ФорумКазиноCasino Eagles - загальне обговорення

Casino Eagles - загальне обговорення

2 р. тому від canaberto
|
9310 переглядів 29 відповідей |
|
1 2
Додати публікацію
2 р. тому
Тут ви можете обговорити Casino Eagles, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
2 р. тому

привіт: в суботу я зареєструвався в казино Eagles і зняв 1800 євро, але я хочу поговорити в чаті, щоб побачити які документи я маю надіслати і чат ніде не з'являється. Можеш мені допомогти?

На сторінці казино також немає розділу для відправки документів.

Ви, хлопці, даєте йому хорошу репутацію, і тому я зареєструвався і почав грати.

Дякую

Автоматичний переклад.
canaberto
2 р. тому

Привіт, хоча вони згадують живий чат у своєму розділі контактів, мені не вдалося знайти живий чат на їхньому веб-сайті. Здається, що електронна адреса casinoeagles1@gmail.com є єдиним способом зв’язатися з ними.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Ну, якщо ви даєте йому хорошу оцінку, а вони навіть не спілкуються (ви кажете «так» на своєму веб-сайті), все серйозно.

Здається, у всіх казино, які я реєструю через гуру казино, вони досить погані, мені доведеться припинити стежити за вами, тому що якщо ви подивитеся на мою історію, у всіх тих, в які я граю......... ... МОЖЕ БУТИ НЕ ГІРШЕ.

Вітаємо,

Автоматичний переклад.
2 р. тому

привіт, Даніель: внизу веб-сайту казино Eagles і в розділі «Зв’яжіться з нами» дуже чітко вказано, що чат доступний. Зрозуміло, що це неправда. Я вже писав їм поштою, але вони не відповідають. Я з вами кілька років, і я не маю успіху в жодному хорошому казино.

Автоматичний переклад.
canaberto
2 р. тому

Привіт Канаберто,

Я вважаю, що ви посилаєтеся на цю інформацію:

file

Мені також не вдалося знайти чат.

Дозвольте сказати, що відсутність живого чату – це навряд чи те, що ми можемо часто перевіряти. Ми намагаємося залишатися на зв’язку з кожним хорошим казино, але воно дуже вимогливе.

Ми не знаємо, що сталося і коли чат «зник». Але я переслав інформацію, інформація оновлюється.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Ну, якщо ви даєте йому хорошу оцінку, а вони навіть не спілкуються (ви кажете «так» на своєму веб-сайті), все серйозно.

Здається, у всіх казино, які я реєструю через гуру казино, вони досить погані, мені доведеться припинити стежити за вами, тому що якщо ви подивитеся на мою історію, у всіх тих, в які я граю......... ... МОЖЕ БУТИ НЕ ГІРШЕ.

Вітаємо,

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт,

виходячи зі списку ваших скарг, як я бачу, ви частіше пробували погані казино.

Можливо, деякі з них отримають покарання в недалекому минулому, тому що ми намагаємося пристосуватися до поточної ситуації, тому репутація може трохи впасти. Зрештою, це те, до чого ми прагнемо. Тому я хотів би подякувати вам за ваші скарги.

Сподіваюся, що це очевидно.


Автоматичний переклад.
2 р. тому

Ну, якщо ви даєте йому хорошу оцінку, а вони навіть не спілкуються (ви кажете «так» на своєму веб-сайті), все серйозно.

Здається, у всіх казино, які я реєструю через гуру казино, вони досить погані, мені доведеться припинити стежити за вами, тому що якщо ви подивитеся на мою історію, у всіх тих, в які я граю......... ... МОЖЕ БУТИ НЕ ГІРШЕ.

Вітаємо,

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я бачу, що казино було оновлено 21 жовтня 2021 року на нашому веб-сайті. Можливо, живий чат був доступний після оновлення казино. Навіть частина в їхніх контактних даних звучить так, ніби вони там спілкувалися, але, очевидно, це вже не так.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Ну, зніміть 1800 11-го і 223 євро вчора, 13-го.

Я не можу надіслати документи, тому що немає розділу, де я розміщую «документи», і вони не відповідають на мої листи.

Вчора я отримав електронного листа від якоїсь Селен, що вони поповнили мій рахунок на 155 євро, але нічого немає.

Я відповів, що нічого не отримав і що мені кажуть, чому немає чату, а також мені дадуть відповідь, коли мені заплатять.

Я не отримав жодної відповіді, і я думаю, що вони не відповідатимуть і не платять.

Ви ставите це дуже високо, і я довіряв Гуру, але знову ж таки помилився.

Давайте подивимося, чи можете ви хоча б допомогти мені зібрати 2023 євро

Автоматичний переклад.
canaberto
2 р. тому

Привіт,

Я не бачу нової скарги.

Як я бачу, ви подали 2 зняття коштів і ще не завершили перевірку, тому ці зняття, ймовірно, очікують на розгляд. Ви вже надіслали всі документи?

А звідки ті 155 євро?


Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я не можу надіслати документи, як я сказав вам учора, тому що ви не можете зі сторінки казино. Чат не існує, і на електронні листи ніколи не відповідали.

Сьогодні минув 72-годинний термін обробки перших 1800 євро, а завтра це будуть інші 223 євро, але якщо я не можу надіслати документи або немає чату, або вони відповідають на мої електронні листи, що мені робити?

З іншого боку, відповідаючи на ваше запитання, скажу вам, що 155 євро — з листа, який мені надіслала якась Селенна в понеділок 13-го, про те, що на мій рахунок нарахували 155 євро, але немає абсолютно нічого.

На здоров'я

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Вибачте: я сказав Селен, а це Діанна

Пошта надійшла з:

dianne.caseagles@gmail.com


Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я не можу надіслати документи, як я сказав вам учора, тому що ви не можете зі сторінки казино. Чат не існує, і на електронні листи ніколи не відповідали.

Сьогодні минув 72-годинний термін обробки перших 1800 євро, а завтра це будуть інші 223 євро, але якщо я не можу надіслати документи або немає чату, або вони відповідають на мої електронні листи, що мені робити?

З іншого боку, відповідаючи на ваше запитання, скажу вам, що 155 євро — з листа, який мені надіслала якась Селенна в понеділок 13-го, про те, що на мій рахунок нарахували 155 євро, але немає абсолютно нічого.

На здоров'я

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Гаразд, ви надіслали ці документи електронною поштою, але замислювалися про підтвердження, або, якщо бути точніше, поки що реакції немає. Я просто хотів бути впевненим у цьому.

Я також вважаю, що цей термін на даний момент не діє, оскільки вони не завершили перевірку.

Що я вважаю справді абсурдним, так це те, що, незважаючи на відсутність KYC, якась Діанна обіцяє вам певні кошти.

Я думаю, що настав час подати ще одну скаргу .



Автоматичний переклад.
2 р. тому

Ні, документи не надсилаються, тому що ви не можете: немає розділу, де написано «відправити документи».

З іншого боку, 2023 євро більше не відображаються на балансі чи в незавершених транзакціях, це означає, що вони їх видалили-

Вони продовжують, не відповівши жодного разу, і вона не відповідає на електронну пошту менеджера Діанни

(dianne.caseagles@hotmail.com) і вони не відповідають на електронну пошту, яка з'являється на сторінці казино

( casinoeagles1@gmail.com)

Чат досі не існує, все про це казино брехня, тому що казино з електронною поштою "gmail" зустрічається дуже рідко

Все найкраще

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт, Деніел: Я думаю, що сталася помилка, і вони закрили скаргу, і навіть в казино Eagles нічого не керували.

Схоже, скарга була продубльована.

Я все ще нічого не збираю і не можу зв'язатися з казино, але гроші, які становлять 2023 євро, більше не з'являються в списку транзакцій

вітання


Автоматичний переклад.
canaberto
2 р. тому

Привіт Канаберто,

Будь ласка, перевірте останню інформацію:

file

«Оскільки гравець подав запит на повторне розгляд своєї іншої скарги, ми відхилимо цю.

Проте я б прошу вас у майбутньому бути обережними під час подання кількох скарг і зберігати одну тему лише для одного казино».

https://casino.guru/casino-eagles-player-s-dissatisfied-with-obligatory

Я думаю, що це вирішує проблему. Добре, будь ласка?

Автоматичний переклад.
2 р. тому

так, цей, який з'являється вище, - це всі записи, які я написав для казино Eagles. Будь ласка, залиште цю сторінку, яка варта

Велике спасибі.

До речі, мені досі не заплатили і не отримали від казино. Баланс залишився на нулі, а список транзакцій порожній, але у мене є екрани 2 зняття 1800 і 223 євро

Автоматичний переклад.
canaberto
2 р. тому

добре,

Я радий, що ми розібралися на ваш смак.

Я також радий, що ви отримали ці скріншоти, вони мають бути дуже важливими.


Автоматичний переклад.
2 р. тому

Було б краще, щоб вони заплатили, але оскільки з ними неможливо поговорити, я не можу знати, чому вони не платять.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Використовуючи бонус 7 євро, через 2 дні після того, як я його розблокував, залишився бонусний баланс, а не 70 євро реальних грошей. Вони не відповідають на електронні листи та не спілкуються в чаті. Це спам

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого