2 р. тому
Тут ви можете обговорити Bounty Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Мені дуже пощастило після п'ятого депозиту, я виграв велику суму, але з виведенням почалися труднощі, спочатку морочили голову регулярними скасуваннями виведення. Потім оператор пояснив, що я повинен вимкнути суму депозиту в слотах X1.5. Я виконав усі вимоги, але мій рахунок отримав обмеження на зняття коштів. Оператор запросив повну перевірку. Після відправки всіх документів чекаю підтвердження верифікації від 09.12.2022.
На питання, чому вони довго перевіряють мої документи, в чаті підтримки відповідають, СЛУЖБА БЕЗПЕКИ МАЄ ПРАВО ПЕРЕВІРЯТИ ДОКУМЕНТИ НЕОБМЕЖЕНО.
Тепер я розумію, що адміністрація може не виплачувати виграші, не порушуючи власних правил. Ця добре продумана шахрайська діяльність може тривати, доки я не втрачу всі свої гроші або не пройду перевірку. АЛЕ Я ПОЩЕ НЕ ВТРАЧАЮ НАДІЇ, СПОДІВАЮСЯ ДО НОВОГО РОКУ ОТРИМАЮ СВОЇ ГРОШІ.
ЯКЩО ЗАТРИМУЄТЬСЯ НА 2 ТИЖНІ, Я ЗРОБЛЮ ВІДЕО ОГЛЯД ПО ЦІЙ ТЕМІ.
I was very lucky after the fifth deposit, I won a large amount, but with the withdrawal, difficulties began, at first they fooled my head with regular withdrawal cancellations. The operator then explained that I should disable the deposit amount in X1.5 slots. I have completed all the requirements, but my account has received withdrawal limits. The operator requested full verification. After sending all the documents, I am waiting for confirmation of verification dated 12/09/2022.
When asked why they check my documents for a long time, the support chat answers, THE SECURITY SERVICE HAS THE RIGHT TO CHECK DOCUMENTS FOR UNLIMITED TIME.
Now I understand that the administration is able not to pay winnings without violating its own rules. This well-designed fraudulent activity may continue until I lose all my money or pass verification. BUT I DO NOT LOSE HOPE YET, I HOPE BEFORE THE NEW YEAR I WILL RECEIVE MY MONEY.
IF IT DELAYS FOR 2 WEEKS, I WILL MAKE A VIDEO REVIEW ON THIS TOPIC.
Привіт,
Я б зачекав, поки ваша скарга розвинеться далі, щоб спочатку отримати певну інформацію, хоча в заяві йдеться про те, що:
СЛУЖБА БЕЗПЕКИ МАЄ ПРАВО ПЕРЕВІРЯТИ ДОКУМЕНТИ НЕОБМЕЖЕНО ЧАС - для мене це звучить непідвладно.
Будь ласка, дайте групі зі скарг трохи часу, щоб розглянути це, сподіваюся, команда вам допоможе.
Hello,
I'd wait for your complaint to develop further to get some insights first, though the statement saying that:
THE SECURITY SERVICE HAS THE RIGHT TO CHECK DOCUMENTS FOR UNLIMITED TIME - sounds quite out of hand to me.
Kindly give the complaint team some time to go through that, I hope the team will help you.
Знаєте, я був просто шокований, коли дізнався, що процедура займає до 7 днів в порядку живої черги, це регламентовано в баунті-казино. Я дізнався, що в моєму випадку цей процес проводиться навмисно, щоб не виплачувати мій виграш. Я впевнений в цьому! Я введений в оману і просто шокований інформацією, яку дізнався не так давно.
Виявилося, що клієнти казино запросили процедуру перевірки документів набагато пізніше, процес був ними схвалений. Так мені відповідають на ресурсі ВК. Але спеціалісти казино не хочуть реагувати на це зауваження.
You know, I was just shocked when I found out that the procedure takes up to 7 days on a first-come, first-served basis, this is regulated in the bounty casino. I found out that in my case this process is carried out on purpose so as not to pay out my winnings. I am sure about that! I am misled and simply shocked by the information that I learned not so long ago.
It turns out that casino customers requested the document verification procedure much later, the process was approved by them. So they answer me on the VK resource. But casino specialists do not want to respond to this remark.
Незважаючи на те, що я не зовсім розумію другу частину вашого допису, я вважаю, що було б добре згадати все це в скарзі, якщо ви не робили цього раніше. 🙏
Команда розгляне це.
Even though I do not fully understand the second part of your post, I guess that would be good to mention all of this in the complaint, if you have not done that before. 🙏
The team will look into this.
У Росії є соціальна мережа VK, де я спілкувався з іншими клієнтами спільноти баунті казино, ставлячи питання СКІЛЬКИ ТРИВАЄ ПЕРІОД ВЕРИФІКАЦІЇ. Мені відповіли кілька людей, які пов'язані з цим казино. ЗТРИМКИ НЕ БУЛО
Наскільки я розумію, затримок у них не було.
Навіть в спільноті ВК відповів один, він створив акаунт в казино 13 грудня і відразу відправив документи на повну перевірку, його документи перевірили і перевірили 18 грудня. Виходить, що в моєму випадку казино роблять не хочуть підтверджувати верифікацію і не повертати гроші.
Оскільки я подав документи 9 грудня і досі чекаю відповіді.
In Russia there is a social network VK, where I communicated with other clients of the bounty casino community, asking the question HOW LONG IS THE VERIFICATION PERIOD. I was answered by several people who are associated with this casino. THERE WAS NO DELAY
As far as I understand they didn't have any delays.
Even in the VK community, one person answered, he created an account in the casino on December 13 and immediately sent the documents for a full check, his documents were checked and verified on December 18. It turns out that the casinos in my case do not want to confirm the verification and not return the money.
Since I submitted the documents on December 9th and am still waiting for a response.
Ви знаєте, я просто намагаюся припустити, але вони можуть використати тактику зволікання та сподіваються, що ви зрештою втратите свій виграш під час свят. Будьте сильними, надсилайте їм усе, що вони запитують, і зв’язуйтеся з ними щодо перевірки кожні кілька днів. Сподіваюся, це вдасться або, можливо, ми зможемо допомогти, оскільки я бачу, що ви вже подали скаргу.
You know, I'm just trying to guess, but they may use the stalling tactic and they hope you eventually lose your winnings during the holiday time. Stay strong, send them everything they request and contact them regarding the verification every few days. I hope that will work out or maybe we'll be able to help since I can see you already submitted a complaint.
Так, я розмістив скаргу на багатьох ресурсах.
Це нове казино, і я зробив помилку
Необхідно було повністю зареєструватися на початку реєстрації перед внесенням перших депозитів.
Yes, I posted a complaint on many resources.
This is a new casino and I made a mistake
It was necessary to fully register at the beginning of registration before making the first deposits.
Привіт, є прогрес? Я знаю, що зараз Різдво, але я хочу знати, як справи, дайте мені знати.
Hello there, any progress? I know it's Christmas time, but I want to know how things are going, let me know.
Я впевнений, що незабаром хтось відповість на вашу подану скаргу. Давайте подивимося, що ми можемо зробити. Ваша скарга є першою поданою скаргою на це казино на нашому веб-сайті, тому ми не маємо попереднього досвіду роботи з ними, коли йдеться про розгляд скарг.
I'm sure someone's going to reply soon to your submitted complaint. Let's see what we can do. Your complaint is the first submitted complaint against this casino on our website so we don't have any previous experience with them when it comes to dealing with complaints.
Я хотів би сказати щось втішне, на жаль, як Деніел згадав, у нас немає попередніх ідей, тож я вважаю, що краще дочекатися скарги. 🤔
I'd like to say something comforting, sadly, as Daniel mentioned we have no previous insights, so I guess it's best to wait for the complaint. 🤔
Що ж, якщо в правилах сказано, що перевірка здійснюється за принципом «перший прийшов, перший обслужений», то вам доведеться почекати. Ви читаєте правила при реєстрації. Ну не заблокували вже добре. Зазвичай всі шахраї тупо блокують і кажуть, що порушили правила і все. І тут просто чекає перевірки. Бажаю вам терпіння і сподіваюся, що все вирішиться на вашу користь. Не грайте до кінця k. Це буде показником.
Well, if the rules say that verification is on a first come, first served basis, then you have to wait. You read the rules when registering. Well, not blocked already well. Usually all scammers stupidly block and say that they broke the rules and that's it. And here, just waiting for verification. I wish you patience and I hope everything will be decided in your favor. Do not play for the remainder of the k. This will be an indicator.
Ну если в правилах указано, что верификация в порядке живой очереди, тогда вам нужно ждатью. Вы же читаете правила при регистрации. Ну не заблокировали уже хорошо. Обычно все скамеры тупо блочат и говорят, мол нарушил правила и все тут. А здесь, просто ожидание верификации. Терпения вам желаю и надеюсь все решиться в вашу пользу. Не играйте на остато к. Это будет показателем.
Я знаю, що вони мене просто ігнорують. Їм невигідно мене блокувати, щоб не засвітитися в особливому шахрайстві!
Швидше за все, вони чекають, що я втрачу всі свої гроші.
I know they just ignore me. It is unprofitable for them to block me, so as not to light up in a special fraud!
Most likely, they are waiting for me to lose all my money.
Я знаю, що вони мене просто ігнорують. Їм невигідно мене блокувати, щоб не засвітитися в особливому шахрайстві!
Швидше за все, вони чекають, що я втрачу всі свої гроші.
I know they just ignore me. It is unprofitable for them to block me, so as not to light up in a special fraud!
Most likely, they are waiting for me to lose all my money.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.