Привіт, точно не найприємніша ситуація, в якій ти опинився.
Однак я одразу помітив, що ви вже подали скаргу та відповіли Ніку, тож ми побачимо, як далі піде справа.
У будь-якому випадку, ви сказали, що ваш вихід був схвалений, тому я вважаю це позитивним. У вас також є підтверджений рахунок у казино чи вас ще не просили це зробити? Очевидно, я не маю найкращих відчуттів через тиждень, але спробуйте набратися терпіння, і якщо нічого не зміниться і казино не відповість, ви можете зв’язатися з нами, і ми спробуємо вам допомогти.
Я тримаю кулаки, щоб гроші незабаром з’явилися на вашому рахунку. ☘️☘️😊
Hi, certainly not the most pleasant situation you've found yourself in.
However, I noticed right away that you have already filed a complaint and have responded to Nick, so we'll see how the case goes from here.
Anyway, your withdrawal was approved you say, so I would see that as a positive. Do you also have a verified account with the casino or have you not been asked to do so yet ? Obviously I wouldn't have the best feeling after a week, but try to be patient and if nothing changes and the casino doesn't reply, you can contact us and we will try to help you.
I'll keep my fingers crossed that the money will show up in your account soon. ☘️☘️😊