ФорумКазиноBruce Bet Casino - загальне обговорення

Bruce Bet Casino - загальне обговорення (Сторінка 8)

11 міс. тому від Gambit123
|
16167 переглядів 148 відповідей |
|
1...7 8
Radka
3 тиж. тому

Я подав запит на відкликання в 2610 і рівно наступного дня, 27/10, я надіслав документи....через 2 дні вони відповіли мені електронною поштою, щоб надіслати їх повторно....тож я пішов учора, щоб надіслати їх повторно, і лише перший документ було завантажено решту не тому, що вони закрили це поле....Я поскаржився в їхню службу підтримки безрезультатно. Я також надіслав їм електронний лист, і до цього дня я не отримав відповіді....Однак сьогодні я зайшов на платформу та перейшов до платіжної історію і побачив, що поки він очікує на моє зняття сьогодні, виявляється збій.....я поговорив про це зі службою, і вони сказали мені, що так, це технічна проблема, і я знову подав запит на зняття. Я негайно пішов, щоб знову подати запит на зняття коштів, але мені не дозволили...вони заблокували мої гроші...чи можете ви сказати мені, що робити?

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Найгірше казино Bruce bet....велика затримка в ідентифікації записів, тому воно не дозволить вам зняти гроші.

Я залишив закритим свій обліковий запис і раджу всім, хто заходить грати, бути дуже обережними.

На відмінно 10 я ставлю -10 у всьому

Автоматичний переклад.
vickyanastasiou50
3 тиж. тому

Що ж, я не впевнений, чого ви очікували від подання запиту на виведення коштів, якщо казино прямо порадило вам не робити цього через постійні технічні проблеми.

У будь-якому випадку виникають проблеми, особливо технічні. Замість того, щоб приймати миттєві рішення, спробуйте розслабитися і дайте казино трохи часу, щоб вирішити проблему. Слідкуйте за ситуацією та діліться прогресом. Ви можете це зробити?



Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Ніколи не грайте на ставку Брюс, я 10 днів надсилаю документи для виведення виграшу, і вони вимагають неможливе, правильно, посвідчення особи та фото банківської картки, потім починають з: довідка про місце проживання, останній оплачений рахунок за електроенергію чи газ, податкова декларація.... але де ви коли-небудь бачили щось подібне.... Нікому не рекомендую, це шахрайство

Автоматичний переклад.
matteoonali74
2 тиж. тому

Гей, наскільки я бачу, ви проходите перевірку. Але в чому, здається, проблема: ви не можете підтвердити і у вас немає того, що дозволяє казино? Деякі документи незвичайні, але я не вперше бачу, щоб казино щось подібне вимагало. Чи є певний документ, який викликає проблему?

Будь ласка, дайте мені знати.

Автоматичний переклад.
Jaro
2 тиж. тому

Я згоден з matteoonali74. Вони зробили те саме зі мною....це шахрайство....вони не затвердили нічого правильного з документів....тому я теж закрив свій обліковий запис

Автоматичний переклад.
vickyanastasiou50
2 тиж. тому

Я знаю, що це досить неприємна ситуація, якщо перевірка займає більше часу, але казино стежать за тим, щоб вони не пропустили нічого важливого. Також очевидно, що ви не зможете зняти гроші, поки не завершите його успішно, тому я особисто продовжував би працювати з казино. Оскільки ви подали скаргу, наша команда спробує допомогти вам, якщо виникнуть додаткові проблеми, і ви не знаєте, що робити далі.

Я бачу, що ви закрили свій рахунок, у вас залишився баланс? Я б не просто тримав гроші на рахунку, я б хотів їх зняти. Крім того, чи сказали вам у казино, чому вони не прийняли жодного з ваших документів?

Автоматичний переклад.
Jaro
2 тиж. тому

Вони нічого не сказали мені про документи, незалежно від того, скільки разів я спілкувався зі службою підтримки... жодних оновлень... вони скасували моє зняття коштів, і тому я закрив свій рахунок... Я зіграв усі гроші, які мав і це все.. ..я не хочу контактувати з Брюсом Бетом .....це шахрайство

Автоматичний переклад.
vickyanastasiou50
2 тиж. тому

Це дуже погано, вони скасували ваше зняття, тому що ви ще не підтверджені. Якби вам нічого не сказали про документи, ви могли б почекати, а ми спробували б вам допомогти і через деякий час зв’язалися з казино, щоб пояснити. Але якщо у вас ще немає грошей на вашому рахунку, ми не маємо чим вам допомогти, оскільки ви закрили свій рахунок.

Мені дуже шкода і я сподіваюся, що нічого подібного більше не повториться.

Однак у мене є ще одне прохання, чи не могли б ви написати Крістіні у своїй скарзі, що ви втратили гроші? Просто натисніть тут і напишіть їй, тому що вона чекає на вашу відповідь.

Дуже дякую.

Автоматичний переклад.
1...7 8
Перейти на сторінкуіз 8 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого