ГоловнаФорумКазиноCasino Rocket - загальне обговорення

Casino Rocket - загальне обговорення (Сторінка 3)

 від Bibop
|
22 961 переглядів 85 відповідей |
|
12 3 45
Anonymized364

Шкода це чути, але я повідомив Крістіну про ваше рішення.

Сподіваюся, ваш наступний досвід казино буде набагато кращим.

Автоматичний переклад.
Radka

Я ніколи не повернуся в те казино. Я виписаний. Якщо вони мене обдурили, вони залишили мої гроші. Але так як він був маленький, я йому їх віддала. Вони голодують. Хай гинуть.

Автоматичний переклад.

Хороший день


Невдовзі після того, як я виграв 1000 євро та подав запит на зняття коштів (і надав усі необхідні документи для підтвердження), мій рахунок заблокували без будь-якої причини. Усі мої повідомлення казино ігнорували кілька днів. Я хочу свій баланс, оскільки це мої гроші.


PS: Захист гравця недоступний. Виключення/призупинення облікового запису/періоди охолодження/ліміти можна надіслати в службу підтримки лише електронною поштою. Але на повідомлення ніколи не відповідають.

Автоматичний переклад.
Mister_Schweiz

Привіт. Тож це ще одна скарга . Подивимося, що буде відкрито. Наберіться терпіння та стежте за прогресом, будь ласка.

Дякуємо за ваш внесок.

Автоматичний переклад.
Radka

і знову ти цинічно реагуєш. Так, Радка, є багато скарг, тому що є також багато казино, які дають підстави для скарг. Я не дозволю вам знову висміювати мене за те, що я подав «ще одну скаргу». З найкращими побажаннями

Автоматичний переклад.
Mister_Schweiz

Просто зачекайте, доки казино відреагує на скаргу. Зазвичай розгляд скарги займає тижні або оголошення її невирішеною, якщо казино не пояснює, чому рахунок було закрито. Хочу додати, що піддаватися шахрайству з боку казино під цією конкретною юрисдикцією є справді нормальною справою. Раніше мене обманювали казино Curazao, тож повірте мені: це часто трапляється з багатьма користувачами. Не спрямовуйте свій гнів на цей сайт або його учасників, якщо ви відчуваєте, що спеціаліст із розгляду скарг довго відповідає, це теж нормально: активних скарг багато. Також рекомендував би уникати казино Curazao або робити лише невеликі депозити, уникати отримання депозитних бонусів і грати лише у великих казино (легко визначити, які це), якщо ви хочете робити більші депозити. На даний момент все, що ви можете зробити, це чекати.

Автоматичний переклад.
SunsetGaze

Я ніколи не тиснув на CasinoGuru. І не всі ліцензовані казино Curacoan однакові. Вибираючи казино, я орієнтуюся на рейтинг CasinoGuru для казино. Casinorocket отримав добру репутацію від CasinoGuru, тому я довіряю аналізу CasinoGuru.

Автоматичний переклад.
Mister_Schweiz

Я роблю майже те саме, я використовую ці рейтинги як орієнтир, але є ще багато речей, на які варто звернути увагу: відгуки користувачів і перевірка, чи є загальні проблеми з депозитами чи зняттям коштів у багатьох різних користувачів, чи багато людей скаржаться на те саме й знову, то це явний знак. Наприклад, на цьому я бачу, що бонуси проблематичні, зняття відбувається повільно, і навіть є гравець, який повідомляє, що його обліковий запис не було закрито, коли він попросив закрити обліковий запис, я б сказав, що це величезні ознаки, тому для мене досвід користувача важливіший ніж офіційний рейтинг. І правда: не всі казино Curazao однакові, я був у деяких, які дійсно хороші, але це рідкісні винятки. З 14 казино Curazao, які я пробував, лише 3 хороші, одне з цих 3 зараз у мене 1 найкраще казино, в яке я коли-небудь грав (поки що).

Автоматичний переклад.

і знову ти цинічно реагуєш. Так, Радка, є багато скарг, тому що є також багато казино, які дають підстави для скарг. Я не дозволю вам знову висміювати мене за те, що я подав «ще одну скаргу». З найкращими побажаннями

Автоматичний переклад.

Ні, я ні.

Просто виходячи з інших скарг, їх результатів і вашого підходу до мене, я не маю пристрасті до додаткових чатів.

Усе, що я намагаюся пояснити, працює однаково. Отже, я закінчив. Я зачекаю на подальший розвиток скарги, тому що хочу побачити точки зору обох сторін. Вам це звучить цинічно?

Ми тут, щоб надати підтримку та допомогу, якщо забажаємо, тому я не відчуваю до вас ніяких негативних почуттів, просто не знаю, що мені написати, щоб ви менше сердилися.


Автоматичний переклад.
Radka

Привіт Радка

Вище я лише поділився своїм досвідом гри в казино із зацікавленою публікою та написав про те, що мені не подобається в казино (недостатній захист гравців тощо). Для цього і є ця портальна "загальна дискусія".

Я не можу класифікувати вашу відповідь (тому це ще одна скарга . Ми побачимо, що стане відомо. Будь ласка, будьте терплячими та продовжуйте прогрес).

Автоматичний переклад.
Mister_Schweiz

Привіт.

Ну, то в чому, здається, проблема? Сподіваюся, ви вважаєте скаргу задовільною.

Добре. 🙂


Автоматичний переклад.

Неможливо отримати оплату на цьому сайті, чекати, щоб отримати 1700 євро, усе надіслано та очищено. Мені сказали перевірити в моєму банку 🙂 без будь-якої інформації про переказ там нічого перевіряти.

спілкування неможливе, зараз вони ніколи не відповідають,

Не витрачайте там свої гроші, оскільки це велике шахрайство.

Автоматичний переклад.
tamasalex71

Привіт,

Чи можу я дізнатися, коли ваш обліковий запис було повністю підтверджено та коли було надіслано заявку на зняття?

Крім того, чи ви коли-небудь знімали з цього виграші?

Ну, звучить як жарт запитати у вашому банку, не надаючи жодних деталей...


Автоматичний переклад.
Radka

привіт,

деякі 20 лютого інші 6 березня, зняття:

137806403-03-2023 16:36acceptedcashoutБанківський переказ€ 1000137354603-01-2023 17:51acceptedcashoutBank Transfer€ 200135534802-19-2023 10:29acceptedcashoutBank Transfer€ 500

3 з них, жодного не отримано.

ніколи не отримував готівку тут, вперше на цьому сайті

Обслуговування клієнтів повільне, вчора хтось сказав мені, що я перевів свою справу кудись в інше місце🙂, тому я не можу нічого чекати, поки це не набридне і забуде про ці гроші, я вважаю, що це мета. Наразі це виглядає як велике шахрайство. Перепрошую, якщо я неправильно...

але на прохання надіслати мені підтвердження переказу попросити мій банк узагалі не відповідати...

Автоматичний переклад.

У мене та ж проблема. Згідно з даними казино, мій баланс було перераховано 13 березня 2023 року, і я його ще не отримав. Я також отримав знімок екрана від казино, який нібито доводить, що мій баланс було перераховано казино 13 березня 2023 року об 11:56. На скріншоті видно, що, за даними казино, гроші були перераховані нібито 13 березня, хоча раніше казино запевняло мене, що гроші були перераховані вже 9 березня.


Тепер, коли я не отримав жодних грошей протягом двох тижнів, я звертаюся до казино. Казино каже, що я повинен перевірити це в своєму банку (я запевняю вас, що швейцарські банки є авторитетними ;-)). Сьогодні мені написали, щоб я надав виписку з банківського рахунку, щоб підтвердити, що я не отримував грошей 13.03.2023 об 11:56. Це дуже несерйозно, тому що в самому казино мені сказали, що, хоча його було перераховано 13 березня 2023 року об 11:56, може знадобитися 1-5 днів, поки він з’явиться на моєму рахунку. Тепер вони хочуть довідку про те, що я не отримав її 13 березня 2023 року (день передбачуваної передачі). Я впевнений, що казино використовує таку тактику, щоб не переказувати кошти, поки не буде достатньо тиску. У результаті гравці, які врешті-решт відмовляються, віддають кошти казино.


Час відповідей на запити займає більше тижня. Це дуже погано, оскільки ви можете запитувати блокування облікового запису, ліміти та тайм-аути лише поштою через службу підтримки. Крім того, казино повідомило мені в повідомленні, що відповідь займає дуже багато часу, оскільки я перервав мій чат на веб-сайті казино (тільки я ніколи не писав через чат. Вони стверджують, що вони мають цілодобовий живий чат, але його не існує).

Змінено
Автоматичний переклад.

привіт,

деякі 20 лютого інші 6 березня, зняття:

137806403-03-2023 16:36acceptedcashoutБанківський переказ€ 1000137354603-01-2023 17:51acceptedcashoutBank Transfer€ 200135534802-19-2023 10:29acceptedcashoutBank Transfer€ 500

3 з них, жодного не отримано.

ніколи не отримував готівку тут, вперше на цьому сайті

Обслуговування клієнтів повільне, вчора хтось сказав мені, що я перевів свою справу кудись в інше місце🙂, тому я не можу нічого чекати, поки це не набридне і забуде про ці гроші, я вважаю, що це мета. Наразі це виглядає як велике шахрайство. Перепрошую, якщо я неправильно...

але на прохання надіслати мені підтвердження переказу попросити мій банк узагалі не відповідати...

Автоматичний переклад.

Я боюся, що настав час подати скаргу тут, на нашому веб-сайті.

Це посилання веде безпосередньо до творця .

Це займає надто багато часу, особливо тому, що казино стверджує, що все було надіслано раніше. Лише порада, чи намагалися ви запитати свій банк про ці транзакції?


Автоматичний переклад.

У мене та ж проблема. Згідно з даними казино, мій баланс було перераховано 13 березня 2023 року, і я його ще не отримав. Я також отримав знімок екрана від казино, який нібито доводить, що мій баланс було перераховано казино 13 березня 2023 року об 11:56. На скріншоті видно, що, за даними казино, гроші були перераховані нібито 13 березня, хоча раніше казино запевняло мене, що гроші були перераховані вже 9 березня.


Тепер, коли я не отримав жодних грошей протягом двох тижнів, я звертаюся до казино. Казино каже, що я повинен перевірити це в своєму банку (я запевняю вас, що швейцарські банки є авторитетними ;-)). Сьогодні мені написали, щоб я надав виписку з банківського рахунку, щоб підтвердити, що я не отримував грошей 13.03.2023 об 11:56. Це дуже несерйозно, тому що в самому казино мені сказали, що, хоча його було перераховано 13 березня 2023 року об 11:56, може знадобитися 1-5 днів, поки він з’явиться на моєму рахунку. Тепер вони хочуть довідку про те, що я не отримав її 13 березня 2023 року (день передбачуваної передачі). Я впевнений, що казино використовує таку тактику, щоб не переказувати кошти, поки не буде достатньо тиску. У результаті гравці, які врешті-решт відмовляються, віддають кошти казино.


Час відповідей на запити займає більше тижня. Це дуже погано, оскільки ви можете запитувати блокування облікового запису, ліміти та тайм-аути лише поштою через службу підтримки. Крім того, казино повідомило мені в повідомленні, що відповідь займає дуже багато часу, оскільки я перервав мій чат на веб-сайті казино (тільки я ніколи не писав через чат. Вони стверджують, що вони мають цілодобовий живий чат, але його не існує).

Автоматичний переклад.

Ви чули про останні проблеми в Credit Suisse? Просто кажу.

У будь-якому випадку я б попросив банк про будь-які транзакції, що очікують, хоча я б сказав, що скарга також є хорошим рішенням.

Чекаємо прогресу. 🤞

Автоматичний переклад.
Radka

у мого банку нема чого просити без будь-якого підтвердження переказу, як ви знаєте..очевидно, вони ніколи не надавали мені нічого, крім бла-бла...сьогодні вранці для листа, який буде надіслано вам сюди з посиланням для перевірки переказу ось... це посилання було надіслано мені кілька разів з тієї самої причини, посилання просто відкриває сайт ..

Привіт Шандор.

Сподіваюся, що цей електронний лист добре знайшов вас

Щиро дякуємо, що звернулися до нас. Сподіваюсь, с тобою все добре.

Будь ласка, скористайтеся цим посиланням, щоб переглянути історію своїх транзакцій, оскільки це проллє більше світла про те, що зняття було успішним - https://www.casinorocket.com/en?cashier=history

Щоб отримати миттєву допомогу, не соромтеся зв’язатися з нами через чат. Наша служба підтримки працює 24/7. Ми завжди раді Вам допомогти.

Попереду чудовий день!🌻️

З найкращими побажаннями,


у будь-якому випадку, я ще раз люб’язно попросив надіслати мені підтвердження переказу принаймні в 10-й раз, щоб перевірити в своєму банку, але я знаю, що ніколи цього не отримаю, цей сайт, мабуть, є шахрайством. Ще раз перепрошую, якщо помиляюся.

Автоматичний переклад.
Radka

ха-ха. Падіння акцій компанії і звичайні банківські (наприклад) банківські перекази – дві абсолютно різні речі. 😀


Тим не менш, для казино просто смішно звинувачувати банки гравців.

Автоматичний переклад.
Mister_Schweiz

Я боюся, що ви повністю упустили суть! Я не сказав, що це "одне". Чи знайомі ви з платіжними послугами третіх сторін і банками-посередниками? Ось про це я і говорив.

Багато великих міжнародних банків не надто задоволені переказом грошей із казино, накладаючи обмеження та перевіряючи, наприклад, щоб запобігти тіньовим або невідстежуваним транзакціям.

Незважаючи на це, я погоджуюся, що казино надто полегшило собі задачу, переклавши всю метушню на гравця.


Змінено
Автоматичний переклад.
12 3 45

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого