ФорумКазиноBruce Bet Casino - загальне обговорення

Bruce Bet Casino - загальне обговорення (Сторінка 5)

11 міс. тому від Gambit123
|
15077 переглядів 142 відповідей |
|
1...4 5 6...8
Додати публікацію
7 міс. тому

filefilefile

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Здравствуйте, обращаюсь к вам с разъяснения моей историей верификации, Казино Брюс Бэт ограничили мне вход туда сегодня, хотя на почту пришло письмо... подскажите по ходу мне с вашей помощью нужно жаловаться???с 6 марта прохожу верификацию и всё безрезультатно..куда загрузить скиншоты?? И какие.. спасибо

7 міс. тому

Гей, казино також сказало тобі, що не так з твоїми документами? Я бачу, що ви кілька разів намагалися завантажити їх, але вони все одно відхиляються. Оскільки ми даємо казино 14 днів, щоб розібратися з цим процесом перевірки, і ви його майже завершили, я б рекомендував подати скаргу, оскільки ви нікуди не можете дійти.

Ви можете відкрити його тут за цим посиланням . ⬅️

Крім того, якщо ви не знаєте, чого очікувати від самої скарги, просто прочитайте інформацію в цьому посібнику , щоб отримати кращу картину.

Тоді ти збираєшся на це?

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Здравствуйте сегодня мне прислали...file

7 міс. тому

Я могу попросить у вас подать жалобу за меня,?

7 міс. тому

Ось мій баланс 3027 євро 2750 євро в процесі виплати, але 250 євро повинні залишитися там як комісія, бонусні гроші 0 євро, які я вношу, а також потрібно давати комісію за платіж, що не є нормальним filefile

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Привіт!

Не впевнений, що я правильно розумію ситуацію, але такі комісії можуть стягуватися, коли ви використовуєте певні методи оплати. Кожного разу, коли у вас виникають сумніви щодо будь-яких тем, не лише пов’язаних з оплатою, найкращим кроком буде спочатку проконсультуватися зі службою підтримки, як ви це зробили.

Отже, згідно зі знімком екрана: 10% вираховується, оскільки ви не виконали вимоги щодо ставок. Вони застосовуються не лише до бонусів, а й до депозитів. Це досить поширене явище в наші дні. Ви, мабуть, знайомі з цим? На мою думку, Роккі пояснив, що ви не відповідали вимогам ставок до того, як подали запит на зняття коштів.

Крім того, лише слоти зараховуються як внесок у виконання вимог щодо ставок, а не відеопокер чи настільні ігри загалом, як також пояснив Рокі.

Отже, як я бачу, депозити не можна робити в настільних іграх, і ви повинні були грати в слотах.

Хоча, я б сказав, це якось цікаво.


Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Я могу попросить у вас подать жалобу за меня,?

7 міс. тому

Шановний гравець,

Перш ніж ми повернемося до вашої проблеми казино, я хотів би підкреслити, що вам не потрібно використовувати два схожі облікові записи, щоб зв’язатися з нами тут. Було б не круто також створювати більше акаунтів у казино; тому давайте просто залишимося з одним, чи не так?


До вашої проблеми зараз: відверто кажучи, ніхто не може подати скаргу від вашого імені. Я миттєво перевірив скріншот і, чесно кажучи, не розумію, у чому проблема. Чи можете ви описати мені проблему?

Здається, щось не так із вашими документами. Чи маєте ви уявлення, що це може бути?

Якщо ні, я, звичайно, звернувся б за підтримкою до казино просто тому, що вам потрібно пройти перевірку, а вони займаються процесом оцінювання. Таким чином, як мені здається, безпосередній доступ до джерела звучить дуже ефективно.

І все ж дозвольте мені поділитися найпоширенішими проблемами, які виникають у гравців з документами:

  • переконайтеся, що документи мають правильний формат (зазвичай .pdf, без скріншотів або обрізаних зображень)
  • переконайтеся, що кожен документ містить конкретні деталі (наприклад, у виписці з банківського рахунку має бути зазначено ваше повне ім’я, адресу та реквізити рахунку)
  • переконайтеся, що ви дотримувалися списку, наданого до останнього пункту (здається, у вас запитали багато документів, не пропускайте нічого)

Поділіться будь-яким прогресом, щоб ми могли підтримувати вас на зв’язку.


Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Хорошо, спасибо

7 міс. тому

Казино тянет время, отвечают максимально поздно. В документах которые я присылал было чётко указано полное имя и адрес. Объясните что такое отыгрыш, я не совсем понимаю

Radka
7 міс. тому

Я ніколи не грав у настільні ігри, я зареєстрував його на Bruce Bet і граю лише в ігрові автомати

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Казино тянет время, отвечают максимально поздно. В документах которые я присылал было чётко указано полное имя и адрес. Объясните что такое отыгрыш, я не совсем понимаю

7 міс. тому

Гаразд, коли ви надіслали документи, як вони мали бути, у чому полягає проблема, на думку казино? Які конкретно речі не відповідають вашим документам і чи повинні вони. Якщо вони відповідають із запізненням, що вони скажуть вам? Добре відповісти на ці запитання, щоб ми могли рухатися далі.

Я задам вам ще одне запитання, будь ласка, як довго ви намагалися перевірити?

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Я ніколи не грав у настільні ігри, я зареєстрував його на Bruce Bet і граю лише в ігрові автомати

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Гаразд, очевидно, вам потрібно зробити депозит, щоб мати можливість зняти гроші. Ви вже зробили це? Я думаю, що якщо ви це зробите, ви зможете зняти гроші. Звичайно, на слотах, як уже пояснено на знімках екрана, і якщо у вас усе ще виникають проблеми з виведенням, повідомте мене. Якщо ви чогось не знаєте, обов’язково було б добре спершу запитати у служби підтримки, адже вони зможуть вам порадити найкраще.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Здравствуйте скажу вам так уже писал,что казино меня до сих пор не может верифицировать объясняя это тем что в высланном мною документе нету печати.я высылал страховой договор ,чек от перевода Вестерн юнион,где чётко указано моё имя адрес и дата, вчера я нашёл ещё один документ с места работы там тоже всё прописано.отпавил,жду Больше у меня подходящих документов нет,я спросил альтернативу подтверждающюю места моего проживания, присылают тоже самое. Нет сил ужеfile

denisplikus2008
7 міс. тому

Чи означає це, що ви не можете поставити печатку на документі, який від вас хочуть? Я бачу, що ви намагаєтеся вирішити цю проблему якимось альтернативним шляхом, але це не працює.

Тому ми запропонували вам подати скаргу, якщо це не зникне, і ви не знаєте, що робити.

Якщо ви бажаєте, ви можете подати скаргу тут, за цим посиланням .

Якщо у вас виникли запитання щодо цього, зв’яжіться зі мною, і я спробую вам допомогти.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Привіт, я тут новачок. Я виграв велику суму, але тепер перевірка не вдається. У мене таке відчуття, що це просто переслідування, а bruce.bet просто не хоче виплачувати гроші. Вся відповідна інформація вказана в документах.


Хтось має подібний досвід?

Автоматичний переклад.
Fenixdad
7 міс. тому

Привіт і ласкаво просимо тут. Вибачте за цю проблему, яка виникла у цьому казино. Чи пояснили вам, чому перевірка не пройшла, як ви сказали? Ви надали всі необхідні документи? Спробуйте написати більше деталей, будь ласка, щоб ми могли спробувати допомогти вам із цим, постарайтеся не робити тут жодних висновків. Будемо чекати вашої відповіді.

Автоматичний переклад.
Romi
7 міс. тому

Це залежить від підтвердження мого місця проживання. Я запитав службу підтримки, чи можу я завантажити рахунок від свого інтернет-провайдера, і вони сказали, що так, це можливо.


Але документ відхилили, я вже справді починаю впадати у відчай. Тепер я знову завантажив виписку з банківського рахунку

Автоматичний переклад.
Fenixdad
7 міс. тому

Будь ласка, переконайтеся, що документ має правильний формат. Зазвичай потрібен формат .pdf. У багатьох випадках це є причиною неприйняття документів. Будь ласка, перевірте це та повідомте нам? Чекатиме на вашу відповідь.

Автоматичний переклад.
Romi
7 міс. тому

bruce.bet не приймає PDF. Я можу завантажувати лише jpg, PNG

Автоматичний переклад.
Fenixdad
7 міс. тому

Гаразд, все, що підходить для вас, щоб пройти перевірку. Просто переконайтеся, що всі документи містять необхідну інформацію. Правильний формат - це не єдине, про що вам потрібно дбати.

Можливо, не завадить зробити невеликий підсумок тут:

Який документ ще відсутній і яка остання причина його відхилення?


Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Хороший день,

Я дуже розчарований. Я зробив депозит у казино Bruce bet і виграв, а потім подав запит на зняття. Це було успішно підтверджено та мало бути отримано протягом 5-7 робочих днів. Минуло більше 7 днів, і коли я запитав, мене запевнили, що хтось зв’яжеться зі мною електронною поштою. Поки що я не отримав жодного повідомлення та жодного відкликання.

Автоматичний переклад.
1...4 5 6...8
Перейти на сторінкуіз 8 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого