ФорумКазиноBruce Bet Casino - загальне обговорення

Bruce Bet Casino - загальне обговорення (Сторінка 6)

11 міс. тому від Gambit123
|
15109 переглядів 142 відповідей |
|
1...5 6 78
Додати публікацію
Tamara11
6 міс. тому

Привіт, точно не найприємніша ситуація, в якій ти опинився.

Однак я одразу помітив, що ви вже подали скаргу та відповіли Ніку, тож ми побачимо, як далі піде справа.

У будь-якому випадку, ви сказали, що ваш вихід був схвалений, тому я вважаю це позитивним. У вас також є підтверджений рахунок у казино чи вас ще не просили це зробити? Очевидно, я не маю найкращих відчуттів через тиждень, але спробуйте набратися терпіння, і якщо нічого не зміниться і казино не відповість, ви можете зв’язатися з нами, і ми спробуємо вам допомогти.

Я тримаю кулаки, щоб гроші незабаром з’явилися на вашому рахунку. ☘️☘️😊

Автоматичний переклад.
Jaro
6 міс. тому

filefile І, мабуть, другий платіж у розмірі 1200 євро теж не виплачений, але я не отримав електронного листа, і кредит не було зараховано. Чудово, я чекав з 11.04.24, і сьогодні я повинен прочитати щось подібне в чаті після такої кількості текстових повідомлень, я не отримав точної електронної пошти, і кредит також не був зарахований на мій рахунок.

Автоматичний переклад.
Tamara11
6 міс. тому

Дякую за скріншоти, обов’язково вкажіть ці факти у своїй скарзі, тому що я вважаю це важливо.

У будь-якому випадку, у вас також є якісь причини від казино, чому ви не отримали свої гроші назад на свій ігровий рахунок? Звичайно, було б неприємно, якби вони просто скасували зняття коштів і не повернули гроші. Усе заплутується, тому наша команда розслідує проблему та спробує допомогти.

Сподіваюся, зрештою все вийде добре.

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Привіт

Насправді я дуже не хочу подавати скаргу прямо зараз... Але я поступово починаю сумніватися в чесності онлайн-казино BruceBet. Вам не тільки потрібно надати підозріло конфіденційну інформацію для перевірки, але час обробки, зазначений у положеннях та умовах, не дотримується, ви також чуєте ті самі виправдання знову і знову в чаті (навіть чат-бот був би більш креативним). ).. Крім того, вони навіть реагують на цю підозрілу інформацію в надії, що це поважне онлайн-казино, але не здається, що тут можна очікувати будь-якої співпраці чи партнерства на рівних!! Спочатку ви надсилаєте все, що ви конкретно запитували в лайв-чаті, що було потрібно (історія + скріншот є), а потім стає більше... Але я все одно подав. Я дуже розумію такі речі, адже в інтернеті багато шахраїв, і тому я радий долучитися до такої справи! Крім того, тепер усе було надіслано правильно та належним чином кілька разів, і тепер я марно чекаю відповіді... Незалежно від того, яку форму вона має: електронну пошту, програму, повідомлення вхідних повідомлень тощо. Але нічого не відбувається.. . НІЧОГО не приходить... Незважаючи на цю дуже незвичайну перевірку, я завжди співпрацював і негайно співпрацював того ж дня! Але я запитую себе, як я можу бути впевненим, що я не потрапив у пастку шахраїв?? Я щиро прошу, щоб мій запит на зняття коштів був оброблений і, перш за все, щоб я отримав зворотній зв’язок!! Я сподіваюся, що онлайн-казино BruceBet зацікавлене в розумному та задовільному рішенні для обох сторін! В іншому випадку, однак, я відчуваю себе змушеним вжити юридичних і медійних заходів!!! З мого боку, незважаючи на цей випадок, співпраця та спільна робота не заслуговують критики і, звичайно, ВСЕ ЩЕ очікуються! Сподіваюсь на швидку домовленість!


Було б неймовірно приємно отримати допомогу та підтримку в моєму випадку! Розмір виплати становить 500 євро

Автоматичний переклад.
sabrina191121
6 міс. тому

Привіт, як довго ви чекали на відкликання?

Я, звичайно, розумію, що в такій ситуації для вас важливо, щоб казино дало вам якусь відповідь або заспокоєння. Однак, якщо ви надали всі документи, а казино досі не зв’язалося з вами, я б сказав, що вони все ще опрацьовують їх, тому, коли все буде готово, чеки будуть у порядку або щось трапиться, вони зв’яжуться з вами.

Тож я б не став скептично налаштований відразу, а просто спробував би набратися терпіння, тому що іноді це займає більше часу, ніж ми очікуємо.

У будь-якому випадку, я також помітив, що ви подали скаргу , тому ви точно не самотні в цьому, і якщо протягом наступних кількох днів нічого не зміниться, наша команда спробує вам допомогти.

Я твердо вірю, що ви побачите свої 500 якомога швидше.

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Привіт, я деякий час граю з Брюсом. На початку мені дуже пощастило, я виграв 8000 євро. Я також провів віки з перевіркою, я думаю, це було майже 2 тижні. Можу лише підказати всім встановити ліміт на сайті та чекати. Дотепер я завжди отримував гроші в цьому казино, навіть якщо іноді це займало більше часу, але вони платили і завжди пропонують хороші бонуси. Моя порада: просто встановіть оборот і ліміт депозиту та не активуйте жодних безкоштовних обертань без депозиту, тоді це також працюватиме в цьому казино. Це мій досвід

Автоматичний переклад.
Dominik9999
6 міс. тому

Привіт і дякую за ваш внесок у ваш досвід, який, я вважаю, буде корисним для гравців.

У будь-якому випадку, який спосіб оплати ви використовуєте, коли іноді це займає так багато часу? Скільки часу вам знадобилося, щоб завершити перевірку облікового запису? Ви все ще граєте тут, хоча виведення не таке швидке?

Автоматичний переклад.
Jaro
6 міс. тому

так, я все ще граю там... Я завжди використовую банківський переказ, зазвичай це займає 48 годин, а потім 2-7 робочих днів, щоб гроші були на моєму банківському рахунку... Я просто встановив собі ліміт ставок протягом цього часу час, щоб я не міг грати. Верифікація облікового запису зайняла приблизно 1,5 тижні, я думаю, на той момент. Проблема в тому, що якщо щось не так, і ви надсилаєте нові документи, вони не обробляються щонайменше 24 години, і іноді вони хочуть дивні та дуже конкретні речі. Мені подобається там грати, тому що вони пропонують хороші бонуси та немає максимального виведення грошей.

Автоматичний переклад.
Dominik9999
6 міс. тому

Я думаю, ви описали це ідеально.

Якщо ми говоримо про зняття коштів, то якби це було близько тижня, я б особисто був не проти. Є казино, де це займає набагато більше часу, і якби не було проблем із виведенням і гроші завжди приходили б до мене, це було б добре.

Що конкретно хотіло казино після перевірки? Я знаю, що іноді казино, наприклад, хочуть різні селфі з датою, написаною на папері, посвідченням особи та ще якимись цікавинками. Тому мені дуже цікаво дізнатися, що це було у вашому випадку.

Що стосується бонусів, то я б не дуже їх використовував, але якщо вони вам подобаються і навіть вдалося з них зняти, це чудово. Але максимальний виведення грошей також, ймовірно, сподобається гравцям, тому казино може отримати вигоду.

Я також подумав, що якщо у вас є такий досвід, ви можете написати відгук користувача. Ви чудово це описали, і, можливо, ви допомогли б не одному гравцеві.

Тому, якщо ви вирішите, просто натисніть тут –відгуки користувачів . ⬅️

Продовжуй гарно працювати. ☘️👍

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

file Я хотів зняти 1500 євро, і через 2 дні 170 євро було зараховано назад на мій рахунок гравця, а решта 1300 євро зникла.

Я нібито використовував бездепозитний бонус, але це неправда. Я скористався депозитним бонусом, поставив бонус і після того, як у мене більше не було бонусного кредиту, крім реальних грошей, я хотів перевести гроші, а потім гроші зникли.

Невже їм це дозволено???

Я не отримав жодного електронного листа чи нічого.

Тільки максимальна сума виплат для бонусів становить 50 євро.

Навіть якщо я використаю бонус, а потім конвертую його в реальні гроші, а потім продовжу грати на ці гроші та отримаю прибуток у розмірі, наприклад, 1000 євро, вони все одно повинні виплатити гроші, чи не так???

Змінено автором 5 міс. тому
Автоматичний переклад.
mietz88
5 міс. тому

Привіт, не могли б ви показати мені або поділитися бонусом, з яким ви грали? Якби до нього було застосовано максимальне виведення, я б зрозумів, чому ваші гроші забрали.

Однак іноді буває так, що після ставки на бонус у вас залишаються всі гроші, які ви поставили. Коли ви знімаєте, існує обмеження на суму, яку ви можете зняти, а решта зникає. У деяких казино, коли ви закінчуєте робити ставки, у вас залишається лише стільки, скільки ви можете зняти, а решта відразу зникає.

Але у вашому випадку, чи намагалися ви зв’язатися з казино і чи сказали вони вам щось про все це?

У будь-якому разі, оскільки ви подали скаргу , наша команда спробує з’ясувати все, що їм потрібно знати, і ми подивимося, як це вийде.

Бажаю вам справедливого вирішення.

Автоматичний переклад.
Jaro
5 міс. тому

file Я грав із цим бонусом після мого депозиту в 15 євро.

Я знаю, що після відіграшу бонусного балансу у мене залишилося приблизно 98 євро реальних грошей, і я продовжував грати на них, і з 98 євро я виграв більше 1500 євро.

Немає жодних умов щодо готівкового залишку!


У чаті посилаються на пункт 7.9

Змінено автором 5 міс. тому
Автоматичний переклад.
mietz88
5 міс. тому

Гаразд, а пункт 7.9 говорить про що? Отже, якщо ви завантажили 98 євро з бонусу, і це відобразилося як реальні гроші, я б вважав, що вони не повинні брати ці гроші.

Однак, якби це було ще з бонусними грошима, то я б знову сказав, що я не здивований такою ситуацією.

Важливим буде те, що міститься в Умовах.

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

file

Згідно з моєю історією бонусів (див. знімок екрана), бонус на депозит 150% + 70FS був активований о 07:52 і деактивований о 08:33.



У розділі 7.9, наприклад, є вся «метушня» з бездепозитними бонусами або бонусами безкоштовних обертань і виграшами від них, як часто на них потрібно робити ставки та яка максимальна сума зняття таких бонусів тощо.

І якщо ви хочете зняти гроші з бездепозитним бонусом, вам потрібно спочатку зробити депозит...


Але це був бонус на депозит, тому частина 7.9 для мене не може бути й мови.

Змінено автором 5 міс. тому
Автоматичний переклад.
mietz88
5 міс. тому

Я бачу, так про це нічого не писали. Тоді ще буде можливість запитати, що конкретно ви порушили, і я думаю, що вони повинні дати вам відповідь або пояснити вам ситуацію. Ти збираєшся спробувати?

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Вони посилаються на пункт 7.9, а більше я нічого не знаю.

Якщо я застосував бонус, то він також буде показаний в історії, наприклад, сьогодні та вчора (див. знімок екрана, перші два рядки) file

Четвертий рядок був моїм запитом на зняття 1500 євро

і з учорашнього дня написано, що 1323,26 євро було *відкориговано* вручну та успішно виконано!

Не знаю, що це означає...

Мені спочатку здалося, що вони заплатили мені «лише» 1323 євро замість 1500 євро.


У якийсь момент пізніше я написав у чат і хотів знати, коли моя оброблена виплата буде доступна для мене, і мені сказали, що гроші зникли та були скориговані вручну, а моя поточна сума виплати становила 176,77 євро.

Змінено автором 5 міс. тому
Автоматичний переклад.
mietz88
5 міс. тому

Ах, спочатку я подумав, судячи з того, що я побачив на скріншоті, що ви повинні отримати 1323,26 євро. Але ви кажете, що це лише решта. Мені здається, що бонус мав певну максимальну виплату, але ви сказали, що нічого подібного ніде не було згадано чи написано. Ви намагалися запитати про це в чаті? Вони повинні мати для цього якусь причину. Чи можете ви поділитися зі мною уривком у пункті 7.9, де є щось про бонус на депозит?

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Для мене це виглядало так само, але 1323,26 євро було знято з мого рахунку, а решту 176,74 євро було зараховано назад на мій рахунок гравця.

Автоматичний переклад.
mietz88
5 міс. тому

Я бачу, що Міхал запропонував казино прокоментувати свої дії у вашій скарзі , тому нам потрібно дочекатися відповіді від представника казино. Сподіваюся, незабаром ваша справа буде вирішена.

Автоматичний переклад.
Jaro
5 міс. тому

7.9. Максимальний виграш/прибуток від бездепозитних безкоштовних обертань, від усіх бездепозитних бонусів і від усіх додаткових бонусів за досягнення, які підлягають зняттю, обмежено 50 євро або еквівалентною сумою у валюті, якщо не вказано інше. Ми залишаємо за собою право зменшити ваш баланс до суми, яка перевищує згаданий вище ліміт виграшу в 50 євро для бездепозитних безкоштовних обертань і бонусів. Це зменшення може бути зроблено одразу після виграшу або за вашим запитом на вилучення відповідних виграшів. Щоб вивести виграш від безкоштовного бонусу, ви повинні зробити успішний депозит.

Автоматичний переклад.
1...5 6 78
Перейти на сторінкуіз 8 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого