ФорумКазиноBruce Bet Casino - загальне обговорення

Bruce Bet Casino - загальне обговорення (Сторінка 7)

11 міс. тому від Gambit123
|
16189 переглядів 148 відповідей |
|
1...6 7 8
6 міс. тому

Десь повинно бути чітко визначено, у який момент я грав з яким бонусом, скільки я поставив, з якої суми було виконано вимоги до бонусу, наскільки високим був баланс реальних грошей тощо.


Автоматичний переклад.
mietz88
6 міс. тому

Отже, серія запитань до представника казино.

«Крім того, як тільки гравець виконав вимоги щодо ставок для бонусу безкоштовних обертань і виграші були додані до його реального балансу, як гравець міг знати, що максимальний ліміт бонусних виграшів все ще діє для подальшої гри? Ваше пояснення щодо цього питання було б вдячно».

Якщо пощастить, казино пояснить.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Брюс побився об заклад, що після виграшу 1000 євро вони вимагають у мене тисячу документів, які ніколи не годяться ... ви просто злодії

Автоматичний переклад.
desantisangela80
2 міс. тому

привіт

Ви також вважаєте, що це твердження має мати глибше пояснення?

Як щодо того, щоб почати зі списку наданих документів і заперечень казино? Я думаю, що це справді було б принаймні чимось для початку, а також варто було б обговорити далі.

Не соромтеся описати все, через що ви пройшли досі.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Чергова відмова підтвердити мій профіль. Дивно, мені потрібно заробити. Документи, надіслані будь-яким способом, додаток веб-пошта PEC нічого робити. Документи в порядку, я більше не знаю, що робити

Автоматичний переклад.
dfivizzoli
2 міс. тому

Привіт,

Чи можу я знати, як довго ви намагалися підтвердити обліковий запис? Яку останню відповідь ви отримали від казино? Я намагаюся з’ясувати, чи щось вказує на проблему. Це, звичайно, допомогло б уникнути тієї ж проблеми. Будь ласка, надайте більше деталей; можливо вихід є.

Автоматичний переклад.
Radka
2 міс. тому

Привіт, 2 повних тижні, 8 документів. Ми приїхали з проханням зробити селфі з накладною та банківськими документами iban. Надіслали через веб-додаток, але кажуть, що не доходять. У мене на екрані написано, що документ надіслано.

Автоматичний переклад.
dfivizzoli
2 міс. тому

О, це насправді довго!

Ви також пробували надіслати все це стандартною електронною поштою?


Що ж, ми вважаємо, що такі ситуації потребують ближчого розгляду. Ми прагнемо підтримати гравців, які так довго борються.

Не соромтеся прочитати про процедури в цьому посібнику. 👈 Вам не потрібно багато хвилюватися, найважливіша частина – це співпраця.

Якщо ви зацікавлені в спробі подати скаргу, скористайтеся цим зеленим посиланням 👈

Запитайте нас про все, що вас цікавить, ми зв’яжемося з вами завтра. це добре?

Змінено автором 2 міс. тому
Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Затримка завантаження теми та ідентифікація

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Я граю в казино bruce bet

Я подав запит на зняття коштів, я надав необхідні документи для ідентифікації.....пройшло п'ять днів, а я ще не отримав гроші

Автоматичний переклад.
vickyanastasiou50
3 тиж. тому

Привіт, коли ви подали свої документи на перевірку, чи вони вже були затверджені, і чи пройшли ви успішну перевірку чи ще ні, і ви чекаєте, поки казино їх перевірить? Важливо, щоб ви спочатку пройшли цей процес, а потім зможете зняти гроші.

Тож дайте мені знати, як справи, і ми побачимо, що буде далі.

Автоматичний переклад.
Jaro
3 тиж. тому

Привіт! У мене попросили документи, що посвідчують особу. Я завантажив перший документ.... два інші, які потрібні, я не зміг їх завантажити, оскільки вони закрили це поле, щойно я завантажив лише перший документ.... однак я надіслав усі документи електронною поштою

Автоматичний переклад.
vickyanastasiou50
3 тиж. тому

Це, напевно, не надто мене втішить, тому що у мене буде відчуття, що вони завжди повинні спочатку затвердити один, щоб я міг надіслати інший. Ви зробили правильну річ, що надіслали їм електронний лист, але давайте подивимося, чи вони візьмуть це до уваги. Як довго ви чекаєте, поки вони перевірять ваш перший документ? Ми даємо казино 14 днів, щоб зробити це, і якщо вони цього не зроблять, ми спробуємо допомогти, якщо ви подасте скаргу.

Але ми можемо почекати і подивитися, що буде і як це буде розвиватися.

Автоматичний переклад.
Jaro
3 тиж. тому

Їм потрібно приблизно 72 години, щоб відповісти... однак, оскільки вони запитують три документи, чому вони закрили поле, щойно я завантажив лише перший? В інших казино цього не відбувається.

Я ще не маю відповіді на електронний лист, чи вони приймуть їх таким чином

Ви можете щось з цим зробити?

Автоматичний переклад.
vickyanastasiou50
3 тиж. тому

Таку інформацію, безумовно, було б корисно, щоб Крістіна написала в скарзі, яку ви подали. Вона займається вашою справою, і якщо ви хочете, щоб ми спробували вам допомогти, вам потрібно докладніше описати їй ситуацію, щоб вона могла краще зрозуміти та провести розслідування.

Я не знаю, чому казино робить це таким чином і закриває інші поля в процесі перевірки, все, що я можу придумати, це те, що я написав, а саме те, що якщо вони переглянуть перше і все в порядку, ви можете завантажити наступний. Але це для мене непотрібне затягування процесу.

Шкода, що вони ще не відповіли, але коли отримаєте відповідь, обов’язково повідомте мене.

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Я обов'язково повідомлю вам.

Це трудомісткий процес і зовсім не приємний. Якщо у мене буде щось нове, я повідомлю вам....Однак я також повідомлю пані Крістіні


Автоматичний переклад.
vickyanastasiou50
3 тиж. тому

Так, я вважаю, що так, але ми побачимо, що придумає казино, можливо, ви зможете завантажити більше документів одночасно. Але це також здається мені невиправдано довгим. Я радий, що ви оновили Крістіну, і я буду чекати новин.

Автоматичний переклад.
Jaro
3 тиж. тому

На жаль, відкликання не обробляється.....Я надіслав їм документи електронною поштою, вони не відповіли.....вони надто довго перевіряють документи

Автоматичний переклад.
vickyanastasiou50
3 тиж. тому

Також хочу повідомити вам, що сьогодні я спілкувався зі службою підтримки клієнтів bruce bet, оскільки вони скасували моє зняття коштів, поки воно, здавалося, не розглядалося, а також не було прогресу щодо ідентифікаційних документів... Я не отримав відповіді з цього приводу.

Автоматичний переклад.
vickyanastasiou50
3 тиж. тому

Ой Переконайтеся, що ваша скарга актуальна. Про всяк випадок – зверніть особливу увагу на наступні запитання у скарзі:

Коли ви запросили платіж і коли надали документи для підтвердження свого рахунку?

Вашу скаргу можна оновити тут 👈👈

Це важливо! дякую

Автоматичний переклад.
1...6 7 8
Перейти на сторінкуіз 8 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого