Привіт, я пишу вам, щоб пояснити свою історію перевірок, казино Bruce Beth сьогодні обмежило мій вхід туди, хоча я отримав листа поштою... скажіть мені по дорозі, чи потрібно мені скаржитися з вашою допомогою? ?? Я проходив перевірку з 6 березня, але все ще безрезультатно.. куди завантажити знімки шкіри?? І що.. дякую
Hello, I’m writing to you to explain my verification history, Bruce Beth Casino has restricted my entry there today, although I received a letter in the mail... tell me along the way, do I need to complain with your help??? I’ve been going through verification since March 6th and still to no avail.. where to upload skinshots?? And what.. thank you
Здравствуйте, обращаюсь к вам с разъяснения моей историей верификации, Казино Брюс Бэт ограничили мне вход туда сегодня, хотя на почту пришло письмо... подскажите по ходу мне с вашей помощью нужно жаловаться???с 6 марта прохожу верификацию и всё безрезультатно..куда загрузить скиншоты?? И какие.. спасибо
Гей, казино також сказало тобі, що не так з твоїми документами? Я бачу, що ви кілька разів намагалися завантажити їх, але вони все одно відхиляються. Оскільки ми даємо казино 14 днів, щоб розібратися з цим процесом перевірки, і ви його майже завершили, я б рекомендував подати скаргу, оскільки ви нікуди не можете дійти.
Ви можете відкрити його тут за цим посиланням . ⬅️
Крім того, якщо ви не знаєте, чого очікувати від самої скарги, просто прочитайте інформацію в цьому посібнику , щоб отримати кращу картину.
Тоді ти збираєшся на це?
Hey, did the casino also tell you what's wrong with your documents ? I see you have tried to upload them several times and they are still rejected. Since we give casinos 14 days to sort out this verification process and you are almost through it, I would recommend a complaint since you can't get anywhere.
You can open it here on this link. ⬅️
Also, if you don't know what to expect from the complaint itself, just read the information in this guide to get a better picture.
Are you going to go for it then ?
Ось мій баланс 3027 євро 2750 євро в процесі виплати, але 250 євро повинні залишитися там як комісія, бонусні гроші 0 євро, які я вношу, а також потрібно давати комісію за платіж, що не є нормальним
Here is my balance 3027 euros 2750 € in the payout process but the 250 euros have to stay there as a commission bonus money 0 euros I pay in and also have to give a commission for payment that's not normal
Hier ist mein guthaben 3027 euro 2750 € im auszahlungsprozess aber die 250 euro müssen als provision da bleiben bonus geld 0 euro ich zahlen ein und muss für bezahlung auch noch provision geben das ist doch nicht normal
Привіт!
Не впевнений, що я правильно розумію ситуацію, але такі комісії можуть стягуватися, коли ви використовуєте певні методи оплати. Кожного разу, коли у вас виникають сумніви щодо будь-яких тем, не лише пов’язаних з оплатою, найкращим кроком буде спочатку проконсультуватися зі службою підтримки, як ви це зробили.
Отже, згідно зі знімком екрана: 10% вираховується, оскільки ви не виконали вимоги щодо ставок. Вони застосовуються не лише до бонусів, а й до депозитів. Це досить поширене явище в наші дні. Ви, мабуть, знайомі з цим? На мою думку, Роккі пояснив, що ви не відповідали вимогам ставок до того, як подали запит на зняття коштів.
Крім того, лише слоти зараховуються як внесок у виконання вимог щодо ставок, а не відеопокер чи настільні ігри загалом, як також пояснив Рокі.
Отже, як я бачу, депозити не можна робити в настільних іграх, і ви повинні були грати в слотах.
Хоча, я б сказав, це якось цікаво.
Hello!
Not sure I understand the situation correctly, but such fees might be applied when you use certain payment methods. Every time you have doubts about any topics, not only related to the fees, the best step is to consult with support first, as you did.
So, according to the screenshot: 10% is deducted because you have not met wagering requirements. Those are not only applied to bonuses but also to deposits. That's pretty common these days. Are you familiar with this, perhaps? In my opinion, Rocky has explained that you did not meet the wagering requirement before you submitted your withdrawal request.
Additionally, only slots are counted as contributions towards meeting the wagering requirements, not video poker, or table games generally, as was also explained by Rocky.
So the way I see it, deposits can't be wagered on table games, and you should have played on slots.
Though I would say, it's kind of interesting.
Шановний гравець,
Перш ніж ми повернемося до вашої проблеми казино, я хотів би підкреслити, що вам не потрібно використовувати два схожі облікові записи, щоб зв’язатися з нами тут. Було б не круто також створювати більше акаунтів у казино; тому давайте просто залишимося з одним, чи не так?
До вашої проблеми зараз: відверто кажучи, ніхто не може подати скаргу від вашого імені. Я миттєво перевірив скріншот і, чесно кажучи, не розумію, у чому проблема. Чи можете ви описати мені проблему?
Здається, щось не так із вашими документами. Чи маєте ви уявлення, що це може бути?
Якщо ні, я, звичайно, звернувся б за підтримкою до казино просто тому, що вам потрібно пройти перевірку, а вони займаються процесом оцінювання. Таким чином, як мені здається, безпосередній доступ до джерела звучить дуже ефективно.
І все ж дозвольте мені поділитися найпоширенішими проблемами, які виникають у гравців з документами:
Поділіться будь-яким прогресом, щоб ми могли підтримувати вас на зв’язку.
Dear player,
Before we get back to your casino issue, I would love to stress that you don't need to use two similar accounts to get in touch with us here. It would not be cool to create more accounts in casinos too; thus, let's just stick with one, shall we?
To your problem now: Frankly, no one can file a complaint on your behalf. I briefly checked the screenshot, and to be honest, I do not understand what seems to be the problem. Can you please describe the issue to me?
Something seems to be wrong with your documents, do you have any clue what that might be?
If not, I would certainly ask for the casino's support, simply because you need to pass the verification and they are handling the evaluation process. Thus, getting directly to the source sounds very effective to me.
Still, let me share the most common issues players have with documents:
Kindly share any progress made, so we can stay in touch to support you.
Казино шукає час, відповідаючи якомога пізніше. У документах, які я надіслав, було чітко вказано моє повне ім’я та адресу. Поясніть, що таке рольова гра, я не зовсім розумію
The casino is playing for time, responding as late as possible. The documents I sent clearly stated my full name and address. Explain what roleplaying is, I don’t quite understand
Казино тянет время, отвечают максимально поздно. В документах которые я присылал было чётко указано полное имя и адрес. Объясните что такое отыгрыш, я не совсем понимаю
Я ніколи не грав у настільні ігри, я зареєстрував його на Bruce Bet і граю лише в ігрові автомати
I've never played table games, I've registered him with Bruce Bet and I only play slot machines
Habe nie tischspiele gespielt ich wahr seid ihn bei bruce bet angemeldet bin nur an automaten
Казино шукає час, відповідаючи якомога пізніше. У документах, які я надіслав, було чітко вказано моє повне ім’я та адресу. Поясніть, що таке рольова гра, я не зовсім розумію
The casino is playing for time, responding as late as possible. The documents I sent clearly stated my full name and address. Explain what roleplaying is, I don’t quite understand
Казино тянет время, отвечают максимально поздно. В документах которые я присылал было чётко указано полное имя и адрес. Объясните что такое отыгрыш, я не совсем понимаю
Гаразд, коли ви надіслали документи, як вони мали бути, у чому полягає проблема, на думку казино? Які конкретно речі не відповідають вашим документам і чи повинні вони. Якщо вони відповідають із запізненням, що вони скажуть вам? Добре відповісти на ці запитання, щоб ми могли рухатися далі.
Я задам вам ще одне запитання, будь ласка, як довго ви намагалися перевірити?
Okay, so when you sent the documents as they were supposed to be, what is the problem according to the casino ? What specific things do not meet your documents and should they. If they respond late, what do they tell you ? It is good to answer these questions so we can move on.
I'll give you one more question, and that is how long have you been trying to verify, please ?
Я ніколи не грав у настільні ігри, я зареєстрував його на Bruce Bet і граю лише в ігрові автомати
I've never played table games, I've registered him with Bruce Bet and I only play slot machines
Habe nie tischspiele gespielt ich wahr seid ihn bei bruce bet angemeldet bin nur an automaten
Гаразд, очевидно, вам потрібно зробити депозит, щоб мати можливість зняти гроші. Ви вже зробили це? Я думаю, що якщо ви це зробите, ви зможете зняти гроші. Звичайно, на слотах, як уже пояснено на знімках екрана, і якщо у вас усе ще виникають проблеми з виведенням, повідомте мене. Якщо ви чогось не знаєте, обов’язково було б добре спершу запитати у служби підтримки, адже вони зможуть вам порадити найкраще.
Okay, so apparently you need to wager deposit to be able to withdraw. Have you done it yet? I think if you do, then you should be able to make a withdrawal. Of course on the slots as already explained in the screenshots and if you still have problems with the withdrawal let me know. If you don't know something, it would definitely be good to ask the support first, because they will be able to advise you best.
Привіт, я вам скажу, що я вже писав, що казино досі не може мене верифікувати, пояснюючи це тим, що в надісланому мною документі немає печатки. Надіслала договір страхування, чек з переказу Western Union, де чітко вказано моє ім'я, адреса та дата, вчора знайшла ще один документ з місця роботи там же прописано. Відправила, чекаю. У мене немає жодних відповідних документів, я просив альтернативу, що підтверджує місце проживання, мені прислали те саме. У мене вже немає сил
Hello, I’ll tell you that I already wrote that the casino still cannot verify me, explaining this by the fact that there is no stamp in the document I sent. I sent an insurance contract, a check from a Western Union transfer, where my name, address and date are clearly indicated, yesterday I found Another document from the place of work is also spelled out there. I sent it, I’m waiting. I don’t have any suitable documents, I asked for an alternative confirming my place of residence, they sent me the same thing. I have no strength anymore
Здравствуйте скажу вам так уже писал,что казино меня до сих пор не может верифицировать объясняя это тем что в высланном мною документе нету печати.я высылал страховой договор ,чек от перевода Вестерн юнион,где чётко указано моё имя адрес и дата, вчера я нашёл ещё один документ с места работы там тоже всё прописано.отпавил,жду Больше у меня подходящих документов нет,я спросил альтернативу подтверждающюю места моего проживания, присылают тоже самое. Нет сил уже
Чи означає це, що ви не можете поставити печатку на документі, який від вас хочуть? Я бачу, що ви намагаєтеся вирішити цю проблему якимось альтернативним шляхом, але це не працює.
Тому ми запропонували вам подати скаргу, якщо це не зникне, і ви не знаєте, що робити.
Якщо ви бажаєте, ви можете подати скаргу тут, за цим посиланням .
Якщо у вас виникли запитання щодо цього, зв’яжіться зі мною, і я спробую вам допомогти.
Does that mean that it is not possible for you to have a stamp on the document they want from you ? I see that you are trying to solve this problem by some alternative, but it is not working.
That's why we have offered you to file a complaint if this persists and you don't know what to do.
If you feel like it, you can file a complaint here on this link.
If you have any questions about it, feel free to let me know and I'll try to help you.
Привіт, я тут новачок. Я виграв велику суму, але тепер перевірка не вдається. У мене таке відчуття, що це просто переслідування, а bruce.bet просто не хоче виплачувати гроші. Вся відповідна інформація вказана в документах.
Хтось має подібний досвід?
Hello, I'm new here. I won a large sum but now the verification fails. I have the feeling that it's just harassment and bruce.bet simply doesn't want to pay out the money. All the relevant information is shown on the documents.
Does anyone have similar experiences?
Hallo ich bin neu hier , ich habe eine größere Summe gewonnen aber nun scheitert es an der verifizierung,ich habe das Gefühl das es reine Schikane ist und bruce.bet einfach das Geld nicht auszahlen will . Auf den Dokumenten sind alle relevanten Informationen ersichtlich.
Hat da jemand ähnliche Erfahrungen?
Привіт і ласкаво просимо тут. Вибачте за цю проблему, яка виникла у цьому казино. Чи пояснили вам, чому перевірка не пройшла, як ви сказали? Ви надали всі необхідні документи? Спробуйте написати більше деталей, будь ласка, щоб ми могли спробувати допомогти вам із цим, постарайтеся не робити тут жодних висновків. Будемо чекати вашої відповіді.
Hi and welcome here. I am sorry about this issue you are having at this casino. Have they explained to you why the verification failed, as you said? Have you provided all the documents needed? Try to write some more details, please, so we could try to help you out with this, try not to fall into any conclusion here. We will wait for your response.
Це залежить від підтвердження мого місця проживання. Я запитав службу підтримки, чи можу я завантажити рахунок від свого інтернет-провайдера, і вони сказали, що так, це можливо.
Але документ відхилили, я вже справді починаю впадати у відчай. Тепер я знову завантажив виписку з банківського рахунку
It depends on the proof of my place of residence. I asked support if I could upload the bill from my internet provider and they said yes, it was possible.
But the document was rejected, I'm really starting to despair. I've now uploaded a bank statement again
Es liegt an den Nachweis über meinen Wohnsitz , ich habe im Support gefragt ob ich die Rechnung meines Internet Anbieters hochladen kann , sie sagten ja das geht .
Aber das Dokument wurde abgelehnt, ich bin wirklich langsam verzweifelt. Ich habe jetzt erneut ein Bank Statement hochgeladen
Будь ласка, переконайтеся, що документ має правильний формат. Зазвичай потрібен формат .pdf. У багатьох випадках це є причиною неприйняття документів. Будь ласка, перевірте це та повідомте нам? Чекатиме на вашу відповідь.
Please make sure, that the document is in the right format. Usually the format needed is a .pdf one. In many cases this is the reason for not accepting the documents. Could you check it, please, and let us know? Will wait for your response.
bruce.bet не приймає PDF. Я можу завантажувати лише jpg, PNG
bruce.bet does not accept PDF I can only upload jpg, PNG
bruce.bet akzeptiert keine PDF ich kann nur jpg , PNG hochladen
Гаразд, все, що підходить для вас, щоб пройти перевірку. Просто переконайтеся, що всі документи містять необхідну інформацію. Правильний формат - це не єдине, про що вам потрібно дбати.
Можливо, не завадить зробити невеликий підсумок тут:
Який документ ще відсутній і яка остання причина його відхилення?
Okay, whatever works for you to pass the verification. Just make sure all documents contain the requested information. The correct format is not the only thing you need to care about.
Maybe it would not hurt to do a little recap here:
Which document is still missing, and what was the last reason for its rejection, please?
Хороший день,
Я дуже розчарований. Я зробив депозит у казино Bruce bet і виграв, а потім подав запит на зняття. Це було успішно підтверджено та мало бути отримано протягом 5-7 робочих днів. Минуло більше 7 днів, і коли я запитав, мене запевнили, що хтось зв’яжеться зі мною електронною поштою. Поки що я не отримав жодного повідомлення та жодного відкликання.
Good day,
I am very disappointed. I deposited at Bruce bet casino and won, then requested a withdrawal. This was successfully confirmed and should have been received within 5-7 working days. It has now been longer than 7 days and when I asked, I was assured that someone would contact me by email. So far, I have not received any message and no withdrawal.
Guten Tag,
Ich bin sehr enttäuscht, habe bei Bruce bet casino eingezahlt und gewonnen, dann Auszahlung angefordert. Diese wurde erfolgreich bestätigt und sollte innerhalb von 5-7 Werktagen erhalten. Es sind mittlerweile länger als 7 Tage und auf Nachfrage wurde mir versichert, dass sich jemand per Email melden wird. Bis jetzt keine Nachricht erhalten und keine Auszahlung.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.