ФорумКазиноBounty Casino - загальне обговорення

Bounty Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

1 рік тому від dimdimdim2703
|
5580 переглядів 50 відповідей |
|
1 2 3
Додати публікацію
1 рік тому

Где то я этого парня уже видел. Аа, это тот, который пишет то у него украли 120к то 35 к. Потом копипастит полотно про верификацию))) Если ты реально эти деньги выиграл, то просто не играй. Ты же не лудик како-то? Потерпи спокойно. А если через пол годика не выплатят, ты этим похоронишь их. например, выкатив скрин с датой обращения за верификацией и ответапми админов, про 7 дней. Но только определись, на что жалуешся. А то я уже начал думать, что ты фейк))

1 рік тому

Сподівався, що питання вирішиться і мені допоможуть повернути гроші, через тривалу перевірку рахунку. Але казино забрало мої гроші. Це казино має бути позначене як шахрайське!!!


Якщо не вірите моїм словам, можу надати дані для авторизації. Ваші експерти переконаються в цьому самі. Перевірте цю інформацію! Я дам вам пароль і логін, щоб ви могли перевірити інформацію мого облікового запису.


Справа в тому, що 26 грудня я зробив 4 ставки на спорт, на загальну суму 200 000 рублів, з яких 2 ставки були виграшними, але я досі не можу отримати гроші. ставки повністю розраховані. Ця інформація також відображається в історії всіх ігор казино в моєму обліковому записі. Там ставки чітко встановлені, але гроші на ігровий рахунок не зараховуються.



filefile

Як видно з виграшних ставок, які відображаються зеленим кольором, 26 грудня я зробив 4 ставки по 50 тисяч рублів. Після цього баланс склав 30 тисяч рублів, ці гроші в розмірі 30 тисяч я повністю програв, але не засмучувався, тому що розраховував на виграш від ставок на спорт. За підсумками матчу я повинен отримати в цілому 130 500 рублів. Але гроші на рахунок не надійшли, оператор каже, що всі ставки розраховані правильно, але можливі затримки. Я розумію, що у мене просто казино, як у випадку з верифікацією рахунку. Це явне порушення, і казино є шахраєм!

Автоматичний переклад.
dimdimdim2703
1 рік тому

Привіт,

Наскільки я бачу, ваша скарга почалася як " Гравець намагається завершити перевірку облікового запису "

Тепер ви згадали про інші проблеми з виграшами, добре, що ви також згадали про це у скарзі, я просто боюся, що ми не зможемо допомогти у справі спортивних ставок. Чекаємо на Андрія🤞

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Доброго дня, я отримав відповідь щодо несправедливого розрахунку ставок на спорт.


Представник казино відповів ⤵️


4.1.2.6. Організатор не несе відповідальності за некоректну роботу ігрового програмного забезпечення. Учасник використовує програмне забезпечення на умовах «ЯК Є» («ЯК Є»). Якщо організатором буде встановлено, що під час гри стався збій (помилка) у роботі сайту, то результати, що виникли під час некоректної роботи програмного забезпечення, можуть бути анульовані або скориговані на розсуд організатора. Учасник зобов'язується не звертатися до організатора з приводу якості, кількості, порядку та термінів наданих йому ігрових можливостей і послуг.


Крім того, згідно з пунктом Гарантії та відповідальність 5.1. Організатор не гарантує постійний і безперебійний доступ до ігрового майданчика та його сервісів у разі технічних неполадок та/або непередбачених обставин, у тому числі: несправності або нефункціонування Інтернет-провайдерів, інформаційних серверів, банківських і платіжних систем, а також незаконні дії третіх осіб. осіб.


Мене шокувала ця поправка, пункт правил про хижацькі умови! Закликаю поставитися з розумінням і негайно поставити попередження в огляді про це казино!


Це казино справжні шахраї та грабіжники!

Більше того, ця інформація стала відомою на інших сайтах, подібних до вашого!

Автоматичний переклад.
Dodos
1 рік тому

Можливо, ви плутаєте мене з кимось іншим. У мене проблема з виплатою 236 тисяч рублів, через довгу перевірку документів!


Але зараз я переживаю, що мій баланс пограбовано.

Казино не виплачує виграшну ставку! Сума 130 500 рублів! Хоча я думаю ви вже знаєте мою проблему!!!


Скрізь на різних ресурсах ви відповідаєте однобоко, тому довелося б чекати мінімум пів року.


Я був готовий чекати півроку, але казино вкрало мої гроші. Я подбаю про те, щоб громадськість була поінформована про це питання. Я достатньо програв у цьому казино, але ви вирішили не виплачувати виграш.

Автоматичний переклад.
dimdimdim2703
1 рік тому

Ви знаєте, оскільки ми не маємо жодних знань про ставки на спорт, я також боюся, що наші групи розгляду скарг зрештою відхилять вашу справу просто тому, що ми не займаємося справами про ставки на спорт. Ви показуєте у своїй скарзі, як розраховувалися ставки, але команда не знає, як це виглядає, коли ставки розраховуються, і які проблеми можуть стояти за двома ставками, які ви там показали.

Нам знадобиться персонал, навчений робити ставки на спорт, щоб надати вам належну допомогу 😕

Автоматичний переклад.
Daniel
1 рік тому

Я можу дати вам пароль і ввійти зі свого облікового запису в цьому шахрайському казино.


Будь ласка, зайдіть в мій кабінет, там є можливість подивитися історію всіх ставок, ви побачите 4 ставки по 50 тисяч рублів на загальну суму 200 тисяч рублів, це доводить, що я ставлю на гроші! після цього перейдіть до історії ставок на спорт у розділі «Спорт», ви побачите історію ставок для цих ставок. Усі вони були розраховані після закінчення матчів, дві ставки були програні повністю і ще дві ставки були виграні. З цього я повинен отримати 130 500 руб. Але гроші на мій рахунок не надійшли!


filefile

Автоматичний переклад.
dimdimdim2703
1 рік тому

Я вважаю, що у вас дійсно є проблеми з компанією, але я вважаю, що краще було б звернутися до іншої служби, яка допомагає гравцям робити ставки на спорт, або зв’язатися з їхнім органом ліцензування Кюрасао (GCB).

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Доброго дня, я отримав відповідь щодо несправедливого розрахунку ставок на спорт.


Представник казино відповів ⤵️


4.1.2.6. Організатор не несе відповідальності за некоректну роботу ігрового програмного забезпечення. Учасник використовує програмне забезпечення на умовах «ЯК Є» («ЯК Є»). Якщо організатором буде встановлено, що під час гри стався збій (помилка) у роботі сайту, то результати, що виникли під час некоректної роботи програмного забезпечення, можуть бути анульовані або скориговані на розсуд організатора. Учасник зобов'язується не звертатися до організатора з приводу якості, кількості, порядку та термінів наданих йому ігрових можливостей і послуг.


Крім того, згідно з пунктом Гарантії та відповідальність 5.1. Організатор не гарантує постійний і безперебійний доступ до ігрового майданчика та його сервісів у разі технічних неполадок та/або непередбачених обставин, у тому числі: несправності або нефункціонування Інтернет-провайдерів, інформаційних серверів, банківських і платіжних систем, а також незаконні дії третіх осіб. осіб.


Мене шокувала ця поправка, пункт правил про хижацькі умови! Закликаю поставитися з розумінням і негайно поставити попередження в огляді про це казино!


Це казино справжні шахраї та грабіжники!

Більше того, ця інформація стала відомою на інших сайтах, подібних до вашого!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт,

Це цілком слушне пояснення...

Я повідомлю команду обробки даних про цю заяву, вони є експертами, тому я залишаю результат на їхніх плечах. Не могли б ви також надіслати оригінальну відповідь на data@casino.guru, будь ласка? Про всяк випадок, якщо він їм знадобиться.

Дякуємо і бажаємо успіхів у владі!


Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Привіт, не можу отримати відповідь від служби підтримки.

Я не міг отримати роз’яснення з цього приводу. Відповіді в чаті підтримки <<Ця система повністю автоматизована і не потребує втручання операторів служби підтримки>>. Це неправильне пояснення.


Однак офіційний представник баунті казино відповів на мою проблему. Я отримав цю відповідь від сайту з оцінками азартних ігор і казино, подібного до вашого.


Офіційний представник написав ⤵️


4.1.2.6. Організатор не несе відповідальності за некоректну роботу ігрового програмного забезпечення. Учасник використовує програмне забезпечення на умовах «ЯК Є» («ЯК Є»). Якщо організатором буде встановлено, що під час гри стався збій (помилка) у роботі сайту, то результати, які виникли під час некоректної роботи програмного забезпечення, можуть бути анульовані або скориговані на розсуд організатора. Учасник зобов'язується не звертатися до організатора з приводу якості, кількості, порядку та термінів наданих йому ігрових можливостей і послуг.


Крім того, згідно з пунктом Гарантії та відповідальність 5.1. Організатор не гарантує постійний та безперебійний доступ до ігрового майданчика та його сервісів у разі виникнення технічних проблем та/або непередбачених обставин, у тому числі: збоїв або непрацездатності Інтернет-провайдерів, інформаційних серверів, банківських та платіжних систем, а також протиправних дій треті особи. осіб. Організатор докладе всіх зусиль для запобігання збоїв, але не несе відповідальності за тимчасові технічні збої та перебої в роботі Гри, незалежно від причин таких збоїв.


file Відповідь з чату підтримки оператора.

file Відповідь офіційного представника баунті казино.

Історія цієї відповіді доступна на LatestCasinoBonuses .com.


Опубліковано dimdimdim2703 Змінено Radka
Причина: налагодив посилання
Автоматичний переклад.
dimdimdim2703
1 рік тому

Що ж, я припускаю, що група розгляду скарг зверне увагу на цю інформацію, якщо ви захочете її вставити туди .

На даний момент Андрію це було б корисніше.🤔

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
dimdimdim2703
1 рік тому

Дак что не понятного то? Спортбук у ребят под контролем лицензиата. Он и отвечает за ошибки. Они типо как посредники. Поэтмоу и в правилах так написано. Нужно сперва ознакамливаться, а потом играть. А у нашего брата все как всегда. Они вообще не должны такое решать, насколько я понимаю, но по собственному опыту скажу, если с ними по хорошему, то и они пойдут на встречу. А вообще. Радуйтесь, что представители отвечают. Я часто попадал в ситуацию, когда всем пофиг на мои проблемы. Удачи в решении.

raqparis
1 рік тому

Залишилося всього два дні, щоб казино приєдналося до скарги , тепер я починаю думати, що скаргу майже ігнорують. 🙁

Будемо сподіватися на краще.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Добрый вечер , у меня следующая ситуация в данном казино . Я месяц играю в bounty casino и сделал депозитов на общую сумму в 50 тысяч. В последний раз когда я проиграл отправил документы на верификацию аккаунта - это было дней 7 назад. Два дня назад решил поиграть снова и мне удалось выиграть 80 тысяч рублей , деньги вывели быстро и в этот же день сделал ещё 3 депозита и выиграл крупную сумму , а именно больше 660 тысяч рублей. Решил часть вывести но тут началось что аккаунт нужно подтвердить чтобы можно было выводить. Я спрашиваю когда будет пройдена верификация , ответ Вам нужно ждать , обычно не более 7 дней добавив что у них нет доступа к службе безопастности и рассматриваться может верификация неограниченное количество времени , скриншоты отправляю. Как быть , это же лицензионное казино , я не брал ни бонусов и вообще ничего в этом казино , я всегда играю по большим ставкам и честно и надеялся на честность казино .что подскажите ? Прошло уже дней 12

filefilefilefile

Змінено автором 1 рік тому
Radka
1 рік тому

Помогите мне с этим вопросом пожалуйста , я за справедливость , ну нельзя же так !

del1rbooking
1 рік тому

Привіт,

Думаю, тобі варто заспокоїтися. Схоже, що казино має переконатися, що ваші гарні виграші відповідають правилам і що ваш обліковий запис відповідає політиці протидії відмиванню коштів тощо - іноді це називається перевіркою безпеки, це відбувається, коли гравець отримує більший виграш, або якщо ви досягли певного порогу грошей, які ви внесли, я припускаю, що ви досягли обох.

Звичайно, ви можете подати скаргу, але навіть якщо ви це зробите, ми чекатимемо, поки казино надасть результат перевірки безпеки облікового запису.

Вибачте, я не вмію читати азбуку, тому не розумію, про що йдеться в тексті. Чи можете ви скопіювати та вставити його безпосередньо до публікації, щоб я міг прочитати цю відповідь?

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Уважаемая Radka, спасибо вам что ответили. Уже прошло 13 дней с момента подачи документа не верификацию, отправил скан паспорта , который спокойно верифицировали в любых других казино для проверки аккаунта. Написав техподдержке казино и спросив ответа когда документы будут проверены мне отвечают

  • вам нужно ожидать , обычно до 7 рабочих дней но и бывают индивидуальные случаи которые могут занять неограниченно количество времени

Получается они могут и год проверять и могут и два года или совсем никогда. Я так же увидел что у пользователя dimdimdim2703 такая же ситуация , ему так же не верифицируют аккаунт уже больше месяца.

так же вы написали уважаемая Radka


  • Извините, я не умею читать азбуку, поэтому понятия не имею, что там написано. Можете ли вы скопировать и вставить его прямо в сообщение, чтобы я мог прочитать этот ответ?


Вы про скрины которые я прислал ? Они на русском ? Если да , отправляю на английском языке и хотел бы подать жалобу на само bounty casino чтобы официальные представители ответили почему так долго верифицируют мой аккаунт , возможно они это делают с целью чтобы я проиграл весь выигрыш , возможно они не хотят выплачивать выигрыш совсем ? у других верификация длится до 7 рабочих дней , мое же длится больше 13 дней. Прошу помочь Вас уважаемая Radka мне в данном вопросе , это несправедливо по отношению к честным игрокам со стороны казино


С большим уважением del1rbooking

filefilefilefilefile

Змінено автором 1 рік тому
del1rbooking
1 рік тому

Привіт,

Тепер я бачу, дякую за ці скріншоти.

Отже, проблема в тому, що перевірка ще не завершена, я пропустив це раніше.

Добре, що ви подали скаргу та надали всі ці скріншоти. Це займе деякий час, тому Нік повідомить вас якомога швидше. Просто залиште скаргу та чекайте оновлення.

Якщо тим часом ви отримаєте щось пов’язане, перейдіть до скарги та оновіть тему .

Зберігайте спокій, ми постараємося допомогти.



Автоматичний переклад.
1 рік тому

Благодарю за поддержку !

dimdimdim2703
1 рік тому

Вам удалось верифицироваться в казино Баунти ?

1 2 3

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.