ГоловнаФорумКазиноBoaBoa Casino - загальне обговорення

BoaBoa Casino - загальне обговорення

2 р. тому від Radka
|
9 021 переглядів 25 відповідей |
|
1 2
2 р. тому
Тут ви можете обговорити BoaBoa Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
2 р. тому

Абсолютний розрив. 600 євро внесено, потім 500 євро виграно та знято. На жаль, виплата не змінюється протягом 1 тижня. Підтримка в чаті просто відволікала вас, це може зайняти більше часу. Утилізація казино та абсолютні обкрадання.

Автоматичний переклад.
hpnokia123
2 р. тому

Незважаючи на те, що це займає багато часу, переконайтеся, що ви не втратите виграш. Просто нагадуйте собі в чаті кожні кілька днів. Можливо, колись ви отримаєте свій виграш.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Jeden Tag dasselbe


Ваше зняття наразі обробляється нашим фінансовим відділом. Фінансовий відділ працює з 10:00 до 18:00 (GMT+2) без вихідних (субота, неділя). Тож ви повинні отримати його найближчим часом. Більше того, я щойно надіслав їм електронного листа, щоб пришвидшити для вас запит на зняття коштів! Просимо вибачення за затримку та завдані незручності. Будь ласка, наберіться більше терпіння.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я гравець, якого обкрали в казино Boaboa!

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Тепер гроші були перераховані після 20 листів

Автоматичний переклад.
hpnokia123
2 р. тому

Привіт, я перемістив усі ваші дописи у відповідну тему казино. Приємно знати, що ви нарешті отримали свої гроші. У чому все-таки була проблема?

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Кажуть про проблеми з платіжною системою

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я можу лише приєднатися, намагаючись виплатити 500 євро. Звернулась 13 липня, завжди нові документи вимагають на перевірку 😂 Думаю просто всю квартиру їм відправити, може якось вийде.

Автоматичний переклад.
Foni8900
2 р. тому

Привіт,

Добре, що ти така весела🙂. Це хороше казино, і я хотів би вірити, що всі ці документи справді потрібні.

Це ваше перше зняття коштів у цьому казино? Тому що перший раз зазвичай займає більше часу.

Чи є якийсь конкретний документ, який вам важко надати?



Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Так, це мій перший депозит. Так, але одні й ті самі документи запитуються кілька разів, а потім знову обробляються лише через 3 дні, для мене це ознака того, що вони затримуються з надією, що гравець скасує платіж. Що, на мою думку, справжня ганьба. Також смішно, що ви завжди отримуєте відповідь у четвер або п’ятницю, тому що у вихідні ніхто не працює, тому ви можете повторити 3 дні обробки

Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
Foni8900
2 р. тому

Я розумію вашу думку. Ви впевнені, що надані вами документи в порядку? Ви намагалися запитати у служби підтримки казино, чому всі ці документи повторно переглядаються? Чи є якийсь документ, який вам важко надати?

Я б спробував, просто щоб переконатися, що ви надали всі документи, і настала черга казино.

Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Вчора я отримав електронний лист, що мій обліковий запис підтверджено. Go точно буде виплачено протягом «3 робочих днів», як завжди.

Автоматичний переклад.
Foni8900
2 р. тому

Дякуємо за оновлення. Я думаю, вам варто почекати – я знаю, що це дратує, але дайте казино ці 3 (робочі) дні.


Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

3 робочі дні з 13.7 ха-ха

Автоматичний переклад.
Foni8900
2 р. тому

У мене така сама проблема, але я підтверджений учора. Просто зачекайте, ніколи не скасовуйте виплату та не вносьте нічого знову, оскільки немає абсолютно ніякого сенсу продовжувати гру, якщо вони не виплатять.

Автоматичний переклад.
ricktor26
2 р. тому

Ne депозити побачити перший ніхто з мене. Це воно. Оплату теж не скасовуватиму. Надзвичайно дратує.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

3 робочі дні з 13.7 ха-ха

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я знаю, як це погано звучить.

Як я вже писав, ми надаємо казино 14 повних днів для виконання платежу. Але я не бачу шкоди, якщо ви подасте скаргу зараз. Ви можете зробити це тут:

https://casino.guru/complaints/create

Сподіваємось, нам не доведеться втручатися 🤞, оскільки казино ось-ось виплатить вам ваш виграш.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

У мене така сама проблема, але я підтверджений учора. Просто зачекайте, ніколи не скасовуйте виплату та не вносьте нічого знову, оскільки немає абсолютно ніякого сенсу продовжувати гру, якщо вони не виплатять.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт,

Я бачу, що ваша скарга "запущена", будемо сподіватися, що це буде швидко. Зараз мало про що говорити 🙁.


Автоматичний переклад.
2 р. тому

680 євро було виплачено, але ще 500 євро все ще потрібно обробити, і, звичайно, не можна було виплатити одночасно. Дуже віроломний прийом казино, коли вони стикаються з гравцями, які не можуть контролювати себе, як більшість.

Я повідомив службу підтримки казино, що не буду грати в ігри, доки не буде оброблено виведення коштів. Я чекаю вже більше тижня, і це дуже смішно, враховуючи, наприклад, що Tsars перевіряє та виплачує протягом кількох хвилин.

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого