ГоловнаФорумКазиноBounty Casino - загальне обговорення

Bounty Casino - загальне обговорення

 від dimdimdim2703
|
11 672 переглядів 50 відповідей |
|
1 23
Тут ви можете обговорити Bounty Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.

Мені дуже пощастило після п'ятого депозиту, я виграв велику суму, але з виведенням почалися труднощі, спочатку морочили голову регулярними скасуваннями виведення. Потім оператор пояснив, що я повинен вимкнути суму депозиту в слотах X1.5. Я виконав усі вимоги, але мій рахунок отримав обмеження на зняття коштів. Оператор запросив повну перевірку. Після відправки всіх документів чекаю підтвердження верифікації від 09.12.2022.


На питання, чому вони довго перевіряють мої документи, в чаті підтримки відповідають, СЛУЖБА БЕЗПЕКИ МАЄ ПРАВО ПЕРЕВІРЯТИ ДОКУМЕНТИ НЕОБМЕЖЕНО.


Тепер я розумію, що адміністрація може не виплачувати виграші, не порушуючи власних правил. Ця добре продумана шахрайська діяльність може тривати, доки я не втрачу всі свої гроші або не пройду перевірку. АЛЕ Я ПОЩЕ НЕ ВТРАЧАЮ НАДІЇ, СПОДІВАЮСЯ ДО НОВОГО РОКУ ОТРИМАЮ СВОЇ ГРОШІ.

ЯКЩО ЗАТРИМУЄТЬСЯ НА 2 ТИЖНІ, Я ЗРОБЛЮ ВІДЕО ОГЛЯД ПО ЦІЙ ТЕМІ. filefilefile

Автоматичний переклад.
dimdimdim2703

Привіт,

Я б зачекав, поки ваша скарга розвинеться далі, щоб спочатку отримати певну інформацію, хоча в заяві йдеться про те, що:

СЛУЖБА БЕЗПЕКИ МАЄ ПРАВО ПЕРЕВІРЯТИ ДОКУМЕНТИ НЕОБМЕЖЕНО ЧАС - для мене це звучить непідвладно.

Будь ласка, дайте групі зі скарг трохи часу, щоб розглянути це, сподіваюся, команда вам допоможе.

Автоматичний переклад.
Radka

Знаєте, я був просто шокований, коли дізнався, що процедура займає до 7 днів в порядку живої черги, це регламентовано в баунті-казино. Я дізнався, що в моєму випадку цей процес проводиться навмисно, щоб не виплачувати мій виграш. Я впевнений в цьому! Я введений в оману і просто шокований інформацією, яку дізнався не так давно.


Виявилося, що клієнти казино запросили процедуру перевірки документів набагато пізніше, процес був ними схвалений. Так мені відповідають на ресурсі ВК. Але спеціалісти казино не хочуть реагувати на це зауваження.

Автоматичний переклад.
dimdimdim2703

Незважаючи на те, що я не зовсім розумію другу частину вашого допису, я вважаю, що було б добре згадати все це в скарзі, якщо ви не робили цього раніше. 🙏

Команда розгляне це.

Автоматичний переклад.

У Росії є соціальна мережа VK, де я спілкувався з іншими клієнтами спільноти баунті казино, ставлячи питання СКІЛЬКИ ТРИВАЄ ПЕРІОД ВЕРИФІКАЦІЇ. Мені відповіли кілька людей, які пов'язані з цим казино. ЗТРИМКИ НЕ БУЛО


Наскільки я розумію, затримок у них не було.


Навіть в спільноті ВК відповів один, він створив акаунт в казино 13 грудня і відразу відправив документи на повну перевірку, його документи перевірили і перевірили 18 грудня. Виходить, що в моєму випадку казино роблять не хочуть підтверджувати верифікацію і не повертати гроші.

Оскільки я подав документи 9 грудня і досі чекаю відповіді.

Автоматичний переклад.
dimdimdim2703

Ви знаєте, я просто намагаюся припустити, але вони можуть використати тактику зволікання та сподіваються, що ви зрештою втратите свій виграш під час свят. Будьте сильними, надсилайте їм усе, що вони запитують, і зв’язуйтеся з ними щодо перевірки кожні кілька днів. Сподіваюся, це вдасться або, можливо, ми зможемо допомогти, оскільки я бачу, що ви вже подали скаргу.

Автоматичний переклад.

Так, я розмістив скаргу на багатьох ресурсах.

Це нове казино, і я зробив помилку

Необхідно було повністю зареєструватися на початку реєстрації перед внесенням перших депозитів.

Автоматичний переклад.
dimdimdim2703

Привіт, є прогрес? Я знаю, що зараз Різдво, але я хочу знати, як справи, дайте мені знати.

Автоматичний переклад.

Я ДОСІ ЧЕКАЮ.

Автоматичний переклад.
dimdimdim2703

Я впевнений, що незабаром хтось відповість на вашу подану скаргу. Давайте подивимося, що ми можемо зробити. Ваша скарга є першою поданою скаргою на це казино на нашому веб-сайті, тому ми не маємо попереднього досвіду роботи з ними, коли йдеться про розгляд скарг.

Автоматичний переклад.

Я просто чекаю. Але я думаю, що казино сподівається, що я програю.

Автоматичний переклад.
dimdimdim2703

Я хотів би сказати щось втішне, на жаль, як Деніел згадав, у нас немає попередніх ідей, тож я вважаю, що краще дочекатися скарги. 🤔

Автоматичний переклад.

Так ви зрозуміли

Змінено
Автоматичний переклад.

Ну если в правилах указано, что верификация в порядке живой очереди, тогда вам нужно ждатью. Вы же читаете правила при регистрации. Ну не заблокировали уже хорошо. Обычно все скамеры тупо блочат и говорят, мол нарушил правила и все тут. А здесь, просто ожидание верификации. Терпения вам желаю и надеюсь все решиться в вашу пользу. Не играйте на остато к. Это будет показателем.

Гош все ще чекає

Автоматичний переклад.
mlockw2023

Я знаю, що вони мене просто ігнорують. Їм невигідно мене блокувати, щоб не засвітитися в особливому шахрайстві!


Швидше за все, вони чекають, що я втрачу всі свої гроші.

Автоматичний переклад.

Так ви зрозуміли

Автоматичний переклад.

Нагадування: скористайтеся кнопкою «відповісти», інакше особа, якій ви написали, не отримає сповіщення. Дякую 🙂

Автоматичний переклад.

Я знаю, що вони мене просто ігнорують. Їм невигідно мене блокувати, щоб не засвітитися в особливому шахрайстві!


Швидше за все, вони чекають, що я втрачу всі свої гроші.

Автоматичний переклад.

Тоді постарайтеся не втратити рівновагу, будь ласка. Скарга працює.🤞

Автоматичний переклад.

Гош все ще чекає

Автоматичний переклад.

Якщо казино не може надіслати вам виграш менш ніж за 14 повних днів, вам також слід подати скаргу. 🤔

Автоматичний переклад.
1 23

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого