Таку інформацію, безумовно, було б корисно, щоб Крістіна написала в скарзі, яку ви подали. Вона займається вашою справою, і якщо ви хочете, щоб ми спробували вам допомогти, вам потрібно докладніше описати їй ситуацію, щоб вона могла краще зрозуміти та провести розслідування.
Я не знаю, чому казино робить це таким чином і закриває інші поля в процесі перевірки, все, що я можу придумати, це те, що я написав, а саме те, що якщо вони переглянуть перше і все в порядку, ви можете завантажити наступний. Але це для мене непотрібне затягування процесу.
Шкода, що вони ще не відповіли, але коли отримаєте відповідь, обов’язково повідомте мене.
Such information would certainly be useful for Kristina to write in the complaint you have filed. She is handling your case and if you want us to try to help you, you will need to describe the situation to her more so she can better understand and investigate.
I don't know why the casino does it this way and closes the other fields in the verification process, all I can think of is what I wrote, which is that if they look at the first one and it's OK, you can upload the next one. But this is for me an unnecessary prolongation of the process.
Too bad they haven't replied yet, but when you have an answer, be sure to let me know.
Автоматичний переклад.