me to submit a bank statement to prove that I did not receive any money on 13 March 2023 at 11:56. This is very unserious, because the casino itself told me that although it was transferred on 13 March 2023 at 11:56, it may well take 1-5 days until it is in my account. Now they want a statement proving that I did not receive it on 13 March 2023 (the day of the alleged transfer). I am sure that the casino is using this tactic so that they do not transfer funds until there is enough pressure. As a result, players who eventually give up give the casino the funds.
The response time for answering queries takes over a week. This is very bad because you can only request account blocks, limits and time-outs via mail through support. Also, the casino told me in a message that the response takes a very long time because my chat on the casino website was interrupted by me (Only I never wrote via the chat. They do state that they have a 24/7 live chat, but it doesn't exist).
Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.