ФорумКазиноCasino Rocket - загальне обговорення

Casino Rocket - загальне обговорення (Сторінка 3)

3 р. тому від Bibop
|
17383 переглядів 85 відповідей |
|
12 3 45
Додати публікацію
Anonymized364
1 рік тому

Шкода це чути, але я повідомив Крістіну про ваше рішення.

Сподіваюся, ваш наступний досвід казино буде набагато кращим.

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Я ніколи не повернуся в те казино. Я виписаний. Якщо вони мене обдурили, вони залишили мої гроші. Але так як він був маленький, я йому їх віддала. Вони голодують. Хай гинуть.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Хороший день


Невдовзі після того, як я виграв 1000 євро та подав запит на зняття коштів (і надав усі необхідні документи для підтвердження), мій рахунок заблокували без будь-якої причини. Усі мої повідомлення казино ігнорували кілька днів. Я хочу свій баланс, оскільки це мої гроші.


PS: Захист гравця недоступний. Виключення/призупинення облікового запису/періоди охолодження/ліміти можна надіслати в службу підтримки лише електронною поштою. Але на повідомлення ніколи не відповідають.

Автоматичний переклад.
Mister_Schweiz
1 рік тому

Привіт. Тож це ще одна скарга . Подивимося, що буде відкрито. Наберіться терпіння та стежте за прогресом, будь ласка.

Дякуємо за ваш внесок.

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

і знову ти цинічно реагуєш. Так, Радка, є багато скарг, тому що є також багато казино, які дають підстави для скарг. Я не дозволю вам знову висміювати мене за те, що я подав «ще одну скаргу». З найкращими побажаннями

Автоматичний переклад.
Mister_Schweiz
1 рік тому

Просто зачекайте, доки казино відреагує на скаргу. Зазвичай розгляд скарги займає тижні або оголошення її невирішеною, якщо казино не пояснює, чому рахунок було закрито. Хочу додати, що піддаватися шахрайству з боку казино під цією конкретною юрисдикцією є справді нормальною справою. Раніше мене обманювали казино Curazao, тож повірте мені: це часто трапляється з багатьма користувачами. Не спрямовуйте свій гнів на цей сайт або його учасників, якщо ви відчуваєте, що спеціаліст із розгляду скарг довго відповідає, це теж нормально: активних скарг багато. Також рекомендував би уникати казино Curazao або робити лише невеликі депозити, уникати отримання депозитних бонусів і грати лише у великих казино (легко визначити, які це), якщо ви хочете робити більші депозити. На даний момент все, що ви можете зробити, це чекати.

Автоматичний переклад.
SunsetGaze
1 рік тому

Я ніколи не тиснув на CasinoGuru. І не всі ліцензовані казино Curacoan однакові. Вибираючи казино, я орієнтуюся на рейтинг CasinoGuru для казино. Casinorocket отримав добру репутацію від CasinoGuru, тому я довіряю аналізу CasinoGuru.

Автоматичний переклад.
Mister_Schweiz
1 рік тому

Я роблю майже те саме, я використовую ці рейтинги як орієнтир, але є ще багато речей, на які варто звернути увагу: відгуки користувачів і перевірка, чи є загальні проблеми з депозитами чи зняттям коштів у багатьох різних користувачів, чи багато людей скаржаться на те саме й знову, то це явний знак. Наприклад, на цьому я бачу, що бонуси проблематичні, зняття відбувається повільно, і навіть є гравець, який повідомляє, що його обліковий запис не було закрито, коли він попросив закрити обліковий запис, я б сказав, що це величезні ознаки, тому для мене досвід користувача важливіший ніж офіційний рейтинг. І правда: не всі казино Curazao однакові, я був у деяких, які дійсно хороші, але це рідкісні винятки. З 14 казино Curazao, які я пробував, лише 3 хороші, одне з цих 3 зараз у мене 1 найкраще казино, в яке я коли-небудь грав (поки що).

Автоматичний переклад.
1 рік тому

і знову ти цинічно реагуєш. Так, Радка, є багато скарг, тому що є також багато казино, які дають підстави для скарг. Я не дозволю вам знову висміювати мене за те, що я подав «ще одну скаргу». З найкращими побажаннями

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Ні, я ні.

Просто виходячи з інших скарг, їх результатів і вашого підходу до мене, я не маю пристрасті до додаткових чатів.

Усе, що я намагаюся пояснити, працює однаково. Отже, я закінчив. Я зачекаю на подальший розвиток скарги, тому що хочу побачити точки зору обох сторін. Вам це звучить цинічно?

Ми тут, щоб надати підтримку та допомогу, якщо забажаємо, тому я не відчуваю до вас ніяких негативних почуттів, просто не знаю, що мені написати, щоб ви менше сердилися.


Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Привіт Радка

Вище я лише поділився своїм досвідом гри в казино із зацікавленою публікою та написав про те, що мені не подобається в казино (недостатній захист гравців тощо). Для цього і є ця портальна "загальна дискусія".

Я не можу класифікувати вашу відповідь (тому це ще одна скарга . Ми побачимо, що стане відомо. Будь ласка, будьте терплячими та продовжуйте прогрес).

Автоматичний переклад.
Mister_Schweiz
1 рік тому

Привіт.

Ну, то в чому, здається, проблема? Сподіваюся, ви вважаєте скаргу задовільною.

Добре. 🙂


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Неможливо отримати оплату на цьому сайті, чекати, щоб отримати 1700 євро, усе надіслано та очищено. Мені сказали перевірити в моєму банку 🙂 без будь-якої інформації про переказ там нічого перевіряти.

спілкування неможливе, зараз вони ніколи не відповідають,

Не витрачайте там свої гроші, оскільки це велике шахрайство.

Автоматичний переклад.
tamasalex71
1 рік тому

Привіт,

Чи можу я дізнатися, коли ваш обліковий запис було повністю підтверджено та коли було надіслано заявку на зняття?

Крім того, чи ви коли-небудь знімали з цього виграші?

Ну, звучить як жарт запитати у вашому банку, не надаючи жодних деталей...


Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

привіт,

деякі 20 лютого інші 6 березня, зняття:

137806403-03-2023 16:36acceptedcashoutБанківський переказ€ 1000137354603-01-2023 17:51acceptedcashoutBank Transfer€ 200135534802-19-2023 10:29acceptedcashoutBank Transfer€ 500

3 з них, жодного не отримано.

ніколи не отримував готівку тут, вперше на цьому сайті

Обслуговування клієнтів повільне, вчора хтось сказав мені, що я перевів свою справу кудись в інше місце🙂, тому я не можу нічого чекати, поки це не набридне і забуде про ці гроші, я вважаю, що це мета. Наразі це виглядає як велике шахрайство. Перепрошую, якщо я неправильно...

але на прохання надіслати мені підтвердження переказу попросити мій банк узагалі не відповідати...

Автоматичний переклад.
1 рік тому

У мене та ж проблема. Згідно з даними казино, мій баланс було перераховано 13 березня 2023 року, і я його ще не отримав. Я також отримав знімок екрана від казино, який нібито доводить, що мій баланс було перераховано казино 13 березня 2023 року об 11:56. На скріншоті видно, що, за даними казино, гроші були перераховані нібито 13 березня, хоча раніше казино запевняло мене, що гроші були перераховані вже 9 березня.


Тепер, коли я не отримав жодних грошей протягом двох тижнів, я звертаюся до казино. Казино каже, що я повинен перевірити це в своєму банку (я запевняю вас, що швейцарські банки є авторитетними ;-)). Сьогодні мені написали, щоб я надав виписку з банківського рахунку, щоб підтвердити, що я не отримував грошей 13.03.2023 об 11:56. Це дуже несерйозно, тому що в самому казино мені сказали, що, хоча його було перераховано 13 березня 2023 року об 11:56, може знадобитися 1-5 днів, поки він з’явиться на моєму рахунку. Тепер вони хочуть довідку про те, що я не отримав її 13 березня 2023 року (день передбачуваної передачі). Я впевнений, що казино використовує таку тактику, щоб не переказувати кошти, поки не буде достатньо тиску. У результаті гравці, які врешті-решт відмовляються, віддають кошти казино.


Час відповідей на запити займає більше тижня. Це дуже погано, оскільки ви можете запитувати блокування облікового запису, ліміти та тайм-аути лише поштою через службу підтримки. Крім того, казино повідомило мені в повідомленні, що відповідь займає дуже багато часу, оскільки я перервав мій чат на веб-сайті казино (тільки я ніколи не писав через чат. Вони стверджують, що вони мають цілодобовий живий чат, але його не існує).

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

привіт,

деякі 20 лютого інші 6 березня, зняття:

137806403-03-2023 16:36acceptedcashoutБанківський переказ€ 1000137354603-01-2023 17:51acceptedcashoutBank Transfer€ 200135534802-19-2023 10:29acceptedcashoutBank Transfer€ 500

3 з них, жодного не отримано.

ніколи не отримував готівку тут, вперше на цьому сайті

Обслуговування клієнтів повільне, вчора хтось сказав мені, що я перевів свою справу кудись в інше місце🙂, тому я не можу нічого чекати, поки це не набридне і забуде про ці гроші, я вважаю, що це мета. Наразі це виглядає як велике шахрайство. Перепрошую, якщо я неправильно...

але на прохання надіслати мені підтвердження переказу попросити мій банк узагалі не відповідати...

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я боюся, що настав час подати скаргу тут, на нашому веб-сайті.

Це посилання веде безпосередньо до творця .

Це займає надто багато часу, особливо тому, що казино стверджує, що все було надіслано раніше. Лише порада, чи намагалися ви запитати свій банк про ці транзакції?


Автоматичний переклад.
1 рік тому

У мене та ж проблема. Згідно з даними казино, мій баланс було перераховано 13 березня 2023 року, і я його ще не отримав. Я також отримав знімок екрана від казино, який нібито доводить, що мій баланс було перераховано казино 13 березня 2023 року об 11:56. На скріншоті видно, що, за даними казино, гроші були перераховані нібито 13 березня, хоча раніше казино запевняло мене, що гроші були перераховані вже 9 березня.


Тепер, коли я не отримав жодних грошей протягом двох тижнів, я звертаюся до казино. Казино каже, що я повинен перевірити це в своєму банку (я запевняю вас, що швейцарські банки є авторитетними ;-)). Сьогодні мені написали, щоб я надав виписку з банківського рахунку, щоб підтвердити, що я не отримував грошей 13.03.2023 об 11:56. Це дуже несерйозно, тому що в самому казино мені сказали, що, хоча його було перераховано 13 березня 2023 року об 11:56, може знадобитися 1-5 днів, поки він з’явиться на моєму рахунку. Тепер вони хочуть довідку про те, що я не отримав її 13 березня 2023 року (день передбачуваної передачі). Я впевнений, що казино використовує таку тактику, щоб не переказувати кошти, поки не буде достатньо тиску. У результаті гравці, які врешті-решт відмовляються, віддають кошти казино.


Час відповідей на запити займає більше тижня. Це дуже погано, оскільки ви можете запитувати блокування облікового запису, ліміти та тайм-аути лише поштою через службу підтримки. Крім того, казино повідомило мені в повідомленні, що відповідь займає дуже багато часу, оскільки я перервав мій чат на веб-сайті казино (тільки я ніколи не писав через чат. Вони стверджують, що вони мають цілодобовий живий чат, але його не існує).

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Ви чули про останні проблеми в Credit Suisse? Просто кажу.

У будь-якому випадку я б попросив банк про будь-які транзакції, що очікують, хоча я б сказав, що скарга також є хорошим рішенням.

Чекаємо прогресу. 🤞

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

у мого банку нема чого просити без будь-якого підтвердження переказу, як ви знаєте..очевидно, вони ніколи не надавали мені нічого, крім бла-бла...сьогодні вранці для листа, який буде надіслано вам сюди з посиланням для перевірки переказу ось... це посилання було надіслано мені кілька разів з тієї самої причини, посилання просто відкриває сайт ..

Привіт Шандор.

Сподіваюся, що цей електронний лист добре знайшов вас

Щиро дякуємо, що звернулися до нас. Сподіваюсь, с тобою все добре.

Будь ласка, скористайтеся цим посиланням, щоб переглянути історію своїх транзакцій, оскільки це проллє більше світла про те, що зняття було успішним - https://www.casinorocket.com/en?cashier=history

Щоб отримати миттєву допомогу, не соромтеся зв’язатися з нами через чат. Наша служба підтримки працює 24/7. Ми завжди раді Вам допомогти.

Попереду чудовий день!🌻️

З найкращими побажаннями,


у будь-якому випадку, я ще раз люб’язно попросив надіслати мені підтвердження переказу принаймні в 10-й раз, щоб перевірити в своєму банку, але я знаю, що ніколи цього не отримаю, цей сайт, мабуть, є шахрайством. Ще раз перепрошую, якщо помиляюся.

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

ха-ха. Падіння акцій компанії і звичайні банківські (наприклад) банківські перекази – дві абсолютно різні речі. 😀


Тим не менш, для казино просто смішно звинувачувати банки гравців.

Автоматичний переклад.
Mister_Schweiz
1 рік тому

Я боюся, що ви повністю упустили суть! Я не сказав, що це "одне". Чи знайомі ви з платіжними послугами третіх сторін і банками-посередниками? Ось про це я і говорив.

Багато великих міжнародних банків не надто задоволені переказом грошей із казино, накладаючи обмеження та перевіряючи, наприклад, щоб запобігти тіньовим або невідстежуваним транзакціям.

Незважаючи на це, я погоджуюся, що казино надто полегшило собі задачу, переклавши всю метушню на гравця.


Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
12 3 45

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого