ФорумКазиноBruce Bet Casino - загальне обговорення

Bruce Bet Casino - загальне обговорення (Сторінка 6)

5 міс. тому від Gambit123
|
5238 переглядів 108 відповідей |
|
1...5 6
Додати публікацію
Tamara11
3 тиж. тому

Привіт, точно не найприємніша ситуація, в якій ти опинився.

Однак я одразу помітив, що ви вже подали скаргу та відповіли Ніку, тож ми побачимо, як далі піде справа.

У будь-якому випадку, ви сказали, що ваш вихід був схвалений, тому я вважаю це позитивним. У вас також є підтверджений рахунок у казино чи вас ще не просили це зробити? Очевидно, я не маю найкращих відчуттів через тиждень, але спробуйте набратися терпіння, і якщо нічого не зміниться і казино не відповість, ви можете зв’язатися з нами, і ми спробуємо вам допомогти.

Я тримаю кулаки, щоб гроші незабаром з’явилися на вашому рахунку. ☘️☘️😊

Автоматичний переклад.
Jaro
3 тиж. тому

filefile І, мабуть, другий платіж у розмірі 1200 євро теж не виплачений, але я не отримав електронного листа, і кредит не було зараховано. Чудово, я чекав з 11.04.24, і сьогодні я повинен прочитати щось подібне в чаті після такої кількості текстових повідомлень, я не отримав точної електронної пошти, і кредит також не був зарахований на мій рахунок.

Автоматичний переклад.
Tamara11
3 тиж. тому

Дякую за скріншоти, обов’язково вкажіть ці факти у своїй скарзі, тому що я вважаю це важливо.

У будь-якому випадку, у вас також є якісь причини від казино, чому ви не отримали свої гроші назад на свій ігровий рахунок? Звичайно, було б неприємно, якби вони просто скасували зняття коштів і не повернули гроші. Усе заплутується, тому наша команда розслідує проблему та спробує допомогти.

Сподіваюся, зрештою все вийде добре.

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Привіт

Насправді я дуже не хочу подавати скаргу прямо зараз... Але я поступово починаю сумніватися в чесності онлайн-казино BruceBet. Вам не тільки потрібно надати підозріло конфіденційну інформацію для перевірки, але час обробки, зазначений у положеннях та умовах, не дотримується, ви також чуєте ті самі виправдання знову і знову в чаті (навіть чат-бот був би більш креативним). ).. Крім того, вони навіть реагують на цю підозрілу інформацію в надії, що це поважне онлайн-казино, але не здається, що тут можна очікувати будь-якої співпраці чи партнерства на рівних!! Спочатку ви надсилаєте все, що ви конкретно запитували в лайв-чаті, що було потрібно (історія + скріншот є), а потім стає більше... Але я все одно подав. Я дуже розумію такі речі, адже в інтернеті багато шахраїв, і тому я радий долучитися до такої справи! Крім того, тепер усе було надіслано правильно та належним чином кілька разів, і тепер я марно чекаю відповіді... Незалежно від того, яку форму вона має: електронну пошту, програму, повідомлення вхідних повідомлень тощо. Але нічого не відбувається.. . НІЧОГО не приходить... Незважаючи на цю дуже незвичайну перевірку, я завжди співпрацював і негайно співпрацював того ж дня! Але я запитую себе, як я можу бути впевненим, що я не потрапив у пастку шахраїв?? Я щиро прошу, щоб мій запит на зняття коштів був оброблений і, перш за все, щоб я отримав зворотній зв’язок!! Я сподіваюся, що онлайн-казино BruceBet зацікавлене в розумному та задовільному рішенні для обох сторін! В іншому випадку, однак, я відчуваю себе змушеним вжити юридичних і медійних заходів!!! З мого боку, незважаючи на цей випадок, співпраця та спільна робота не заслуговують критики і, звичайно, ВСЕ ЩЕ очікуються! Сподіваюсь на швидку домовленість!


Було б неймовірно приємно отримати допомогу та підтримку в моєму випадку! Розмір виплати становить 500 євро

Автоматичний переклад.
sabrina191121
2 тиж. тому

Привіт, як довго ви чекали на відкликання?

Я, звичайно, розумію, що в такій ситуації для вас важливо, щоб казино дало вам якусь відповідь або заспокоєння. Однак, якщо ви надали всі документи, а казино досі не зв’язалося з вами, я б сказав, що вони все ще опрацьовують їх, тому, коли все буде готово, чеки будуть у порядку або щось трапиться, вони зв’яжуться з вами.

Тож я б не став скептично налаштований відразу, а просто спробував би набратися терпіння, тому що іноді це займає більше часу, ніж ми очікуємо.

У будь-якому випадку, я також помітив, що ви подали скаргу , тому ви точно не самотні в цьому, і якщо протягом наступних кількох днів нічого не зміниться, наша команда спробує вам допомогти.

Я твердо вірю, що ви побачите свої 500 якомога швидше.

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Привіт, я деякий час граю з Брюсом. На початку мені дуже пощастило, я виграв 8000 євро. Я також провів віки з перевіркою, я думаю, це було майже 2 тижні. Можу лише підказати всім встановити ліміт на сайті та чекати. Дотепер я завжди отримував гроші в цьому казино, навіть якщо іноді це займало більше часу, але вони платили і завжди пропонують хороші бонуси. Моя порада: просто встановіть оборот і ліміт депозиту та не активуйте жодних безкоштовних обертань без депозиту, тоді це також працюватиме в цьому казино. Це мій досвід

Автоматичний переклад.
Dominik9999
1 тиждень тому

Привіт і дякую за ваш внесок у ваш досвід, який, я вважаю, буде корисним для гравців.

У будь-якому випадку, який спосіб оплати ви використовуєте, коли іноді це займає так багато часу? Скільки часу вам знадобилося, щоб завершити перевірку облікового запису? Ви все ще граєте тут, хоча виведення не таке швидке?

Автоматичний переклад.
Jaro
1 тиждень тому

так, я все ще граю там... Я завжди використовую банківський переказ, зазвичай це займає 48 годин, а потім 2-7 робочих днів, щоб гроші були на моєму банківському рахунку... Я просто встановив собі ліміт ставок протягом цього часу час, щоб я не міг грати. Верифікація облікового запису зайняла приблизно 1,5 тижні, я думаю, на той момент. Проблема в тому, що якщо щось не так, і ви надсилаєте нові документи, вони не обробляються щонайменше 24 години, і іноді вони хочуть дивні та дуже конкретні речі. Мені подобається там грати, тому що вони пропонують хороші бонуси та немає максимального виведення грошей.

Автоматичний переклад.
Dominik9999
1 тиждень тому

Я думаю, ви описали це ідеально.

Якщо ми говоримо про зняття коштів, то якби це було близько тижня, я б особисто був не проти. Є казино, де це займає набагато більше часу, і якби не було проблем із виведенням і гроші завжди приходили б до мене, це було б добре.

Що конкретно хотіло казино після перевірки? Я знаю, що іноді казино, наприклад, хочуть різні селфі з датою, написаною на папері, посвідченням особи та ще якимись цікавинками. Тому мені дуже цікаво дізнатися, що це було у вашому випадку.

Що стосується бонусів, то я б не дуже їх використовував, але якщо вони вам подобаються і навіть вдалося з них зняти, це чудово. Але максимальний виведення грошей також, ймовірно, сподобається гравцям, тому казино може отримати вигоду.

Я також подумав, що якщо у вас є такий досвід, ви можете написати відгук користувача. Ви чудово це описали, і, можливо, ви допомогли б не одному гравцеві.

Тому, якщо ви вирішите, просто натисніть тут –відгуки користувачів . ⬅️

Продовжуй гарно працювати. ☘️👍

Автоматичний переклад.
1...5 6
Перейти на сторінкуіз 6 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
CandyBlitzBombs_flash_alt
Безкоштовний слот-турнір з призовим фондом 1000 € уже розпочався!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого