ГоловнаФорумКазиноCasino Eagles - загальне обговорення

Casino Eagles - загальне обговорення

 від Anonymized742
|
10 167 переглядів 29 відповідей |
|
1 2
Тут ви можете обговорити Casino Eagles, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.

привіт: в суботу я зареєструвався в казино Eagles і зняв 1800 євро, але я хочу поговорити в чаті, щоб побачити які документи я маю надіслати і чат ніде не з'являється. Можеш мені допомогти?

На сторінці казино також немає розділу для відправки документів.

Ви, хлопці, даєте йому хорошу репутацію, і тому я зареєструвався і почав грати.

Дякую

Автоматичний переклад.
Anonymized742

Привіт, хоча вони згадують живий чат у своєму розділі контактів, мені не вдалося знайти живий чат на їхньому веб-сайті. Здається, що електронна адреса casinoeagles1@gmail.com є єдиним способом зв’язатися з ними.

Автоматичний переклад.

Ну, якщо ви даєте йому хорошу оцінку, а вони навіть не спілкуються (ви кажете «так» на своєму веб-сайті), все серйозно.

Здається, у всіх казино, які я реєструю через гуру казино, вони досить погані, мені доведеться припинити стежити за вами, тому що якщо ви подивитеся на мою історію, у всіх тих, в які я граю......... ... МОЖЕ БУТИ НЕ ГІРШЕ.

Вітаємо,

Автоматичний переклад.

привіт, Даніель: внизу веб-сайту казино Eagles і в розділі «Зв’яжіться з нами» дуже чітко вказано, що чат доступний. Зрозуміло, що це неправда. Я вже писав їм поштою, але вони не відповідають. Я з вами кілька років, і я не маю успіху в жодному хорошому казино.

Автоматичний переклад.
Anonymized742

Привіт Канаберто,

Я вважаю, що ви посилаєтеся на цю інформацію:

file

Мені також не вдалося знайти чат.

Дозвольте сказати, що відсутність живого чату – це навряд чи те, що ми можемо часто перевіряти. Ми намагаємося залишатися на зв’язку з кожним хорошим казино, але воно дуже вимогливе.

Ми не знаємо, що сталося і коли чат «зник». Але я переслав інформацію, інформація оновлюється.

Автоматичний переклад.

Ну, якщо ви даєте йому хорошу оцінку, а вони навіть не спілкуються (ви кажете «так» на своєму веб-сайті), все серйозно.

Здається, у всіх казино, які я реєструю через гуру казино, вони досить погані, мені доведеться припинити стежити за вами, тому що якщо ви подивитеся на мою історію, у всіх тих, в які я граю......... ... МОЖЕ БУТИ НЕ ГІРШЕ.

Вітаємо,

Автоматичний переклад.

Привіт,

виходячи зі списку ваших скарг, як я бачу, ви частіше пробували погані казино.

Можливо, деякі з них отримають покарання в недалекому минулому, тому що ми намагаємося пристосуватися до поточної ситуації, тому репутація може трохи впасти. Зрештою, це те, до чого ми прагнемо. Тому я хотів би подякувати вам за ваші скарги.

Сподіваюся, що це очевидно.


Автоматичний переклад.

Ну, якщо ви даєте йому хорошу оцінку, а вони навіть не спілкуються (ви кажете «так» на своєму веб-сайті), все серйозно.

Здається, у всіх казино, які я реєструю через гуру казино, вони досить погані, мені доведеться припинити стежити за вами, тому що якщо ви подивитеся на мою історію, у всіх тих, в які я граю......... ... МОЖЕ БУТИ НЕ ГІРШЕ.

Вітаємо,

Автоматичний переклад.

Я бачу, що казино було оновлено 21 жовтня 2021 року на нашому веб-сайті. Можливо, живий чат був доступний після оновлення казино. Навіть частина в їхніх контактних даних звучить так, ніби вони там спілкувалися, але, очевидно, це вже не так.

Автоматичний переклад.

Ну, зніміть 1800 11-го і 223 євро вчора, 13-го.

Я не можу надіслати документи, тому що немає розділу, де я розміщую «документи», і вони не відповідають на мої листи.

Вчора я отримав електронного листа від якоїсь Селен, що вони поповнили мій рахунок на 155 євро, але нічого немає.

Я відповів, що нічого не отримав і що мені кажуть, чому немає чату, а також мені дадуть відповідь, коли мені заплатять.

Я не отримав жодної відповіді, і я думаю, що вони не відповідатимуть і не платять.

Ви ставите це дуже високо, і я довіряв Гуру, але знову ж таки помилився.

Давайте подивимося, чи можете ви хоча б допомогти мені зібрати 2023 євро

Автоматичний переклад.
Anonymized742

Привіт,

Я не бачу нової скарги.

Як я бачу, ви подали 2 зняття коштів і ще не завершили перевірку, тому ці зняття, ймовірно, очікують на розгляд. Ви вже надіслали всі документи?

А звідки ті 155 євро?


Автоматичний переклад.

Я не можу надіслати документи, як я сказав вам учора, тому що ви не можете зі сторінки казино. Чат не існує, і на електронні листи ніколи не відповідали.

Сьогодні минув 72-годинний термін обробки перших 1800 євро, а завтра це будуть інші 223 євро, але якщо я не можу надіслати документи або немає чату, або вони відповідають на мої електронні листи, що мені робити?

З іншого боку, відповідаючи на ваше запитання, скажу вам, що 155 євро — з листа, який мені надіслала якась Селенна в понеділок 13-го, про те, що на мій рахунок нарахували 155 євро, але немає абсолютно нічого.

На здоров'я

Автоматичний переклад.

Вибачте: я сказав Селен, а це Діанна

Пошта надійшла з:

dianne.caseagles@gmail.com


Автоматичний переклад.

Я не можу надіслати документи, як я сказав вам учора, тому що ви не можете зі сторінки казино. Чат не існує, і на електронні листи ніколи не відповідали.

Сьогодні минув 72-годинний термін обробки перших 1800 євро, а завтра це будуть інші 223 євро, але якщо я не можу надіслати документи або немає чату, або вони відповідають на мої електронні листи, що мені робити?

З іншого боку, відповідаючи на ваше запитання, скажу вам, що 155 євро — з листа, який мені надіслала якась Селенна в понеділок 13-го, про те, що на мій рахунок нарахували 155 євро, але немає абсолютно нічого.

На здоров'я

Автоматичний переклад.

Гаразд, ви надіслали ці документи електронною поштою, але замислювалися про підтвердження, або, якщо бути точніше, поки що реакції немає. Я просто хотів бути впевненим у цьому.

Я також вважаю, що цей термін на даний момент не діє, оскільки вони не завершили перевірку.

Що я вважаю справді абсурдним, так це те, що, незважаючи на відсутність KYC, якась Діанна обіцяє вам певні кошти.

Я думаю, що настав час подати ще одну скаргу .



Автоматичний переклад.

Ні, документи не надсилаються, тому що ви не можете: немає розділу, де написано «відправити документи».

З іншого боку, 2023 євро більше не відображаються на балансі чи в незавершених транзакціях, це означає, що вони їх видалили-

Вони продовжують, не відповівши жодного разу, і вона не відповідає на електронну пошту менеджера Діанни

(dianne.caseagles@hotmail.com) і вони не відповідають на електронну пошту, яка з'являється на сторінці казино

( casinoeagles1@gmail.com)

Чат досі не існує, все про це казино брехня, тому що казино з електронною поштою "gmail" зустрічається дуже рідко

Все найкраще

Автоматичний переклад.

Привіт, Деніел: Я думаю, що сталася помилка, і вони закрили скаргу, і навіть в казино Eagles нічого не керували.

Схоже, скарга була продубльована.

Я все ще нічого не збираю і не можу зв'язатися з казино, але гроші, які становлять 2023 євро, більше не з'являються в списку транзакцій

вітання


Автоматичний переклад.
Anonymized742

Привіт Канаберто,

Будь ласка, перевірте останню інформацію:

file

«Оскільки гравець подав запит на повторне розгляд своєї іншої скарги, ми відхилимо цю.

Проте я б прошу вас у майбутньому бути обережними під час подання кількох скарг і зберігати одну тему лише для одного казино».

https://casino.guru/casino-eagles-player-s-dissatisfied-with-obligatory

Я думаю, що це вирішує проблему. Добре, будь ласка?

Автоматичний переклад.

так, цей, який з'являється вище, - це всі записи, які я написав для казино Eagles. Будь ласка, залиште цю сторінку, яка варта

Велике спасибі.

До речі, мені досі не заплатили і не отримали від казино. Баланс залишився на нулі, а список транзакцій порожній, але у мене є екрани 2 зняття 1800 і 223 євро

Автоматичний переклад.
Anonymized742

добре,

Я радий, що ми розібралися на ваш смак.

Я також радий, що ви отримали ці скріншоти, вони мають бути дуже важливими.


Автоматичний переклад.

Було б краще, щоб вони заплатили, але оскільки з ними неможливо поговорити, я не можу знати, чому вони не платять.

Автоматичний переклад.

Використовуючи бонус 7 євро, через 2 дні після того, як я його розблокував, залишився бонусний баланс, а не 70 євро реальних грошей. Вони не відповідають на електронні листи та не спілкуються в чаті. Це спам

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого